QUOTE (karnusha_167 @ 18/04/2008) 100%מטומטמת😢
😢
מאה אחוז לא מבינה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאה אחוז עייפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאה אחוז היה כיף אתמול
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
10000000000000% 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
100% היה כ"כ מושלם איתו ..
100%מתגעגעת כ"כ ולא יודעת למה...
50% חולה =\
50% מאושרת בטרוף