100% אוף=\
ועכשיו גם הבטן כואבת
ליז מאמי דברי איתי...
100% שונאאאאאאת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😊 😊 😊
100% הלוואי שהם לא יחזרו היום
100%מקווה להנות ושהכל יסתדר...
100% למה אמרתי לו שאני לא מרגישה כלום ?\:
100%מטומטמת אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף!
נמאס לי!!!
100% רציתי להיות איתו היום , עד שיש לי הזדמנות פז שכזאת .
נראה לי אני ישכח מזה סופית ..
למרות שיהיה קשה . 😢
100% זהו , נמאס לי באמת ! 😢
100%קיוויתי...
וכמו כל פעם...
100%התאכזבתי=\
מה יהיה איתי?
100% עייפה אש ..
אני אלך לי