המשך בובי !
אוהבת ליפזוש : )
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יווו מדהייםם !
אין אין, את כותבת פשוט מושלםם! מ ו ש ל ם!
תראי לי בת אחת שכותבת כמוך! אחת.
אין, את האחת והיחידהה =]
בגללל זה אני מכורה כבר לסיפורים שלךך
יאלה יאלה למי את מחכה? לאליהו הנביא?! הוא כבר הגיע בפסחח!! תמשיכייכיכיכיכיכי
וואייי נויקוש תודה בובי
ובת אחת? יש המון שכותבות אפילו פי 1000 יותר יפה ממני
ומי שמדברת על כתיבה יפה חח
ואליהו הנביא לא הגיעה בפסח אלינו איזה רע הוא
תודה מאמי חולה עלייך
והמשך לא היום
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 04/04/2007) המשך בובי !
אוהבת ליפזוש : )
ליפזוש בובי
לא יהיה היום המשך
אוהבת->מירב
כ"כ יפהההה 😛
כתיבה מושלמת יפתי :]
תמשיכי (:
ואוו מאמי פרק חזק
עצצוווב/:
את כותבת מושלם
ואת יותר מושלמת אני אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יווו מדהייםם !
אין אין, את כותבת פשוט מושלםם! מ ו ש ל ם!
תראי לי בת אחת שכותבת כמוך! אחת.
אין, את האחת והיחידהה =]
בגללל זה אני מכורה כבר לסיפורים שלךך
יאלה יאלה למי את מחכה? לאליהו הנביא?! הוא כבר הגיע בפסחח!! תמשיכייכיכיכיכיכי
וואייי נויקוש תודה בובי
ובת אחת? יש המון שכותבות אפילו פי 1000 יותר יפה ממני
ומי שמדברת על כתיבה יפה חח
ואליהו הנביא לא הגיעה בפסח אלינו איזה רע הוא
תודה מאמי חולה עלייך
והמשך לא היום
אוהבת->מירב
חח היית מתה! את האחת... ואין אפילו אחת שכותבת יותר יפה ממך.
את מיוחדת, אז תגידי תודה וסתמי (אויי איך אני אוהבת לשלוט באנשים חח)
ברור שאליהו הנביא לא בא אליכם, הוא בא אאלינו 😛 הוא מעדיף אותנו על פניכםם הנהנ בננהננה
הפעם תאכלי שילשול חחח
מווווווווווווווווושלם!!!
מירבוווווווושלי הכתיבה שלך כל כך יפפפה, כל כך מושלמתת
ויונתן הזה מת!, שיכור או לא שיכור הוא בנאדם מת! מגעיל איך הוא העז לעשות לה את זה!!! גררר 😠
הפרק פשוט מווווווווושלם!!! אני רוצה המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (lidorushit @ 04/04/2007) כ"כ יפהההה 😛
כתיבה מושלמת יפתי :]
תמשיכי (:
תודה לידרושקה
מתה עלייך יפיופה
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 04/04/2007) ואוו מאמי פרק חזק
עצצוווב/:
את כותבת מושלם
ואת יותר מושלמת אני אוהבת אותך
חנצוק תודה מושלמת שלי
חולה עלייך יפיופה
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יווו מדהייםם !
אין אין, את כותבת פשוט מושלםם! מ ו ש ל ם!
תראי לי בת אחת שכותבת כמוך! אחת.
אין, את האחת והיחידהה =]
בגללל זה אני מכורה כבר לסיפורים שלךך
יאלה יאלה למי את מחכה? לאליהו הנביא?! הוא כבר הגיע בפסחח!! תמשיכייכיכיכיכיכי
וואייי נויקוש תודה בובי
ובת אחת? יש המון שכותבות אפילו פי 1000 יותר יפה ממני
ומי שמדברת על כתיבה יפה חח
ואליהו הנביא לא הגיעה בפסח אלינו איזה רע הוא
תודה מאמי חולה עלייך
והמשך לא היום
אוהבת->מירב
חח היית מתה! את האחת... ואין אפילו אחת שכותבת יותר יפה ממך.
את מיוחדת, אז תגידי תודה וסתמי (אויי איך אני אוהבת לשלוט באנשים חח)
ברור שאליהו הנביא לא בא אליכם, הוא בא אאלינו 😛 הוא מעדיף אותנו על פניכםם הנהנ בננהננה
הפעם תאכלי שילשול חחח
טוב בסדר אני יגיד תודה וישתוק
תודה ושתקתי אהמ...ממש לא נראה לך אני ישתוק
נויקוש תודה מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואליהו הנביא רשע אני ברוגז איתו
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) מווווווווווווווווושלם!!!
מירבוווווווושלי הכתיבה שלך כל כך יפפפה, כל כך מושלמתת
ויונתן הזה מת!, שיכור או לא שיכור הוא בנאדם מת! מגעיל איך הוא העז לעשות לה את זה!!! גררר 😠
הפרק פשוט מווווווווושלם!!! אני רוצה המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלו'ש מאמי שלי מי אוהב אותך יותר ממני?
תודה נשמאמי שלי אין עליייךךךך כל תגובה הופכת אותי לסמילי כמו זה--> 😁
וינתן? עזבי סתם מפגר.
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) מווווווווווווווווושלם!!!
מירבוווווווושלי הכתיבה שלך כל כך יפפפה, כל כך מושלמתת
ויונתן הזה מת!, שיכור או לא שיכור הוא בנאדם מת! מגעיל איך הוא העז לעשות לה את זה!!! גררר 😠
הפרק פשוט מווווווווושלם!!! אני רוצה המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלו'ש מאמי שלי מי אוהב אותך יותר ממני?
תודה נשמאמי שלי אין עליייךךךך כל תגובה הופכת אותי לסמילי כמו זה--> 😁
וינתן? עזבי סתם מפגר.
אוהבת->מירב
אהמ.. תני לי לחשוב.. 😕
חחחחח
מאמי שלי אני מתה עלייךךך
ויונתן הזה מפגר או לא מפגר אם הוא יתעסק איתה שוב הוא לא יצא מזה בשלום!!! חח 😁
מחכה להמשך יפהשלייי 😛
רחלוש =]]
מתי המשךךך? 😕
אני מחכה לו! 😉
אוהבת ליפזוש 😊 😍
QUOTE (loisana11 @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) מווווווווווווווווושלם!!!
מירבוווווווושלי הכתיבה שלך כל כך יפפפה, כל כך מושלמתת
ויונתן הזה מת!, שיכור או לא שיכור הוא בנאדם מת! מגעיל איך הוא העז לעשות לה את זה!!! גררר 😠
הפרק פשוט מווווווווושלם!!! אני רוצה המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלו'ש מאמי שלי מי אוהב אותך יותר ממני?
תודה נשמאמי שלי אין עליייךךךך כל תגובה הופכת אותי לסמילי כמו זה--> 😁
וינתן? עזבי סתם מפגר.
אוהבת->מירב
אהמ.. תני לי לחשוב.. 😕
חחחחח
מאמי שלי אני מתה עלייךךך
ויונתן הזה מפגר או לא מפגר אם הוא יתעסק איתה שוב הוא לא יצא מזה בשלום!!! חח 😁
מחכה להמשך יפהשלייי 😛
רחלוש =]]
חחח..מזה זה תני לחשוב תזרמי איתי תגידי כזה אף אחד לא אוהב אותי יותר ממך חח
מתה עלייך גם בובי
חחחחחח....רחלו'ש יאללה את באה שנינו נותנות מכות ליונתן?
נגמור אותו...
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 05/04/2007)מתי המשךךך? 😕
אני מחכה לו! 😉
אוהבת ליפזוש 😊 😍
ליפזוש בובי לא היום מחר אולי
חולה עלייך יפיופה
אוהבת->מירב