QUOTE (סוופרמאמי @ 21/04/2007) QUOTE (Noykush @ 21/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 21/04/2007) חחחחחחחחחחחח
נויקו'ש סורי זה פשוט אין לי מוזה לסיפור הזה
אני רושמת פעם בשנה
שלא כיף לרשום פשוט לא בא
סורי טוב? סולחת לי? אני יעשה סיפור חדש בקרוב
אוהבת->מירב
שום סורי שבעולם לא יתקן את השבר שעשית לי כרגע בלב 😢
אני אל מדברת איתך יותר, תזכרי את זה לעד עולמים!
היה כיף לדבר איתך,לצחוק איתך, לשמוע את ה"בדיחות שלך" ואת החפירות שלך..
את השיגעונות שלך, והכי כיף, לקרוא את הסיפורים שלך.
אבל שימי לב, הכל בזמן ע ב ר!
את לא רוצה, לא צריך, רק תזכרי, אני ואת?!
ג מ ר נ ו
(יו זה נשמע כאילו היינו חברים או משו ואני זרקתי אותך 😛 חחח)
עכשיו היית צריכה רק להגיד זה לא את זאת אני
וזאת ממש פרידה קיצ'ית מהסרטים
וובקשה סלחי לי
לא יוצא לי כלום מהסיפור הזה
מבטיחה לך סיפור חדש ולא לנטוש אותו ושהוה יהיה יפה [טוב יפה לא יודעת זה את תגידי]
אני לא יכול להרדם
אני יתאבד זה מה שבא לך?
אוהבת אותך יפה אחת שלי מואההההההההההההההההההההההההההההה
אוהבת->מירב
זה לא את, זו אני 😛 חח
לא סולחת.. ובחיים אל אסלח, תראי איזה צעיר הסיפור הזה, כולה בן 17 עמודים!
באמת... היית רוצה להיפטר מסיפור כזה מדהים?
שום מוזה ושום חוזה, את ממשיכה אותו ולא מעניין אותי..
כי אם לא אני אבוא עד אלייך הביתה (איפה את גרה?) ואני יפוצץ אותך מכות וממש לא כדאי לך, כי אני בטח יהיה עצבנית, וכשאני עצבנית זה ממש אבל ממש לא טוב..
אז כדאי לך להמשיך לפני שאני ב אה אליך
אני סופרת עד 3
1...
2..
3..................
הההההההההההההההההההההההההההמממממשךךךךךךךךך 😛
נויקו'ש סורי בובה
פשוט לא יודעת לא יוצא לי כלום מהסיפור הזה
מבטיחה לך סיפור חדש
ואין בעיה בואי לחולון יהיה כייף
אוהבת->מירב
אהה חולון.. דודה שלי פעם גררה בחולון..
אבל את בטח לא מכירה אותה.. כי זה ממש ממזמן..
איכסה חולון, לא באלי להעליב אותך או משו, אבל שמעתי עיר מסריחה :/
חוץ ממך, את מסתובבת שם את עושה את כל העיר יפה 😊
QUOTE (Noykush @ 22/04/2007) אהה חולון.. דודה שלי פעם גררה בחולון..
אבל את בטח לא מכירה אותה.. כי זה ממש ממזמן..
איכסה חולון, לא באלי להעליב אותך או משו, אבל שמעתי עיר מסריחה :/
חוץ ממך, את מסתובבת שם את עושה את כל העיר יפה 😊
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
לא נכון לא עיר מסריחה
דווקא עיר יפה...נשבעת לך חוץ מזה שכל הקניונים בבת ים
אבל אצלנו יש את העדלאידע הכי מפוסמת חחח
סתם חולה עלייך יפה שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 22/04/2007) QUOTE (Noykush @ 22/04/2007) אהה חולון.. דודה שלי פעם גררה בחולון..
אבל את בטח לא מכירה אותה.. כי זה ממש ממזמן..
איכסה חולון, לא באלי להעליב אותך או משו, אבל שמעתי עיר מסריחה :/
חוץ ממך, את מסתובבת שם את עושה את כל העיר יפה 😊
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
לא נכון לא עיר מסריחה
דווקא עיר יפה...נשבעת לך חוץ מזה שכל הקניונים בבת ים
אבל אצלנו יש את העדלאידע הכי מפוסמת חחח
סתם חולה עלייך יפה שלי
אוהבת->מירב
אשכרה עדלויאדע הכי מפורסמת חח..
אהה ונראלי גם דודה שלי מצד האברא (כי הקודמת היית המצד האמא) גרה בחולון.
אבל ררק נדמה לי, לא בטוח.. חחחח
QUOTE (Noykush @ 22/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 22/04/2007) QUOTE (Noykush @ 22/04/2007) אהה חולון.. דודה שלי פעם גררה בחולון..
אבל את בטח לא מכירה אותה.. כי זה ממש ממזמן..
איכסה חולון, לא באלי להעליב אותך או משו, אבל שמעתי עיר מסריחה :/
חוץ ממך, את מסתובבת שם את עושה את כל העיר יפה 😊
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
לא נכון לא עיר מסריחה
דווקא עיר יפה...נשבעת לך חוץ מזה שכל הקניונים בבת ים
אבל אצלנו יש את העדלאידע הכי מפוסמת חחח
סתם חולה עלייך יפה שלי
אוהבת->מירב
אשכרה עדלויאדע הכי מפורסמת חח..
אהה ונראלי גם דודה שלי מצד האברא (כי הקודמת היית המצד האמא) גרה בחולון.
אבל ררק נדמה לי, לא בטוח.. חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוקי....חולון זה עיר הילדים [עלק ילדים, עיר הילדים שהזקנן] מה קשור? עיר הילדים
לפעמים עדיף שאני השתוק
אוהבת->מירב