אחרי החלטה ביני לבין עצמי
החלטתי שאני לא ממשיכה יותר את הסיפור הזה
גם בקושי מגיבים לי
וגם אף פעם לא בא לי להמשיך אותו 😊
סורי בנות...בקרוב יהיה סיפור חדש שדווקא נראה לי שאני מעוד אוהב
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) אחרי החלטה ביני לבין עצמי
החלטתי שאני לא ממשיכה יותר את הסיפור הזה
גם בקושי מגיבים לי
וגם אף פעם לא בא לי להמשיך אותו 😊
סורי בנות...בקרוב יהיה סיפור חדש שדווקא נראה לי שאני מעוד אוהב
אוהבת->מירב
ממממההה?!!?!?! 😮
אני בשוק אני בהלם אני המומה אני קופה ואת יפה כאילו דה וזאת עובדה!!!
אחמ אחמ, אמרתי כבר שאני משוגעת?!
אמ לא אז.. אני משוגעת 😛
את לא ממשיכה ת'סיפור?! אז כדי לך במהירות הבזק לפתוח חדש 😁
מואאהה 😘 😍
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 20/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 20/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) QUOTE (שריני @ 20/04/2007) * קוראת חדשה *
הסיפור מדההההים (:
נורא אהבתי את הדמויות ..
מחכה להמשך 3>
שריני תודה מאמי
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף קוראת חדשה 😛 הכי שווה
שמחה שאהבת בובי
אדווה אין בעיה עם תיהיה לך בעיה תגידי לי
ואני לא הכלתי לבית ספר
אוהבת->מירב
מבריזה אהההה..?! 😉
חיחיחי, עוד מעט אני ינסה אין לי כוח עכשיו 😛
אם תיהיה בעיה אני תובעת אותך... סתם 😂..
תודה שוב מאמי מואה 😘
# שבת שלוום לכולם #
לא לתבוע שופטים עושים לי סיוטים
אוהבת->מירב
כןן שופטים מפחידים במיוחד מרגול XD
התוכנית החדשה שלה 😁....
כן...מה נונתים לה תכונית למפגרת הזאת
אוהבת->מירב
אוקיי.. אני לא צריכה לתבוע אותך 😊
למה?! כיי הצלחתייי 😎
תודה בובי מווואאההההה ^^
את לא ממשכיה את הסיפור?! 😠 😠
אני כ-ו-ע-ס-ת-אופפפ 😮 😮 😮
מחכה לסיפור חדש שלך מוכשרת שלי 😨
QUOTE (adva2244 @ 21/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) אחרי החלטה ביני לבין עצמי
החלטתי שאני לא ממשיכה יותר את הסיפור הזה
גם בקושי מגיבים לי
וגם אף פעם לא בא לי להמשיך אותו 😊
סורי בנות...בקרוב יהיה סיפור חדש שדווקא נראה לי שאני מעוד אוהב
אוהבת->מירב
ממממההה?!!?!?! 😮
אני בשוק אני בהלם אני המומה אני קופה ואת יפה כאילו דה וזאת עובדה!!!
אחמ אחמ, אמרתי כבר שאני משוגעת?!
אמ לא אז.. אני משוגעת 😛
את לא ממשיכה ת'סיפור?! אז כדי לך במהירות הבזק לפתוח חדש 😁
מואאהה 😘 😍
גם עם לא היית מבינה הייתי שמה לב
אבל חפייף גם ככה אני חולה עלייך
וסורי בובי
סיפור חדש יהיה אחרי שאני הסיים את הסיפור השני שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 21/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 20/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 20/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/04/2007) QUOTE (שריני @ 20/04/2007) * קוראת חדשה *
הסיפור מדההההים (:
נורא אהבתי את הדמויות ..
מחכה להמשך 3>
שריני תודה מאמי
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף קוראת חדשה 😛 הכי שווה
שמחה שאהבת בובי
אדווה אין בעיה עם תיהיה לך בעיה תגידי לי
ואני לא הכלתי לבית ספר
אוהבת->מירב
מבריזה אהההה..?! 😉
חיחיחי, עוד מעט אני ינסה אין לי כוח עכשיו 😛
אם תיהיה בעיה אני תובעת אותך... סתם 😂..
תודה שוב מאמי מואה 😘
# שבת שלוום לכולם #
לא לתבוע שופטים עושים לי סיוטים
אוהבת->מירב
כןן שופטים מפחידים במיוחד מרגול XD
התוכנית החדשה שלה 😁....
כן...מה נונתים לה תכונית למפגרת הזאת
אוהבת->מירב
אוקיי.. אני לא צריכה לתבוע אותך 😊
למה?! כיי הצלחתייי 😎
תודה בובי מווואאההההה ^^
יופי מה שחסר לי זה שיתבועו אותי
שמחה שהצלחת
לא מאמינה שהבנת משהו מהסברים שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 21/04/2007) את לא ממשכיה את הסיפור?! 😠 😠
אני כ-ו-ע-ס-ת-אופפפ 😮 😮 😮
מחכה לסיפור חדש שלך מוכשרת שלי 😨
סורי לידורו'ש שלי
פשוט לא כיף לי לרשום את הסיפור הזה לא אהבתי אותו
וכמו שאמרתי סיפור חדש יהיה שאני יגמור את הסיפור השני שלי
אוהבת אותך יפה שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 21/04/2007) ייבשת :|
כן אני יודעת אני לא ממשיככה את הסיפור הזה
אוהבת->מירב
מממממממהההההה זה לא אהבתי אותו??????????????????????.
מה את גנוווווובבבבהההההההההההההההההה????
את לא אהבת אותו, אבל אני כןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😛
ואת חייבת להמשששששששששששששששיךך
בשבילי!!!!!!!!!!!
(כמה סימני פיסוק 😮 )
חחחחחחחחחחחח
נויקו'ש סורי זה פשוט אין לי מוזה לסיפור הזה
אני רושמת פעם בשנה
שלא כיף לרשום פשוט לא בא
סורי טוב? סולחת לי? אני יעשה סיפור חדש בקרוב
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 21/04/2007) חחחחחחחחחחחח
נויקו'ש סורי זה פשוט אין לי מוזה לסיפור הזה
אני רושמת פעם בשנה
שלא כיף לרשום פשוט לא בא
סורי טוב? סולחת לי? אני יעשה סיפור חדש בקרוב
אוהבת->מירב
שום סורי שבעולם לא יתקן את השבר שעשית לי כרגע בלב 😢
אני אל מדברת איתך יותר, תזכרי את זה לעד עולמים!
היה כיף לדבר איתך,לצחוק איתך, לשמוע את ה"בדיחות שלך" ואת החפירות שלך..
את השיגעונות שלך, והכי כיף, לקרוא את הסיפורים שלך.
אבל שימי לב, הכל בזמן ע ב ר!
את לא רוצה, לא צריך, רק תזכרי, אני ואת?!
ג מ ר נ ו
(יו זה נשמע כאילו היינו חברים או משו ואני זרקתי אותך 😛 חחח)
QUOTE (Noykush @ 21/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 21/04/2007) חחחחחחחחחחחח
נויקו'ש סורי זה פשוט אין לי מוזה לסיפור הזה
אני רושמת פעם בשנה
שלא כיף לרשום פשוט לא בא
סורי טוב? סולחת לי? אני יעשה סיפור חדש בקרוב
אוהבת->מירב
שום סורי שבעולם לא יתקן את השבר שעשית לי כרגע בלב 😢
אני אל מדברת איתך יותר, תזכרי את זה לעד עולמים!
היה כיף לדבר איתך,לצחוק איתך, לשמוע את ה"בדיחות שלך" ואת החפירות שלך..
את השיגעונות שלך, והכי כיף, לקרוא את הסיפורים שלך.
אבל שימי לב, הכל בזמן ע ב ר!
את לא רוצה, לא צריך, רק תזכרי, אני ואת?!
ג מ ר נ ו
(יו זה נשמע כאילו היינו חברים או משו ואני זרקתי אותך 😛 חחח)
עכשיו היית צריכה רק להגיד זה לא את זאת אני
וזאת ממש פרידה קיצ'ית מהסרטים
וובקשה סלחי לי
לא יוצא לי כלום מהסיפור הזה
מבטיחה לך סיפור חדש ולא לנטוש אותו ושהוה יהיה יפה [טוב יפה לא יודעת זה את תגידי]
אני לא יכול להרדם
אני יתאבד זה מה שבא לך?
אוהבת אותך יפה אחת שלי מואההההההההההההההההההההההההההההה
אוהבת->מירב
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה?!?!!?!!?
😮 😮 😮 😮 😮 😮
מממממממממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?
😮 😮 😮 😮 😮 😮
אני ללללללללללאאאאאאאאא מאמינה..!!!
אני לא נמצאת פה יומיים וכבר העולם משתגע?!
למה?!דיי לא רווצה זה סיפווור יפפפפפפה!!, וגם עוד מעט הסיפור השני שלך נגמר ואז?! לא יהיה יותר מירב 😢
לאאא רוצה זה לא הוגן!!, דיי אם את נוטשת פה [=//] והסיפור השני נגמר את חייבת פשוט ח-י-ב-ת לכתוב חדש!!!..
אני אתגעגע מאמיי.., אני לא יכולה עם געגועים.. מה את רוצה לנטוש אותי כמו אחותי הגדולה שטסה לה לארה"ב להנות בפלורידה והשאירה אותי פה?! 😕
לטובתך שלא!!!.. חח
הקיצר מירבי אני אתגעגע לסיפוווווור... וחסר לך שאת לא כותבת חדש!!!..
אחרת אני אבוא עד עלייך, ויושיב אותך מול המחשב ועד שלא תיהיה לך השראה ותכתבי סיפור חדש אני לא אזוז!!.. 😊
מתה עלייך נשמה שליייייייי 😘
3>
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 22/04/2007) אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה?!?!!?!!?
😮 😮 😮 😮 😮 😮
מממממממממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?
😮 😮 😮 😮 😮 😮
אני ללללללללללאאאאאאאאא מאמינה..!!!
אני לא נמצאת פה יומיים וכבר העולם משתגע?!
למה?!דיי לא רווצה זה סיפווור יפפפפפפה!!, וגם עוד מעט הסיפור השני שלך נגמר ואז?! לא יהיה יותר מירב 😢
לאאא רוצה זה לא הוגן!!, דיי אם את נוטשת פה [=//] והסיפור השני נגמר את חייבת פשוט ח-י-ב-ת לכתוב חדש!!!..
אני אתגעגע מאמיי.., אני לא יכולה עם געגועים.. מה את רוצה לנטוש אותי כמו אחותי הגדולה שטסה לה לארה"ב להנות בפלורידה והשאירה אותי פה?! 😕
לטובתך שלא!!!.. חח
הקיצר מירבי אני אתגעגע לסיפוווווור... וחסר לך שאת לא כותבת חדש!!!..
אחרת אני אבוא עד עלייך, ויושיב אותך מול המחשב ועד שלא תיהיה לך השראה ותכתבי סיפור חדש אני לא אזוז!!.. 😊
מתה עלייך נשמה שליייייייי 😘
3>
רחלוש =]]
רחלו'ש את יודעת שאני אוהבת אותך?
ואני לא הנטוש אותך בחיים
יש לי כבר רעיון לסיפור חדש
זה פשוט נראה לי אני יותר אוהבת את הסגנון של הסיפור השני שלי אז יותר כיף
לי לרשום אותו
אני ירשום סיפור חדש וזה בטוח
למרות שבכל זאת אין לי בעיה שתבואי כזה... 😂
אז את יכולה להרגע בובי לא נפתרים ממני כל כך מהר הבנת?!?!?!?!
אוהבת אותך נסיכה שלי ילדה נדירה אחת קבלי מואהההההההההההההההה הכי ענקית שיש
אוהבת אותך אוהבת אותך ואהובת אותך
אוהבת->מירב