QUOTE (loisana11 @ 19/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 19/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 19/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 19/04/2007) אני ג'יבה לך XD
נו מזה?! לא מגיבים ליפ'שלו? בושההה!!! 😊
ועוד לסיפור כזה מוווווווושלם (( מושפעת מהחלב ששתיתי בבוקר ))...
יאלה אנשים תושיבו את התחת השקסי שלכם, תכתבו תגובה, זה בחינם 😁..
מירבו'ש חולה עלייךך 😘
חחחחחחחחחחחחחח
חולה עלייך בובי את פשוט נשמה
חחח...ולא נורא כל אחד משפיע עליו משהו אחר יש כאלה שזה חלב ויש כאלה שזה
הארטיק אבטיח שהם אכלו
חולה עלייך נשמה שלי
קבלי בוסה ענקית יפה שלי
אוהבת->מירב
חחח 😁 קרועעה שלו...
קיבלתי בוסה ענקית ממירבו'ש >> תנקאו לכןן 😛...
מירבו'שש חולהה עלייך יפ'שלו.... 😊
מואאההה 😘
די זה לא הוווווווווווווגן 😢
גמאני רוצה.. 😁
מקנאה בך אדווה.. אבל אל תדאגי אני ע-ד-י-ן אוהבת אותך!! 😘
חחח 😁
רחלוש =]]
חחחחחחחחחחחחחחח
רחלו'ש מאמי
קבלי ם את בוסה לא רוצה שתקנאי 😛
אוהבת->מירב
יאאאאאא איזה כיף לי 😊
גמאני קיבלתי בוסה ממירבווש => אדווה תקנאיי 😛
חחח
מתה עליכן בנווווווווווווווווווווווות 3>
רחלוש =]]
אני קיבלתי לפנייךך!! 😛
ואת קיבלת רק - בוסה - אני קיבלתי ~ בוסה ענקית ~ XD
חחחח.. חולה עלייך...
וגם עלייך מירבו'ש..
😊



...


