QUOTE (Noykush @ 17/04/2007) אמא יוו מה הוא עשה לההה??
בטח הוא ינשק אותה או משוו חחחחחחחחחחחח.
או שהמנהלת תבוא בדיוק
או שיהיה צלצול
או שהוא יעזוב אותה
או שהיא תבכה והוא יעזוב אותה
או שלא ייודעת... טוב תמשיכי נגמרו לי האפשורויות חח
חחחחח
הבאת אותה בניחושים
נויקו'ש תודה בובי
ואת כבר תראי מה יקרה אבל משהו יקרה חח
אוהבת אותך מעוד מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 17/04/2007) וואי איזה מדהים 😁 😁
כ"כ יפה (:
מחכה להמשך מירבושלי 😊
תודהההההה לידורי שלי
את מדהימה בעצמן אוהבת אותך מעוד
אוהבת->מירב
QUOTE (שלך_תמיד @ 17/04/2007) סיפור יפה
תמשיכיי
תודה מאמי
המשך יהיה תלוי בתגובות לא יודעת מתי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (שלך_תמיד @ 17/04/2007) סיפור יפה
תמשיכיי
תודה מאמי
המשך יהיה תלוי בתגובות לא יודעת מתי
אוהבת->מירב
אם זה תלוי בתגובות אין ך מה לדאוג 😉...
חולה עלייך 😘
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) תגובות??
אוהבת->מירב
יהיו והרבה!
פרק מדהיים יפשלי...
מחכה להמשך, והבטחתי לך שאני יגיע עם הסיפור הזה גם לעמוד 100 נכון?!
ואת יודעת שאני מקיימת הבטחות..
אז תתכונני להגיד לכולם תודה על ה" מזל טוב על עמוד 100" סבבה?!
אוהפ'ת,
אדווה 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה מאמי חולה עלייךךך
ועד עמוד 100 יש זמן פה קודם כל נגיע ל-30
אוהבת->מירב
את רוצה להגיע לעמוד 30?!
פשוט יש לי קשרים אז אני יכולה לסדר את זה 😉
חחחחחחחחחחחחחחח
קשרים עם מי? עם השבכ?
סתם קודם כל שיגיבו לי אחר כך נחשוב על זה
אוהבת->מירב
עם השבכ - לא.. אבל אני בדרך XD
אל תדאגי יש לי קשרים פנימיים..😂 (( כן בטח ))...
את רוצה עמוד 30 = את תקבלי עמוד 30, הבטחה שלי 😊
אננששייםם תגיבווו ליפ'שלו!!! 😊
נו מה לכישרון כזה לא מגיעות עוד 10 תגובות, אולי 20 ?!
love you 😘
אדווה בובי חולה עלייך מאמי
וקודם כל שיגיבו למה אחר כך לא רואים שהמשכתי
אוהבת->מירב
נויקו'ש הייתי ממשיכה אבל לא מגיבים לי
אוהבת->מירב
אאאאאאאמממממממממממממממאאאאאאאאאאאאא 😮
איזה פחד!!!
מה הוא נגע בה ככה?! מעצבןןן!!
אז קשה לו בבית אז זו הסיבה להציק לאחרים ולהוציא עליהם את הכעס שלו?! והוא עוד מודע לזה..
אידיוטט 😊
פרק מדהים מירבווווווווווווש 😊
[רק עכשיו ראיתי שעדכנת.. סלחי ליי 😕 ]
מחכה להמשששששששששששששך 😛
אוהבת'ך המווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 18/04/2007) אאאאאאאמממממממממממממממאאאאאאאאאאאאא 😮
איזה פחד!!!
מה הוא נגע בה ככה?! מעצבןןן!!
אז קשה לו בבית אז זו הסיבה להציק לאחרים ולהוציא עליהם את הכעס שלו?! והוא עוד מודע לזה..
אידיוטט 😊
פרק מדהים מירבווווווווווווש 😊
[רק עכשיו ראיתי שעדכנת.. סלחי ליי 😕 ]
מחכה להמשששששששששששששך 😛
אוהבת'ך המווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רחלו'ש לך אני סולחת וזה כי אני אוהבת אותך
וגם כי גרמת לי לחייך
תודה בובי
ותאמיני לי שהייתה לי פעם חברה שלגמרי השתגעה בגלל מה שקרה שההורים שלה התגרשו.
היא נהפכה לילדה מעצבנת
אוהבת אותך המון המון רחלו'ש בובי
אוהבת->מירב
מה עם עוד תגובות?
בנות יאללה גיבו מבטיחה עם תגיבו מחר פרק ארוך
אוהבת->מירב
נות למה לא מגיבות מבטיחה שאני לא ייבש יותר
רק גיבו לי
אוהבת->מירב