QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 05/04/2007)מתי המשךךך? 😕
אני מחכה לו! 😉
אוהבת ליפזוש 😊 😍
ליפזוש בובי לא היום מחר אולי
חולה עלייך יפיופה
אוהבת->מירב
מעניין אמרת שאת לא מרגישה טוב
אך יש לך כוח עוד להיות פה ?.
מוזר !!
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) מווווווווווווווווושלם!!!
מירבוווווווושלי הכתיבה שלך כל כך יפפפה, כל כך מושלמתת
ויונתן הזה מת!, שיכור או לא שיכור הוא בנאדם מת! מגעיל איך הוא העז לעשות לה את זה!!! גררר 😠
הפרק פשוט מווווווווושלם!!! אני רוצה המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלו'ש מאמי שלי מי אוהב אותך יותר ממני?
תודה נשמאמי שלי אין עליייךךךך כל תגובה הופכת אותי לסמילי כמו זה--> 😁
וינתן? עזבי סתם מפגר.
אוהבת->מירב
אהמ.. תני לי לחשוב.. 😕
חחחחח
מאמי שלי אני מתה עלייךךך
ויונתן הזה מפגר או לא מפגר אם הוא יתעסק איתה שוב הוא לא יצא מזה בשלום!!! חח 😁
מחכה להמשך יפהשלייי 😛
רחלוש =]]
חחח..מזה זה תני לחשוב תזרמי איתי תגידי כזה אף אחד לא אוהב אותי יותר ממך חח
מתה עלייך גם בובי
חחחחחח....רחלו'ש יאללה את באה שנינו נותנות מכות ליונתן?
נגמור אותו...
אוהבת->מירב
בכיףףף 😊
חח
ומירבוש שלייי אף אחד לא אוהב אותי יותר ממךךךךךךךך 😘
ואף אחד לא אוהב אותך יותר ממנייי 😛
מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךך
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) מווווווווווווווווושלם!!!
מירבוווווווושלי הכתיבה שלך כל כך יפפפה, כל כך מושלמתת
ויונתן הזה מת!, שיכור או לא שיכור הוא בנאדם מת! מגעיל איך הוא העז לעשות לה את זה!!! גררר 😠
הפרק פשוט מווווווווושלם!!! אני רוצה המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלו'ש מאמי שלי מי אוהב אותך יותר ממני?
תודה נשמאמי שלי אין עליייךךךך כל תגובה הופכת אותי לסמילי כמו זה--> 😁
וינתן? עזבי סתם מפגר.
אוהבת->מירב
אהמ.. תני לי לחשוב.. 😕
חחחחח
מאמי שלי אני מתה עלייךךך
ויונתן הזה מפגר או לא מפגר אם הוא יתעסק איתה שוב הוא לא יצא מזה בשלום!!! חח 😁
מחכה להמשך יפהשלייי 😛
רחלוש =]]
חחח..מזה זה תני לחשוב תזרמי איתי תגידי כזה אף אחד לא אוהב אותי יותר ממך חח
מתה עלייך גם בובי
חחחחחח....רחלו'ש יאללה את באה שנינו נותנות מכות ליונתן?
נגמור אותו...
אוהבת->מירב
בכיףףף 😊
חח
ומירבוש שלייי אף אחד לא אוהב אותי יותר ממךךךךךךךך 😘
ואף אחד לא אוהב אותך יותר ממנייי 😛
מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךך
רחלוש =]]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בדיוק מאמי
מתה עלייך יפיופה
אוהבת->מירב
סיפורררר מהמםםםםםםםםם!!!!!!!!
תמשיכייייי בייבייייי
QUOTE (ילדונות_17 @ 05/04/2007) סיפורררר מהמםםםםםםםםם!!!!!!!!
תמשיכייייי בייבייייי
תודה בובי
המשך מחרר
אוהבת->מירב
אוקיי בובה אני מחכה! 😉
אוהבת אותך ליפזוש!
😁 😊 😎 😛 😊 😊
במילה אחת.. מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם..!!!!! =]
מחכה להמשך =]
QUOTE (Noykush @ 06/04/2007) תמשיכיי
נויקוש אולי מחר המשך
אין לי כוח עכשיו
ואני עצבנית רצח עכשיו
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 06/04/2007) אוקיי בובה אני מחכה! 😉
אוהבת אותך ליפזוש!
😁 😊 😎 😛 😊 😊
אולי מחר המשך
אין לי כוח עכשיו
אוהבת->מירב
QUOTE (adidush77 @ 06/04/2007) במילה אחת.. מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם..!!!!! =]
מחכה להמשך =]
עדידוש תודה מאמי
המשך אולי מחר לא בטוח
אוהבת->מירב
QUOTE (ילדונות_17 @ 06/04/2007) מחכה להמשך בייבי =)
הדיוש תודה בובי אבל לא היום אין לי כוח
אוהבת->מירב