מדהים!
ידעתי שלוטם הרביץ לו חחח זה היה צפוי.
פששייי דפווקק היונתן הזההההה,
מה יקרה? היא תתחמק? הוא יאנוס אותה?.. מישו יבוואא??
מה מה ימה???
מ**ד**ה**י**ם**😛
שבת שלום מירבוש:]
יפיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
מירבוש שלי פרק מדהים..
לוטם הכלב הזה, חבל לו על הזמן אם הוא ינסה להציק לאח שלה שוב אני אקרע אותו לחתיכות..
לא כדי לו להתעסק איתי..
חחח
ושוב פרק מדהיייייייייייים, ומהמםםםםםםםםםם!!!
ולא נמאס לי לומר את זה.!!!
ויונתן הבן זונה הזה חסר לו להתעסק איתה.., אני אבוא עם כל השיכבה שלי נעשה עליו עמבוש!! [אם ככה כותבים את זה..]
אוהבת אותך המווווווווווווון
מחכה להמשך 😛
רחלוש =]
QUOTE (ילדונות_17 @ 29/03/2007) בן-**** היונתןןןן הזהההה!!!
לוטם אידיוט!!!!!
סיפוררר מושלםםםםם!!!!
תמשיכיייי יפהה שליייי =))
חחחחח...
תודה הודיה בובי שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 30/03/2007) מדהים!
ידעתי שלוטם הרביץ לו חחח זה היה צפוי.
פששייי דפווקק היונתן הזההההה,
מה יקרה? היא תתחמק? הוא יאנוס אותה?.. מישו יבוואא??
מה מה ימה???
האממ.....מה יקרה?
אז ככה הוא יעשה כזה...ואז...
סתם נראה לך שאני יספר לך
תראי בהמשך
תודה בובי
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 30/03/2007) מ**ד**ה**י**ם**😛
שבת שלום מירבוש:]
תודה לידורו'ש יפה שלי
שבת שלום בובי
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 30/03/2007) יפיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
מירבוש שלי פרק מדהים..
לוטם הכלב הזה, חבל לו על הזמן אם הוא ינסה להציק לאח שלה שוב אני אקרע אותו לחתיכות..
לא כדי לו להתעסק איתי..
חחח
ושוב פרק מדהיייייייייייים, ומהמםםםםםםםםםם!!!
ולא נמאס לי לומר את זה.!!!
ויונתן הבן זונה הזה חסר לו להתעסק איתה.., אני אבוא עם כל השיכבה שלי נעשה עליו עמבוש!! [אם ככה כותבים את זה..]
אוהבת אותך המווווווווווווון
מחכה להמשך 😛
רחלוש =]
חחחחחח....רחלו'ש
יא קרועהההה
חחחח...כן יונתן הוא שג של בן אדם לא שפוי וחסר שכל משהו בסגנון
לוטם זה כבר סיפור אחר
תוגה יפה שלי מתה עלייך נסיכה
אוהבת->מירב
QUOTE (-יסווו- @ 30/03/2007) המשךךךך
משך? יהיה מתישהו שיהיה לי כוח
אוהבת->מירב
קראתיי עכשיוו הכלל
בווובה ת מ ש י כ י ! :]
מוואאה
יאאא תודה מאמי
המשך לא יהיה היום
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (Noykush @ 30/03/2007) מדהים!
ידעתי שלוטם הרביץ לו חחח זה היה צפוי.
פששייי דפווקק היונתן הזההההה,
מה יקרה? היא תתחמק? הוא יאנוס אותה?.. מישו יבוואא??
מה מה ימה???
האממ.....מה יקרה?
אז ככה הוא יעשה כזה...ואז...
סתם נראה לך שאני יספר לך
תראי בהמשך
תודה בובי
אוהבת->מירב
מגעילה, חח
ועוד אומרת לי שאני כותבת יפה, קודם סתכלי על עצמך !
דיי נו אני באטררףף, יאללהה
QUOTE (lipaz-sol @ 31/03/2007) פרק מהמם
המשך!
תודה בובי
המשך יהיה עם יגיבו ולא היום
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (Noykush @ 30/03/2007) מדהים!
ידעתי שלוטם הרביץ לו חחח זה היה צפוי.
פששייי דפווקק היונתן הזההההה,
מה יקרה? היא תתחמק? הוא יאנוס אותה?.. מישו יבוואא??
מה מה ימה???
האממ.....מה יקרה?
אז ככה הוא יעשה כזה...ואז...
סתם נראה לך שאני יספר לך
תראי בהמשך
תודה בובי
אוהבת->מירב
מגעילה, חח
ועוד אומרת לי שאני כותבת יפה, קודם סתכלי על עצמך !
דיי נו אני באטררףף, יאללהה
מאמי אני לא סתם את אומרת
את כותבת מדהים
ותודה בובי והמשך לא יהיה היום
אוהבת->מירב