פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

איתך מרגישה אחרת

✍️ סופרמאמי 📅 05/03/2007 01:26 👁️ 7,509 צפיות 💬 260 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 18
מדהיייייים
המשךךך..
מאמי פרק יפה
המשך!
QUOTE (chen-daskal @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/03/2007) ואאו הינה סיפור שמישהי המשייכההה אחרי שנה=]
הממשךך יפהשלי כייבאלי באלי באלי
😂 \חחח...רק אחרי איזה שלושה שבועות לא הרבה בכלל
חחח..תודה חנצו'ק יפה שלייי
עכשיו חופש אני פחות ייבש

אובת->מירב
מקווה בישבילך
חחח..מחר אני ימשיך אולייי

אוהבת->מירב
QUOTE (-יסווו- @ 26/03/2007) מדהיייייים
המשךךך..
תודה יסמינו'ש
מחר אני אולי ימשיךך

אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 26/03/2007) מאמי פרק יפה
המשך!
תודה בובי

אוהבת->מירב
עוד מעט אולי אני ימשיך

אוהבת->מירב
יפה עוד מעט לא מחר
אהבתי כל כך... =]]

מחכה להמשךך
מחכה מאמי שלייי
בא לי המשך מקסים כמו תמיד!!!

😛
רחלוש =]]
חחחח...סורי אבל המשך יהיה מחר בסוף
כי אני לא יכולה היום וגם אתמול לא היה לי זמן אבל מבטיחה לפצות אותכם מחר

אוהבת->מירב
משעמם לי רצח ואין לי מה לעשות ממשיכה עכשיו

אוהבת->מירב
סיפוררררררררררררררר מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייי בובה שלייי =)))
תודה הודיה מאמי שלי
עכשיו אני בדיוק שמה את ההמשך

אוהבת->מירב
החלטתי לעשות עכשיו שירדן מספרת ולא כאילו מישהו מספר אליה במקום לומר ירדן הלכה אז אני אומרת הלכתי.


"מה קורה לוטם?" שאלה
"בסדר" אמר לוטם מהסס.
"אז מה בשעות הפנאי אתה מרביץ לילדים בכיתה ח'?" שאלה ירדן
לוטם הביט בליאור עצבני.
"אז מה הוא רץ לבכות לך?" שאל
"מאמי אח שלי לא בכיין אבל אתה? סתם ילד מפגר בלי שכל משועמם שמשום מה מחליט שממש כיף להרביץ לילדים קטנים" אמרה


פרק 4
"תירגעי אני לא ילד קטן" אמר ליאור.
"לא קטן אבל בכיין" אמר לוטם.
"ליאור" אמרתי "תעשה טובה לך ליעל"
"אבל.." אמר ונעצר.
הסתכלתי עליו במבט הכי מפחיד ומאיים שיכולתי לעשות.
ליאור הלך. "אז מה? יש לך אח" אמר לוטם.
"אל תרגיז אותי לוטם, מה אתה מתעסק עם אח שלי" אמרתי בעצבנות.
"בונא האח הגמד הזה שלך מתחיל לעצבן אותי" אמר לוטם.
"תגיד לי מה אתה תינוק? אין לך חיים? עוד פעם אחת אתה נוגע באח שלי אני לא יודעת מה אני עושה לך" אמרתי עצבנית.
"למה נראה לך שאני פחד ממך?" שאל לוטם.
"לוטם..אני לא יודעת מאיפה באת אבל כאן מי שמתעסק עם אחי או עם אחותי או עם לא יודעת עם מי יש לו עסק איתי" אמרתי.
"אוי לא אני ממש רועד ממך" אמר לוטם.
"בובי אתה כנראה לא מבין אותי נכון" אמרתי.
"חמודה לכי חפשי מי ינענע אותך למה נראה לך שאני מפחד ממך" אמר לוטם "מה קרה נהפכת לעבריינית?".
"לא…אבל עם לא תתחיל להוריד את הפוזה שלך שאתה די מנפח אותה . אתה תאמין לי שתצטער על זה שאני לא עבריינית" אמרתי.
"תזכירי לי מתי אני צריך לרעוד" אמרתי.
"יאללה לוטם סלאמת" אמרתי.
חזרתי הביתה לא היה לי כוח ללכת ליעל ולמור על הילדים שלה.
"איפה ליאור?" שאלה אמא.
"הוא הלך ליעל אני חזרתי הביתה" אמרתי.
"אההה…טוב" אמרה אמא.
"אני הולכת היום לאופיר" אמרתי. [אחותה של ירדן למי ששכחה]
"טוב" אמרה אמא.
נכנסתי לחדרי והתקשרתי לאופיר.
"הלו?" שמעתי קול מוכר מעבר לקיו.
"הלו אופי?" שאלתי.
"לא זאת יסמן. מי זאת ירדנו'ש?" שאלה יסמין [יסמין זאת השותפה של ירדן למי ששכחה]
"כן מה קורה יס?" שאלתי.
"בסדר, אתה באה אלינו נכון?" שאלה יסמין.
"כן, עם השותפה של תבוא לקחת אותי" אמרתי.
"חחחח…חסר לה עם לא" אמרה יסמין.
"אתה יכולה להביא לי אותה?" שאלתי.
"ואני חשבתי שהתקשרת בשבילי" צחקה יסמין.
"ברור שבשבילך" אמרתי "אבל אני צריכה לדבר עם אופי"
"טוב שמנה יפה שלי קבלי אותה" אמרה יסמין.
"מה קורה אחותי הקטנה?" שאלה אופיר.
"בסדר, מה איתך אחותי הגדולה?" שאלתי "בראש שלך לבוא לקחת אותי?"
"אהמ…לא ממש" אמרה אופיר.
"מה זה לא ממש אופיר אל תעצבני אותי" אמרתי.
"חחח..תרגעי מה את בפאניקה ברור שכן" אמרה אופיר.
"יופי אני מחקה לך" אמרתי.
"טוב כפרה" אמרה אופיר.
החלפתי את בגדים לגופיה לבנה וטייץ שלושת'רבה שמתי נעלי ספורט ותוך כמה דקות שהייתי מוכנה אופי כבר הגיעה.
נכנסתי למכונית שלה. "אז מה אחותי הרבה זמן לא ראיתי אותך" אמרה אופיר.
"זה בגלל שאת עצלנית ואין לך כוח לבוא לקחת אותי" אמרתי.
"לא נכון זה בגלל שאת מפונקת ולא בראש שלך לנסוע אלייך באוטובוס" אמרה אופיר.
"אין מה לעשות" אמרתי.
"לא יאמן שההורים שגידלו אותך זה ההורים שגידלו אותי" אמרה אופיר.
"מה את סתם את יותר גרועה ממני" אמרתי.
"לא נכון" אמרה אופיר.
"בכלל לא" אמרתי.
"בדיוק" אמרה אופיר.
היא חנתה את המכונית בחנייה שליד הבניין שבו היא גרה. עלינו אליה.
"מה קורה קטנטונת?" שאלה יסמין.
"בסדר מה איתך גדלדונת?" שאלתי.
"מצוין" אמרה יסמין.
"אולי תישני אצלנו?" שאלה יסמין.
"אני אל יכולה מחר יש לי בית ספר" אמרתי.
"מה הבעיה אני יסיע אותך בבוקר" אמרה אופיר.
"את יודעת מה?" שאלתי "סבבה".
"החלטה נבונה ילדתי" אמרה אופיר.
צחקתי. "אני הולכת למחשב" אמרתי.
"כבר הגיעה ישר הולכת למחשב" אמרה אופיר.
"אין מה לעשות" אמרתי.
הלכתי למחשב והתחברתי לאיסי.

שניתי את האווי שלי.

------------------
אולי.
אצל אחותי אופירקו היפה שלי.
שלחו הודאות נראה עם אני יענה.

ילד-שונאת אותך התעסקת עם אח שלי
אתה לא יודע איפה זה יגמר.

יאללה חולה עליכם [לפחות על חלק]

------------------

שלחתי הודאה למוריה.
~ירדנו'ש~
מה קורה ילדה?

~מוריה ממהממת שלי~
בסדר מה איתך?

~ירדנו'ש~
בסדר.
יש חדש? הרבה זמן לא דיברנו רק אני ואת.

~מוריה המהממת שלי~
כן
את האמת יש חדש.
דיברתי ם שרון הוא עוזב [תזכורת קטנה שרון זה ידיד של מוריה היא מאוהבת בו


~ירדנו'ש~
לאן?

~מוריה המהממת שלי~
לאשקלון
אבל זאת לא הנקודה סיפרתי לו מה אני מרגישה
הוא אמר שהוא מצטער אבל הוא לא מרגיש כמוני.

~ירדנוש~
וואי בובי אני ממש מצטערת אבל יבוא אחר אני מבטיחה לך.

~מוריה המהממת שלי~
כן ממש.
את מבינה מה זה?
אף אחד בחיים לא אהב אותי ולמה? כי אני שמנה ומכוערת אני שונאת את עצמי.

~ירדנוש~
זה לא נכון הכי כוסית בעולם ותשתקי
בחיים שלך אל תדברי ככה על עצמך את שומעת?
טוב בובי אני צריכה ללכת אני אצל אחותי.

~מוריה המהממת שלי~
ממש הכי כוסית בעולם.
טוב ביי בובי

~ירדנוש~
נכון את ממש הכי כוסית בעולם
ביי.

הלכתי מהאי סי ונכנסתי לסלון.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

יצאתי מהבת בדרך ליגאל. היה טיפה חשוך בחוץ והרחוב היה שקט.
מן הרגשה מוזרה עברה בגופי. תחושה של משהו רע שהולך לקרות.
שמעתי רעש מאחורה הסתובבתי מבוהלת. "יונתן" אמרה מבוהלת הוא אף פעם לא נראה לה כל כך מפחיד כמו שהוא נראה לה עכשיו.
"אז מה קורה בר?" שאל יוני.
"מה אתה רוצה ממני?" שאלה בר עכשיו לא היה אף אחד שיבוא לעזור לה היא הייתה לגמרי לבד.
"שתסלחי לי שנחזור להיות ביחד" אמר יונתן.
הוא היה שיכור היה אפשר להריח את זה.
"אנחנו לא נחזור להיות ביחד עכשיו תתרחק ממני או ש…"
"או שמה?" עצר אותה יונתן.
הוא התקרב אליה מנסה להצמיד את שפתיו לשלה.
" די יוני בבקשה" אמרה. הוא ליטף את גופה. והעביר בה צמרמורת של פחד.
הוא ניסה להוריד לה את החולצה אבל היא ניסת להתחמק. הוא קרע לה את החולצה.דמעה זלגה מענייה.
היא לא יכלה לחשוב על כך שהיא הולכת לעבור את ההשפלה שבאונס.


תגיבו לי

אוהבת->מירב
בן-**** היונתןןןן הזהההה!!!
לוטם אידיוט!!!!!
סיפוררר מושלםםםםם!!!!
תמשיכיייי יפהה שליייי =))

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך