QUOTE (lipaz-sol @ 06/03/2007) פרק ממש יפה!
תמישכי..=]
תודה מאמייי
שמחה שאהבת
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (-יסווו- @ 06/03/2007) המשךךךך
מבטיחה להמשיך שאני יוכל פשוט אין לי זמן 😉
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (oshritsa @ 06/03/2007) אווויייי מירב זה פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטט מהממממםםםםםםםםםםםםם
את כותבת מדהיםםםםם
חחחח גנבת לי תשם של הסיפור ,לא נורא מרשה לך. 🙄
אוהבת שושה
תודה אושריתו'ששש
=]
חחח..לא גנבתי לשלך קוראים מרגישה אחרת
לשלי איתך מרגישה אחרת
לא הייתי לוקחת לך את השם
חוץ מזה למה את לא ממשיכה אותו?
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/03/2007) QUOTE (oshritsa @ 06/03/2007) אווויייי מירב זה פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטט מהממממםםםםםםםםםםםםם
את כותבת מדהיםםםםם
חחחח גנבת לי תשם של הסיפור ,לא נורא מרשה לך. 🙄
אוהבת שושה
תודה אושריתו'ששש
=]
חחח..לא גנבתי לשלך קוראים מרגישה אחרת
לשלי איתך מרגישה אחרת
לא הייתי לוקחת לך את השם
חוץ מזה למה את לא ממשיכה אותו?
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
יש לי המשך אבל אין תגובות 😛
QUOTE (oshritsa @ 06/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/03/2007) QUOTE (oshritsa @ 06/03/2007) אווויייי מירב זה פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטט מהממממםםםםםםםםםםםםם
את כותבת מדהיםםםםם
חחחח גנבת לי תשם של הסיפור ,לא נורא מרשה לך. 🙄
אוהבת שושה
תודה אושריתו'ששש
=]
חחח..לא גנבתי לשלך קוראים מרגישה אחרת
לשלי איתך מרגישה אחרת
לא הייתי לוקחת לך את השם
חוץ מזה למה את לא ממשיכה אותו?
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
יש לי המשך אבל אין תגובות 😛
נו.... יש תגובות את כל הזמן מייבשת אותנו
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
יפה(:
מחכהה להמשךך!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (koka15 @ 06/03/2007) יפה(:
מחכהה להמשךך!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
תודה בובה
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
עוד כמה דקות המשךך
*-*אוהבת*-*
......מירב......
אני יודעת שאמרתי שבת שעברה עוד כמה דקות המשך אבל אני לא מרגישה טוב
ואין לי כוח
המשך נראה לי יום שישי או יום שבת
*-*אוהבת*-*
......מירב......
החלמה מהירה מירבוש 😊
מחכה תמידדד (:
לידורי מאמי תודה מבטיחה לשים המשך ארוך ארוך שאני ירגיש טוב
לאב יו גירל
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מחר המשך אולי לא מבטיחה
אוהבת-> מירב
התבאסתי שלא היה פרק בעמוד הזה. . . =[[..
סיפור ממש יפה. ממש סוחף.
אהבתי מאוד. .
אוהבת המווון. .
ליאוריי. . =]
תודה בובי שמחה שאהבת אני ימשיך אולי מחר
רציתי להמשיך היום אבל הייתי צריכה ללכת
ובסוף חזרתי מאוחר אז לא יכולתי
ואני עכשיו ממש מתה מעיפות
לילה טוב מאמי
אוהבת->מירב
[B]התחלה מגניבה..
כיפ לקורא סיפור ממבט אחר
תמשיכי מהר מאמי :]
ספירי[B] 😁