אאאאאאאאהההההההבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתיייייייייייייייי
התחלה מדהימה מאמי שלי..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
וד"א
איך נראת ירדן חוץ מעיניים בצבע תכלת?!
אהבתי את הסיפור מאמי שלי, חח זה היה כזה ברור שהסיפור שלך יהיה מדהים!!..
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/03/2007) מירבייייי זה פשוט מושלם...
מחכה לפרק הבא... =]
קארינו'ש תודה בובייי
מתה עלייךךך
איזה כיף שאת קוראת את הסיפור הזה גם
כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 05/03/2007) מאמי שלי אהבתי בטיירוףףף ;]]
מחכה להמשך
חנצוק תודה בובייייי
אני כבר ממשיכה
3> לאב יו
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
QUOTE (loisana11 @ 05/03/2007) אאאאאאאאהההההההבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתיייייייייייייייי
התחלה מדהימה מאמי שלי..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
וד"א
איך נראת ירדן חוץ מעיניים בצבע תכלת?!
אהבתי את הסיפור מאמי שלי, חח זה היה כזה ברור שהסיפור שלך יהיה מדהים!!..
אוהבת רחלוש =]]
וואייי רחלו'ש
הכי כיף זה לקרוא את התגובות שלךךךך
מקווה שתאהבי את ההמשך
ורשמתי שיש לה גם שער שחור חלק בהתחלה אני ירשום את התאירו בפרק הבא שכחתי מזה
איזה חמודה את ....
יפה שלי תודה ושוב תודה
*-*אוהבת*-*
.......מירב........
פרק 2
כשחזרה ירדן מהבייביסיטר השה הייתה 7. הפלאפון שלה צלצל זה היה יגאל.
"מה קורה יגאל?" שאלה ירדן.
"בסדר חזרת כבר הביתה?" שאל יגאל.
"כן" השיבה ירדן
"אז את רוצה שנלך ביחד לעידו הוא עושה מסיבה" אמר יגאל.
"ברור…מתי?" שאלה ירדן.
"ב-10 וחצי אני יהיה אצלך" אמר יגאל.
"אההה אוקי…מי בא חוץ מאור שזה ברור שהיא תבוא" אמרב ירדן.
"בר באה אם יונתן, עמית אורן שני.." אמר יגאל ירדן עצרה אותו היה לה כבר ברור מי הולך לבוא.
"טוב הבנתי בקיצור הרוב מהשכבה שלנו ומשכבת י"ב, למה מוריה לא באה?" שאלה ירדן
"היא לא רוצה" אמר יגאל "ניסיתי לשכנע אותה לא הצלחתי" אמר יגאל.
"אני לא יודעת מה יש לה היא כל הזמן לא רוצה לבוא למסיבות וכל זה" אמרה ירדן.
"צודקת" אמר יגאל "טוב אז תהיי מוכנה ב-10 וחצי" אמר יגאל.
"עמית לא באה איתנו?" שאלה ירדן.
"לא היא הולכת אם שי" אמר יגאל.
"גם כן זאתי כל יומיים בחור חדש" צחקה ירדן "טוב מאמי הלכתי"
"בייי חיים שלי" אמר יגאל.
"ביי" אמרה ירדן וניתקה.
היא הלכה להתקלח נכנסה לאמבטיה נרגעת בתוך המים החמים. שיצאה הטפה את עצמה במגבת והלכה לחדרה היא הוציא מהארון שלה חצאית ג'ינס וגופיה שלבשה בכנה את עצמה במראה את השער החלק שהגיע עד אמצה הגב את ענייה בצבע תכלת את גובה הדק והחטוב. היא אהבה את איך שהיא ניראת. היא התאפרה קלות. ואחרי כמה זמן שמעה דפיקה בדלת היא הלכה לפתוח וראתה את יגאל..
"אני יתחיל לחשוב שהתלבש ככה בשבילי" אמר יגאל.
היא צחקה. "מי שמדבר. אם לא הייתי הומו הייתי חושבת שנדלקת עלי אבל בתך נדלקת על מישהו אחר" אמרה ירדן.
"את צודקת בובה" אמר יגאל.
"טוב יאללה בוא" אמרה.
שניהם הגיעו למסיבה שעוד מבחוץ היה אפשר לשמוע את המוזיקה החזקה שבתוך הבית. הם נכנסו לביתו של רועי. אור באה וחיבקה אותם. "מה קורה?" שאלה אור ויותר נכון לומר צעקה כי בגלל המוזיקה לא שמעו כלום.
"בסדר איפה בר ועמית?" שאל יגאל.
"עדיין לא באו" אמרה אור.
"אהה טוב" אמר יגאל.
"יגאל בוא נילך לשתות משהו" אמרה ירדן.
"בואי" אמר יגאל
הם לקחו לעצמם לשתות משהו.
"תראה מי פה" אמרה ירדן ליגאל.
"מי?" שאל יגאל.
"האקס המיתולוגי שלך" אמרה ירדן
"איזה יופי לי" אמר יגאל באדישות. האקס של יגאל זה רועי הם היו ביחד שנה אבל אז יגאל גילה שהוא בוגד בו אם מישהו אחר מאז יגאל לא סובל אותו.
רועי התקרב אליהם.
"מה קורה ירדן?" שאל רועי.
"בסדר" אמרה ירדן "מה איתך?"
"לא משהו את יכולה להשאיר אותנו לבד?" שאח רועי.
"אין בעיה…יגאל אם תרצה משהו אני פה מסתובבת" אמרה ירדן והלכה משמה.
"אני צריך עכשיו משהו שלא תלכי לא בא לי להיות אם החרא הזה לבד" אמר יגאל.
"יגאל דבר איתו נו…מה כבר יקרה?" שאלה ירדן היא ידעה שיגאל עוד אוהב את רועי והא סתם מפסיד אם כל העקשנות שלו.
היא הלכה לשבת בסלון אבל לפתע נתקעה במישהו ונשפך עלייה בירה.
"פאקקק" אמרה מסתכלת על הגופייה הלבנה שלה שהייתה מוכתמת בבירה.
"וואי סליחה" אמר מי שהיא נתקעה בו. היא הסתכלה עליו זה היה החדש מכיתה י"ב
"כן רק שהסליחה הזאת לא ממש עוזרת לי" אמרה שוכחת להיות נחמדה.
"אם את רוצה את יכולה להוריד אותה אני ינקה לך" אמר
"רעיון לא רע" אמרה ירדן.
"אז את מורידה?" שאל.
"ממש" אמרה ירדן.
"טוב זה לא היה בכוונה את לא צריכה להרוג אותי בגלל זה" אמר
"טוב אין בעיה אני לא יהרוג אותך" אמרה ירדן "תזכיר לי איך קוראים לך?"
"מה את מתחילה איתי?" שאל
"ממש לא רציתי לשאול אותך איך קוראים לך ומה הכתובת שלך כדי אחר כך לשלוח לך את החשבון של הניקוי יבש למה זאת חולצה שמתקבצת" אמרה ירדן.
"חח..מצחיקה את" אמר "לי קוראים לוטם ולך?"
"ירדן" השיבה היא ראתה את עמית בר נכנסת בוכה "היה לי ממש כיף לקשקש איתך אני צריכה ללכת"
היא הלכה לבר "מה קרה?" שאלה. היה יותר מידי ראש אז הן נכנסו שיניהן לתוך אחד החדרים הריקים.
"יונתן הוא..הו.." אמרה מגמגמת את המילים בלי שום יכולת לומר אותם.
"מה הוא עשה?" שאלה ירדן שכרגיל התחושה שלה צדקה יונתן הוא מניאק.
"הוא בגד בי" אמרה בר.
ירדן חיבקה אותו. "איזה בן זונה" אמרה ירדן עצבנית.
"אני אוהבת אותו" אמרה בר.
"בר…די בובי הוא ממש לא שווה את זה" אמרה ירדן.
"את צדקת כל הזמן הוא סתם חרא" אמרה בר. וירדן שתקה מה הטעם בלהיות צודקת שהחברה הכי טובה שלך בוכה אחר כך בגלל זה.
"למה יש לך על החולצה כתם של בירה?" שאלה בר.
"סתם מישהו שפח עלי בירה" אמרה ירדן.
"מישהו חמוד לפחות" שאלה בר וחייכה.
"אפשר לומר…זה החדש הזה לוטם" אמרה ירדן.
"לוטם? החתיך הזה?" שאלה בר.
"כן" אמרה ירדן.
איך היא לא ידעה? איך ירדן לא ידעה שמהתקלות תמימה במסיבה של תיכוניסטים הכל יכול להשתנות מהקצה אל הקצה?
---------------------------
מקווה שאהבתם
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
תגיבו
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
כלכךך יפהה(:
מחכה להמשךך!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
וווווווואוווו יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חחח
איזה פרק יפה!!, אהבתי..
ומסכנה בר.. 😢 ויונתן הזה גרר..מגעיל!! [למרות שאין לי מושג מה הוא עשה לה..חח אבל בכל זאת]
הקיצר פרק מדהים נשמה שלי!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😛
מחכה..
אוהבת רחלוש =]]
מ-ד-ה-י-ם-😛
מחכה להמשך מרבושש :]
אווויייי מירב זה פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטט מהממממםםםםםםםםםםםםם
את כותבת מדהיםםםםם
חחחח גנבת לי תשם של הסיפור ,לא נורא מרשה לך. 🙄
אוהבת שושה
QUOTE (koka15 @ 05/03/2007) כלכךך יפהה(:
מחכה להמשךך!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
בריי יפה שלי תודה מאמי 😂
המשך יהיה מתישהו בשבוע
יש לי מבחןןן 😊
*-*אוהבת*-*
.....מירב........
QUOTE (loisana11 @ 06/03/2007) וווווווואוווו יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חחח
איזה פרק יפה!!, אהבתי..
ומסכנה בר.. 😢 ויונתן הזה גרר..מגעיל!! [למרות שאין לי מושג מה הוא עשה לה..חח אבל בכל זאת]
הקיצר פרק מדהים נשמה שלי!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😛
מחכה..
אוהבת רחלוש =]]
תודה רחלושששש
מה איתי עושה בלי התגובות שלך?? אה יפה שלי?
כן באמת מסכנה בר אבל מה לעשות שיש בנים חראות שבוגדים יש מה לעשות?
מה פתאום?
המשך לא יהיה היום סורי בובי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (lidorushit @ 06/03/2007) מ-ד-ה-י-ם-😛
מחכה להמשך מרבושש :]
תודה לידורייייי
חולה עליייךךךךךךךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......