היום בכיתה.. כמו בכל יום. ישבה מיכל עם חברותיה ודיברה..
היא הייתה במרכז העניינים צחקה, דיברה.. אבל רק איתן היא הייתה כזאת.
היא הייתה מוזרה.. לפעמים היה נדמה שהיא הילדה הכי מאושרת בעולם, הילדה עם הביטחון העצמי הגבוה ביותר.. ואז בשניות הכל נעלם לה.. מחיוך על פניה לדמעה מלוחה.
אף אחד לא ידע מה קורה לה.. ואפחד לא שאל. כי היא התעלמה, הן כבר למדו. *היא תמיד ככה והיא אף פעם לא עונה!*
לאהוב היא הפסיקה.. להאמין היא כבר לא רוצה. היא הפכה את ליבה השבור.. ללב חזק עם חומה.
אפחד לא יכל להיכס. אפחד לא יכל להתקרב. היא הייתה חסינה! לא מתקרבת לא נפגעת.
ככה לכל החברות שלה היא אמרה.
אבל היא תמיד ידעה שחסר לה: לאהוב, לשמוח.. לחכות לאחד הזה ששהיא תמיד חולמת עליו.
אבל היא ניפצה את האשליה הזאת. נמאס לה לחכות.. מספיק פגעו בה בעבר.
------
"שני מי זה?" הסתכלתי על הבחור שעבר ממולי. שני תמיד הכירה את כולם.
"נכון שהוא מושלם?!" היא הסתכלה עליו. "הוא התנשק עם מרי" היא אמרה..
ואני חשבתי לעצמי שאין לי סיכוי איתו..
"אה.." עניתי לה.
"למה את רוצה אותו?!" היא שאלה.. והתעלמתי..
"בואי נלך לדבר איתו...." היא אמרה ומשכה אותי אליו.
"רוןןןןןןןןןן..." היא צעקה לעברו ונתנה לו נשיקה בלחי.
"מה קורה?" הוא שאל אותה.. "היי" הוא אמר לי.
"היי" השבתי והמשכתי לראות אותם מדברים.. ומדברים.
ואני!? לא הצלחתי להוציא מילה מהפה.. פחדתי, לא ידעתי מה להגיד.
כי אני בדר"כ יוצאת טיפשה.
-זוהר- ההתחלה ככה ככה.. תגיבו =]
בוביי שליי אני כ"כ אוהבת את הצורת כתיבה שלך גם פעם את כתבת סיפור אם אני לא טועה
וזה כ"כ יפהה מחכה להמשך נשמה שלי !
התחלה יאפהההההההההההההההההה 😉 😁
מחכה להמשך.. 😛
אוהבת רחלוש..
התחלה יפה וקצרצרה 😛
תמשיכי זורי
אוהבת אותך המוןן
ו מ ת ג ע ג ע ת !! 😊
יא תודה על התגובותתת =]
שני כן כתבתי פעם והפסקתי בגלל זה אני עכשיו יכתוב סיפור רק עם כמה רקים 5-10 פחות או יותר..
יפיתוששש גמאני מתגעגעת דברינייי =]
-זוהר-
הופפפפפפפפהה סיפפוור של מי אני רואה פה ?!?! :]]]]]]]]]]
התגעגעעתתתיי לכתיבה שלך בובה,
מלא זמןן לא כתבת !
התחלה ממש יפפה
תמשיכי נסיכה
מוואאה
QUOTE היום בכיתה.. כמו בכל יום. ישבה מיכל עם חברותיה ודיברה..
היא הייתה במרכז העניינים צחקה, דיברה.. אבל רק איתן היא הייתה כזאת.
היא הייתה מוזרה.. לפעמים היה נדמה שהיא הילדה הכי מאושרת בעולם, הילדה עם הביטחון העצמי הגבוה ביותר.. ואז בשניות הכל נעלם לה.. מחיוך על פניה לדמעה מלוחה.
אף אחד לא ידע מה קורה לה.. ואפחד לא שאל. כי היא התעלמה, הן כבר למדו. *היא תמיד ככה והיא אף פעם לא עונה!*
לאהוב היא הפסיקה.. להאמין היא כבר לא רוצה. היא הפכה את ליבה השבור.. ללב חזק עם חומה.
אפחד לא יכל להיכס. אפחד לא יכל להתקרב. היא הייתה חסינה! לא מתקרבת לא נפגעת.
ככה לכל החברות שלה היא אמרה.
אבל היא תמיד ידעה שחסר לה: לאהוב, לשמוח.. לחכות לאחד הזה ששהיא תמיד חולמת עליו.
אבל היא ניפצה את האשליה הזאת. נמאס לה לחכות.. מספיק פגעו בה בעבר.
גאד, הרגשתי כאילו כתבו את זה עליי!!!! יאווו !!!!
מהמם , תמ שיכי
יאוו אהבתיי :]
ה-מ-ש-ך!!!
חחחחח קרעת אותי עם הכותרת..
מחכה להמשך
ממש ממש אהבתי :]]]
תמשיכיייי
תנסי לעשות את זה עם הרבה פרקים זה יכול להיות מענייין 😛
והשם של הסיפוור.. אהבתי רצחח : ]
גמאני לאבבב פריקיםםםםםםםם 3>
ותודה בובותתתתתתת גם אני התגעגעתי לכולכן 😊
שמחה שאהבתן 😊
ואוו מאמי התחלה מושלמת!
תמשיכייי😊