QUOTE (lidorushit @ 11/01/2007) מירבי זה כ"כ מדהים..!
תודה מדהימה שלי 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (_ליווש_ @ 11/01/2007) מווווווושלם!!
המשך מאמיי..
ליוווש תודה מאמי שלי..
המשכוס מחרוס
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
מושלםםםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפההה
איזה יופי טופי מתוקי שכזה [חחח אין לי מושג מאיפה זה צץ]
איזה יופי שהיא הצליחה באודישןןןן
הכי טוב זה לצאת בהרגשה טובה מהאודישייייייייייייןןןןןן
חחח
מה אני מזבלתת?!
הסיפור שלך מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם נקודה.
הסיפור שלך מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם שתי נקודות
אני מכורה לסיפורים שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךך סימן קריאה!!!
תמשיכייייייייייייייייייייי
מחכההה
מואאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 11/01/2007) מושלםםםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפההה
איזה יופי טופי מתוקי שכזה [חחח אין לי מושג מאיפה זה צץ]
איזה יופי שהיא הצליחה באודישןןןן
הכי טוב זה לצאת בהרגשה טובה מהאודישייייייייייייןןןןןן
חחח
מה אני מזבלתת?!
הסיפור שלך מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם נקודה.
הסיפור שלך מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם שתי נקודות
אני מכורה לסיפורים שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךך סימן קריאה!!!
תמשיכייייייייייייייייייייי
מחכההה
מואאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
😁 יא רחולו'ש...
מאוהבת בך חיחיחי סתם..
תודה מאמי שלי נשמה שלי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו ירעה ממש קצצר..
לא הספקתי להתחיל לקרוא כבר נגמר
רוצה המשך מהר😛
חיחי סורי מאמי
הייתי צריכה ללמוד למבחן מסריח בספרות אז לא היה לי זמן..
אני יעשה פעם הבאה פרק יותר ארוך מבטיחה לך 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
סומכת עלייך😛
QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו ירעה ממש קצצר..
לא הספקתי להתחיל לקרוא כבר נגמר
רוצה המשך מהר😛
חיחי סורי מאמי
הייתי צריכה ללמוד למבחן מסריח בספרות אז לא היה לי זמן..
אני יעשה פעם הבאה פרק יותר ארוך מבטיחה לך 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
סומכת עלייך😛
חוץ מזה בגלל השיר הפרק נראה לי יותר ארוך
😁
אבל אני לא מבטיחה סתם
(אלה אם כן יש לי סיבה טובה לא לקיים)
*-*אוהבת*-*
....מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו ירעה ממש קצצר..
לא הספקתי להתחיל לקרוא כבר נגמר
רוצה המשך מהר😛
חיחי סורי מאמי
הייתי צריכה ללמוד למבחן מסריח בספרות אז לא היה לי זמן..
אני יעשה פעם הבאה פרק יותר ארוך מבטיחה לך 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
סומכת עלייך😛
חוץ מזה בגלל השיר הפרק נראה לי יותר ארוך
😁
אבל אני לא מבטיחה סתם
(אלה אם כן יש לי סיבה טובה לא לקיים)
*-*אוהבת*-*
....מירב......
אמאמאמאמאמאמאמא ואני מקווה בישבילך שלא יהיה]
QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו ירעה ממש קצצר..
לא הספקתי להתחיל לקרוא כבר נגמר
רוצה המשך מהר😛
חיחי סורי מאמי
הייתי צריכה ללמוד למבחן מסריח בספרות אז לא היה לי זמן..
אני יעשה פעם הבאה פרק יותר ארוך מבטיחה לך 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
סומכת עלייך😛
חוץ מזה בגלל השיר הפרק נראה לי יותר ארוך
😁
אבל אני לא מבטיחה סתם
(אלה אם כן יש לי סיבה טובה לא לקיים)
*-*אוהבת*-*
....מירב......
אמאמאמאמאמאמאמא ואני מקווה בישבילך שלא יהיה]
חיחי
חנוש אל תדאיגי מאמי לא נראה לי תיהיה...
לאב יו 3>
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
אני לא ימשיך היום אין לי כוח
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
תמשיכי כאשר תוכלי יפתי ((:
שבת שלום :] %^&
מאמי אני רוצה המשך אחרת זה לא ייגמר טוב !!
סתם את כל כך מוכשרת הסיפורים שלך מרתקים
דברי איתי עם את באה היום לדניאל
לאב יו 😂
*שרון*
שרנו'ש תודה מאמיייי 😉
תודה מושלמת שליייייייייייייייייי
חולה עליייך איזה חולה? מתה עלייך חיחי
ונראה לי אני באה
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
מירבושששששששששששששש
מה עם המשך?!?!?!? 😮
אני רוצה המשךךךךךך 😢 😛
אני מחכהההההההההההה
אז תשימי המשך פליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
מואאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
נו מה?! עדיין לא עדכנת??!
רחלו'ש לא בטוח שיהיה היום המשך
אני יראה יותר מאוחר אם אני ימשיך
אבל איך שלא יהיה מבטיחה לך שאם לא היום אז מחר 3>
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
עכשיו ממשיכה
והפעם כמו שהבטחתי פרק יותר ארוךךך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....