תודה שרוני..
את עוד מדברת על מוכשרים את בכלל מוכשרת
תרגישי טוב בובי
*-*אוהבת*-*
.......מירב.....
תודה לידרוש
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
במילה אחתתת..
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
בשני מיליםםם..
הורס בטירוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
בשלושה מיליםם...
חחח
זה לא יגמר אז כדי שאני אפסיקק
איזה פרק מהמם!!!
ואיזו מסכנה היא..
אני זוכרת שהלכתי לאודישן הראשון שלי..
ואיי זה היה סיוט, מרוב לחץ בילתי שמה בשירותים..
וגמלי בהתחלה לא יצא קול אבל אז..
חחח
זה סיפור אחר..
למרות שבסוף שרתי, ועברתי שלב 😊
טוב בקיצור יפה שלייי
מתה עלייךך ואת.. התפקיד שלך הוא להמשיך!!!
להמשיך לכתוב את הסיפור היפה הזה!! שאי אפשר בלעדיווו [וגם בלעדי הסיפור השני שלך..]
מואאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
תודה רחלו'שששש
יפה שלי...ומה הלכת לאודישנים.??
חח...כאילו רשמתי את זה עלייך חחח
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
המשךך מחר
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
אני עוד מעט ממשיכה תודה לכולם
*-*אוהבת*-*
......מירב......
,מה תשירי?" שאל.
,את לשם של מירי מסיקה" אמרתי.
"הבמה שלך" אמר.
הלכתי למיקופון והמסיקה התחילה. האתי לשיר אבל לא הצלחתי להוציא קול מגרוני…המילים פשוט לא יצאו
פרק 3
הסתכלתי על השופטים במצוקה. לא יודעת מה לעשות.
"לירון..הכל בסדר?" שאלה נירית אחת השופטות..הנחמדה יותר.
"כן" אמרתי "אני פשוט מתרגשת ו..בחיים שלי לא שרתי מול אנשים חוץ מחברות שלי" אמרתי.
"אל תגידי לי שיש לך פחד במה" אמר ארז השופט שלפי מבט רישוני נראה לי די קשוח.
"לא מה פתאום" אמרתי.
"את יודעת מה תצאי להתאוורר שנייה" אמר דן בחיוך.
הוא נראה לי נחמד. "לא..לא צרייך" אמרתי.
הדלת נפתחה "סליחה אמרתי שלא יפריעו לנו בזמן הבחינות" אמר דן.
"סליחה פשוט שכחתי את המפרט של הגיטרה שלי" שמעתי את קולו של אותו הנער ממקודם אומר.
"בסדר כח ותצא" אמר דן.
"היי" אמר לי.
"היי" אמרתי בחיוך. הוא לכח את המפרט מהרצפה. "בהצלחה" לחש לי ויצא.
"אתם יכולים לתת לי לנסות שוב?" שאלתי.
"בסדר"
הם שמו את המוזיקה. נשמתי עמוק ועצמתי את עיני 'שאני ישתחרר אני יפח את העניים' אמרתי בלי קול.
ואז המילים יצאו מגרוני.
רוצה שיתארך הרגע
לעולם לא אהיה כמותם
הזכרונות מבית הספר, בלגן אצלי בחדר
אני רוצה געגועים שלא יניחו להרדם
שלא אוכל להילחם.
פתחתי את עיני והתחלתי לשיר בבטחון
אומרים היא חיה בשמיים או בים
לא כמו כולם, צוללת ועולה לשם
לשם איש לא יתקרב
וגם אם תאמר שאתה אוהב
שנשבר לך הלב
ובחרת בי מכולם
מכל הבנות בעולם
לא אקח אותך לשם
כי לימדת אותי שתיקה
ואני עוד מחכה.
הרגשתי שהם אוהבים אותי מן הרגשת בטחון...ככה תמיד הרגשתי ששרתי. בהתחלה חוסר בטחון אבל אחר כך הרגשתי שכל העולם בכיס הקטן שלי.
אני רוצה ידיים ארוכות
לחבק מבלי שאצטרך לראות
אומרים היא מסתירה כנפיים
במעיל הגדול הכחול,
היא עפה ולשם לא תתן שתתקרב
וגם אם תאמר שאתה אוהב
שנשבר לך הלב
ובחרת בה מכולם
מכל הבנות בעולם
אומרים אל תבטח בה לעולם
היא תמיד תשיב לך שתיקה
ואני עוד מחכה,
מחכה.
לשם איש לא יתקרב
וגם אם תאמר שאתה אוהב
שנשבר לך הלב
ובחרת בי מכולם
מכל הבנות בעולם
לא אקח אותך לשם
כי לימדת אותי שתיקה
ואני עוד מחכה.
רוצה שיתארך הרגע לעולם
"את שרה יפה…אבל את צריכה לגייס יותר בטחון שאת מתחילה לשיר…י על הבמה לא תיהי לך שנייה או רגע. היו פעמיים שאיבדת את הקצב…אבל איך שלא יהיה מבחנתי את עברת" אמרה נירית.
"אנחנו נודיע לך בדואר אם עברת או לא" אמר דן.
חזרתי הבייתה. מתרגשת. הרגשתי שהייתי די טובה. היה לי מין הגה טובה שאני נשארת.
התחברתי לאיסיי.
ושיניתי את האווי..
----------------------
פה 3>
בר--> דברי איתי דחופי…
עופר- גם אתה…
מכוערים שלי_ חולה עליכם יפים שלי..
"רוצה שיתארך הרגע לעולם"
--------------------------
ברושקה חיים שלי:
איך היה?
לירוניני:
היה טוב...
ברושקה חיים שלי:
אהבו אותך?
לירוניני
כהה
ברושקה חיים שלי:
העיקר לא רצית ללכת
לירוניני
זה לא העיקר..העיקר הוא שראיתי שמה מישהו ממש ממש חמוד
ברושקה חיים שלי
מי? פרטי ומיד..
לירוניני
טוב נו..הוא שר שמה התכונן לבחינה אז אמרתי לו שהוא שר יםה
ודיברנו טיפנת
אבל שהוא בא להגיד לי איך קוראים לו ההינו צריכים להכנס לאולם.
ברושקה חיים שלי:
טוב חיים שלי נדבר אני חייבת ללכת.
עופר התקשר אלי והודיע לי על מסיבה. נכנסתי להתקלח. לבשתי חצאית ג'ינס. וגופיה לבנה. לכחתי טיק. מתכוננת ללילה של חגיגיה.
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
יאו ירעה ממש קצצר..
לא הספקתי להתחיל לקרוא כבר נגמר
רוצה המשך מהר😛
מווווווושלם!!
המשך מאמיי..
QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו ירעה ממש קצצר..
לא הספקתי להתחיל לקרוא כבר נגמר
רוצה המשך מהר😛
חיחי סורי מאמי
הייתי צריכה ללמוד למבחן מסריח בספרות אז לא היה לי זמן..
אני יעשה פעם הבאה פרק יותר ארוך מבטיחה לך 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....