פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אפשר לנעול

✍️ סופרמאמי 📅 06/01/2007 21:37 👁️ 4,334 צפיות 💬 196 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 14
סיפור חדש שלי..ולמי שקורא את הסיפור השני שלי אני שונה-בדיוק כמו כולם
שלא יחשוב שנטשתי אותכם אני עדיין רושמת אותו אבל במקביל.

------------------------

פרק 1
ישבתי בחדר שלי מחזיקה את הגיטרה, מנגנת מנגינה שכבר הרבה זמן התנגנה בראשי והתחלתי לשיר מילים שצצו בראשי.

אני מתבגרת
רק לומדת
דברים שלא ידעתי
מתמודדת מול דברים
שמהם פחדתי

סובלת נפגעת
אבל בסוף מתרוממת
כבר לא קטנה
אל תחשוב שאני תמימה.

אני אוהבת...
וגם שונאת...
מבולבלת...
בדרך החיים הולכת
כמעט אישה אבל נערה

אני מתגרת
לומדת מהי אהבה
מתאהבת,
אחרי הרגש נסחפת
אני גדולה אבל עדיין קטנה
אני בסך הכל נערה

אני אוהבת...
וגם שונאת...
מבולבלת...
בדרך החיים הולכת
כמעט אישה אבל נערה

קוראים לי לירון. אני רושמת שירים ומלחינה אותם. לפעמים שרה אבל רק מול חברות. אני בת 17. יש לי שער חום מטולטל ועיניים חומות ירוקות. יש לי שני אחים גדולים שחושבים שהם יכולים להגיד לי מה לעשות. לאח הגדול יותר קוראים רן יש לו שער ארוך קצת אסוף בקוקו בלונדיני אם עיניים כמו שלי חתייך בן 23. תמיר האח שני יש לו עניים חומות ושער שחור גם הוא חתייך הוא בן 19 .
הדלת של החדר שלי נפתחה.
"מזה השיר הזה ששמעתי שאת שרה?" שאלה בר. בר היא החברה הכי טובה שלי יש לה עיניים חמות ושער שטני היא גבוהה ורזה.
"סתם שיר שעלה לי בראש" אמרתי.
"סתם שיר?" שאלה "בונההה יש לי חברה מוכשרת"
"ולי יש חברה חנפנית" אמרתי.
"באמת מיי?" שאלה.
צחקתי. "אהמ..סתם מישהי שבמקרה ממש מוזר דומה לך מדברת כמוך ומתחנפת כמוך" אמרתי.
"לומר את האמת זאת לא התחנפות" אמרה "שמעת על התחרות שירה שמאגנים במטנ"ס של אייתן… יהיו שמה הרבה סוכנים חשובים"
"מה את רוצה לומר בזה?" שאלתי.
"שאולי תלכי לשמה" אמרה בר.
"אין מצב" אמרתי
"למה לא?" שאלה "את שרה יפה אני בטוחה שאת לוכחת את כולם שמה בסיבוב"
"אין לי אומץ אני חושבת שאני יתעלף שמה על הבמה מרוב לחץ" אמרתי.
"אהה אז את לא רוצה?" שאלה.
"לא" אמרתי
"חבל כי רשמתי אותך לאודישנים" אמרה בר.
"בר!!!!!!" צעקתי "את משוגעת…אני לא ילך"
"אין לך בררה את רשומה" אמרה בר.
"בטח שיש אני לא ילך" אמרתי לה והצאתי לה לשון. P:
"נו מה יש לך להפסיד שמה תנסי בשבילי" אמרה בר.
"את יודעת מה?" שאלתי "אני יחשוב על זה בשבילך"
"חסר לך שאת לא הולכת אני לא ידבר איתך יותר" אמרה בר
צחקתי "את לא יכולה לא לדבר איתי בקושי שעה כולך איומים בלי שום מעשים" אמרתי לה.
"אז תחיי ותראי" אמרה בר.
"טוב בסדר אני יחייה והראה" אמרתי "מתי זה?"
"מחרתיים" אמרה.
"יאללה" אמרה בר.
"מה?!!" שאלתי "את מטורפת מתי אני יספיק להתכונן אני לא הולכת"
"את הולכת ואין לך בררה עכשיו בואי נלך לגינה החבר'ה מחכים לנו" אמרה בר
מי אלו החבר'ה?
החבר'ה אלו עמית ילד גבוהה חתייך בטרוף שער שטני עיניים כחולות כמו כריסטל. חיוך כובש וממיס.
דנה חברה של עמית יש לה שער ארוך ארוך ובלונדיני עניניים חומות וחולמניות וחיוך קסום.
גילי יש לה שער שחור קצר ועיניין חומות היא זאת שתמיד עוזרת לכולם מן חברה טובה כזאת של כולם על בדוק תיהיה פסיכולוגית היא טובה בלהקשיב.
אלעד יש לו עיניים ירוקות שער חום שזוף הוא מזה מצחיק.
ועופר הידיד הכי טוב שלי אין עליו…יש לו שער בלונדיני ועיניים חומות. מן איפרקטיבי כזה שלהשאר במקום אחד בלי לעשות כלום זה הדבר הכי נורא שיכול להיות לו.
הגענו לגינה הגדולה. כולם היו שמה חוץ מעופר שכרגיל איחר.
"מה קורה?" שאלתי
"בסדר" אמרו.
"איפה עופר?" שאלה דנה.
"נחשי" אמר עמית.
"בטח מאחר" אמרה בר.
"הבן אדם הזה מאחר כפייתי…צריך לקבוע איתו חצי שעה לפני כדי שיגיע בזמן" אמר אלעד.
"אינה הוא" אמרה גילי.
"שמן שלי!" צעקתי וחיבקתי אותו.
"מה קורה?" שאל עופר.
"נהדר מה איתך?" שאלתי.
"פצצות" אמר עופר.
התישבנו כולנו על הספסלים. "נו אז מה יש?" שאלה גילי.
"היא לא רוצה ללכת לתחרות שירה הזאתי" אמרה בר במהירות.
הסתכלתי על בר במבט רצחני ידעתי שעכשיו כולם ינסו לשכנע אתי ומה שיקרה בסוף אני ישתכנע ילך לשמה ואז אלוהים יודע מה יקרה.
"מה את משוגעת למה לא?" שאלה דנה.
"כי אין לי אומץ" אמרתי "וגם אין לי זמן להתכונן יש לי רק את מחר"
"אויש נו…את שרה מדהים איך את לא רוצה ללכת לשמה?" שאלה גילי.
"נו מי ישמע חסרים כאלה שיודעים לשיר" אמרתי "לא נראה לי אני ילך"
"חחח..זה מה שאת חושבת" אמר עמית.
"צודק..מצידנו לכחת אותך בציפורנים אל האודישנים" אמר אלעד.
"תיכחו אבל אני לא ישיר" אמרתי.
"ואז לך יהיה פדיחות אם מול השופטים את תשתקי" אמר אלעד.
"נו יאללה תלכי מה יש לך להפסיד?" שאל עופר.
"טוב בסדר" אמרתי "קרציות"
"זה מה שיש…אנחנו חברים שלך ותצתרכי להסתדר אם החברים הקרציות שלך" אמר עופר.
חזרתי הבייתה…והלכתי לישון…מחכה למחר ליום מלא חזרות…


---------------------------------

תגיבו

*-*אוהבת*-*
......מירב.....
אני קראתי לפני כולם נהנה בננה 😛
יפה שלי זה הורס זה מהמם זה
ק-ט-ל-נ-י 😁
איזה התחלה מעלפת כמו תמיד
לאב יו מאמי שלי 😂
😊
התחלה יפההה..מחכה להמשך =]
QUOTE (שרוני110 @ 06/01/2007) אני קראתי לפני כולם נהנה בננה 😛
יפה שלי זה הורס זה מהמם זה
ק-ט-ל-נ-י 😁
איזה התחלה מעלפת כמו תמיד
לאב יו מאמי שלי 😂
😊
תודה שרוני שלי...
לא פלא שקראת לפני כולם יש לך פורטקציות מהכותבת חחח
לןךה עלייך מאמי שלי

*-*אוהבת*-*
....מירב....
כל סיפור שאת כותבת אני שם;]
וכל פעם אני רואה עד כמה את מוכשרת יותר..!
אווהבת
QUOTE (adidush77 @ 06/01/2007) התחלה יפההה..מחכה להמשך =]
תודה עדידוש

*-*אוהבת*-*
....מירב.....
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) כל סיפור שאת כותבת אני שם;]
וכל פעם אני רואה עד כמה את מוכשרת יותר..!
אווהבת
חיחי
יו אני מחייכת כזה חיוך גדול ודבילי...חח
תודה חנוש

*-*אוהבת*-*
...מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 06/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) כל סיפור שאת כותבת אני שם;]
וכל פעם אני רואה עד כמה את מוכשרת יותר..!
אווהבת
חיחי
יו אני מחייכת כזה חיוך גדול ודבילי...חח
תודה חנוש

*-*אוהבת*-*
...מירב.....
😛 הכי כיף ככה
מדהיםםםםםם!!
פשוטטט מהמםם!!
המשך מאמייי 😁
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 06/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) כל סיפור שאת כותבת אני שם;]
וכל פעם אני רואה עד כמה את מוכשרת יותר..!
אווהבת
חיחי
יו אני מחייכת כזה חיוך גדול ודבילי...חח
תודה חנוש

*-*אוהבת*-*
...מירב.....
😛 הכי כיף ככה
חח את פשוט ילדה נדירה.

*-*אוהבת*-*
...מירב....
QUOTE (_ליווש_ @ 06/01/2007) מדהיםםםםםם!!
פשוטטט מהמםם!!
המשך מאמייי 😁
ליווש תודה נשמה... 😉

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
תגיבו אל תהיו יבשיים

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
נו אל תיהיו רעים
תגיבווווו

*-*אוהבת*-*
.....מירב......
וואי לא לעשות פה הצפה מרוב תגובות 😠
נו תגיבו...

*-*אוהבת*-*
......מירב.....
מאמי אני אוהבת זה מעלף
😁
תמשיכי נוווו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך