|
|
|
הגעתי למכולת שליד הבית של שלומית , והיא חיכתה לי שם ומשם הלכנו למקיף
יום מלא הפתעות במקיף !
הגענו למקיף , ישבנו בכיתה ולא הייתה מורה אחרי 20 דקות נכנסה המנהלת והודיעה שהיום גומרים ב10
כולנו שמחנו כמובן
'שקט בבקשה יש לי עוד הודעה משמחת!!'
'יששששששששש'
'מחר יש לכם יום שדה'
'אהה ... :/'
כולנו התבאסנו מה יום שדה מחר? למי יש כוח לזה? איף ....
לא נורא , נו יהיה צחוקים [:
השעה 10 הגיעה ויצאתי מהכיתה , ראיתי את דור יושב בספסל ליד הקיוסק , הוא קלט אותי
והתנשקנו , אחר"כ התחילו השאלות
"חזרתם?!'
'יא חזרתם?=-O'
טפו על העיניים של כולכם , כן חזרנו אני אוהבת אותו והוא אותי ככה נראה לי לפחות ...........
נשארתי קצת עם דור , עד 12 ככה וב12 אני ושלומית הלכנו לבית שלי להכין משהו לאכול
ויותר מאוחר ללכת לביג לסיבוב .
כמובן שאני לא ידעתי להכין אוכל , אז חיממנו שניצלים ופירה
כמו האוכל של אמא של שלומית XD=
איך אני אוהבת את האוכל שלה וואי אתם לא מבינים!!@
אכלנו ונכנסנו לחדר שלי , היינו לבד בבית אז שמנו מוזיקה בווליום גבוה
לא היה לנו שיעורים וגם לא אף מבחן באופק אז שמחנו כי לא היה הרבה מה לעשות
הזמנו בv.o.d פרק של האלופה , וישבנו לראות
כמובן שטחנו במבה וצ'יפס יאמי PP;
שלומית הלכה למטבח להכין לעצמה תה – כרגיל : )
ואני הכנתי לעצמי שוקו DD:
ואחר"כ ישבנו בחדר שלי על המחשב , שמענו שירים והכול
שלומית התחברה לאיסיקיו שלה , לשלי לא התחברתי כי לא היה לי כוח לחפירות של כולם עליי ועל דור וכל זה..
שלומית עברה עם העכבר על השמות באיסיקיו .
דור חמו היה על אווי
'קוקי תעשי טובה תקראי לו ת'אווי'
'טוב קוקי שניה'
שושי אהבה שלי בסטאטוס
כאאאאן !!
שושה אני אוהב אותך אישתי
בפלאפון,בבי!
'חחחחחח איזה חמוד'
'חחחחחחח למה חמוד?'
'תראי איך הוא כותב ביי DD:'
'חחחחח גם את כותבת ככה לא?'
'כן 😁'
השעה הייתה 3 , מקלחת , להתלבש , להתארגן ולצאת לביג עם אמא ושלומית
נכנסתי להתקלח , יבשתי את השיער ונכנסתי לחדר להתלבש
בזמן שהתלבשתי שלומית נכנסה להתקלח
מה אני ילבש? מה אני ילבש ?
אה נכון יש לי את המכנס הלבן הקצר , ואת החולצת פסים אפור/לבן
והנעלי וואנס המשובצות שחור-לבן
עשיתי לי ולשלומית פאן בפוני , עד שהשיער היה נראה מעלף
התאפרתי , התקשטתי עד שהייתי מוכנה , גם שלומית הייתה מוכנה
בלי להשוויץ אבל היינו נראות מ=ד=ה=י=ם !#
אמא שלי נכנסה לחדר שלי
'נו אתן מוכנות קוקי וקוקה?'
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן אמא אנחנו מוכנות 😁'
איאיאי האמא השבורה הזאת , עלק קוקי וקוקה 😁
נשפכנו עליה ררצח !
יצאנו מהבית וחיכנו לאמא שלי באוטו , היא הניעה את האוטו ונסענו
הגענו לביג כמובן שנכנסו ישר למאליבו , איזה ג'ינסים ברך יפים הגיעו , אחד יותר יפה מהשני
בסוף אני ושלומית בחרנו את אותו ג'ינס , כהה כהה עם ניטים שחור וזהב
משהו לפנים !!!
אחר"כ הלכנו לראות בגד ים בשבילי ,
עברנו הרבה חנויות עד שמצאנו את מה שבדיוק רציתי וכשמצאנו לא התווכחתי יותר מידי וישר קניתי אותו
ראינו בגד ים ורוד בהיר עם קישקושים בלבן,
ראינו בגד ים לבן עם פסים אפורים
ועוד מלאמלאמלא דגמים יפים אבל לא לטעמי
בסוף ראינו בגד ים זהב עם פסים בצבע חום זה הכי יפה בארץ כ"כ אהבתי את זה
ישר אמרתי לאמא שלי שאת זה אני רוצה!!
קנינו אותו , ישבנו בנאפיס לאכול משהו ונסענו חזרה הביתה
את שלומית הורדנו בבית כי כבר היה 6 וחצי , בטח היא רוצה להיות בבית והכול
הגעתי הביתה , ישבתי לראות טלויזיה ואחר"כ ישבתי על המחשב
התחברתי לאיסיקיו ורשמתי לעצמי אווי
נמצאת :/
הרגע חזרתי מהביג עם קוקי שלי : )
שושי [?] אני אוהבת אותך יפה שלי !@
יום טוב , בי .
דור לא היה מחובר , כנראה הוא יצא או משהו כזה
איך שדיברתי הפלאפון צילצל זה היה דור
'שושה?'
'אה מאמי?'
'בא לך לבוא אליי?'
'למה איפה אתה?'
'בבית אני לבד'
'ואתה רוצה שאני יבוא , בטוח?'
'כן ... נו בואי מה יש לך'
'טוב אבל כבר מאוחר'
'לא נו .. שבי אצלי שעה ותלכי'
'חחח טוב נו ...'
'אז את באה יפה שלי?'
'כן שושי שלי'
לא הייתי צריכה להתארגן כי כבר הייתי לבושה והשיער היה מסודר , הודעתי לאמא שלי שאני יוצאת
התנתקתי מהאיסיקיו לעסתי מסטיק , לקחתי פלאפון ויצאתי לדור
כשהגעתי אליו הוא באמת היה לבד , כ"כ התגעגתי לערבים השקטים אצלו בבית או אצלי בבית
ובכלל התגעגתי אליו . באופן כללי ,
ישבנו אצלו בבית שמענו שירים והכול , היה נחמד רצח
'אתה לא אוהב אותי : ('
'חח בטח שכן!'
'לא אתה לא ....'
'מה את רוצה מכות?'
'מה כמו פעם קודמת?'
'לא עכשיו זה יהיה יותר כואב'
'חח ט'ח אתה לא מפחיד אותי חתיכת שמן סטייליסט'
'חחחח חכי תראי אני יראה לך מזה שמן סטייליסט יפריקית גוצית'
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁'
רבנו מכות בצחוק , ככה אנחנו תמיד וזה מה שאני אוהבת בו שהוא יודע לצחוק
אם לחשוב על זה שלא הייתה את הפרידה הזאתי בנינו ..
עכשיו היינו צריכים להיות 6 חודשים ביחד ,
לא נורא הפרידה הזאת לא שינתה ולא תשנה את הזמן שהיינו ביחד
'אני אוהב אותך' הוא לחש
'גם אני...'
'באמת באמת?'
'באמת באמת אני נשבעת'
'גם אני ואני רוצה שתדעי שכל מה שהיה עם אורטל זה ס....'
קטעתי אותו
'לא צריך להזכיר את זה אני יודעת שזה לא היה מהלב'
'יופי יפה שלי'
והתנשקנו במשך רבע שעה היה כבר 7 וחצי , אמרתי לו שלום והלכתי הביתה
כשהגעתי הביתה , עזרתי קצת לאמא לקלח את אחי הקטן ולשטוף כלים
אחר"כ עשיתי מערכת ונכנסתי להתקלח אחרי הכל היה לי יום מעייף !
חפפתי את השיער , הסתרקתי ועשיתי צמה מתוחה
אספתי את הפוני עם סיכות והלכתי קצת לשבת עם אחי הקטן
ראיתי איתו השמיניה שידורים חוזרים ,
חחחחח הפרק שניני ואיה מגיעים לגיל 15 יא איזה ישן.....
היה כבר 9 הלכתי לחדר שלי להתקשר לשלומית
'קוקי (='
'יא קוקון התגעגתי אהוב שלי'
'גם אני קוקוצ'ה איך היה אצל דור?'
'כיף'
'אני מקווה שלא עשיתם שטויות'
'חחח נראה לך?!'
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אמא שלך הרגה אותי היום עלק קוקי וקוקה DD:'
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי את לא מבינה כמה צחקתי על זה איזה שבורה היא חחחחחחחחחחחח D='
'טוב קוקי אני נכנסתי להתקלח ולישון'
'טוב קוקון'
'אז ....
לילה טוב אהובתי וחלומות פז מחר דברי איתי במקיף אולי נלך ביחד'
'טוב חיים שלי לילה טוב אהובת חיי [='
החזרתי את הטלפון לסלון , ולקחתי לעצמי דוריטוס לנשנש לפני שאני הולכת לישון
עשיתי מערכת , הכנתי בגדים וכיביתי את האור
לקח לי זמן להרדם , לא יודעת למה
אבל ישנתי טוב ...
יום למחרת קמתי קצת מאוחר , אבל הספקתי להתארגן אז זה לא כזה נורא ,
זכרתי שיש טיול אז לא ירשמו לי איחור ,
אני ושלומית הלכנו ביחד לבציפר , כשהגענו כבר חיכו לנו האטובוסים,
הטיול שדה היה בגבול , בין אילת למצריים
דווקא נשמע טיול מעניין , אולי יותר מידי מעניין .......
הוציאו 3 אוטובוסים מהשכבה שלי
עשו רישומים והכול , לראות מי חסר ומי הגיע .
כמו בכול טיול , אחרי רבע שעה התחלנו לזוז אני ושלומית ישבנו ביחד עם כיתה ט' 1
באסה אנחנו לא עם הכיתה של דור :/
כשהיינו ליד הערבה , נעצרנו להפסקת אוכל , כולם ירדו וקנו ארטיקים ושתייה והכול
אחרי חצי שעה המשכנו לנסוע , כעבור 10 דקות נשמע בום כולנו נבהלנו , עצרו את האוטובוס והנהג שלנו יצאה לבדוק מה קרה
אחרי כמה שניות ראינו שהם לא חוזרים וכמה ילדים יצאו לבדוק מה קרה
כשהם חזרו עם פנים חיוורות , שאלנו אותם מה קרה
שמעתי אותם לוחשים שקרה משהו, ושיש בלאגן
אחרי כמה דקות שלא הבנתי מה בדיוק קורה נכנס הנהג והמורה שהייתה איתנו
הם הודיעו שהיה פיגוע קטלני , ושיש הרבה פצועים
'מה איזה אוטובוס פוצצו של איזה כיתה?'
'ט' 5'
באותו רגע ששמעתי את זה לא יכלתי לדבר , שתקתי במשך שעה וחצי
'טל את בסדר?' שלומית שאלה
'לא אני לא בסדר למה זה מגיע לי? כנראה שצרות באמת באות בצרורות'
'אבל טל ...'
'מה? אוף קוקי הכול אבוד לכי תדעי מה קרה'
'נו זה העניין שאת לא יודעת מה קרה יכול להיות שלא קרה להם כלום'
'לא שמעת אותו? הוא אמר שיש פצועים ויש הרוגים'
'נו ...'
'מה נו ... בכל מקרה קרה משהו לדור'
'את צודקת אבל עכשיו יקחו אותם לבית חולים לבדיקות ויטפלו בהם ..
נו קוקי יהיה בסדר'
'לא לא יהיה בסדר , החיים שלי נגמרו בלעדיו'
כמובן שפינו את הפצועים לבית-חולים , לא הכניסו אותנו לראות מה המצב שלהם
אז אותנו החזירו לבציפר , ושיחררו אותנו הביתה , איך שירדנו מהאוטובוסים דפקתי ריצה של החיים הביתה
רק רציתי לבכות , להיות לבד ולעכל לאט לאט את מה שקרה
לא האמנתי שככה זה היה צריך לקרות , אבל זה הכל גורל
הגעתי הביתה בוכה , אמא שלי כבר ידעה את הסיפור והניחה לי להיות לבד
ישבתי לבד ובכיתי שעה וחצי , לא עיכלתי מה קרה
אהבת חיי בין חיים למוות , למה דווקא עכשיו?
מה חטאתי ה'? |:
ה' בבקשה בבקשה שהוא יצא מזה בשלום אני מבקשת ממך זאת התקווה היחידה
שנשארה לי לחיים , אני מתחננת אני יתן הכל בשביל שהוא יחיה , אפילו אם זה לשנייה
אני חייבת להגיד לו שאני אוהבת אותו , הוא יודע ...
אבל הוא לא יודע כמה,הוא כ"כ חשוב לי .
אני יזכור אותו תמיד , גם אם הוא לא יהיה בחיים
לא ... אני לא מסוגלת לחשוב על זה שאני לא יראה אותו בחיים !
התקשרתי לבית ספר לבדוק אם הם ביררו מה עם ט' 5
הם אמרו שאין עוד תשובות ושכנראה יודיעו רק בערב
מי הפצועים ומי המתים .
הלב שלי דפק
"מי הפצועים ומי המתים!"המשפט הזה הדהד בראשי , יש מתים אני הרי ידעתי..
יש מתים :[
אני לא מאמינה שזה קורה לי למה זה מגיע לי למי עשיתי רע?
רק לעצמי .
עצם זה שאני חיה זו טעות אחת גדולה
נכנסתי לישון , כשהתעוררתי הייתה השעה 7 בערב , עדיין לא עיכלתי את מה שקרה
וקמתי רגיל , ואז שנזכרתי מה קרה הדמעות זלגו לי לבד .......
הפעם התקשרתי לבית-חולים עצמו
'הלו'
'שלום את יכולה להגיד לי בבקשה איפה מאושפזים הפצועים מהפיגוע של היום?'
'איזה פיגוע של הערבה?'
'כן..'
'מחלקה ג''
'את יכולה להעביר אותי לשם?'
'אין צורך תגידי לי מה את צריכה'
אני רוצה לבדוק אם דור חמו בחיים'
'אממ.. שניה אני יבדוק ברשימות שקיבלתי'
'טוב'
הייתה שתיקה , כ"כ חיכיתי למה שהיא תגיד
המשך יבוא ...
מדהיייים 😊
תמשיכי 😛
גם לבית הספר שלי קוראים מקיף ((:
אמאאאאאאאאאאאא :||
אני במתחחחחח..!@#
מחכה להמשך בובה =]]
😮
יאאאאאו,
קוקי איזה מתחחחחחחח !
לקחת רציני את הרעיון שליי ; ]]
חחחחחחח,
קוקי וקוקה 😊
איי אמא שבורה יש לך XD =
נחמה עם השניצלים והפירה חחחחחחחחחח
כמה צחקתתתתתתי ..
יא קוקי,
עוד שעה וחצי אני הולכת למספרהה,
אימלה :||
תאחלי לי בהצלחה !
ויש לי משהו לספר לללללך,
ואואואו [:
אני מאוהבת בו 😊
קיצר,
אוהבת אותך הכי בעולם, אהבת חיי 😊
את הכל בשבילי !#$@......
יאאאאאא
איזה יפההההההההההה
מאיפה את מכירה את דור חמו?
מאיפה את?ומאיפה הוא?<
ו....המשךךךךךךך
-יסמיני:]-
קוקיייי את מחוברת פהה [:
אני אוהבת אותתתתתתתתתך 😊
'אני לא יודעת איך להגיד לך את זה אבל ....
הדמעות ? היו לי כבר בעיניים |;
אני מצטערת , הוא לא נשאר בחיים פגע לו רסיס בלב'
הייתה שתיקה
'חמודה את בסדר?'
ניתקתי את הטלפון ולא עניתי לה , לא יכלתי לדבר
הדמעות הרסו אותי האהבה שלי ? לא בחיים :/
אין לי חיים יותר , לא שווה לחיות
רק רציתי להיות לבד שאף-אחד לא יפריע לי , לבכות עד אין סוף כמו שבחיים לא בכיתי
בחיים לא אהבתי בן-אדם ככה ולעולם לא יאהב
אני לא ימשיך בחיים אני גם רוצה להיות איתו איפה שהוא לא יהיה
אני אוהבת אותו ויאהב תמיד .. : (
בכיתי ובכיתי עד שלא יכולתי להיות בבית אז החלטתי לצאת
לא יודעת לאן . אבל לא רציתי להיות בבית
כל הזמן נזכרתי שהוא ישב פה בחדר שלי , הוא שכב על המיטה הזאת
ועכשיו הוא לא בחיים והוא לא יחזור לעולם
הדמעות הציפו אותי , בחיים לא יצא לי לבכות ככה
לקחתי עט ודף ויצאתי מהבית , למזלי אמא שלי הייתה בחדר רואה טלויזיה
אז היא לא שאלה אותי הרבה שאלות והתחמקתי ממנה
לא לקחתי פלאפון זה לא עניין אותי כרגע .
רק יצאתי , לנשום אוויר
והחלטתי לכתוב על הדף מילים שיוצאות מהלב
"אהוב שלי!
אז עכשיו אחרי שאתה כבר לא כאן , אחרי שאתה כבר לא איתנו
אני רוצה להגיד לך תודה על חצי שנה מדהימה , עוד שבוע בדיוק תהייה לנו חצי שנה
אני סולחת לך על הכל , על הבגידות באמת .. אתה בן-אדם מדהים ובאמת אהבתי אותך
ואני יודעת שגם אתה
האהבה שלי אלייך לא מכירה את המילה סוף [!!!!]
אני יודעת שאהבת אותי , ושאהבתי אותך כמו שלא אהבתי בחיים .
אהבה כזאת לא תחזור עוד . . אין עוד בן-אדם שיתן לי אהבה כמו שאתה נתת ,
וכל מה שלא יהיה ומה שאני לא יעשה
לעולם לא ישכיח את מה שבלב , את הכאב שלי
אז אני רק רוצה שתדע , שאיפה שלא תהייה אני רוצה שיהיה לך טוב"
לא יכלתי להמשיך , הדמעות זלגו וזלגו כמו סופה של עצב
עצב שלא יעבור , עד שאני לא יראה אותו
היה לי כמו חור ע=נ=ק בלב , חור שחור שלא יתמלא בחיים !
הגעתי הביתה , 11 בלילה , אמא לא שאלה הרבה שאלות כי מחר לא היו לימודים ,
שביתה במקיף בגלל מה שקרה וגם אם לא הייתה שביתה , לא הייתי הולכת .
פתחתי את הדלת של הבית , ונכנסתי
נעלתי אחריי , הבאתי כוס מים והלכתי לשירותים לשטוף פנים
אחרי 2 דקות עליתי לחדר , לחשוב על הכול ...
ולעכל את מה שקרה , כי כנראה שעוד לא הבנתי
שאיבדתי חלק מהחיים שלי =/
שכבתי במיטה , לא היה לי כוח למחשב כיביתי את האור והתכסתי בשמיכת צמר
נזכרתי שאני ודור היינו מתכסים ככה אצלו בבית או אצלי .
ואתה אמור לי אלוהיי , איך אמשיך בחיי ?
אהובי הלך לעולמו , ולא יחזור ]:
לא עוד יום ולא עוד יומיים , לנצח
אני יודעת שכמעט שילמתי בחיים שלי בגלל טעויות שלו
אך ה' זו לא סיבה להרוג אותו , להניח לו למות
למה לא עזרת לו ? הוא היה כ"כ חשוב לי
מה נשאר לי עכשיו ? איזה אהבה תהייה לי ?
אני לבד , לאף-אחד לא אכפת ממני
בכיתי . כ"כ בכיתי
עד שהעיניים נעצמו לי לבד , ונרדמתי
חלמתי חלום ובחלום הייתי בחדר שלי בחושך מביטה אל החלון ,
פתאום דור הופיע ולחש: "טל?"
הלכתי אחורה מהר , והבטחתי עליו
"מי זה מדבר איתי?"
"מה מי זה זה אני דור"
"מה דור ? אתה לא בחיים עזוב אותי אני לא רוצה סיוטים , בבקשה"
"רק רציתי להגיד לך משהו לפני שאני הולך למעלה"
שתקתי ..
"רק שתדעי שאהבתי אותך כמו שלא אהבתי בחיים
ואני מצטער שפגעתי בך ושבגדתי בך , אהבת אמת לנצח תישאר"
"גם אני באמת , אהבתי אותך ואני עדין"
"טוב אני צריך ללכת חזרה"
"חכה שניה"
"מה שושה?"
"למה עזבת אותנו?"
"אני מצטער זה לא בשליטתי זה הכול גורל"
"הגורל שונא אותי או מה?"
"אני לא יודע , אבל כנראה שה' לא סלח לי על זה שכמעט
איבדת את החיים שלך בגללי או בזכותי"
"זה לא משנה לי , אני סלחתי"
התעוררתי מהחלום , עם דמעות בעיניים
היה כבר 12 , פיייייייי ישנתי עד מאוחר DX
קמתי , שטפתי פנים עשיתי פיפי וציחצחתי שיניים
ירדתי למטבח לאכול משהו
התקשרתי לקוקי
"שלומית?"
"אה קוקי מה קרה את נשמעת מוזר , קרה משהו ?"
"אה לא ... זה ... נו ...."
"מה קרה , משהו עם דור נכון?"
"עזבי לא משנה אני יוצאת לספסלים את יכולה לצאת עכשיו?"
"כן"
"טוב , 10 דקות תהיי שם אהובתי"
"ביי חיים שלי"
לבשתי מכנס ג'ינס בהיר קצר , וגופיה חומה עם כתוביות בצבע שחור , משהו מעלף[[;
ונעלי אצבע חומות
ויצאתי בריצה לספסלים ... התיישבתי על הדשא לחכות לשלומית
ראיתי אותה באה , היא חיבקה אותי ובכיתי
"מה קרה טל ? למה את לא מדברת איתי?"
"דור..."
"מה איתו?"
"מה לא שמעת?"
"נו הוא בבית חולים הוא יצא מזה חכי תראי"
"איזה בית חולים , הוא מת !"
"מממה?"
"כן .........."
"וואי ולמה לא אמרו כלום , רגע איך את יודעת בכלל?"
"התקשרתי אתמול לבית חולים והיא בדקה ברשימות , הוא היה בין חיים למוות וברגע האחרון זה קרה ,
הוא פשוט איבד את החיים שלו"
הייתה שתיקה , שלומית לא אמרה כלום
היא נראה כאילו היא מבינה אותי
אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייה 3/>
עבר חודש , מאז המקרה
יום יום הייתי הולכת לבית העלמין , לדבר עם דור
תמיד הייתי אומרת לו כמה שאני אוהבת אותו
והייתי מרגישה כאילו הוא איתי , כאילו הוא קיים
כאילו הוא עונה ומחזיר אהבה
הלוואי שזה באמת היה ככה , אבל זה לא !
וזאת המציאות , צריך להתרגל \\;
ככה חלפו לי הימים , בדיוק חודש עבר
7.12 התאריך הידהד בראשי ,
התאריך שבו איבדתי את אהבת חיי !#
והיום ?
7.1 וכלום לא שונה , האהבה רק גוברת ואיתה הגעגועים שאותי הורסים |;
שוב הלכתי לבקר אותו , הרגשתי שונה את האמת
כאילו אני רק מתגעגעת אליו אבל כבר לא אוהבת אותו , לא אהבת אמת
וכאילו ... ירד לי ממנו
הרגשתי עם זה לא בנוח @
ובאמת , מאז ... הפסקתי לחשוב עליו , עבר עוד שבוע
והיה לנו טיול לשלושה ימים לאילת ,
איזה כיף , חשבתי לעצמי
אילת ..... אשכרה אילת יא !! (:
התחלנו לארגן חדרים והכל , מי יהיה עם מי
2 ילדות בחדר , בא בטוב רצח .
ככה רק אני ושלומית בחדר אחד DX
חלפו ימים והגיע היום של הטיול ....
הכנתי תיק והכול
לקחתי בגדים ליום הראשון בערב , כי בדוק יעשו לנו איזה מסיבה או משהו
ליום השני , טיול הרים
ליום השני בערב , בטח ניצא או משהו
בגד ים – ביום השלישי בבוקר בריכה
ובגדים להחליף
וזהו ...
הייתי מוכנה !#
אמרתי לעצמי , אחרי תקופה מגעילה , אני מתכוונת להנות
ולא לחשוב על אפחד
למזלי המחשבות על דור יצאו מראשי
אז ככה שהרגשתי הכי כיף בעולם
היה כבר 8 , להתקלח , להכין בגדים לבוקר ולעלות לישון
מחר צריך לקום ב5 לאוטובוסים והכול
הלכתי לישון , נרדמתי מהר
יום למחרת קמתי ב5 , שטפתי פנים , ציחצחתי שיניים ונכנסתי להתקלח
לבשתי בגדי בית והלכתי לחדר , לבחור מה אני ילבש לטיול
בסוף לבשתי טרנינג שחור עם קישקושים לבנים , ונעלי ספורט לבנות
שמתי קרם בשיער והתסתרקתי עד שהוא היה מסודר לגמרי
התאפרתי והכל , עד שהייתי מוכנה
לקחתי את התיק , את המטען של הפלאפון , והתקשרתי לשלומית
"הלו?"
"בוקר טוב קוקי"
"חחחח איזה בוקר אני כבר מוכנה"
"אה וואלהDX חחחחח נחמד לך"
"חחחח נו את מוכנה?"
"כן נשאר לי לאכול ואני יוצאת אלייך"
"טוב קוקי תקשרי אליי לפני שאת מגיעה"
"טוב אהובתי"
"ביי אהובה שלי 3>"
תוך 10 דקות שלומית הגיעה , ביקשתי מאמא שלי שתסיע אותנו לבציפר , כי כל התיקים
והכול ...
הגענו למקיף , ישבנו קצת דיברנו עם כולם והכול
היה כבר 6 – עלינו לאוטובוס , כמובן לקח שנה עד שהתחלנו לזוז DX
חחחחחח שונאת אוטובוסים [!]
ב9 עצרנו לאכול , אני ושלומית קנינו ארטיקים והכול ,
אחר"כ הגענו למלון/אכסניה DD;
אני ושלומית נכנסנו לחדר שלנו , סידרנו את הדברים והכול
ונכנסנו להתקלח
היה כבר 7 בערב , פתחתי את המזוודה וחשבתי מה אני ילבש
הייתה לי חצאית מיני ג'ינס , וסטרפלז לבן
איזה נעל..? אמממ ...
נראה לי שאני ילבש את הנעל השפיצית החומה
התלבשתי , עשיתי פאן בשיער והכול
התאפרתי , אכלתי משהו ואני ושלומית יצאנו למסיבה
ב9 התחילה המסיבה , והיה רק 8 וחצי
אז ישבנו קצת עם ליעד , דיברנו על הכול
בשיחה הוא לא הזכיר את דור , אבל כשראיתי אותו תמיד הייתי חושבת על דור
על כמה שהם היו חברים טובים והיום ? כואב לי לראות את ליעד לבד
היה כבר 9 התקדמנו למסיבה , היו מלא חתיכים
ראיתי סטיילסט אחד , כזה יופי לא ראיתי בחיים
היה לו שיער כזה יפה ועיניים חום-ירוק ושפתיים כאלה דורשות
הוא רקד ליידי כל המסיבה , עד שהבחנתי בזה שהוא מסתכל עליי
"איזה יפה את"
"תודה גם אתה" הסמקתי
"בא לך לרקוד?"
"אממ .. טוב בכיף"
רקדנו , הזמן חלף מהר ות'אמת ? די נהניתי איתו , נראה לי שנדלקתי עליו
היה כבר 1 בלילה , כמובן שסגרו את המסיבה
מחר צריך לקום ב7 לטיול הרים המפגר הזה , אוח אוח ......!
"טוב נראה לי שנגמרה המסיבה" אמרתי
"כן , באסה"
"נהנית?"
"כן ואת?"
"כן"
"טוב מאמי תביאי לי את הפלאפון שלך"
החלפנו בנינו פלאפונים , הוא כתב על הצג בפלאפון
טלי היפה שלי 😘
ואני כתבתי
תומר אהובי !!!
נגמרה המסיבה , נתתי לו נשיקה בלחי והתקדמנו לאוטובוסים שלקחו אותנו למלון
ישבתי ליד ליעד
"אז מה טל מכירה בנים חדשים עניינים וזה?"
"חחח על מה אתה מדבר?"
"חחח נו אל תשחקי אותה לא יודעת טוב ?
רקדתם צמוד צמוד"
"איאיאי כולה רקדנו"
"טל אני מכיר אותך , נדלקת עליו נכון?"
"בדוק , רק אני"
"נו"
"כן , נדלקתי עליו ו..?"
"אז תהיו ביחד"
"מה אתה בסדר הוא גר באילת , וחוץ מיזה מי אמר שהוא ירצה אותי?"
"איזה סתומה הוא לא גר באילת !"
"אז איפה הוא גר?"
"תגידי מה את בסדר? הוא במקיף שלנו"
"מממה?"
"כן , נו הוא כיתה י"א"
"פאק .. התאהבתי במישהו גדול"
"ורגע , באלו עלייך? כי לפני מה שנראה הוא דלוק עלייך רצח"
"איזה דלוק איזה.. הוא נראה אחד כזה שמשחק בבנות"
"חחח למה?"
"אני יודעת ככה הוא נראה"
"טוווב"
הגענו למלון , ירדנו מהאטובוסים ואני ושלומית התקדמנו לחדר שלנו
נכנסתי לשטוף את הגוף , לבשתי פיג'מה , עשיתי צמה
והדלקנו טלויזיה בחדר
היה כבר 1:45 עד שנרדמנו והכול , יום למחרת קמתי ב6 והערתי את שלומית
התארגנו והכול , והלכנו לארוחת בוקר ,
ב8 יצאנו לטיול ג'יפים עד הערב .
איזה סבבה זה [[;
היה הכי כיף בעולם בטיול , בחיים לא נהניתי ככה
ישבתי כל היום עם שלומית וליעד ...
כפרה עליהם אני מתה עליהם , באמת !#
כל היום לא הפסקתי לחשוב על תומר , אני חייבת לראות אותו שוב
אבל הוא גדול ממני , מה זה שווה , שנתיים :/
טוב בכל מקרה לא נראה לי שבא לו עליי אז ככה שאני ישכח ממנו הכי טוב לכולם .
הטיול נגמר , הגענו למלון היה כבר 6 – ארוחת ערב , להתארגן ולצאת
כולם נכנסו לחדרים וגם אני ושלומית נכנסנו לחדר שלנו
"שלומיתי ..."
"אה קוקי ?"
"נראה לי שהתאהבתי"
"וואלה... ידעתי במי בהוא שראית אתמול שרקדת איתו"
"חח כן"
"איך קוראים לו?"
"תומר"
"אה, שם יפה"
"יא קוקי ידעת שהוא במקיף שלנו ?"
"מה רציני ? איזה כיתה הוא?!!"
"י"א"
"אהה , גדול"
"כן באסה רצח התבאסתי עליו"
"אז מתי תראי אותו שוב?"
"היום יוצאים לא ? אז אולי יצא לי לראות אותו ונכיר לך
גם איזה מישהו חתיך"
"חחח עזבי אותי מבנים , זה סבל זבל תאמיני לי זה חתיכת בעיה אחת גדולה להחזיק חבר"
"חחחחחחחחח מאיפה המשפטים האלה מטיפו?"
"שתקי :-X [[;"
שלומית נכנסה להתקלח ואני הדלקתי טלויזיה , הטלפון צלצל
"אתה טעית באהבה , איך בי פגעת כך ליבי נשבר
לא מאמינה יותר לך
את הכאב שלך אני מרגיש אני פוחד שאת לא איתי
אני מצטער בך לא אפגע יותר , אני מבטיח
רק תחזרי את תרגישי את קול אהבתי"
עניתי בלי לראות מי זה ,
"הלו"
"חחחח מה את נשמעת עצבנית"
"חחח יא תומר : )"
"התגעגתי יפה שלי"
"גם אני מאמי"
"את יוצאת היום?"
"כן ואתה?"
"כן נראה אותך?"
"כן נראה לי"
"מואה, אוהב אותך"
"😘"שלומית סיימה להתקלח , ואני נכנסתי למקלחת
התקלחתי והכול , עשיתי פאן , סידרתי את השיער
התלבשתי ויצאנו
המשך יבוא [[;
יא, המשכת ;O איזה כייף..!@
מ=ה=מ=ם 😊
תמשיכי מאמי;]
מעלףףףףףףף
התגעגעתי רצח לסיפווווווור [:
טללי ?
מחר את אצללללי מאאן [:
אחחחחחח אני כ"כ אוהבת אותך [ !!! ]
את החיים שלללללי [:
תגידו תודה שאמרתי לה להמשיך,
למה היא לא הייתה ממשיכה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טל השמנה 😊
ואייייי למה הוא מת ? 😢
אוייייייייי
וסיפור חבל על הזמןןןןןןןן
תמשיכי (:
יצאנו קצת לטייל , אני שלומית , ליעד וחן
[חן זאת ילדה מהכיתה שלי , חברה שלי .. בערך]
פגשנו מלא ילדים מהשכבה וגם משכבות אחרות
ראיתי את תומר , נתתי לו נשיקה בלחי והתקדמתי עם כולם
הוא הציע לי ללכת לסיבוב איתו אז הלכנו
ישבתי איתו והוא שאל אותי כל מיני שאלות ככה נכיר אחד את השני
אמרתי לו שאני בת 15,במקיף שלו
והוא אמר לי שהוא בן 17
דווקא די הסתדרנו והתאהבתי בו ככה אני חושבת
ככה נגמר לו הערב , בהתאהבות קטלנית
ונשיקה קטנה בפה |=
היה כבר 12,והיה משעמם ומחר צריך לקןם מוקדם ועפים מהטיול המשעמם הזה
הטיול ? חלף , נגמר ..
הגענו הביתה ב6 בערב , לארגן את הדברים בבית,כביסות,מקלחת,טלויזיה,מחשב,לישון
אכלתי משהו ונכנסתי להתקלח ישר
כשיצאתי התחילו החקירות של אמא ואבא
איך היה ?"
"נהנית?"
"אכלת הרבה?שתיתם?"
חחחחחח נו הורים !
זהו הגיע הזמן ללכת לישון , עשיתי מערכת למחר ועליתי לחדר
לא הצלחתי להרדם בקלות המחשבות על תומר הרגו אותי
אם אני יראה אותו במקיף מחר , ואם אני יראה אותו מה יהיה
לא יודעת למה אבל הייתה לי הרגשה כ"כ רעה לגביו,
ולא ידעתי למה DX
לא נורא , בסוף הצלחתי לישון
ב1 בלילה , אוח אני שונאת את הלילות של המחשבות האלה
זה כזה מעצבן :/
יום למחרת קמתי ב9 , אז הלכתי רק שעה שניה
אוח מה שאהבה יכולה לעשות לבן-אדם . .
ראיתי את תומר במקיף,אמרתי לו שלום , הוא היה קר כזה יבש
כאילו ירד לו ממני , או שהוא בכלל לא אהב אותי
כאילו הוא כבר לא מרגיש אליי כ ל ו ם
כל היום הוא הסתובב עם מישהי , ילדה מהשכבה שלו
נתנו ידיים , התחבקו והכול
ואליי ? הוא לא התייחס בכלל :/
עברו יומיים ולא דיברנו , לא טלפונים לא הודעות באיסיקיו
לא שלום במציאות , כלום כלום כלום !
לא הבנתי מה יש לו .....
עד שיום אחד גיליתי שהוא והילדה ההיא חברים מאותו היום שחזרנו מאילת,
עכשיו אני מבינה למה הוא כ"כ קר אליי
ועכשיו אני מבינה למה הייתה לי הרגשה כ"כ רעה ומרה בקשר אליו .
הוא באמת משחק בבנות , הוא באמת כזה
האינטואיציה לא שיקרה לי , לא הפעם ........
חלף הזמן , כבר חודש הם ביחד
יום יום אני מחכה שהם יפרדו , ואני אוהבת אותו אוהבת כ"כ
והוא יודע והוא עושה לי דווקא , לראות אותה איתה
אני לא סתם בוכה , באמת שרע לי
לראות אותך , ולדעת ש.... ל=ע=ו=ל=ם לא תהייה שלי 3/>
היה לי קשה לשמוע על זה שהם ביחד , חודש
בדיוק היום,ביום הזה הם חודש ביחד
אחרי שבוע , היה בניהם ריב , הכול התנפץ בפנים
כל המקיף ידע על הריב הזה , הם היו בדרך להיפרד
כולם אמרו , זה סתם ריב זה הכול סתם , זה יסתדר ...
ואני ? לא יודעת מה הרגשתי בלב , כאילו אני רוצה שיהיה לו טוב והכול
אבל לא רוצה שהם יהיו ביחד,אני אוהבת אותו ואני יודעת שהוא גם אוהב אותי
בתוך תוכו הוא אוהב,אולי עכשיו הוא לא יודע אבל בקרוב הוא ידע
כמה הוא אוהב אותי וכמה אני חשובה לו
הם נפרדו
כ"כ שמחתי , אבל לא הראתי את זה
חלף שבוע , ותומר עדיין לא הסתכל עליי , עדיין לא חזר לאהוב אותי
הוא היה רואה אותי בקושי שלום במילים
הלב שלי נשבר כל פעם מחדש , לראות אותו מרחוק ולאכול את הלב,
שפעם הוא יכל להיות שלי ואם הייתי קצת יותר עירנית
אולי היינו ביחד עכשיו , אבל רק אולי .............
אני זוכרת את היום הזה אני לא ישכח בחיים !!
באת ואמרת לי "בואי ננסה להיות ביחד"
שאלתי אותך "אתה אוהב אותי?"
ענית "כן נראה לי"
"טוב גם אני"
בסוף ניסינו להיות ביחד , שבוע ולא הלך
לא אהבת באמת
בסוף אמרתי לך שזה לא יילך , כי אני לא בטוחה שאתה אוהב
אמרת .. "תשמעי אני אוהב אותך את צריכה להאמין בי,
תאמיני לי שאני אוהב, פשוט.............."
לא יודעת , לא האמנתי לך
"פשוט מה? תגיד את זה אתה רוצה הפסקה?"
"משהו כזה .."
"טוב איך שבאלך"
"אני אוהב אותך תאמיני לי זה לא סתם
אני לא משקר בדברים האלה"
"אם אתה אוהב למה אתה נפרד? למה אתה פוגע במישהי שאתה אוהב?"
"אני חייב הפסקה לעצמי לא רוצה חברה"
"אוקיי"
ככה נגמרה השיחה שלנו , נפרדתי ממך
ולא היה נראה כאילו היה אכפת לך שנפרדנו
היה בא לי לצאת,לחשוב ולנשום אוויר
להוציא הכול ולבכות |;
ישבתי עם שלומית ורק בכיתי,היא לא הבינה מה יש לי
והיא צדקה היא צדקה בהכול
היא תמיד אמרה לי ..
"אל תעשי דברים מהר מידי,קחי את הזמן את רק תרוויחי"
"אוף שלומית נמאס לי כ"כ נמאס לי"
"ממה נמאס לך?"
"מהכול פשוט מהכול,הוא אומר לי שהוא אוהב אותי עלק . אם הוא היה אוהב אותי
הוא היה רוצה להיות איתי ביחד לא?"
"לכי תביני את הבנים האלה , חארות"
"כן בעעע עליהם ........."
"די קוקי יהיה בסדר"
"והקטע שהייתה , הייתה לי הרגשה רעה בקשר אליו ,
הוא באמת נראה לי אחד כזה שמשחק בבנות"
"לא נורא קוקי , נו קחי חופש מבנים את צריכה זמן לעצמך,
תשכחי אותו תאמיני לי הכי טוב"
"אבל זה קשה זה באמת קשה לי
ואני מנסה , אני לא יכולה דקה בלי לחשוב עליו"
"אם הזמן האהבה תרד לך מבטיחה כפרה שלי"
"לא לא את לא מבינה , אפילו לדור לא הרגשתי ככה"
"אבל זה לא שהיה בניכם משהו אפילו נשיקה לא הייתה,תאמיני לי...
דברים כאלה שוכחים הכי מהר"
"אני מקווה:["
"די יהיה בסדר קוקי"
והיא חיבקה אותי .
יום למחרת בבית ספר
הגעתי לבית ספר , שעתיים ראשונות עברו חלק,
והגיעה ההפסקה , הלכתי לקיוסק , וראיתי אותך מתנשק ,
ולא עם סתם מישהי , עם חברה שלך לשעבר ,
חזרתם !
אז הנה זרקת אותי בשביל לחזור אלייה?
מה משעמם לך בחיים ?
ראיתי את המראה הזה והלב שלי קפא במקום
רצתי משם הכי מהר שיכלתי , לא הייתי מסוגלת לראות את זה
היה לי חור ענק בלב , חור שבחיים לא יתמלא
יצאתי מהמקיף,וישבתי בספסלים ,
ב12 וחצי כולם סיימו ללמוד ושלומית ראתה אותי בספסלים
היא לא הבינה כ"כ מה יש לי
בכיתי ובכיתי , הייתי מושפלת
בחיים לא הרגשתי ככה , זה היה כאילו מישהו תקע לי סכין בגב וגם סובב לי אותה
לא יכלתי לעצור את הדמעות , התקדמתי לבית שלי
שמתי לב ששלומית הולכת אחריי , היא הביטה עליי במבט דואג
כאילו היא הבינה שמשהו עובר עליי
למרות שהדמעות כבר הפסיקו,העיניים היו אדומות
והאיפור נמרח לי , החולצה נרטבה כבר מהדמעות
אני לא מבינה איך אני פשוט לא מבינה ,
רק אתמול אמרת לי שאתה אוהב אותי !
שלומית הייתה צריכה ללכת הביתה , להניח את התיק לאכול משהו ולבוא אליי,
היא לא רצתה להשאיר אותי לבד ...
הגעתי הביתה , פרצתי בבכי ועליתי לחדר
הייתי לבד אז גם הייתי חופשיה .
הדלקתי את המחשב ושמתי את השיר אין לך מילה
של ליאת בנאי ..
הייתי ילדה קטנה , הייתי תמימה
אתה שיחקת בי , אין לך בושה
איך אהבתי רק אותך , ה' ידע
אתה נשבעת והבטחת אין לך בושה
הבטחת הבטחות , בניתי חלומות
הייתי המשחק שלך באהבה הזאת
אהבתי באמת , אהבה עם נשמה
אתה נשבעת לי שקרים
אין לך מילה
אתה זילזלת בזאת האהבה
אתה שיקרת כי אין לך מילה
דמעות זולגות לי על התמונה שלך
תתבייש , תתבייש
אין לך בכלל מילה
תתבייש , תתבייש
אתה גבר בלי מילה
נשבעתי בחיי , לא אסלח לך
אתה עוד תצטער אני מבטיחה
אתה עוד תחפש את זאת האהבה
עוד תבכה ותתחנן , אין לך מילה
אתה צריך לשפוט כי לי מה לומר
מחר יהיה אבוד יהיה כבר מאוחר
בסך-הכול רציתי לאהוב אותך
תתבייש , תתבייש אין לך מילה
אתה זילזלת בזאת האהבה,
אתה שיקרת כי אין לך מילה
דמעות זולגות לי על התמונה שלך
תתבייש , תתבייש
אין לך בכלל מילה,
תתבייש , תתבייש
אתה גבר בלי מילה
השיר הזה ? כ"כ התאים לי עכשיו , במצב שהייתי
שיחקת בי , אתה באמת שיחקת בי
כל מה שהיה היה סתם
חודש מהחיים שלי הלך ככה :/
אני לא מאמינה לך יותר לכלום ,
תמימות זה הבעיה אצלי
שהאמנתי לך שאמרת שאתה "אוהב" אותי
זה הכול סיפור כיסוי כדי להיות איתה,
לפעמים צריך להגיד את האמת אפילו אם היא כואבת
לפחות אם הייתי יודעת את האמת לא הייתי מפתחת אשליות
ולא הייתי מצפה שנחזור , אבל באמת
הייתי צריכה להבין אולי לבד
שלומית הודיעה לי שהיא לא באה , לא נורא
יותר מאוחר אולי אני ילך אליה
ובכל מקרה רציתי להיות עכשיו לבד [ ! ]
הדמעות הפסיקו משום מה , התחילו העצבים
הייתי לבד בבית , התחלתי לזרוק דברים ממש כעסתי ,
בחיים לא הייתי ברמה כזאת של עצבים .
בסוף ישבתי קצת על המחשב , נכנסתי לאיסיקיו לראות מי מחובר
תומר היה מחובר על אונליין אז לא יכולתי לקרוא לו את האווי
לילך עזרן בסטאטוס תומר שלי אני אוהבת אותך
אתה לא מבין כמה,בעלללייייייי היפפפפפפפפה 😘
אז בסוף הם כן חזרו , מסתבר
טוב מה שנשאר לי זה רק לשכוח אותו
כמו ששכחתי את דור , בהתחלה כשרק נפרדנו בפעם הראשונה
הוא באמת לא שווה את זה , אחרי הכל
הוא חזר אלייה כמו כלב
למרות שהוא ידע שאני אוהבת אותו,הוא עשה לי את זה
הוא התנשק איתה מול העיניים שלי,יום אחרי שהוא הבטיח לי
שהוא אוהב רק אותי , ושהוא לא רוצה חברה
באמת אין לו מילה .
אבל הדמעות ? שוב חזרו כי הם לא באמת הפסיקו
רק ניסיתי לעצור אותן אבל לא באמת יכולתי
אי אפשר להסתיר כאב,כמה שאני לא יתאפר תמיד יראו את הכאב
ואין אין מי שינגב לי את הדמעות , כי באמת נשארתי לבד בעולם
אין לי לאן לחזור , דור כבר לא נמצא איתנו , לצערי :|
מתישהוא זה יעבור אני יודעת אבל מתי?
בנתיים אני רק סובלת , פאק איזה חצי שנה מגעילה
מתי זה יעבור ? והאור אליי יחזור?
רע לי בעולם , אבל אני לא חוזרת על טעויות
בזמן שאני פה בוכה , הוא איתה , נהנה
אוהב מכל הלב !
אז באמת אני מאחלת לו שיהנה , עד שהוא יפגע מאהבה
ואז הוא יבין שקשה לסבול,ושאהבה זה לב ולב זה רגשות,
ולא משחקים ברגשות של אנשים
אז מה מתי יהיה טוב מתי ...
זה מה שאני שואלת את עצמי כבר חצי שנה
וכלום לא משתנה
ועד שאני מתאהבת , אני מתאהבת בילד הכי לא מתאים לי
ובאמת לא טעיתי הוא באמת משחק בבנות
המחשבות עליו הרסו אותי ,
הוא באמת אוהב אותה ? או שהוא סתם איתה?
כדי לשכוח אותי?
או שהוא שכח אותה?
הוא נפרד ממני כדי להיות איתה ?
כ"כ הרבה שאלות שלא היו לי עליהן תשובות
בסוף,
החלטתי להוציא הכול , להגיד לו כל מה שאני מרגישה אליו
עברתי עם העכבר על השמות באיסיקיו
ושלחתי לו הודעה ודיברנו
טלוש D; (PM 06:56) :
?
תומר חדד (PM 06:56) :
?
טלוש D; (PM 06:56) :
רק רציתי להגיד לך שאתה זבל רצח,כי רק אתמול אמרת לי דברים אחרים
ומה היום הכל השתנה?
אני לא מבינה ... בעצם לא
תענה לי רק על דבר אחד
נפרדת ממני בשביל להיות איתה? כל מה שהיה בנינו זה סתם?
עזוב את זה שהלכת להיות חבר שלה יום אחרי שנפרדנו
אבל אתה עוד מתעלם ממני ומתנשק איתה מול העיניים שלי
מה אתה חושב שזה לא עושה לי כלום?
כי אני באמת אהבתי אותך ואתה הרסת את זה,
אז אחר"כ אל תבוא אליי בטענות למה אני רעה אלייך והכול
רק שתדע שפגעתי בי מאוד,לא משנה
שיהיה לך יום טוב.
תומר חדד (PM 06:57) :
אה מה יש לך?אני לא מבין אותך !!
אמרת ששכחת אותי אז למה זה מפריע לך?!
טלוש D; (PM 06:57) :
אז אני רק רוצה לדעת לא מעניין אותי כלום
אני רוצה לדעת דבר אחד
כל מה שהיה זה סתם ? לא אהבת אותי?
תומר חדד (PM 06:58) :
כנראה שלא באמת נראה לי שלא אהבתי אותך כי אם הייתי אוהב
הייתי נשאר איתך ועובדה שלא נשארנו ביחד,
קיצ' לא משנה יש לי חברה ואני אוהב אותה!
לא יכלתי להמשיך את השיחה , וגם לא רציתי
המילים הידהדו בראשי
"כנראה שלא באמת אהבתי אותך"
"יש לי חברה ואני אוהב אותה"
אז בסדר הבנתי אותך הכול היה סתם
שקר אחד גדול ששבר לי את הלב לרסיסים
דבר אחד אני יודעת
צדקתי !
ואתה באמת משחק בבנות
ואני הייתי המשחק , יותר נכון הלב שלי היה המשחק
ואתה שיחקת,ניצלת הכול
אבל הגלגל עוד יסתובב אתה תראה,וגם אתה תפגע
אף-אחד לא יוצא נקי ממלחמה .
אוקיי מה שהיה פשוט נגמר וזה לא יחזור,
כי לי נמאס לסבול ולהפגע
ה' תגיד לי מתי אני יתאהב בבן-אדם שיאהב אותי בחזרה?
מתי אני יתאהב במישהו שירצה אותי?
מתי אני יתאהב במישהו שיהיה איתי ורק איתי?
אבל אתה ... אתה עוד תשלם על הכול
אתה אוהב אותה ..? ממתי ...?
לא לא אכפת לי , שיהיה לכם בכיף
אני לא טיפוס קנאי , שיהיה לכם רק טוב ביחד
אני לא יודעת איך אני ישרוד ,
לראות אותך עובר בלי לומר מילה
והלב שלי נשבר בפעימה 3/>
יואא מאמי, זה =מעלללף=
זה אמיתי!? כי כתבת את זה כ"כ יפה וכ"כ סוחף..!@
פשוט מדהיםםםם:]
תמשיכי 😛
שבת שלום =]
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|