מהמהם ברמה שאיאפשר לתאר את מאוד מוכשרת וכול פרק שלך מרגש אותי יותר אז ברור שאני מחכה להמשך... ושבת שלום לכולם בייוש
וואייי מ**ד**ה**י**ם מאמייי..!@#
יפהייפה :] #$%&
שבת שלם מאמי ((:
היה כבר 3 בלילה,
אמרתי לשלומית שזהו נגיד שלום לכולם ונלך הביתה כי אני עייפה .
אמרנו שלום , הזמנו מונית והלכנו לבית של שלומית לישון שם ,
לבשתי פיג'מה וגרבתי גרביים
הזמנו סרט בVOD וישנו ביחד לראות , עד שהיינו עייפות ועצמנו עיניים
פתאום יצא לי לחשוב על כל המצב שקרה,
שניסיתי להתאבד בגלל מה שקרה עם דור ופתאום חשבתי על זה שליעד לא בדיוק אשם , הוא רק בא וסיפר לי את האמת
מסכן נראה לי שהוא די נעלב ממני , אבל מה יכלתי לעשות?!
אני אהבתי את דור ..
ועדיין אוהבת נראה לי .
לא..............................
לא בעצם לא
זה לא יילך , אני לא ממשיכה לאהוב אותו הוא המשיך הלאה
יש לו כבר מישהי אחרת והוא אוהב אותה , הוא בעצמו אמר שהוא לא יחכה לי כל החיים
לא חסר בנים וגם כרגע בא לי להיות לבד , אני יודעת שאני אוהבת אותו בגלל הכל ולמרות הכל
אבל אני לא יתן לעצמי להתאהב בו שוב,
אני רק אוהבת לא מאוהבת יש הבדל !
עצמתי עיניים המחשבות לא בדיוק הניחו לי לישון , אבל בסוף נרדמתי.
יום שבת הגיע , 12 בבוקר ואני עוד ישנה
'טל טל קומי כבר נו!!' - שמעתי את שלומית צועקת
'מה? יום שבת היום מה את רוצה תתני לישון'
'כבר 12 שכחת שהולכים ליום הולדת?'
'מה יום הולדת של מי?'
'נו .... של לירז'
'אה נכון שכחתי'
'טוב קומי תתארגני וניקח מונית'
'סבבה את מוכנה אבל?'
'לא בואי תעזרי לי לבחור בגדים'
התמתחתי קצת וקמתי ,
שטפתי פנים ציחצחתי שיניים התרעננתי ונכנסתי להתקלח
המים היו חמים , כי הדלקתי את הדוד חימום
יצאתי , ייבשתי את השיער שמתי קרם והתחלתי לחשוב מה אני ילבש
אין הרבה זמן היום הולדת ב1 !@#
פתחתי את התיק שהבאתי איתי , לא בדיוק היה לי מה ללבוש הכל היה בכביסה
'וואי שלומית אין לי מה ללבוש' [/U]-צעקתי
[U]'טל יש לך את הג'ינס של לי קופר לא?'
'איזה?'
'נו זה עם הקרעים'
'אהה וואלה נכון , אני ישים אותו'
'טוב קוקי'
בחרתי לי חולצה ארוכה בצבע חום , ונעלתי את האולסטאר הלבנות שלי
ירדתי למטבח לאכול , שלומית התארגנה בנתיים
עליתי לחדר , שמתי רימל , מסקרה , סומק , שפתון
הסתכלתי במראה , סידרתי קצת את הפוני לקחתי את הפלאפון וירדנו לחכות למונית ששלומית הזמינה
'טל הבאת את המתנה?'
'בטח!!'
'איפה היא?'
'כאן 😊'
'אה חח טוב קוקוש'
הגענו למסיבה , היה שירים יפים מוזיקה שחורה , האוסים והרבה שירים אהובים
לא ראיתי הרבה ילדים שאני מכירה , הרוב לא היו מהמקיף או שהיו שכבה מעלינו אז לא בדיוק הכרתי
ישבנו קצת במסיבה , והלכנו לבית שלי
סיפרתי לשלומית על החלום שהיה לי בלילה
שחלמתי שאני נכנסת לכיתה ואין אף-אחד חוץ מדור , אני באה ושואלת אותו 'דור איפה כולם?'
והוא עונה -'לא יודע רק את מעניינת אותי'
אני שוב חוזרת על השאלה והוא אומר 'את יודעת לפעמים כמה שלא תבקשי סליחה וכמה שלא תתחנני שיסלחו לך, בחיים לא יסלחו לך
גם אני מצטער על הרבה דברים'
'מה? לא הבנתי אותך'
'אני מצטער על הכל את חשובה לי והחיים שלך חשובים לי'
ככה נגמר החלום .
'די טל מה זה החלומות האלה?' שלומית אמרה
'אין לי מושג , כאילו איזה מוזר זה דור בכלל לא בכיתה שלנו'
'נכון'
'ולמה שהוא יגיד שהוא מצטער על הכל? הרי הוא ואורטל ביחד וטוב להם'
'בואי נגיד לך משהו דוגרי?'
'מה?'
'לא נראה לי שהוא אוהב אותה , למה נראה לך שהוא שכח אותך תוך יום?'
'כי ככה ליעד אמר לי'
'אז ליעד לא מעודכן את מכירה אותי ואת החושים שלי ולא נראה לי בכלל שהוא שכח אותך
ויותר מיזה נראה לי שהוא אוהב אותך'
'אוהב אותי? חחחחחחח'
'די טל אני רצינית אני באמת באמת חושבת שהוא אוהב אותך'
'טוב זה לא משנה אני לא מתכוונת לחזור אליו אחרי הכל'
'דוגרי את צודקת זה החלטה שלך'
יום שבת בערב , שלומית הלכה הביתה ונשארתי לבד בחדר
ישבתי להתכונן למבחן בהיסטוריה כי לא הספקתי כל השבת
היה כבר 7 בערב וכשסיימתי להתכונן היה 9,
נכנסתי להתקלח , עשיתי מערכת , וישבתי קצת על המחשב
התברתי לאיסיקיו לשם שינוי ראיתי שדור על לא נמצא
והאווי שלו לא עניין אותי : )
הלכתי לישון כי הייתי עייפה עוד מאתמול , היה לי יום נחמד היום . חשבתי לעצמי
בלי לראות את דור , בלי להזכר בו הכי טוב לי ככה , בלעדיו
כביתי את המחשב ואת האור , והדלקתי טלויזיה
בדיוק היה האלופה שידור חוזר ב11
ראיתי את זה עד שנרדמתי , מגיל קטן אהבתי טלנובלת , אני זוכרת שהייתי רואה את זה רק אני ואמא שלי,
או רק אני ואחותי .
כל פעם שהייתה טלנולבה חדשה הייתי רואה אותה עד הסוף,
כשאני חושבת על זה טלנובלת זה כמעט כמו בחיים
רק ששם הכל טיפה יותר יקר , טיפה יותר יפה והרבה יותר דרמתי מאשר בחיים
בגידות , אהבות נכזבות , גניבות
יום למחרת קמתי ב7 , שטפתי פנים, התלבשתי ולא היה צורך להתקלח , התקלחתי אתמול
והשיער היה מסודר . .
הלכתי למטבח להכין שוקו וטוסט
אכלתי שתיתי שבעתי .
ראיתי שהשעה כבר 7:55 לשיעור הראשון אני לא יגיע :/
'אמא !'
'מה טל?'
'את יכולה להסיע אותי לבית ספר?'
'למה את מאחרת כבר?'
'כן ויש לי מבחן על הבוקר'
'אה באמת במה המבחן?'
'היסטוריה'
'אה והתכוננת?'
כן,אתמול בערב'
'אה טוב בואי ניקח אותך'
נכנסתי לשיעור , המורה שלנו לא הגיעה ולא הייתי מורה מחליפה
איזה מין בציפר זה סתם התכוננו למבחן
לכולם היו טענות על זה , לא רק לי
בסוף המנהל נכנס והציע שיצרפו אותנו לכיתה ט' 5 , כולם התלהבו מהרעיון כי הכיתה הזאת כבר עשתה את המבחן
ויוכלו לעזור להם ולגלות תשובות
אני לא התלהבתי, זאת הייתה הכיתה של דור
לא משנה הייתי חייבת לעשות את המבחן בשביל שיהיה לי ציון במחצית .
קלטתי את דור , הוא ישב לצידי
כל מבט שלו היה כמו שריפה בלב :[
הוא הסתכל עליי הרבה וראיתי לו בעיניים שהוא מבואס ,
שאלתי את עצמי למה , אולי באמת הוא ואורטל נפרדו?
טוב זה לא מעניין אותי , יש לי מבחן לעשות !!
התחלתי את המבחן , לא היה לי קשה ותוך חצי שעה סיימתי והגשתי למורה
נראה לי שהפעם אני יקבל ציון טוב , הלך לי חלק
חזרתי למקום , קלטתי את דור מסתכל עליי במבט עצוב , התעלמתי
'עד מתי זה ימשיך ככה?' הוא שאל
'מה ימשיך?
'היחס שלך , בקושי שלום את אומרת לי'
'פעם הבאה נגיד'
'טל אני לא מבין אותך'
'מה יש להבין?'
'לא משנה .... אני ואורטל נפרדנו'
'אה באסה'
'למה באסה?'
'ככה לא חבל אתם אוהבים אחד את השני!'
'ממש לא'
'טוב'
'אני אוהב מישהי אחרת'
'וואלה'
'כן אבל'
'אבל מה?'
'אבל היא לא רוצה אותי כמה שפגעתי בה , והיא לא אוהבת אותי כבר וזה כואב לשמוע את זה'
'תגיד לה שאתה אוהב אותה'
'אמרתי זה לא עוזר היא לא מאמינה לי'
'תגיד לה את זה שוב פעם שניה תמיד עוזרת'
'כן אולי אני ינסה שוב אולי זה יעזור'
בדיוק היה צלצול לשעה השניה , מי שסיים את המבחן הלך לראות סרט
שלומית גם סיימה את המבחן והלכנו ביחד לראות סרט בחדר מחשבים
הסרט דווקא היה יפה , צ'ארלי וחצי איזה סרט ישן
אבל אני אוהבת אותו , הוא מצחיק כזה
עוד לא נגמר הסרט והיה צלצול אוח שונאאאאאת שזה קורה לי תמיד מפסיקים אותי באמצע הסרט הזה,
אף-פעם לא ראיתי אותו עד הסוף \;
היום הזה עבר לו , חלפו שלושה שבועות , ודור? עם אותו מבט עצוב
אני לא מבינה מה יש לו להיות עצוב , הוא לא אוהב אותה אז לא היה לזה סיכוי
אבל מצד שני הוא אוהב מישהי אחרת והיא לא מאמינה לו
מעניין אם הוא אמר לה או שלא ... כנראה שהאווי שלי עזר לי לגלות את מי הוא אוהב
כתבתי באווי
-------------
פפפה !
ילד אני אוהבת אותך 5.1 נחרט בליבי לנצח,
אני לעולם לא ישכח אותך
קוקי את הכל בשבילי אהובתי (:
------------
5.1 ? התאריך שלי ושל דור .
כנראה שהוא קלט את האווי שלי , יום למחרת הוא בא אליי עם חיוך על הפנים
ככה שבוע שלם , מבט מוזר
פתאום הוא שב לחייך , כ"כ שמחתי בשבילו
החיוך שלו האושר שלי
יצא לי ושלומית לדבר על זה
'תגידי..זה רק אני או שדור חזר לעצמו?'
'מה זאת אומרת חזר לעצמו?'
'חזר לחייך יענו'
'אהה כן גם את שמת לב? לא יודעת מה עובר עליו'
'חח כן'
'חח ואוו טל היית צריכה לראות איך הוא חייך כשהוא ראה אותך'
'מה? מתי?'
'היום כל העולם שם לב לזה איך שהוא ראה אותך הוא חייך'
'חח יפה לו'
התחברתי לאיסיקיו .
-----------
נמצאת :/
שמך בליבי תמיד יהיה חרוט,
ואותך לעד אזכור גם אם זו טעות :/ @ .
5.1 ]=
קוקי [?] תודה על הכל אהובתי , אני אוהבת אותך חיים שלי P;
יום טוב .
----------
דור שלח לי הודעה , איזה מוזר ...
כמה זמן לא דיברנו
'?' הוא כתב
'??'
'מה קורה?'
'הכל טוב מה איתך?'
'סבבה מאמי אנחנו צריכים לדבר'
'אנחנו ? לדבר? על מה?'
'לא משנה באלך להפגש היום?'
'טוב איפה ומתי?'
'ב5 במזרקה אוקיי?'
'טוב תתקשר אליי כשאתה יוצא לשם'
'טוב מאמי'
שלומית קראה את השיחה
'מה יש לו?' - היא אמרה
'לא יודעת נלך לראות אותו?'
'תלכי מה יש לך להפסיד'
'כן....
מה אני ילבש אבל?'
'איך שאת לבושה זה בסדר'
'לא נראה לך זה חולצה פשוטה'
'טוב אבל עוד 10 דקות 5 '
'אה הנה אני ישים את החולצה השחור עם הזהב ,
ואת המכנס הקצר הלבן'
'כן ואת הנעלים התנכיות'
'כן סבבה זה יפה ככה לא?'
'כן קוקי אבל תתארגני מהר'
'כן קוקי'
'שומעת אני הולכת עכשיו הביתה , תגידי לי מתי את מסיימת עם דור תשלחי הודעה לפלאפון ובואי אליי'
'טוב חיים שלי'
'יאללה קוקי עפתי הביתה ביי אהובתי'
'ביי יפתי' [=
היא הלכה הביתה ויצאתי למזרקה לחכות לדור ,
ראיתי אותו עומד ומסתכל עליי במבט מוזר
הייתה שתיקה ...
המשך יבוא (:
יאאאאא,קוקי 😊
סוף סוף המשככת !
זה מהמממממם !
אין עלייך :]
את כל חייייייי !
מואאאאה 😘
היא הלכה הביתה ויצאתי למזרקה לחכות לדור ,
ראיתי אותו עומד ומסתכל עליי במבט מוזר
הייתה שתיקה ...
הוא התקרב אליי , וממש יכולתי להרגיש את הדפיקות
הוא חיבק אותי , לא הבנתי כ"כ מה קורה
'דור על מה רצית שנדבר?'
'רק רציתי לראות אותך'
'הנה, ראית..'
'למה את כ"כ מגעילה אליי , מה עשיתי לך?'
'אני לא מגעילה אבל אני לא מבינה אותך אתה רוצה להיפגש כדי שנדבר
ואז אתה בא ומחבק אותי אני לא מבינה מאיפה זה בא'
'זה בא מהאהבה'
'איזה אהבה? של מי?'
'שלנו... נו טל אל תשחקי אותה תמימה אני יודע שאת גם רוצה לחזור בדיוק כמוני'
'תשמע דור , זה שאני אוהבת אותך וזה שאני רוצה לחזור זה שתי דברים שונים'
'לא הבנתי מה הכוונה?'
'אני אוהבת אותך אבל לא רוצה לחזור'
'למה?'
'ככה איך אני ידע שאתה לא משקר לי שוב?'
'אני מבטיח לך שלא,הזמן הזה שהייתי בלעדייך גרם לי לחשוב על הכול,
כל הזמן הזה אהבתי רק אותך רק את היית במחשבות שלי
ובלב שלי....
אני כ"כ אוהב אותך את לא מבינה כמה'
'דור תשמע אין לי מה להגיד לך'
'תגידי שגם את'
'אני אוהבת אותך ולא הפסקתי לשנייה אבל כששמעתי שאתה עם אורטל ושאתם אוהבים
עמדתי בצד ולא רציתי להפריע |:'
'נראה לך אורטל זה סתם לא אהבתי אותה בכלל'
'בסדר אבל ככה חשבתי.'
הבטנו אחד לשני בעיניים
'היי אני אוהב אותך לא אפחת אחרת!'
'גם אני שושי שלי'
'שושה?'
'אה מאמי?'
'אני אוהב אותך יפה שלי'
'גם אני מאמי שלי'
'אז בואי נחזור?'
'ומה יהיה שוב תבגוד בי?'
'מבטיח לך שלא , שושה באמת אני אוהב אותך נשבע לך'
הסתכלתי עליו הפעם נראה שהוא באמת באמת רציני איתי אז חשבתי לעצמי למה לא?
אם הוא אוהב ואני אוהבת אז ניתן עוד הזדמנות לאהבה הזאת
כי בלעדיו אני רק סובלת:/
התקרבתי אליו , והתנשקנו .
מאותו הרגע זה היה היום הכי מאושר בחיים שלי
אני כ"כ אוהבת אותו וזה לא משנה כמה אני ינסה לשכוח אני לא יצליח,
הוא נכנס לי ללב .......
'טוב מאמי אני הולכת הביתה'
'טוב יפה שלי תתחברי עכשיו לאיסיקיו'
'טוב כפרה'
נתתי לו נשיקה קטנה בפה והלכתי הביתה .
כשהגעתי הביתה הייתה השעה 7 וחצי ,
אספתי את השיער , והורדתי איפור אחר"כ החלפתי בגדים
והתקשרתי לשלומית
'קוקון שלי יא עכשיו חזרת מדור? איך היה?'
'יא קוקי את לא מבינה ....'
'מה מה יש?'
'חזרנו😊'
'יא באמת? מזל טוב קוקי....
איך חזרתם?'
'הוא בא אליי ביציאות שהוא אוהב אותי ושכל מה שהיה עם אורטל זה סתם
ובאמת צדקת כי אני עדיין אוהבת אותו הוא הבטיח לי שלא יהיו בגידות ולא שקרים
ובסוף חזרנו'
'יא איזה הזוי זה נשמע חחח'
'כן קוקי D;'
'טוב אהובתי הלכתי לשמור על נועה [אחיינית שלה] אני יתחבר משם לאיסיקיו ונדבר
ביוש'
'טוב קוקי ביי אהובתי'
'ביי חיים שלי [:'
הנחתי את הטלפון על השידה , הייתי מאושרת
גם דיברתי עם שלומית שזה דבר שבדרך כלל די משמח אותי,
וגם סוף סוף אני ודור חזרנו אחרי חודשים של סבל ואהבה ... ככה נראה לי
החזקתי את הפלאפון ביד ,
'התקבלה הודעה חדשה!'
הוהוהו הודעה חדשה אני פופלארית היום
פתחתי את הפלאפון
הודעה מדור
'אהבה שלי תתחברי מתי שאת יכולה'
יא כפרה עליו , אני כ"כ אוהבת אותו .
התחברתי לאיסיקיו וכתבתי לעצמי אווי
זה היום הכי מאושר בחיים שלי,
אני ובעלי חזרנו
דור אני אוהבת אותך אהבה שלי
ביי מאמי (:
0503641286
איך שהתחברתי ישר הודעה מדור
שושי אהבה שלי (PM 20:00) :
שושה?!
טלווש (: (PM 20:00) :
אה שושי?
שושי אהבה שלי (PM 20:01) :
אני אוהב אותך!!!
טלווש (: (PM 20:02) :
גם אני יפה שלי
שושי אהבה שלי (PM 20:03) :
את באה מחר למקיף?
טלווש (: (PM 20:03) :
כן ואתה?
שושי אהבה שלי (PM 20:04) :
כן מאמי
שושי אהבה שלי (PM 20:05) :
די אני כ"כ אוהב אותך את לא מבינה בכללללללל דייי
טלווש (: (PM 20:06) :
די נו גם אני אהבה שלי!#
שושי אהבה שלי (PM 20:06) :
*KISSING*
טלווש (: (PM 20:02) :
מאמי זזתי להתקלח נדבר יותר מאוחר או מחר במקיף,
לילה טוב מאמי אני אוהבת אותך 😘
שושי אהבה שלי (PM 20:06) :
לילה טוב אהבה שלי אני אוהב אותך ואת לא יודעת כמה !😘
החלפתי אווי ונכנסתי להתקלח
רק חשבתי על דור כמה אני מאושרת שחזרנו בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהבת אותו
ולמרות הכול , לא יכלתי להתווכח עם הלב לא שכחתי אותו וכנראה שאני לא ישכח בחיים
אני א=ו=ה=ב=ת אותו הוא כזה חמוד , איך הוא בא ודיבר איתי
למרות שהוא ניסה הרבה הוא לא התייאש והוריד מהכבוד שלו בשבילי ידעתי מה יש לי ביד אני לא יעשה איתו שטויות יותר,
על הטעויות שלי שילמתי , כמעט שילמתי בחיים שלי
אבל לא , זה לא יקרה שוב הבטחתי לעצמי ויותר אני לא יזכיר לעצמי את מה שעשיתי
רק סבל זה גורם לי , החיים שלי טובים
יש לי משפחה שאוהבת אותי , יש לי חברה אמיתית , ואהבה 3>
כשיצאתי מהמקלחת עשיתי צמה ושמתי קרם כדי שכשאני יקום בבוקר השיער לא יראה כמו הצרות שלי
עשיתי מערכת והלכתי למטבח להכין לעצמי לאכול , לא אכלתי מהצהריים
השעה הייתה 9 , ישבתי קצת עם אמא בסלון
'טל מה זה את קורנת מאושר חח'
'כן אמא :-['
'מה קרה משהו שאת צריכה לספר לי?'
'לא כלום'
'נו טללל! איזה רעה'
'חחח אמא איזה חופרת טוב נו...
אני ודור חזרנו'
'מה מתי?'
'מקודם'
'בגלל זה חזרת מאושרת הביתה הא אה את רואה אני קוראת אותך'
'כנראה (:'
ראיתי קצת טלויזיה ושתיתי שוקו,
עליתי לישון פיו איזה יום מעיף היה לי ... אבל משמח
עצמתי עיניים עם חיוך על הפנים
נרדמתי די בקלות , יום למחרת קמתי בשעה סבירה
ונזכרתי שלא הכנתי בגדים להיום
אויש שונאת שזה קורה לי
טוב נראה מה נלבש , פתחתי את הארון
לקחתי טרנינט בצבע לבן שבדיוק יצא מהכביסה
הוצאתי מהמגירה זוג גרביים קצרות ויצאתי מהחדר , לשירותים
לעשות פיפי,לשטוף פנים,לצחצח שיניים וכ"ו
התלבשתי וגרבתי גרביים ,פירקתי את הצמה
השיער היה מסודר רק היו כמה שוונצים שכאלה , אז שמתי קרם וזה נראה סביר
את הפוני הזזתי הצידה , ופיזרתי את השיער
עמדתי מול המראה והתחלתי להתאפר , סומק , מסקרה , שחור , שפתון
הייתי מוכנה , רבע לשמונה נצא למקיף ברגל
אמרתי לאמא שלי שאני יוצאת
'פשי טל יפה קמת מוקדם היום'
'חח כן אני בן-אדם מקפיד'
'די חח דובוזה צאי למקיף'
'סבבה זזתי למקיף צימוק,
ביי אמא'
'ביי טולה'
כמה שזה נראה מוזר אבל ככה אנחנו מדברות אחת עם השניה , הכי הכי פתוח שיש
אמא שלי היא כמו החברה הכי טובה שלי
חוץ משלומית כמובן !
אבל אמא שלי יודעת עליי הרבה יותר מאשר שאבא שלי יודע עליי
אני לא יודעת אם סיפרתי לכם אבל לפני דור,חודש לפני שהכרתי את דור , חודש לפני שידעתי שדור קייפ
הייתה לי אהבה , אהבה אמיתית
הבטחנו לעצמו שלא נפרד לעולמים שנהיה ביחד חיים שלמים
היינו ביחד כולה חודש וחצי , אבל נקשרתי אליו כ"כ
עד שיום אחד הוא היה די קר אלי,ונפרדנו כי הוא לא אהב אותי יותר
היה לי קשה מאוד לקבל את זה שזה נגמר,והייתי בוכה
חודש שלם רק דמעות ומחשבות
עד שיום אחד דור נכנס לי ללב בלי אזהרה,וכ"כ שכחתי את הילד השני
שבקושי זכרתי מי הוא ....
המשך יבוא [=
מ=ד=ה=י=ם=]]
שבוע טוב מאמי 😊
קוקייייי,
זה מהממם !
יא' חתיכת מוכשררת !
אני כ"כ אוהבת אותך !#
את הכל בחיי אהובתי 😊
מואאאאה
מוכשרת שאין עליך מחכה להמשך..
דיייייי זה פשווווווווווווט מדהיםםםםםם!!
אין את כ"כ מוווכשרת!!!!
שזה אי אפשר להתאר!!
המשךך 😛