פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

סיפור אהבה :/

✍️ tal15 📅 02/01/2007 21:14 👁️ 2,686 צפיות 💬 63 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 5
קוראת חדשה(:
סיפור מדהיםםםםםםםםםםםם
תמשיכי מהררררררררררררררררררררר


-יסווו-
וואווו!!

מווושלם!!!

ההממששךך מאמאאמייי 😛
אאה,
וקוקי ?
נכון השיר שרשמת בגדול ?
איך קוראים לו ? 😊
מדהים ((:[

מחכה להמשך 😛
במילה אחתתתת

מ-כ-ו-ר-ה !!!!

בשתיים מייליםםםם
א-נ-י מ-ת-מ-כ-ר-ת

בשלוש..
טוב חח זה לא יפסיקקק

מכורה, הסיפור שלך מהמם!!!
תמשיכי!!!

אוהבת רחלוש =]]
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי.. [קישור בחתימהה]
QUOTE (loisana11 @ 03/01/2007) [color=red]במילה אחתתתת

מ-כ-ו-ר-ה !!!!

בשתיים מייליםםםם
א-נ-י מ-ת-מ-כ-ר-ת

בשלוש..
טוב חח זה לא יפסיקקק

מכורה, הסיפור שלך מהמם!!!
תמשיכי!!!


😉
טל,
דברי איתי היום דחוף.
ביי...
וואיי איזה יפפהה.. את כותבתת מ,ה,מ,ם :]
זה אמיתי?
איזה כיתה את..?
ש-ב-ת ש-ל-ו-ם 😛
נתתי לה נשיקת לילה טוב ועליתי לחדר , לקח לי זמן עד שהצלחתי להרדם אבל בסוף נרדמתי
יום למחרת קמתי ב6 וחצי , מוקדם דווקא PP=
שמתי את הטרינינג הבז' שלי ואת הנייק הלבנות שלי
אכלתי משהו ויצאתי למקיף
הגעתי למקיף , ראיתי ששלומית לא באה אז הייתי קצת מבואסת .
אבל נזכרתי במה שיהיה בערב וחייכתי לעצמי
היו לנו שעתיים ערבית
שעה תנ"ך
שעה היסטוריה
אומנות
ספורט
והביתה כמובן :]] ... !
סוף יום , עבר חלק לא משעמם ולא כיף .
הגעתי הביתה , הדודים שלי מחיפה באו לבקר ,
הפעם היה לי כוח אליהם , אז ישבתי איתם קצת בסלון
חיבוקים נשיקות וזה D:
ועליתי לחדר שלי , להתקשר לשלומית

'שלומית קוקי שלי איפה את לא באת היום?'
'סתם קוקי ישנתי מאוחר DX='
'חחחחחחחחחחחחחחח
איזה קוקון שובב !'
'התגעגעגעגעגעתי קוקון :-['
'גם אני קוקון בואי אליי?'
'בואי את קוקי?😊'
'טוב קוקי אני יתארגן ויבוא'
'טוב אהובתי'
'חיים שלי 10 דקות אני אצלך , אהובה :]'

ניתקתי , נכנסתי לשטוף את הגוף , לבשתי את טרנינג ויצאתי לשלומית
היה כבר 3 בערך , אופיר התקשר אליי

'טלוש מאמי?'
'אה כפרה?'
'שומעת מאמי אני לא יכול ב4 , יש לי אימון
ב6 מתאים לך?'
'כן מאמי'
'סבבה יפה שלי תתקשרי אליי לפני שאת באה'
'סבבה'
'ביי מאמי'
'ביוש'

טרקתי את הדלת של החדר , ויצאתי מהכניסה .
כל הדרך חשבתי מה אני ילבש , מה אני יעשה בשיער , איך אני יתאפר וכ"ו DD;
הגעתי לשלומית , כ"כ התגעגתי אלייה
יום אחד בלעדייה הוא כמו נצח |:

'שלומיתי (:'
'טליייייייייייייייי התגעגתי קוקי יפה שלי'
'יא קוקי גם אני התגעגתי את לא מבינה כמה !'
'בואי כנסי חח מה את עומדת כאן?'
'חח אני רוצה שניצל של אמא שלך , יש ? (חשתי שזה הבית שלי 😮)
'בטח קוקי מקודם היא עשתה'
'אה קוקי תביאי לי להלהל נאכל ביחד P='
עלינו לחדר שלה , שמענו מוזיקה
'יא מה אני ילבש היום?' - אמרתי
'לא יודעת כל בגד יתאים אבל מאוחר כבר קוקי לא תספיקי להתארגן'
'לא קוקי הוא אמר ב6'
'אהה הבנתי קוקי , איפה אתם נפגשים?'
'סתם קוקי אצלו בבית'
'אההה תזהרי לעשות שטויות !'
'נראה לך קוקי ?'
'בלי שטויות מבטיחה נכון?'
'מבטיחה'

נתתי לה נשיקה והלכתי לבית להתארגן [[=
הגעתי הביתה לא ביזבזתי יותר מידי זמן
נכנסתי לחדר שלי , פתחתי את הארון
והתחלתי לחשוב מה כדאי ללבוש , יש את המכנס הקצר הכהה
ויש את הג'ינס הצמוד למטה .
בסוף הלכתי על המכנס הקצר ועל חולצת סטרפלאז אדומה .
נכנסתי להתקלח , תוך חצי שעה הייתי כבר לבושה,
זה בא מושלם , לבשתי אולסטאר אדומות ושמתי סרט בשיער בצבע אדום ,
ושרשרת בצבע לבן בקיצור יצאה אחלה הופעה 😛
סידרתי את השיער , שמתי סומק , שחור , איילנר , מסקרה ושפתון
היה כבר רבע ל6 , עוד רבע שעה הוא בא יאיאי | ;

"התקבלה הודעה חדשה!"
אוי מי זה עכשיו דווקא כשאני צריכה לצאת ?
'טלוש מאמי 5 דקות תצאי למרכז אני יחכה מוואה אוההההההב מלא 😊'
אופיר .......
נעלתי את הבית , אמרתי לאמא שלי שאני יוצאת היא לא שאלה הרבה שאלות

'תחזרי מהר !'
'טוב אמא'

יצאתי למרכז , המרכז זה מין מקום כזה שיש בו מלא חנויות,
לשם אנחנו תמיד יוצאים בימים שאין בציפר ובימי שישי .
הגעתי לשם וראיתי אותו עומד שם , נראה לי שהוא חיכה לי
איזה פאדיחה !#
התקרבתי אליו והוא נתן לי נשיקה בלחי , קרוב לפה @
אחר"כ הלכנו אליו הביתה .
ישבנו אצלו בחדר , מוזיקה שחורה
אווירה שדי אהבתי אצל בנים
הוא התקרב אליי וחיבק אותי

'רוצה לראות סרט?' הוא שאל
'כן למה לא'
'טוב שניה מאמי נשים'

הוא כיבה את האור ושם סרט
לא התרכזתי בדיוק בשם של הסרט ובסרט עצמו
אופיר יותר עיניין אותי
הסתכלתי עליו כל הסרט הייתי מרוכזת רק בו , שעה וחצי
הוא בדיוק הטעם שלי , חשבתי בלב ......
אבל לא יהיה כלום :/
בשלב מסוים לקראת סוף הסרט הסתכלנו אחד לשני בעיניים
הוא ליטף לי את הפנים והתנשקנו .
זאת הייתה נשיקה קצרה , עצרתי אותו

'איזה יפה את !'
'תודה גם אתה..'
'די אני מאוהב בך'
'מה'
'מה ששמעת תראי איזה יפה את'
'חחח תודה'
והסמקתי |:
מפה לשם התנשקנו שוב והפעם לא עצרתי אותו והמשכנו :/
התנשקנו איזה רבע שעה בלי להפסיק , זה היה מושלם בעיניי ,
הוא היה מושלם בעיניי הרגשתי שאני אוהבת אותו וששכחתי את דור
אבל כנראה שרק לאותו רגע .
היה כבר 7 וחצי , הייתי חייבת לעוף , נתתי לו נשיקה וחיבוק ,
הוא ליווה אותי עד למרכז ומשם הלכתי הביתה במונית [:
באותן דקות של הנשיקה הייתי מאושרת ,
כשהגעתי הביתה פתאום ישבתי לבד וחשבתי על זה
חשבתי על דור ושוב הדמעות זלגו לי ,
בלי להפסיק ;(
איך 4 חודשים מהחיים שלי , 4 חודשים של אהבה , ילכו להם ככה ?
אולי עדיף לי לחזור אליו ?
בעצם לא , לא אחרי איך שהוא פגע בי
אני לא בובה שלו ואני לא ישפיל את עצמי בשבילו .
למה מי הוא בכלל ? הוא לא רצה אותי יש לו בעיה אני אהבתי אותו עד הסוף
הכל הייתי נותנת בשבילו ,
אני כ"כ אוהבת אותו אבל אני לא יוריד מהכבוד שלי בשביל גבר , לעולם !#
ככה אמא שלי ואחותי לימדו אותי
בכיתי שעה וחצי , עד שהחלטתי לקום ולעשות עם עצמי משהו
החלטתי להתחבר לאיסיקיו ולדבר עם שלומית

'טלללללל?!'
'קוקי 😢'
'מה קרה קוקי?'
'את לא מבינה את לא מבינה איזה טעויות עשיתי'
'מה מה קרה? עם אופיר?'
'כן..........'
'מה , לא אל תגידי לי ש.....? את כולה בת 15 !'
'נראה לך !! לא זה אבל התנשקנו'
'נו למה לא? אז מה !'
'לא את לא מבינה עכשיו איכשהוא זה יגיע לדור ו....'
'ו...? ומה ? מה אכפת לך ממנו? כשהוא זרק אותך לכלבים היה לו אכפת? שבגללו שבוע היית בדיכאון עיניין אותו? הזיז לו?
לא נכון אז מה כ"כ אכפת לך ממנו?'
'אני אוהבת אותו.'
'מה? מה עכשיו אוהבת?
'אני מודה שניסיתי לשכוח , ניסיתי בכל הכוח אבל.........'
'אבל מה?'
'אני לא יכולה לזרוק 4 חודשים לפח'
'נו ומה את מתכוונת לעשות?'
'לתת לו עוד הזדמנות אולי ...? כדאי או שבעצ......' - היא קטעה אותי
'מה את נורמלית לא אולי ולא בטוח שום הזדמנות אתם לא תהיו ביחד יותר
מי מבטיח לך שהוא אוהב ושהוא לא משקר רק בגלל שאורטל לא רוצה אותו?'
'את צודקת אבל אני אוהבת אותו'
'כן את אוהבת אותו אבל תתני לו לשחק בך שוב?'
'אממ...'
'לא נראה לי כמו שאני מכירה אותך את תמשיכי הלאה בלעדיו'
'אולי את צודקת.. אז מה כדאי לעשות ?'
'לדעתי?'
'אה?'
'תלכי על אופיר , למה לא כבר התנשקתם זה כבר אומר משהו לא?'
'את צודקת באמת אני ילך עליו , באמת חשבתי שאני אוהבת אותו והכל
אבל פתאום דור חזר לי למחשבות :/'
'נו ברור כי לא שכחת אותו אבל חכי תראי את אופיר מחר ותתאהבי בו שוב ואז לגמרי תשכחי את דור ,
ככה זה מחר תבוא האהבה מבטיחה לך , אם לא מחר אז בפעמים הבאות שתפגשו'
'ו...........'
'ומה?'
'ואם נגיד אני רואה שזה לא הולך ביני לבין אופיר?'
'למה שלא יילך?'
'לא יודעת אם לא תבוא האהבה?'
'אז תסבירי לו את זה יפה ותחתכו כל אחד לדרכו'
'אוקיי , תודה קוקי'
'בבקשה קוקון'
'טוב קוקי זזתי להכין מערכת ולישון לילה טוב אהובה שלי נדבר מחר 😘'
'ביי קוקי לילה טוב אהובתי 😘'


התנתקתי מהאיסיקיו , ישבתי קצת על המחשב ושמעתי שירים .
קמתי אחרי 10 דקות , עשיתי צמה , לבשתי פיג'מה ועליתי לישון , היה כבר 11 בלילה
יום למחרת אמא שלי לא העירה אותי , קמתי ב10 וראיתי פתק מאמא שלי

"טל יש לכם שביתה היום , אירגון המורים לא יודעת בדיוק מה
תשארי בבית תקפלי כביסה ואז את יכולה לצאת"

לשם שינוי לא התלהבתי מהרעיון שאני לא הולכת לבית ספר
שטפתי פנים , החלפתי בגדים וירדתי לקפל כביסה כדי לחסוך לעצמי זמן
התקשרתי לשלומית , כנראה שהיא עוד ישנה
אה לא בעצם היא אמרה לי ,
היא נסעה לאילת סופשבוע עם דודים
אני יתגעגע אלייה כ"כ .
התחברתי לאיסיקיו וראיתי שאופיר מחובר , קראתי לו את האווי


פה ....
טל אני אוהב אותך אישתי 😘


אוי ללללא , הוא חושב שאנחנו חברים !@
שיט :-/
באמת שלא רציתי לבאס אותו אבל לא מתאים לי חבר ,
לא מתאים לי כרגע וחוץ מזה אני אוהבת את דור ..
כן אני אוהבת אותו , למרות הכל .
יותר מאוחר הוא שלח לי הודעה ולא עניתי לו ,
אחר"כ הוא התקשר אליי לפלאפון

'הלו?'
'אה טל זה אופיר מה קורה?'
'וואלה לוקס מה איתך?'
'סבבה באלך להפגש היום?'
'טוב איפה?'
'בואי אליי לבית'
'טוב סבבה חכה לי במרכז עוד חצי שעה'
'טוב ביי'
'ביי'


המזל שלי שסיימתי לקפל כביסה והשיער היה מסודר מאתמול אז לא היה הרבה מה לעשות
בחרתי לי בגדים ונעליים ,
התאפרתי התקשטתי והכל
בגדים ? יש
שיער ? יש
נעליים ? יש

מצב רוח? אין
לא שלא היה לי מצב רוח פשוט שלומית נסעה והגעגועים כבר הציפו אותי ,
וגם פתאום רציתי כ"כ לחזור לדור .
טוב לא חשוב , נעלתי את הבית ויצאתי למרכז
תוך 10 דקות היינו אצלו בבית
היינו במיטה וסתם היינו אחד על השני והתנשקנו כזה
נתנו לעצמנו לזרום אמרתי אם נאהב נאהב ואם לא ,
כל מה שקורה קורה לטובה .
אמרתי , נ-נ-ס-ה מה יכול לקרות? : )
אוקיי זרמנו והכל בלי לעשות שטויות , אני כולה בת 15 !!
זכרתי את המילים של קוקי וצחקתי בלב ,
ידעתי כמה שהיא צודקת אבל היא מצחיקה אותי , אני מתה עלייה 😉
האהבה שציפיתי לאהוב אותו ? לא הגיעה ,
גם לא הרגשתי אליו משהו
פתאום רק רציתי לחזור אחורה בזמן לפני שנכנסתי לכל הקטע המסובך הזה $ .
מפה לשם אמרתי לאופיר שאני לא מרגישה טוב ,
לקחתי מונית מהבית שלו והלכתי הבית בלי להגיד שלום ,
רק נתנו נשיקה קטנה בפה אבל חוץ מזה כלום |:
לא אהבתי רק חשבתי שאהבתי !
שעה 1 בצהריים , הגעתי הביתה , הורדתי איפור ובגדים
הלכתי לחפש משהו לנשנש D:
עליתי לחדר עם פיצה וקולה כמו שאני אוהבת [;
מצב רוח די סבבה , בדיוק אופיר התחבר , בלי לחשוב בכלל שלחתי לו הודעה

'תשמע אופיר זה לא יילך בנינו אני לא אוהבת אותך
אני ידבר איתך דוגרי חשבתי שאני אוהבת אותך אבל אני אוהבת את האקס שלי'
'מה?'
'מצטערת אופיר'
'מה זאת אומרת חשבת שאהבת? מה יש לך פיצול?'
'מה הקשר ואוי מצטערת בסדר? אני לא אוהבת אותך.'
'יופי'
'טוב אז אנחנו נשאר ידידים?'
'כן'
'אוקיי'
'טוב שתדעי שאני אוהב אותך'
'אין לי מה להגיד לך תשכח אותי לטובת שנינו .'
'לטובתך אולי'
'לא הכי טוב שתשכח אותי ככה תסבול פחות'
'ממה לסבול?'
'מאהבה'
'אהה וואלה שכחתי מזה לאהוב'
'חח'
'חחחחח טוב מאמי זזתי לאכול בעיי'
'בי מאמי'


המצב היה נראה בסדר פחות או יותר
לא ככה? היה סבבה הרגשתי בסדר
עליתי למיטה לראות טלויזיה ופתאום?

הודעה !
ליעד לוי (‏PM‎ 1:50)‏ :
טלוש מאמי מה קורה?😊
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:50)‏ :
סבבה מאמי מה איתך?
ליעד לוי (‏PM‎ 1:50)‏ :
הכל טוב מאמי שומעת שניה .....?
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:51)‏ :
מה?
ליעד לוי (‏PM‎ 1:51)‏ :
נדבר איתך דוגרי אבל שזה לא יצא ממך
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:52)‏ :
נו דבר
ליעד לוי (‏PM‎ 1:53)‏ :
דיברתי היום עם דור בארבע עיניים שיחת בנים והוא אמר לי שהוא אהב אותך ברמה שאי אפשר לתאר
וכשהוא שמע על הקטע עם אופיר עזרא הזה הוא התעצבן כזה כאילו הוא הרגיש שאת כבר לא שלו
אין לי מושג איך הוא יודע ואני לא סיפרתי לו שום דבר אני נשבע לך
אבל הוא יודע וזאת עובדה וזהו ... והוא החליט להמשיך הלאה
טוב לא משנה מאמי אתם ביחד את ואופיר???
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:55)‏ :
מההההההה? איזה ביחד על מה אתה מדבר בכלל?
אני לא אוהבת אותו אתה לא מבין אני אוהבת את דור ותמיד אהבתי
4 חודשים מהחיים שלי איתו לא הולכים ככה !#
ואיך הוא יודע כאילו אנחנו בכלל לא ביחד וגם לא נהיה כולה הייתה נשיקה וגם הצטערתי על זה כ"כ
כי אני אוהבת את דור אבל לא מתאים לי להפגע ממנו שוב אז נמאס לי מזה
שיעשה מה שבא לו שיהיה עם אורטל , שני , דניאל ועוד שאר הבנות שיש לו .
שיהנה מכל הלב 3/>
אני אוהבת אותו וימשיך לאהוב לא משנה מה יקרה , הוא חרוט לי בלב :/
ליעד לוי (‏PM‎ 1:55)‏ :
תשמעי הוא לא אמר לי במילים האלה "אני אוהב מישהי" הוא אמר לי שהוא מתכוון להמשיך הלאה בלעדייך
ולהיות עם בנות אחרות ואת מכירה אותי ויודעת שאני ידיד שלך והכל טוב ויפה ונראה לך שאם אני ידיד אמיתי שלך כמו שאת חושבת
אני ירוץ ויספר לו את מה שסיפרת לי שהיה וגם אם סיפרתי אני מצטער
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:56)‏ :
אה?! מה הקשר הוא מתכוון להמשיך בלעדיי אם הוא היה אוהב אותי הוא היה מחכה לי,
עברו כולה יומיים מה הוא לא יכול לחכות
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:57)‏ :
ואתה ? אין לי מה להגיד לך פשוט גועל נפפפש של ילד :-!
טלוצ'קה :] (‏PM‎ 1:57)‏ :
ממך הכי לא ציפתי לזה וסמכתי עלייך הכי בעולם ואיכזבת באמת שאיכזבת ליעד ...


לא יודעת אם הוא ענה , התנתקתי מהאיסיקיו ולא היה לי כוח לדבר ,
הדמעות חנקו אותי כבר , הרגשתי שאני לא רוצה לחיות יותר
הייתי כ"כ לבד לא היה אף-אחד שיעזור לי
לא שלומית ולא ליעד .
אמא שלי חוזרת רק ב7 מהעבודה ואבא שלי בצפון,
אחותי נסעה לאילת ואחי בצבא .
לבד לגמרי :/
יותר בודדה ממני ? אין !!!@
בכיתי ובכיתי בלי הפסקה האהבה שלי ברחה ממני איך נתתי לו ללכת
אני אוהבת ויאהב תמיד כנראה
הדמעות הבטיחו לי שהם ימשיכו עד ליום מותי
כזה בכי לא בכיתי בחיים , בחיים לא קרה לי שכ"כ רציתי למות
ירדתי למטבח ישבתי ובכיתי מרוב שהייתי לבד לא היה לי כבר מה לעשות עם עצמי
לקחתי כדורי שינה כמות מספיקה בשביל ................
בלעתי אותם :/

המשך יבוא ,
יהיה מעניין מבטיחה
מדהיייייייייייייייים ((:

המשך דחוף#%^&

שבת שלום 😊
אימלה 😮

מהממם
ועצוב 😢

קוקי ?
אני אוהבת אותך ... !#
יואא את כותבתתת מ,ה,מ,םםםםם 😊
מחכככה להמשךךך =דחווווווף= 😉
😢
לקחתי כדורי שינה כמות מספיקה בשביל ................
בלעתי אותם :/
לא הבנתי בדיוק מה קורה ,
אני רק יודעת שכשהתעוררתי כולם היו מסביבי . את הסיפור אני יודעת די במעורפל
התעלפתי , איבדתי הכרה למשהו כמו חצי שעה ,
בדיוק כשלא הבנתי מה קורה אמא שלי מצאה אותי שוכבת על הרצפה עם עיניים פתוחות ,
היא מיד התקשרה לאמא של שלומית שתודיע לשלומית .
שלומית התקשרה והודיעה שהיא לא נסעה לדודים שלה לאילת ושהיא בבאר-שבע ,
היא באה עד אליי הביתה , תראו מה זאת חברה אמיתית [ !!! ]
עשו לי שטיפת קיבה ושיחררו אותי הביתה .
יצאתי בשלום ברוך ה'
פתאום לא הבנתי למה בעצם רציתי
למות ,
באותו יום שלומית ישנה אצלי , היא רצתה להשאר איתי

'טל למה ? מה את עושה שטויות ? את הרי הבטחת לי שלא תעשי את הדברים האלה יותר נכון?'
'פעם שעברה חתכתי וריד וזהו לא ניסיתי להתאבד'
'ממש מנחם אותי , את יודעת שיכולת למות?'
'כן אני יודעת'
'ואת יודעת שאין לי חיים בלעדייך?'
שתקתי .
'אני מצטערת אבל לא יכלתי יותר , זה דור אוף'
'מה דור?'
'פתחי היסטוריה שלי ושל ליעד תביני הכל'

היא קראה את זה , היא הייתה בשוק
שכ"כ מהר דור החליט לוותר עליי אם הוא רק היה נותן לי זמן הייתי חושבת
והייתי באה ועושה הכל בשביל להביט לו בעיניים שוב .
אני כ"כ אוהבת אותו אני מנסה לשכוח אבל לא יכולה כי הוא באמת נכנס לי ללב ,
לא אביאל ולא תומר ולא אף-אחד אחר .
רק דור !
אהבתי אותו כ"כ , ולא יכלתי לחשוב שהייתי מתאבדת לפני שהייתי רואה אותו ואומרת לו פעם אחרונה מה אני מרגישה
אז גם אם עכשיו יש לו מישהי אחרת וגם אם הכל נראה אבוד אני רוצה שהוא ידע מה אני מרגישה אליו , שידע כבר .
אבל אין בדוק יש לו מישהי אחרת כבר , ובטח הוא יודע על מה שקרה
זהו הוא לא ירצה מישהי משוגעת כמוני
אף-אחד לא מחפש מישהי עם צרות לכולם יש מספיק משלהם .
איך אני יסתכל לו בעיניים אם אני ידע שיש לו מישהי אחרת ?
היה כבר מאוחר , 12 בלילה
התקלחנו והלכנו לישון ב1 עד שלקחתי תרופות והכל
אמא שלי התעקשה לשבת איתנו בחדר , בגלל מה שקרה היא התקרבה אליי יותר ויותר
אבא שלי גילה על הסיפור כמובן וחזר מוקדם מהצפון
יום למחרת אבא שלי בא מהצפון .
בבוקר , חיבוקים נשיקות והכל
ושיחה בין אבא לבת

'טל את יודעת שאבא אוהב אותך נכון?'
'כן אבא גם אני'
'אז טל תבטיחי לי שזאת פעם אחרונה שאת עושה את זה?'
אמרתי עם דמעות בעיניים
'מבטיחה אבא אני נשבעת!'
'טוב אושר שלי'

היה 10 בבוקר הדלקנו טלויזיה והבאנו לנו משהו לאכול
רצינו ללכת קצת לביג או לקניון
אמא שלי אמרה שלא , שאסור לצאת ושאני צריכה לנוח

'מחר תלכו טוב טלטול?'
'טוב צימוק DX='

קראתי לאמא שלי צימוק מאז ומתמיד , למרות שהיא שמנה
אבל עדיין , צימוק שכזה 😉
ידעתי בלב שלי שלא התכוונתי לעשות את מה שעשיתי
ושזה היה רק בגלל דור , נשבעתי בחיי שאני לא יבכה יותר על דור
אם הוא הלך הוא הלך והוא לא יחזור לעולם 3/>
הלב שלי נשבר והוא אף-פעם לא יהיה שלם
כל דקה שעברה גרמה לי להבין שאני מתחילה לשכוח את דור ,
ולאט לאט באמת שכחתי אותו ,
גיליתי שיש לו חברה חדשה , מאתמול .
כבר לא התבאסתי , חייכתי לעצמי במראה ואמרתי אני ילדה שמחה,
אני לא בוכה ולא עצובה , פשוט מאושרת
אנשים יכולים לקפוץ לי הכל מקנאה , קנאה היא רגש ורגש זה בכי
הפעם באמת שכחתי אותו , עברו יומיים ולא חשבתי עליו לשניה אחת
יום שישי הגיע , אז מה יוצאים מה עושים? 😊
התחשק לי דווקא לצאת , זה מעולה כי בדיוק עשיתי שופינג עם אמא ושלומיתי :]
הכנתי לי את החולצת פסים הכתום צהוב ממש פצצה של חולצה
ג'ינס בהיר צמוד , אולסטאר צהובות , ושרשרת שקושרים לג'ינס .
בקיצור הופעה ממש יפה , אהבתי P ;
נכנסתי להתקלח , סידרתי קצת את החדר (לשם שינוי)
התלבשתי ישבתי קצת על המחשב ויצאתי לשלומית
יצאנו ביחד עם כל השכבה , אף-אחד לא הזכיר את המקרה שלי,
רק התסכלו עליי במבטים מוזרים והכל
לא התייחסתי |:
קלטתי את דור מסתכל לכיוון שלי , אחרי כמה דקות הוא קם מהמקום שלו ובא ליידי

'היי טל'
'היי....'
'מה קורה לא ראינו אותך מלא זמן'
'אל תשחק אותה לא יודע טוב?'
'אני יודע אבל למה עשית את זה?'
'עזוב .. בעיות'
'איזה בעיות אני רוצה לדעת אני הייתי חבר שלך'
'עזוב אותי טוב?'
'טוב עזבתי'
'מה איתך ועם החברה?'
'סבבה , אנחנו ביחד כבר 4 ימים'
'אהה וואלה מזל טוב שיהיה בהצלחה'
'תודה מאמי'
'יאללה הלכתי הביתה ביי'

קראתי לשלומית אמרתי לו שלום במילים בלי נשיקת שלום
והלכתי קצת למסיבה שהייתה בילינו כל הלילה אני ושלומית
אף-פעם לא נהנתי ככה , תמיד הרגשתי שחונקים אותי
ודוגרי?
הכי טוב לבד
פרק קצר ררצח אבל המשך יבוא ויהיה מעניין [=
ואאאאאוו,
קוקי אמרתי לך שאני יקום במיוחד כדי לקרוא XD=
איזה פרק מהממם !#
אהבבבבבבבתי

לא ידעתי שיש לי כזאת חברה מוכשרת 😁
כפרה עלייך,
מי אוהב אותךך יותר ממני ?! אף - אחד [:
היו מתים 😛

שבת שלום יפה של שלומיתי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך