|
|
|
טוב אז לפני שנספר את הסיפור נכתוב לכם קצת על עצמי
בת 15 , כיתה ט' , גובה 1.65 , רזה , שיער שחור , עיניים כחולות
לא מושלמת , וגם לא יפה .
נחמדה :]
זה התחיל ככה , היינו ביחד 4 חודשים
אוהבים והכל .
יום יום היינו נפגשים כ"כ אהבנו
היית בא אליי הרבה והייתי באה אלייך הרבה
הבטחנו שאנחנו זה לנצח וששום דבר לא יפריד בנינו
אחרי כל ריב תמיד היינו משלימים .
אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול ,
יום חמישי בערב , שעה 6 בערך , קיבלתי טלפון
על הצד היה מופיע = אהבה שלי
עניתי , שמעתי את הקול שלך ברקע
'הלו'
'הלו דור מה קורה?'
'סבבה טל מה איתך? שומעת אנחנו צריכים לדבר'
'אה וואלה דבר..'
'שמעי זה לא לטלפון..'
'טוב אבל אני לא יכולה לצאת יש גשם.'
'טוב שומעת חשבתי על זה הרבה ........... אני לא יודע ... איך להגיד לך את זה כ"כ '
'אה דבר..'
'לא מתאים לי'
'מה לא מתאים לך?'
'הקשר שלנו..'
'ו...?'
'מה ו..?'
'לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד.. שנפרד ?'
'כן משהו כזה'
'מה משהו כזה כן או לא?'
'כן ..'
'טוב הבנתי'
'טוב תשמעי אני מצטער'
'בקטנה לא קרה כלום גם אני רציתי להפרד ממך לפני שבוע וחצי אבל לא היה לי את המילים להגיד לך את זה..'
'אה הבנתי מאמי.. לא נורא שיהיה לך בהצלחה'
'גם לך יאללה אני זזתי עם שלומית'
'אה טוב תהנו את וקוקי..'
'כן ביי :/'
לא באמת הלכתי עם שלומית , זה היה שקר
ברגע שניתקתי את השיחה הדמעות התחילו בלי הפסקה
פתאום חשבתי על כל התקופה שהיינו יחד
וכמה שאהבתי אותך |:
לקחתי מעיל ויצאתי מהבית .
לא בדיוק ידעתי לאן אני הולכת אבל הלכתי
ישבתי בפינה חשוכה והתחלתי לבכות , שמעתי שירים עצובים בפלאפון והגשם שטף את הדמעות
ואז קיבלתי הודעה מאחי 'טל איפה את?'
לא עניתי , אחרי 5 דקות אמא שלי התקשרה אליי
לא עניתי , והיא שוב התקשרה ועניתי כדי לא להלחיץ אותה
אמא - טטטטטטל איפה את?!
אני - יצאתי קצת .
אמא - תגידי מה את בסדר? יורד גשם תכנסי הביתה עכשיו
אני - טוב אני כבר באה אל תחלקי לי פקודות
אמא - טוב טוב בסדר יאללה זריז'
אני - טוב טוב ביי!.'
ישבתי שם עוד 5 דקות וקמתי ללכת הביתה , הגשם התחזק וככה גם הדמעות
נכנסתי הביתה אח שלי חיכה לי בכניסה
'היי גברת טלוש..' - הוא אמר
'עזוב אותי!!'
'אה מה יש לך? צוחקים :]'
'ח :/ לא מצחיק יאללה אני יכולה להכנס הביתה?'
'כן כנסי'
'יופי תודה..'
נכנסתי הביתה , הוא עשה פרצוף חמוץ ונכנס אחרי
החזרתי לו פרצוף שנראה משהו כמו זה 😠
הייתי עצבנית , עצובה , מאוכזבת לא ידעתי מה יש לי
נכנסתי למטבח ואמא שלי חיכתה שם
'אה חזרת?'
'כן אמא..'
'תשמעי שלומית התקשרה'
'אה ומה אמרת לה..?'
'שתתקשרי אלייה כשתחזרי'
'אה טוב שניה אני יתקשר אלייה'
'טוב יאללה ואחר"כ כנסי להתקלח'
'טוב בסדר שמעתי'
והלכתי לחדר , ראיתי הודעה קולית בטלפון,
זה היה משלומית
............
טל תתקשרי אליי דחוף ררצח !!
ביי קוקי : )
לא היה לי כוח לכלום אבל התקשרתי אלייה
'אאאאאאאאאה טלוווש קוקי שלי :]'
'מה קורה?'(שמעו בקול שלי שאני בוכה)
'סבבה מה את בוכה?'
'אה לא סתם זה כלום'
'טל אל תשקרי אותי אני יודעת שעובר עלייך משהו'
'טוב בסדר את אני ואת יודעת מה עובר עליי..'
שתיקה השתררה .
'טל נו מה קרה?'
'כלום זה דור..'
'מה מה דור?'
'נפרדנו'
'ממממהההההההה?!?!?!'
'כן מה ששמעת'
'טוב אני באה אלייך תצאי לכניסה'
'סבבה אני יוצאת '
'יאללה ביי קוקי , יהיה בסדר..'
'כן : ('
נעלתי נעלי בית ויצאתי אליה ,
נכנסנו לבית שלי , היא הכינה לעצמה נס
חיכיתי לה בחדר כי לא היה לי כוח לחקירות של אמא שלי
ישבנו בחדר שעה וחצי רק בכיתי לה
על כמה שאני אוהבת אותו והכל
התחברתי לאיסיקיו וכתבתי באווי
-------------------------
פה , עם קוקי שלי
ילד אני כ"כ אוהבת אותך :/
והזמן רק גורם לי לאהוב אותך יותר .
'אה טל שכחתי לספר לך'
'מה?'
'מקודם דור שלח לי הודעה'
'מה מתי , למה לא אמרת לי?'
'שכחתי...........'
'אה טוב מה הוא כתב?'
'סתם שאל איפה את'
'אה ומה אמרת לו?'
'שנראה לי שיצאת עם ידיד שלך'
'בשביל מה? עכשיו הוא יחשוב שאני ממשיכה הלאה בלעדיו..'
'שיחשוב'
'טוב תפסיקי להתערב לי בחיים'
'מה אכפת לך שיחשוב מה שבא לו עוד יום יומיים תהיה לו חברה'
'תפסיקי לדבר עליו ככה ,
דור לא כזה !'
'טוב בסדר הוא כמו כל הבנים חותמת לך'
'טוב בסדר את היית חברה שלו 4 חודשים נכון?'
'לא אבל מה זה קשור?'
לא עניתי לה , היא ישבה אצלי עוד קצת והלכה לא אמרתי לה שלום אפילו
נכנסתי מתחת לסמיכה ורק בכיתי |=
קמתי קצת למחשב ,
עברתי על הכינויים באיסיקיו וקראתי לדור את האווי
דור אהבת חיי בסטאטוס
ילדה נדלקתי עלייך את לא יוצאת לי מהראש
פה אני מאוהב! 😊
05426341375
😢😢😢😢😢
שוב הדמעות התחילו !
מה זהו זה נגמר הוא אוהב מישהי אחרת זהו אין !
החלטתי למחוק אותו מהאיסיקיו ,
מחקתי אותו ואת השרשרת שהוא קנה לי?
קרעתי וכבר לא היה בה אפשרות לשימוש כלשהוא .
היה כבר 9 - לא היה לי כוח להתקלח אז רק שטפתי את הגוף
התלבשתי וגרבתי גרביים
שמתי שירים עצובים , הדלקתי טלויזיה ועליתי לישון
לא הצלחתי להרדם כל הלילה , ובבוקר התחברתי לאיסיקיו ,
גם קוקי הייתה מחוברת
קוקי חיים שלי בסטאטוס
בוקר טוב : )
טל תדברי איתי כשאת כאן !
'?'
'אהה?'
'בוקר טוב :]'
'בוקר טוב..'
'מה קורה?'
'סבבה שומעת אני מצטערת על אתמול..'
'לא נורא לא קרה כלום..'
'טוב קוקי אז את סולחת? 😊'
'בטח מפגרת :]'
'חח מתה עלייך , מתי את יוצאת למקיף?'
'עוד מעט בואי אליי נלך ביחד! PP='
'סבבה בואי 😊'
'טוב יאללה 5 דקות אני מוכנה
תחכי לי בפארק שליד הבית שלך'
הלכנו ביחד למקיף וכל הדרך חשבתי על דור
למזלי לא ראיתי אותו במקיף ,
אז שמחתי
המשך יבוא :]
ואיי מהמם!!!
פשוט מהמם!!!!!
תמשיכי דחוףף אהבתי את ההתחלה מ-ד-ה-י-מ-ה !!!
אני קבועה כאן!! ==> התנחלתי ואני לא זזה יותר חח
ד"א מאיפה את?!
כי אני גם לומדת בבית הספר המקיף.. [למרות שזה יכול להיות בעיר אחרת חחח]
ביו'ששש אוהבת
רחלוש =]]
[גמאני כותבת סיפור, את מוזמנת להיכנס ולקרוא.. קישור בחתימהה]
התחלה יפה@!
אהבתתתי 😊
תמששיככי וממהר!
מחחכה#
QUOTE (loisana11 @ 02/01/2007) ואיי מהמם!!!
פשוט מהמם!!!!!
תמשיכי דחוףף אהבתי את ההתחלה מ-ד-ה-י-מ-ה !!!
אני קבועה כאן!! ==> התנחלתי ואני לא זזה יותר חח
ד"א מאיפה את?!
כי אני גם לומדת בבית הספר המקיף.. [למרות שזה יכול להיות בעיר אחרת חחח]
ביו'ששש אוהבת
רחלוש =]]
[גמאני כותבת סיפור, את מוזמנת להיכנס ולקרוא.. קישור בחתימהה]
תודה מאמי ,
חחח אני במקיף בבאר-שבע
תכף נעשה המשך :]
אוהבת (:
QUOTE (liatitati @ 02/01/2007) התחלה יפה@!
אהבתתתי 😊
תמששיככי וממהר!
מחחכה#
תודה מאמי,
כבר ממשיכה בובה 😊
התחלהה יפהה =)
המשךך מאמיי..
ואיייייייייי
טללללללללל
כפרה עלייייייך !
קוקי יפה שללללי 😘
מי אוהבת אותך הכי בעוללם ?!
אנני !
וזה באמת מה שקרה עם דור 😮?
אל תלחיצי אותיי אימלללללללללה
וממש אהבתייייייי
איזה מוכשרת את בסיפורים כאלה 😮
לא ידעתי
מדהימה שלי ?
מתה עלייך 😊
והמשכתי גמאני ת'סיפור שלי !
וראיתי את אדיר מקודדדדם
אממממא.................................
אני חייבת לספר לך משו 😊
= מאוהבת בך =
את הכל בשבילי !
נשבעת ..... =]
QUOTE (שלומיתי144 @ 02/01/2007) ואיייייייייי
טללללללללל
כפרה עלייייייך !
קוקי יפה שללללי 😘
מי אוהבת אותך הכי בעוללם ?!
אנני !
וזה באמת מה שקרה עם דור 😮?
אל תלחיצי אותיי אימלללללללללה
וממש אהבתייייייי
איזה מוכשרת את בסיפורים כאלה 😮
לא ידעתי
מדהימה שלי ?
מתה עלייך 😊
והמשכתי גמאני ת'סיפור שלי !
וראיתי את אדיר מקודדדדם
אממממא.................................
אני חייבת לספר לך משו 😊
= מאוהבת בך =
את הכל בשבילי !
נשבעת ..... =]
אה ,
וטל ..
עוד משו ..
אצלי רשמתי בסיפור,
על המראה הקודם שלך D:
עם הפסים ..
אז שלא יחשבו ששיקרתי ,כן 😊?
ובקשר ל-כ' שלך ,
אהמ....... 😂
הלכנו ביחד למקיף וכל הדרך חשבתי על דור
למזלי לא ראיתי אותו במקיף ,
אז שמחתי
אני ושלומית נכנסנו ביחד לשיעור הראשון
אמרנו שלום , לליפז ולנוי
וישבנו בשורה הראשונה
המורה נכנסה לכיתה והודיעה 'שיעור הבא מבחן! כולם נבחנים בלי יוצא מן הכלל'
רק זה מה שחסר לי עכשיו , מבחן ועוד בבילוגיה
בדוק אני מקבלת 0
'קדימה להוציא מחברות ולהעתיק את הנושאים למבחן' - הכריזה המורה
הוצאתי מחברת אבל לא העתקתי , טוב נו ..
העתקתי חלק , המחשבות על דור הרגו אותי
לא יכלתי להתרכז ופתאום עלו לי זיכרונות , אמרתי לשלומית שאני יוצאת מהכיתה ויצאתי בזריזות בלי שהמורה תשים לב ותתחיל לשאול שאלות .
הלכתי לשירותי בנות לשטוף פנים ותוך כדי ירדו לי דמעות ,
הסתרתי את זה עד שהגעתי לשירותים
נעלתי את עצמי בשירותים , ישבתי על הריצפה ובכיתי : (
כמעט שיעור שלם הייתי שם .
עד ששלומית שלחה הודעה
'איפה את? תתקשרי אליי דחוף טל'
התקשרתי אלייה
'טל איפה את?'
'בשירותים'
'מה מה יש לחפש שם?'
'סתם יושבת ובוכה'
'טוב טל חאלס צאי מזה'
'לצאת ממה?'
'מהעצב הזה לא מתאים לך'
'אהה טוב את יודעת הכל נכון?'
'מה הקשר טל מה יש לך?'
הדמעות חנקו אותי
'אני לא יכולה אני אוהבת אותו אני לא יכולה ככה אני משתגעת .'
'טלוש נו'
'קוקי ;(
'יהיה בסדר קוקי יאללה אני באה למסדרון צאי מהשירותים'
ניגבתי את הפנים ויצאתי מהשירותים
התקדמתי למסדרון וראיתי את שלומית
'נו את באה לכיתה?' - שאלתי
'מה יש לך יש לנו ספורט עכשיו במקלט הגדול'
'אההה וואלה שכחתי :/'
'בואי כנסי אנחנו נאחר'
נכנסתי ואף על פי שידעתי שאין לי תלבושת לספורט
ידעתי שהמורה תוציא אותי
אבל קודם שתרשום לי נוכחות ואז אני יצא
הגיעה מורה מחליפה והיא בכלל לא רשמה נוכחות
אז עוד יותר שמחתי ויצאתי : ]
יצאתי למגרש ספורט איפה שכל הבנים היו ,
ראיתי את ליעד לוי ידיד שלי ,
סטיילסט ררצח .
עיניים ירוקות , שיער שטני עם פסים , פוני לצד ושיער למעלה
ילד יפה והחבר הכי טוב של......... דור !
הוא התקדם אליי והלכנו ביחד לקיוסק
קניתי קולה ובורקס גבינה
ישבנו אחד מול השני ושתקנו משהו כמו 5 דק' .
'נו אז מה ככה?' - הוא שאל
'סבבה תשמע משפט שלמדתי
"בחיים תעשה חיים כי מהחיים לא תצא בחיים"
'חחחחחח איזה מן משפט זה?'
'משפט'
'מה ככה מה עם דור?'
'סבבה נפרדנו'
'נו ומה בדיוק סבבה בזה?'
'כלום, מה הוא אמר לך?'
'סתם סיפר לי שנפרדתם ושלא טוב לא לראות אותך בוכה'
'מי בוכה למה הוא חושב שאני יבכה בגללו? למה מי הוא בכלל?'
'טוב תרגעי כפרה תפסת עצבים חח'
שתקתי
'מה ככה איך את עכשיו?' - הוא שאל
'סבבה יהיה בסדר'
'כן מאמי'
'למה נראה לי שאתה יודע עוד דברים שאני לא יודעת?'
'מה זאת אומרת?'
'נו ליעד אני מכירה אותך'
'מה הכוונה?'
'אתה יודע את מי דור אוהב?'
'כן אני יודע'
'אה טוב אני לא מצפה שתספר לי או משהו כזה
אבל תגיד לי כמה זמן הוא אוהב אותה?'
'שבוע ו.... נראה לי אבל אל תפסי אותי במילה'
'טוב תודה , יאללה זזתי להפסקה'
'מה ככה את לא באה לשבת איתי?'
'לא , ביי'
התרחקתי משם , מבואסת |:
שבוע שלם הוא שיקר לי?!
שבוע שלם !
שאלתי את ליאור ידיד שלי איפה שלומית
הוא אמר שנראה לו שהיא נכנסה לבניין מדעים
הלכתי לבניין מדעים וראיתי אותה יושבת , נראה כאילו היא מחכה למישהו
'למי את מחכה?'
'לך חח איפה את ישבורה ? 😁'
'אה סתם הייתי עם ליעד חחח'
'אה טוב בואי להפסקה'
והלכנו לטייל ביחד .
'שומעת?' -אמרתי
'אה?'
'את לא מבינה מה דיברתי עכשיו עם ליעד'
'מה דיברתם?=-O'
'סתם הוא אמר לי שדור אוהב מישהי כבר שבוע + '
'די תשבעי !!'
'כן ככה הוא אמר לי'
'אין מצב בטח סתם חירטט'
'לא לא ליעד לא משקר לי אף-פעם'
'טוב אז מה את מתכוונת לעשות?'
'אני יודעת לתת לזמן להעביר את זה'
'נכון הזמן הוא התרופה הכי טובה'
'ומה אני יעשה כשאני יראה אותו עם בנות ?'
'אז תראי אותו ו..?'
'מה ו...? אני אוהבת אותו !'
'טוב לטובתך טל תשכחי אותו'
'זה לא פשוט אני מנסה'
'אממ כן יקח לך קצת זמן אבל בסוף תשכחי מי הוא'
'אני מקווה :['
'די נו יהיה בסדר' והיא חיבקה אותי
אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייה , היא הכל בשבילי
היום עבר איכשהוא בסבבה .
הגעתי הביתה , הורדתי בגדים והתקשרתי לשלומית
קבעתי איתה שיותר מאוחר נלך ביחד לביג להסתובב
נכנסתי למיטה לישון קצת , כי כאב לי הראש
ישנתי שעה וחצי , קמתי ציחצחתי שיניים שטפתי פנים
ונכנסתי להתקלח , כשיצאתי מהמקלחת שלחתי לשלומית הודעה
'חצי שעה את אצלי נכון קוקי?'
'כן קוקי חצי שעה אני אצלך :]'
פתחתי את הארון , החלטתי ללבוש את הגינס הכהה שלי הצמוד למטה ,
ואת החולצה הירוקה , ואת האוסלטאר המשובצות שלי , ירוק וחום משהו מזה יפה !
אהבתי ררצח את איך שהתלבשתי וזה העלה לי את המצב רוח.
סידרתי את השיער , העמדתי את הפוני יפה יפה
יצאתי לסלון , ושמעתי דפיקה בדלת לא היה לי כוח להתסכל בעינית אז ישר פתחתי את הדלת
'שלומית !' - אמרתי , זה היה דור
'איזה שלומית? זה דור!'
'אה מה קורה? כנס'
'תקשיבי אנחנו צריכים לדבר'
'על מה?'
'עלינו'
'זה בסדר אני יודעת הכל ראיתי את האווי שלך'
'בסדר אבל עדיין אני רוצה להסביר את עצמי'
'אין מה להסביר ליעד סיפר לי כבר הכל , אבל רציתי שזה יבוא ממך'
'אני מצטער לא באתי היום לבית ספר'
'כן שמתי לב'
'מה קרה את לבושה את יוצאת או משהו?'
'אההה'
'וואלה תהני עם מי את יוצאת?'
'עם מישהו'
'אהה טוב'
'טוב יאללה אני צריכה לצאת ביי'
'טוב אני הולך'
הוא אמר לי שלום והלך
אחרי שתי דקות שלומית הגיעה
'יאללה נו את באה?' - היא אמרה
'כן חח וואי דור היה כאן'
'תשבעי מה הוא רוצה?'
'אנערף לדבר עלינו'
'חחחחח ומה אמרת לו?😁'
'שאני יוצאת לדייט היית צריכה לראות את הפנים שלו'
'חחחחחחחחחח ישבורה'
צחקנו קצת , נעלנו את הבית לקחנו מונית ויצאנו
הגענו לביג , נכנסנו למאליבו , ראיתי ג'ינס מיס לולה מזה יפה ,
אמרתי לעצמי בסוף שבוע אני מקבלת דמי כיס יהיה לי בדיוק 500 ש"ח,
נקנה אותו או שאם לא אז נבקש מאמא בטוח היא תקנה לי
'טל אמא שלך בפלאפון' - שלומית אמרה לי
איזה חיים ארוכים חשבתי בלב .
'הא אמא?'
'נו טל אתן בביג?'
'כן אמא שומעת ראיתי ג'ינס מזה יפה'
'אה כן כמה עולה?'
'500 ובאלי עליו ממש'
'טוב לא קניתי לך מזמן בגדים'
'כן הגיע הזמן שתקני לי'
'שומעת טלטוש אני ליד הביג עכשיו'
'מה?'
'כן רוצה נטייל ביחד?'
'כן אמא בואי למאליבו'
לשם שינוי הייתי מאושרת , אמרתי אולי היא תקנה לי את הג'ינס שאני רוצה
אמא שלי נכנסה לחנות ואמרה ,
'זה הגינס שאת רוצה נכון?'
'כן אמא'
'טוב בואי שימי אותו בקופה'
'ישששששש 😊😊😊'
'קוקי כמה כסף הבאת?' - שאלתי
'600 קוקי בואי תעזרי לי לבחור משהו'
הלכנו ביחד וראינו מלא ג'ינס יפים
בסוף ראינו ג'ינס בהיר בהיר מזה יפה של ראד זד
שלומית אהבה וגם אני אהבתי,
אז החלטנו ביחד לקחת אותו
550 ש"ח שילמנו ויצאנו ביחד
אחר"כ נכנסו לבורגראנץ'
הזמנו צ'יפס והמבורגר וקולה
כאב לי הראש וכבר לא היה לי כוח לשבת אז אמרתי לאמא שלי שתגיד להם שיארזו .
אני ושלומית בנתיים חיכינו באוטו עד שאמא שלי תזמין והכל
'יא קוקי אולי תבואי לישון אצלי?' - שלומית אמרה
'לא נו קוקי בואי את'
'סבבה תורידו אותי בבית אני ישאל את אמא שלי ואם כן אני יגיד לאחי שיקח אותי באוטו'
'אה מתאים סבבה'
אכלנו את האוכל , ושלומית הצחיקה אותי עם המבטים שלה ,
היא התסכלה עליי כאילו נפלתי מהחלל .
'או מה קרררררה טל אוכלת , ראש חודש?!
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח'
כמה צחקתי איאי שלומית השבורה הזאת xO=
הורדנו את שלומית בבית , הגעתי הביתה , שמתי שירים ונכנסתי לשטוף את הגוף
התלבשתי בפי'גמה , גרבתי גרביים , עשיתי צמה והלכתי למטבח להביא משהו לאכול ,
אחר"כ שלומית התקשרה אליי
'טטטטטטטלללטלטלטלטלטלטל😊'
'יאאאאאא את באה?😊😊'
'כן איזה כיף היא הסכימה יאללה קוקי צאי בחוץ תעזרי לי להביא את התיק והכל'
'טוב קוקי אני יוצאת חיים שלי'
כמה שמחתי שהיא באה , היא הגיעה נכנסנו לחדר שלי ,
התחברתי לאיסקיו
ראיתי הודעה מדור
'טל מאמי כשאת באה הודעה דחוף'
'אהה?'
המשך יבוא , הבטחה שלי?
זה הולך להיות מעניין !!!
QUOTE (שלומיתי144 @ 02/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 02/01/2007) ואיייייייייי
טללללללללל
כפרה עלייייייך !
קוקי יפה שללללי 😘
מי אוהבת אותך הכי בעוללם ?!
אנני !
וזה באמת מה שקרה עם דור 😮?
אל תלחיצי אותיי אימלללללללללה
וממש אהבתייייייי
איזה מוכשרת את בסיפורים כאלה 😮
לא ידעתי
מדהימה שלי ?
מתה עלייך 😊
והמשכתי גמאני ת'סיפור שלי !
וראיתי את אדיר מקודדדדם
אממממא.................................
אני חייבת לספר לך משו 😊
= מאוהבת בך =
את הכל בשבילי !
נשבעת ..... =]
אה ,
וטל ..
עוד משו ..
אצלי רשמתי בסיפור,
על המראה הקודם שלך D:
עם הפסים ..
אז שלא יחשבו ששיקרתי ,כן 😊?
ובקשר ל-כ' שלך ,
אהמ....... 😂
נראה לך קוקי חס וחלילה
אבל תאכלס אני מרגישה שנהיה ביחד רק 4 חודשים ולא יותר
קוקי שלי?
אני אוהבת אותך והתגעגתי אהובתי :]
את הכל בשבילי תביני
מדהימה אחת 😛
QUOTE (tal15 @ 03/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 02/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 02/01/2007) ואיייייייייי
טללללללללל
כפרה עלייייייך !
קוקי יפה שללללי 😘
מי אוהבת אותך הכי בעוללם ?!
אנני !
וזה באמת מה שקרה עם דור 😮?
אל תלחיצי אותיי אימלללללללללה
וממש אהבתייייייי
איזה מוכשרת את בסיפורים כאלה 😮
לא ידעתי
מדהימה שלי ?
מתה עלייך 😊
והמשכתי גמאני ת'סיפור שלי !
וראיתי את אדיר מקודדדדם
אממממא.................................
אני חייבת לספר לך משו 😊
= מאוהבת בך =
את הכל בשבילי !
נשבעת ..... =]
אה ,
וטל ..
עוד משו ..
אצלי רשמתי בסיפור,
על המראה הקודם שלך D:
עם הפסים ..
אז שלא יחשבו ששיקרתי ,כן 😊?
ובקשר ל-כ' שלך ,
אהמ....... 😂
נראה לך קוקי חס וחלילה
אבל תאכלס אני מרגישה שנהיה ביחד רק 4 חודשים ולא יותר
קוקי שלי?
אני אוהבת אותך והתגעגתי אהובתי :]
את הכל בשבילי תביני
מדהימה אחת 😛
את הכל בשביללללללללללללללללללללי !!!!!!!!!!!@
אין אין עלייך,
סגוור 😊
חחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחח
כבר קוראת ת'המששך ; ]]
ואיייייייי
קוקייייי ?!
איזה יפה את כותבתת !
וכ"כ מעניייייייייין,
אין אין.!
איזה כתיבה מדהימה 😮
כמה פעמים את מזכירה אותי בסיפור 😁
איזה כיף לי חחחחחחחחחחחחחחחחח
עלק טל אוכלת ראש חודש D:
באמת ,
יאללה אוכלת לי שניצל ועפה.
יאללה אני יבעט בך !
י'אשכנזייה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"ברור רק טל " XD
יאא
נו תעשי לי עוד פרקק,
שמנה כהה לבנבנה 😢
כמה שמחתי שהיא באה , היא הגיעה נכנסנו לחדר שלי ,
התחברתי לאיסקיו
ראיתי הודעה מדור
'טל מאמי כשאת באה הודעה דחוף'
'אהה?'
'שומעת?'
'ככן..'
'אני רוצה להגיד לך משהו אבל שזה לא יצא ממך'
'אה נו דבר'
'תקשיבי אני אוהב מישהי'
'מה?'
'כן אבל שאף-אחד לא ידע לא שלומית ולא ליעד ולא נוי'
'טוב אני מכירה אותה?'
'כן את מכירה אותה'
'אה וואלה מי זאת?'
'מישהי'
'מהשכבה שלנו?'
'לא היא כיתה ח' ...'
'אהה נראה לי שהבנתי |;
אורטל אביטן?'
'כן אבל שלא יצא ממך כי גם ליעד אהב אותה תקופה'
'אה רציני? לא ידעתי
חח מה יש לאהוב בה?'
'אני יודע , ילדה יפה מה לא?'
'חמודה , שיהיה בהצלחה , אמרת לה כבר?'
'כן היא יודעת מזמן'
'אה כן ממתי?'
'שבוע וחצי.......'
'ומה לא יכלת להגיד לי לפני כל השבוע הזה זה היה סתם?'
'סורי'
'טוב לא עוזר לי'
'נו אני מצטער טל אני רוצה שנהיה ידידים'
'נחשוב עלייך טוב עליתי לישון ליל"ט ביי'
הייתי בהלם 😮
אורטל ? אחת הכונפות !
בשבילה הוא עזב אותי :/
לא זה לא מקנאה פשוט זה מעצבן אותי אבל בסדר שיהיה לו טוב בחיים !#
אומרים שאם אוהבים מישהו צריך לתת לו ללכת ולאחל שיהיה לו רק טוב בהמשך החיים .
אז אמרתי לא נורא היה טוב וטוב שהיה :]
שלומית בדיוק יצאה מהמקלחת
'שלומית חח תראי מה דיברתי עם דור'
היא בנתיים קראה את השיחה ואני עשיתי לה צמה
'אייכס איזה ילד מסכן :-!'
'למה? - שאלתי
'ילד מסריח ראית איך אורטל נראית? היא אחת השרמוטות'
'כן גם אני לא מבינה מה יש לאהוב בה'
'חחח הייתי איתה בגן אמרתי לך?'
'אה חח רציני 😁 יפה יפה'
צחקנו קצת , שמענו שירים במחשב , עשינו מערכת ועלינו לישון .
יום למחרת התחלנו ב10 בגלל השביתה ..
קמנו ב8 וחצי , שטפנו פנים , צחצנו שיניים , הסתרקנו וירדנו למטבח
הכנתי לשלומית נס ולעצמי שוקו כמו שאני אוהבת [[:
לשם שינוי הייתי מאושרת , הרגשתי נקייה
סיימנו לשתות ועלינו לחדר שלי לבחור בגדים
לבשתי אולסטאר לבנות , חולצה אפורה , וג'ינס בהיר .
שמתי עוד קרם בשיער וסידרתי את הפוני
מרחתי שפתון וסומק , לקחתי את התיק והפלאפון ויצאנו למקיף [=
'שיט היום מבחן!' - שלומית אמרה
'יא מבחן במה?'
'בילוגייה נו..'
'וואוא אין לי תחומר'
'לא נורא שבי ליידי תעתיקי'
'טוב קוקי תודה :]'
'בבקשה קוקון : ) '
הגענו למקיף וראיתי את דור יושב ליד הברזייה עם עוד כמה חברים שלו,
אמרתי שלום לאביאל , אביב , לירון , ליעד ורק לדור לא
עשיתי לו פרצוף חמוץ והלכתי .
נכנסנו אני ושלומית לכיתה , שעתיים ראשונות מבחן
אחר"כ הפסקה , ושעתיים הבעה והולכים הביתה .
ישבתי ליד שלומית , לשם שינוי הלך לי חלק למרות שלא ממש ידעתי את החומר
אבל מה שלא ידעתי? שלומיתי עזרה לי P:
הגיעה ההפסקה . שמתי שירים בפלאפון
שירי דיכאון כמובן ,
"נשבעתי לך אוהב אותך
בליבי פגעת לאחר הלכת
מדוע ילדה שברת ליבי?
הרסת אהבה ובגדת בי?
רואה אותך נשבר ובוכה,
מבינה את הטעות גם לי זה קשה
הבט בעיניי תראה את הדמעות
זועקת מהלב תסלח ודי לבכות
מלכה היית בין זרעותיי
אחר את פגשת כאבי עליי
גוברים איך אותי את שברת
היכן ילדה אוכל למצוא , למצוא
עוד אהבה שלא פוגעת ושורפת
את הלב ות'נשמה
לא תמצא עוד אהבה כמו שליבי נתן
כה מצטערת לא היה לא היה זה מתוכנן
אשתנה אתה תראה בך יותר לא אשחק
אותך אוהבת לא יכולה לא יכולה להתנתק
יושב לבד ורק חושב צער וסבל הלב כואב
למה ילדה את בי שיחקת
עם הבגידה את לי הכאבת
את מה שקרה לא ניתן לשנות מתחרטת בליבי
ורוצה איתך להיות נשבעת שיותר לא אחזור
על טעויות רק תן לי לתקן ולך להראות
מלכה היית בין זרעותיי
אחר את פגשת כאבי עליי
גוברים איך אותי את שברת
היכן ילדה אוכל למצוא , למצוא
עוד אהבה שלא פוגעת ושורפת
את הלב ות'נשמה
לא תמצא עוד אהבה כמו שליבי נתן
כה מצטערת לא היה לא היה זה מתוכנן
אשתנה אתה תראה בך יותר לא אשחק
אותך אוהבת לא יכולה לא יכולה להתנתק
מלכה היית בין זרעותיי
אחר את פגשת כאבי עליי
גוברים איך אותי את שברת
היכן ילדה אוכל למצוא , למצוא
עוד אהבה שלא פוגעת ושורפת
את הלב ות'נשמה
לא תמצא עוד אהבה כמו שליבי נתן
כה מצטערת לא היה לא היה זה מתוכנן
אשתנה אתה תראה בך יותר לא אשחק
אותך אוהבת לא יכולה לא יכולה להתנתק"
לא יודעת למה אבל השיר הזה כ"כ הזכיר לי את דור ,
רק אחר"כ הבנתי למה .
דור עבר ליידי 'היי' - הוא אמר
'היי' -עניתי בזלזול
'מה יש לך את מבואסת?'
'למה מבואסת? חס וחלילה'
'חחח טוב'
'מה עם אורטל?'
'אני.........'
'אתה מה?'
'החלטתי לוותר עלייה'
'אה וואלה? למה'
'סתם אני לא הולך לזרוק 4 חודשים של אהבה בשביל ילדה מעפנה'
'מה? לא הבנתי אותך בגרוש :/'
'מה יש להבין אני אוהב אותך'
'כן ממש'
'נו אני רציני תסתכלי לי בעיניים'
הסתכלתי לו בעיניים , 2 דקות של דממה
ראיתי שהוא אוהב אותי ושהקטע עם אורטל היה סתם
'טוב אני יחשוב על זה' - אמרתי , הייתי די בהלם ממנו .
'תסכלי עליי שניה , אני אוהב אותך אני מצטער!'
'תשמע לא בא לי להפגע שוב'
'אני לא יפגע בך יותר אני מבטיח'
'מאיפה לי שאתה לא אוהב את אורטל?'
'כי ככה זה היה סתם היא בכלל לא רוצה אותי
נו טל תחשבי עלינו אני יודע שאת אוהבת אותי'
'אה וואלה? ממתי נהית הלב שלי?'
'מה את כבר לא אוהבת אותי?'
שתקתי
'לא יודעת כבר , !'
'אה טוב הבנתי אותך'
'וואלה.'
הלכתי הביתה לא היה לי כוח לשעתיים אחרונות
הגעתי הביתה , נכנסתי ונעלתי עליי את הדלת
לקחתי כוס תפוזים ופופקורן ונכנסתי לחדר שלי
הדלקתי את המחשב , ראיתי מי מחובר
אה הנה ליעד מחובר נשלח לו הודעה - חשבתי
'ליעד מה קורה?'
'יא טללוש התגעגתי :-['
'גם אני כפרה שלי מה עושה אתה לא במקיף?'
'לא חח אין לי כוח'
'חח גם אני בבית'
'וואלה? שומעת דור דיבר איתך נכון'
'כן למה?'
'סתם הוא אמר לך ש........'
'ש...?'
'הוא אוהב אותך'
'הוא אמר'
'נו וזה לא עושה לך כלום?'
'לא ממש אני כבר לא אוהבת אותו'
'מה יש לך מישהו?'
'לא קשור בעצם גם ,יש לי מישהו ואני מתחילה לאהוב אותו'
'אה טוב'
שמתי שיר של ליאת בנאי - אין לך מילה
"הייתי ילדה קטנה הייתי תמימה
אתה שיחקת בי אין לך בושה
איך אהבתי רק אותך ה' ידע"
הייתי שקועה במחשבות ופתאום
"הודעה נכנסת ממשתמש שאינו נמצא ברשימת הקשר שלך"
אין לי כוח לזה עכשיו , מי זה?
נכנסתי לפרטי משתמש
אופיר עזרא
יא , הילד שראיתי לפני שבוע במועדון
'ממצב מאמי?' הוא שאל
אישרתי אותו .
'סבבה מה איתך כפרה?'
'הכל טוב איזה יפה את'
'חח תודה גם אתה'
'וואלה בא לך להפגש איזה יום?'
חטפתי הלם , חח מאיפה השאלה הזאת באה עכשיו
'למה לא , מתי?'
'מחר מתאים לך?'
'אוקיי , קח את המספר שלי 052438791
'קחי גם את שלי 0543871260
מחר אני יתקשר אלייך בסביבות 4 מאמי טוב?'
'טוב מאמי'
הייתי בעננים , ילד יפה למה שלא נלך עליו?
שדור יקנא לא יקרה כלום XD=
היה כבר 2 , כולם חזרו מבציפר והתחברו לאיסיקיו ,
עברתי לאווי כי הייתי על אונליין
---------------
נוכחת :/
קוקי אני אוהבת אותך אחותי היפה :]
אהבה היא לא משהו
שאתה לא יכול לחיות איתו . .
אהבה -
היא למצוא מישהו
שאתה ל א יכול לחיות
ב ל ע ד י י ו :||
יום טוב , בבי !
----------------
בדיוק שלומית התחברה , איזה חיים ארוכים
'טלוש , קוקי שללללי:]'
'קוקון 😊😊😊'
'חחח איפה נעלמת לנו מהשעתיים האחרונות?'
'סתם לא היה לי כוח הלכתי הביתה 😁'
'חחחחחחחחחחחחחח'
'חחח דיברתי עם דור היום'
'כן הוא ישב איתנו וזה סיפר לנו כמה הוא אוהב אותך'
'חח הוא חושב שהוא מעניין מישהו :/'
'איזה רעעה !'
'מה רעה?'
'מה את כבר לא אוהבת אותו?'
'תאכלס אני לא בטוחה בכלל !'
'מה?'
'כן אני לא יודעת אם אחרי איך שהוא פגע בי אני עוד מסוגלת לאהוב אותו'
'אבל הוא אוהב אותך והפעם זה רציני'
'לא לא נראה לי , נו את מכירה אותי
וחוץ מזה זוכרת את זה שראינו במסיבה בפורום לפני שבוע?'
'מי?'
'אופיר עזרא'
'אה ההוא מכיתה י'..'
'כן'
'נו מה איתו?'
'הוא הזמין אותי לצאת איתו'
'אה וואלה?😊
מתי?'
'מחר חח :]'
'מגניב תהני קוקי שלי'
'תודה קוקון..'
קמתי מהמחשב והלכתי לעשות שיעורים פעם ראשונה D:
כשסיימתי שיעורים שלחתי הודעה לשלומית
'קוקי אני באה אלייך טוב?
'בטח קוקי בואי 😊'
יצאתי אלייה , הגשם נפסק ככה ככה רק היה קר אז לקחתי מעיל
כשהגעתי לבית שלה ישבנו בסלון עם אח שלה מייקל - ערן DD=
הכנו טוסט ושתינו תה עם נענע
ישבנו וראינו טלויזיה קצת ועלינו לחדר של שלומית
היה כבר 5 ......
והיה נראה כאילו 12 בלילה מרוב החושך שהיה
'אז מה לקוקי שלנו יש מישהו חדש'
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁😁
תפסיקי מפגרת !'
'חחחחחחחחחחחחחחחחחח שתקי סתומה !'
'חחחח יא אין לי מה ללבוש'
'תלבשי תג'ינס החדש שקנית ממאליבו'
'אה וואלה נכון ויש לי גם את הג'ינס של פיוטה'
'איזה זה שקנית לפני חודש?'
'כן'
'חחח עוד לא שמת אותו?'
'חחח לא , לא יצא לי'
'אה וואלה חח מה את מתכוונת לעשות עם דור?'
'מה אני מתכוונת לעשות איתו?'
'את בטוחה שאת לא אוהבת אותו?'
'לא אמרתי את זה..'
'אז?'
'אני אוהבת אותו והכל אבל אני לא מתכוונת לסלוח , שיאכל ת'לב'
'נכון שירגיש פעם אחת מזה כאב'
'וואלה נכון תאכלס תגידי שאני לא צודקת'
'נכון תני לו לאכול את עצמי מבפנים הוא יקנא כשהוא ישמע על זה חכי תראי'
'אהההההההההה !
קוקי שזה לא יצא ממך'
'למה?'
'ככה אני לא רוצה שידעו וזהו אם יהיה משהו אז שידעו ואם לא אז לא'
'טוב קוקי איך שבא לך :]'
ישבתי עוד קצת והלכתי הביתה ,
היה משהו כמו 6 וחצי רבע לשבע,
ראיתי טלויזיה לא היה משהו מעניין אז נכנסתי להתקלח
עשיתי מערכת , הכנתי בגדים למחר בערב
והחלטתי לסדר את החדר כי היה לי מלאמלא בלאגן,
סיימתי תוך 40 דקות ,
היה 20 ל8 ירדתי לסלון קצת , ראיתי טלויזיה
אמרתי לאמא שלי שתטגן לי צ'יפס
אכלתי , ישבתי קצת עם אמא לשיחת בנות
'טל?'
'אה מאמא?'
'מה קרה עם דור?'
'מה קרה איתו?'
'נפרדתם נכון?'
'כן איך את יודעת?'
'ליעד סיפר לי'
'אייכס מלשן מתי הוא היה פה?'
'מקודם הוא חיפש אותך שכחתי להגיד לך',
'אה חחח מה הוא רצה?'
'חח לא יודעת סתם בא לשבת איתך'
'אה טוב שיבוא יום אחר 😉'
וצחקנו ביחד D:
9 וחצי , נעלה לחדר ,
נשמע שירים ונלך לישון
'לילה טוב אמא עליתי לחדר'
'לילה טוב טולה'
נתתי לה נשיקת לילה טוב ועליתי לחדר , לקח לי זמן עד שהצלחתי להרדם אבל בסוף נרדמתי
יום למחרת קמתי ב6 וחצי , מוקדם דווקא PP=
שמתי את הטרינינג הבז' שלי ואת הנייק הלבנות שלי
אכלתי משהו ויצאתי למקיף
הגעתי למקיף , ראיתי ששלומית לא באה אז הייתי קצת מבואסת .
אבל נזכרתי במה שיהיה בערב וחייכתי לעצמי
היו לנו שעתיים ערבית
שעה תנ"ך
שעה היסטוריה
אומנות
ספורט
והביתה כמובן :]] ... !
סוף יום , עבר חלק לא משעמם ולא כיף .
ואאאאאאאי,
טלטוול !
אני מכוררררררררררררה
אמאמאמאמאמא
................
זה סיפור כ"כ מעניין 😮
שלא בא לי להפסיק לקררוא !@
בא לי עוד פרק כבר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התמכרות רצחנית D:
עלק " אח שלה מייקל - ערן DD="
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מפגרת !
היית רושמת תומר P ;
כפרה עלייו 😊
מאוהבת בךך,
אין אין אין עליייייייך !#
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|