את מי..???
פרק יאאאאאאפה=]
המשך... =]
QUOTE (shani_310 @ 27/02/2007) כמה תגובות את רוצה ?
1
2
3
4
5
כמהה באללללללללך ?????
דברי.. תגידי אני עוששה
חחחח 48305848543859385348530
אווקי?@#
בנות רצייתי לעשות היום אבל חזרתי מהביצפר והייתי גמורה כן כן הלכתי לישון;]]]]]]]]]
ועכשיו אני הולכת לעיר קצת עם חברה אמאמאמא אחר כך?#
תפתיעו אותי
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/02/2007) את מי..???
פרק יאאאאאאפה=]
המשך... =]
טננקיו קאריני;]
QUOTE (smallgirl @ 27/02/2007) מדהייים המשךךך
😊
צקצוקה דברי איתיייי באייס
דיברתי;]
עפתי לראות מרחק נגיעה
טוב
תראו
אם
תגיבו
עוד
הרבה
יהיה
המשך
אז
נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
וחן.. תזכרי פשוט תזכרי!!!!!
שאני מתה עלייך 😛
אחח אהבה שלי אוהבת אותך יותר מכל אדם אחחחחחחחחחחחר;]
מווווווווווווווווווווווווואה ..3>
וזה גם לא קשור להתגובות אתם מבינים שאני אין לי זמן פורים
צריך לסדר הכל לא? מחר אני גם חוזרת הביתה באיזה 7 אני מקווה לעשות המשךא
אולי היום עוד שעה ככה ננסה
טוב בנות עשיתי המשך ממש קצר אבל מה אני יעשה אין לי זמן עדיף מאשר כלום לא?
מממ אני ימשי שיהיה לי זמן כניראה שישי או שבת.. בנתיים תגובות#?
-פרק 37-
לירן
אני:לייייייייייייייייירני;]
לירן:אחותי בואי אלי
ישבתי על לירן וסתם נתתי לו נשיקה ענקית על הלחי
אני:בואו לסרט היום
לירן:שווו סרט?
אני:נו לגעת ביהלום אני אתה בר ולוטם
לירן:סבבה אני התקשר לבר
לוטם:אם אפשר בחוץ
לירן:חח אני יתן לכם להיות לבד אל תדאג
לירן הלך לדבר עם בר ולוטם בא אלי ישבתי על המיטה שלו הוא נישק אותי
וחיבק אותי היה לי כל כך כיף איתו😊
פתאום היה לי טאלפון הסתכלתי על הצג היה כתוב הדר
אני:הדרי מאמי יאו כמה זמן לא דיברתי איתך
הדר:כי את מזניחה מסריחה
אני:חח מפתאום מאמי
הדר:את ביום שישי בראשון נכון?
אני:כן שווושי
הדר:מאמי יש לי חברה
אני:באמת?יאוו מזל טוב
הדר:תודה היא מושלם טלי חבל על הזמן
אני:יאו איזה כיף
הדר:מאמי יוניי'צ הקרציה רוצה אותך
אני:תביא תביא אותו,יייייייייייייייוווווווווווווווונילה
יוני:אמממממממממא
אני:חח מעפן שתוק ..מקורה אחי?
יוני:מעולה מה איתך?
אני:אחחליקה
יוני:טליק אני מגעגע
אני:גמאני המווון תישן אצלי ביום שישי?
יוני:כןןן
אני:ייש ,שומע חח לוטם עושה לי פה פרצוף אני ידבר איתך כבר
יוני:אווקי דוובי ביוש מת מת עלייך
לוטם:מזה מזה ישן אצלך?
אני:חחח יקננאי ...אמרתי לו וננתי לו נשיקה על האף
לוטם:לא טלי רציני עכשיו ידידים ידידים אבל לישון
אני:לוטי זה לא הפעם הראשונה
לוטם:מזה?
אני:נו מה אתה עושה לי סצנות
לוטם:מאמי
אני:מה?...עניתי לו בעצבים
לוטם:דיי אני לא רוצה לריב איתך
אני:אבל אתה כן רב איתי
לוטם:כי אני אוהב אותך ואני פוחד לאבד אותך
אני:מה אתה לא סומך עליי?
לוטם:בעניים עצומות
אני:נו הוא כמו אח שלי ואתה יודע את זה מגיל 0 אנחנו ביחד
לוטם:אני יודע
אני:אז דיי מאמי
לוטם:טוב
אני:תבייא נשיקה
התנשקנו עוד קצת ואז לירן בא בערך ב4 כל אחד פנה לבית שלו
אמרנו שב-8 ניהיה ליד הקולנוע אכלתי משהו התקלחתי לבשתי גינס
וחולצה גולף כזאת שיהיה לה בציצי צורה של לב ממש יפה ונעלי בובה
בר באה אלי התאפרנו היה כבר 7 וחצי החלפתי אוואי ויצאתי
--------------
עפתי עם האהובים שלי לסרט..!
לווטם אני מאוהבת בך מושלם שלי
חחחחחחחחחננ'צה אוהבת אותךך😊
-------------------
נכנסנו ראינו את לגעת ביהלום וכן הוא שוב מת סאממ'ק הוא חייב תמיד למות?
ממה ממה בן אדם כזה חתיך תמיד חייב למות בכל סרט שלו קיבלתי לעצבים
אחרי זה ישבנו קצת במקס ברנר שתיתי שוקו חיבווקי
והלכנו הביתה וככה עבר עוד יום .
-היום של הבדיקות-
יווווווווא
המשךך מהררר מאמיייייייייי 😊
תשמעי תשמעי ותשמעי לי טוב...
עכשיו זה באמת לא מצחיק...
עכשיו את חייבת לשים המשך..
רוצה או לא.. זה לא מעניין אותי.. וגם לא כמה זמן יש לך.. 😛
מחכה רק לו.. 😊
ד"א פרק מהמםםםם 😂
QUOTE (ילדהמשומשו @ 27/02/2007) יווווווווא
המשךך מהררר מאמיייייייייי 😊
😢
ננסה
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 28/02/2007) תשמעי תשמעי ותשמעי לי טוב...
עכשיו זה באמת לא מצחיק...
עכשיו את חייבת לשים המשך..
רוצה או לא.. זה לא מעניין אותי.. וגם לא כמה זמן יש לך.. 😛
מחכה רק לו.. 😊
ד"א פרק מהמםםםם 😂
חח כפעעללליך.......
אני מקוווה אני הולכת עכשיו לביצפר עד 3 ואז תיכנונים לפורים וכאלה סידורים