QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) עללללק בזכותההה
מי רשמה לך 2 עמודים רק תגובות..
זבל :[[
לא עושה לך את זה יותר
😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠
לאלאלאלאא חיים שלי זה את הכל בזכותתתתתתתתך
אוהבת אותך
חנוששששששש
השלמתי שני פרקים מדהימים..
יואואואואוואואוא עכשיו התשובות של הבדיקה..
יאאאאאני סתם במתח עכשיו....
המשךךך =]
QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) עללללק בזכותההה
מי רשמה לך 2 עמודים רק תגובות..
זבל :[[
לא עושה לך את זה יותר
😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠
לאלאלאלאא חיים שלי זה את הכל בזכותתתתתתתתך
אוהבת אותך
חיחיחיחיחיחיחיחיח
😁
חחח נסיכה שלי אני אוהבת 3> אותך !
וררוצה המשך {:
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/02/2007) חנוששששששש
השלמתי שני פרקים מדהימים..
יואואואואוואואוא עכשיו התשובות של הבדיקה..
יאאאאאני סתם במתח עכשיו....
המשךךך =]
תודה קאריני
אני מחר ינסה לעשות המשך
חזרתי עכשיו ואני מתה מעייפות ומחר אני לא יהיה פה
עד 5 מהבוקרI:
אז אני ינסה מואה
QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) עללללק בזכותההה
מי רשמה לך 2 עמודים רק תגובות..
זבל :[[
לא עושה לך את זה יותר
😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠
לאלאלאלאא חיים שלי זה את הכל בזכותתתתתתתתך
אוהבת אותך
חיחיחיחיחיחיחיחיח
😁
חחח נסיכה שלי אני אוהבת 3> אותך !
וררוצה המשך {:
או ממחר או ג"ג יום שני
מוווואה
לילה טוב
מחר שביתה יאיאיאאי
מדהיםםם..:]
המששךךךךך....
QUOTE (chen-daskal @ 25/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) עללללק בזכותההה
מי רשמה לך 2 עמודים רק תגובות..
זבל :[[
לא עושה לך את זה יותר
😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠
לאלאלאלאא חיים שלי זה את הכל בזכותתתתתתתתך
אוהבת אותך
חיחיחיחיחיחיחיחיח
😁
חחח נסיכה שלי אני אוהבת 3> אותך !
וררוצה המשך {:
או ממחר או ג"ג יום שני
מוווואה
לילה טוב
מחר שביתה יאיאיאאי
יייאלה שמממנה שלי 😊
היידה הממשך 1@#
QUOTE (ששררוושש @ 25/02/2007) מדהיםםם..:]
המששךךךךך....
תודה;]]]]]]]]]]]]]]
QUOTE (shani_310 @ 25/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 25/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) עללללק בזכותההה
מי רשמה לך 2 עמודים רק תגובות..
זבל :[[
לא עושה לך את זה יותר
😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠 😢 😠
לאלאלאלאא חיים שלי זה את הכל בזכותתתתתתתתך
אוהבת אותך
חיחיחיחיחיחיחיחיח
😁
חחח נסיכה שלי אני אוהבת 3> אותך !
וררוצה המשך {:
או ממחר או ג"ג יום שני
מוווואה
לילה טוב
מחר שביתה יאיאיאאי
יייאלה שמממנה שלי 😊
היידה הממשך 1@#
חחעD:
לא היום
ז ב ל : [
מהה יעניי זה עושה לך טוב שאני כאן רוווצה מתתתתה להממשך
ואת אומרת לי לא היום ועוד צוחחחקת
שמנה רעה מגעילה :[ אאאאאאאאאאאאופ איתך 😢
יייייייייאלה שניקוש אני עושה עכשיו
וזה מווווווווווקדש לך ולך ולך😘
אבל לפני אתתתתתתן חייבות
רוצה בנים
ביצוע: חובבות ציון
מילים ולחן: חובבות ציון
רוצה בנים
רוצה את נועם רני ואלון
וגם את אורן יוני ולירון
אני רוצה אותם יפים וחתיכים
כי מה שבא לי בחיים זה רק בנים
במועדון, אני מוטרפת ורוקדת
על הבר ולא אכפת לי שנהיה כבר מאוחר
אני מראה את מה שיש לי להראות
והם רבים פה מי יזמין אותי לשתות
פתאום נצמד אליי כזה מציק
אני זורמת ככה רק בשביל הדרינק
ובפינה יושב אחר ורק חופר
נראה חמוד אבל בקטע של חבר
מנגינת מעבר...
תראי איך ניר רוקד פשוט הורס
אני חושבת שהגוף שלי קורס
אני ניגשת הוא נראה לי בעיניין
כי החבר שלו הלך עם מעיין
ועל הבר העניינים מתחממים
אני קולטת הוא שולח מבטים
ואם זה לא ילך מצב למסמס.
תמיד אפשר לגמור בבית של האקס
רוצה בנים
רוצה את נועם רני ואלון
וגם את אורן יוני ולירון
אני רוצה אותם יפים וחתיכים
כי מה שבא לי בחיים זה רק בנים
רוצה בנים
רוצה את נועם רני ואלון
וגם את אורן יוני ולירון
ואם לא ירצו נראה לי זה נכון
הם כנראה עוד לא יצאו מהארון
חחחחח שיר נחמדדדדד
י'משועממת חחחחחחחחחחח
QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) חחחחח שיר נחמדדדדד
י'משועממת חחחחחחחחחחח
חחח היה תשיר רוצה בנות אז עשו לזה רוצה בנים מגניףף;]
אני שמחה המשך
פרק 36
אבא שיר ונורית
אני:אמא תיראי מי פה
אמא:כן אני ידועת הם באו במכוונה
אני:למה?
אמא:סתם בישבילך ;] כי לא ראו אותך מלא זמן
ראיתי אותם מתקרבים אלי ושיר רצה אלי וחיבקתי אותה חזק
אני:אבא איך התגעגעתי נתתי לו נשיקה ענקית וחיבוק וגם לנורית לאמא לא היה אכפת
כניראה זה כבר עבר בישבילה ואני שמחה שזה ככהXD
אבא:יאאלה בואו נאכל אני גווע
אני:גמאני
ישבנו אני ישבתי בין שיר לאמא היה כל כך כיף כולנו היינו ביחד בלי ויכוחים
אבא ואבי נורא התסדרו אמא ורונית פחות אבל חייכו אחת לשניה אולי זיוף
אבל מבחוץ זה היה ניראה משפחה אחת גדולה אחרי שסיימנו הם עשו תחשבון חצי חצי
ממה שיצא
רונית:יאאלה היה נורא כיף
אבא:ביי ילדה שלי
אמא:מה ביי אל תעליבו אותי מה עם קפה ועוגה אצלי?
אבי:כן יש עוגה מעולה
אבא:אני בטוח שיר רוצה?
שיר:כן לא הייתי בבית של טלי אף פעם
אני:ייש יאאלה בואו
נכנסנו לאוטו נסעתי עם אבא ושיר כי התגעגעתי אלייהם אמרתי להם תודה על זה שהם באו
ושהיה נורא כיף איתם היה לי טאלפון ראיתי על הצג -לוט לוט-
אני:אהובי;]
לוטם:מה קורה נשמה שלי?
אני:מעולה מה איתך?
לוטם:מה כל כך מעולה?
אני:סתם נספר לך כבר😊
לוטם:אוקי הייתי אצל לירן הוא ניראה אופטימי מאוד
אני:כי הוא יצא מיזה
לוטם:כן ... מאמי אני מפחד
אני:שוושי אני בטוחה שאתה בסדר הרגשה פנימית כזאת
לוטם:מבטיחה לי
אני:בטח
לוטם:ואת מבטיחה לי שתאהבי אותי לתמיד?
אני:מה ניראלך, שבוע הבא יש לך יומולדת
לוטם:כן 18;]
אני:כןן גדול שלי ויום אחרייך יש ללירן 17 נחגוג ביחד?
לוטם:בטח
אני:אווקי מאמוש יאאלה אני ידבר איתך
לוטם:טוב יפה שלי אני הולך לישון אני גמור אבל את יכולה להתקשר
אני:טוב בובי שלי לילה טוב אוהבת אותך
לוטם:גמאני המון מואה
סיימתי לדבר ואבא הסתכל עלי וחייך
אבא:מיזה?
אני:לוטם
רונית:מה השלמתם?
אני:כן באילת
רונית:איזה יופי
שיר:זה החתיך?
אני:חיחיחי כן שירוש
אחרי רבע שעה בערך הגענו הסתכלתי על השעון היה 8 ההורים ישבו בסלון
כמובן שרונית אמרה איזה בית יפה ושיר התלהבה
לקחתי את שיר למעלה לחדר שלי
שיר:יאו איזה חדר מושלם
אני:טנקיו סיסטר
שיר:מזה יש לך מקלחת מישלך
אני:כן
שיר:יאו היא מדהימה.. היא אמרה שנכנסה בפנים
אני בנתיים ישבתי על המחשב והגבתי לכמה הודעות ששלחו לי וראיתי אוואים
לוטם:
לירן אוהב אותך אח שלנו..
איכס ילדה זונה שונא אותך אמן תמותי
טלי?אושר שלי אוהב אותך כל כך
בר:
אצל לירני שלי
נטלי זה לא נגמר פה..!
חן:
מאיו אוהבאותך
אצל סבתא;]
קסם:
אח אח ..
ביי
כתבתי גם אוואי
-------------
יום מווווווווושלם;]
שירוש אחותי הקטנטונת פה 😊
לוטם אהבה שלי תודה על זה שאתה קיים
בורי&לירן--)אוהבתאותכם
-------------
יצאתי מהמחשב והלכתי לשיר שיחקנו קצת בבובה שהייתה לי
ואחרי זה ירדנו למעטה אבא ונורית ישבו עד 10 וחצי כניראה היה להם טוב
אחרי זה נכנסתי להתקלח ולמיטה ...!
-בבוקר-
אמא:טלי מותק קומי כבר רבע ל8
אני:אווקי אימוש
קמתי שמתי גינס וחולצת ביצפר עשיתי פן וירדתי למעטה בר ירדה אצלי
חן התחילה בשעת אפס מסכנהI:
אני:בוקר טוב
בר:בוקר
אני:מה קרה?
בר:הוא סיפר לי אני הולכת לזיין אותה טלי
אני:כבר הרגתי אותה
בר:סאמ'ק הרסה לי תחיים,אני מבטיחה לך אם ללירן קורה משהו אני הורגת אותה..
אני:מאמי דיי עם המחשבות האלה
בר:מה עם לוטם?
אני:מפחד
בר:שמעי אני רוצה לעשות ללירן מסיבת הפתעה
אני:גמאני ללוטם
בר:בואי נזכיר מועדון
אני:סבבה לשתייהם שבוע הבא יום שישי כי אני בשישי הזה אצל אבא שלי
בר:אוקי מאמי גם ככה שבוע הבא זה היומולדת שלהם
אני:כן סבבה
נכנסנו לביצפר כל היום בר חיפשה את נטלי להרוג אותה מכות אבל היא לא הייתה
שתיינו קיווינו שהיא מתה באיזה מקום אני יודעת שאסור לאכל את זה לאף אחחד
אבל זה מגיע לה באמת מגיע לה אם היא ידעה שהיא חולת אידס למה היא עשתה את זה
בר וחן מאי ואני הכנו כל היום שלטים אל תתקרבו לנטלי היא תדביק אותכם באידס..!
אולי זה מגעיל אבל אנשים חייבים לדעת את זה לא?
ראיתי שהשעה הייתה 12 והייתי בשיעור שלחתי ללוטם הודעה
-מאמי עשית בדיקת דם?-
אחרי שתי דקות הוא שלח לי
-כן כאב לי😢-
-נשמה שלי-
אחרי שעה ב1 סיימנו הלכתי עם חן לקנות ללוטם בובה קטנה שכתוב love you
כי הוא עשה בדיקה אז מגיע לו משהו לא?
דפקתי בדלת והוא פתח לי וחייך
לוטם:איזה הפתעה נעימה;]
אני:קח
לוטם:מזה?
אני:בגלל שהיית אמיץ אז קניתי לך בובה
לוטם:חח נשמה שלי
לוטם לקח אותו אלי ונישק אותי
אני:מתי יגיעו התשובות
לוטם:יומיים ככה
אני:אוקי
לוטם:את פותחת איתי תבדיקות
אני:טוב מאמי שלי
לוטם:בואי
הלכנו לחדר וראיתי את....