QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) מעלףףףףף
המשךךךךך...
תודה בובי
למרות שדוקא לא אהבתי את הפרק
צקצוקה את לא אהבת אבל אני מאודדדדדדדדדדדדדד אהבתיייי יוווווווווו פרק משגעעעעע
נטלי הזונההה הזאת איכסססס
חולה עלייך צקצוקה ,דברי איתי
וואיי
איזה המשךךךךךךך
מימימימי???
איזה יופי זה לחזור מהיום המעפןן הזהה ולראות שסופסוף המשכתתת חחח
חנצ'הה יאללה דבריתי כבר שניםםם לא ראיתי אותךךך
ביווו
אוהבתתתת המונימונים:]]
ששששששששיייייייטטטט
אאאאת לא יכווולה לעששות לייי את זזזזזזזזזזזזה !!
תתתמיייישכייי ומהההר חיים שלייי
ומור ( חברה שלי ) : חןןן עשית לי כאבים בחזהה בבקשה תמשיכיי יואווו איזה סיפור מהממם קראתי רק את הפרק הזה כולי מתהה פה ממש טלנובלהה יואווו אמאאא בבקשה תמישכייכיכיכיכי לווב יווו
QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) מ-ד-ה-י-ם-😛
😊
QUOTE (oshritsa @ 26/02/2007) צקצוקה את לא אהבת אבל אני מאודדדדדדדדדדדדדד אהבתיייי יוווווווווו פרק משגעעעעע
נטלי הזונההה הזאת איכסססס
חולה עלייך צקצוקה ,דברי איתי
גמאני אוהבת אותך המון המו9😘
QUOTE (חנ!ש @ 26/02/2007) וואיי
איזה המשךךךךךךך
מימימימי???
איזה יופי זה לחזור מהיום המעפןן הזהה ולראות שסופסוף המשכתתת חחח
חנצ'הה יאללה דבריתי כבר שניםםם לא ראיתי אותךךך
ביווו
אוהבתתתת המונימונים:]]
חופשי לא ראיתי אותם ים זמן ..!
בגלל השביתה מחר יש?
QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) מ-ד-ה-י-ם-😛
תודה בובי;]
QUOTE (shani_310 @ 26/02/2007) ששששששששיייייייטטטט
אאאאת לא יכווולה לעששות לייי את זזזזזזזזזזזזה !!
תתתמיייישכייי ומהההר חיים שלייי
ומור ( חברה שלי ) : חןןן עשית לי כאבים בחזהה בבקשה תמשיכיי יואווו איזה סיפור מהממם קראתי רק את הפרק הזה כולי מתהה פה ממש טלנובלהה יואווו אמאאא בבקשה תמישכייכיכיכיכי לווב יווו
חחח😁
אני בערך לווממדת אין לי כזה כחח
אם יהיה מלא מלא תגובות יש מצב המשך אני יעשה יותר מאווחחר..
כי מחר לא ניראלי יהיה לי זמן
QUOTE (ילדהמשומשו @ 26/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) מ-ד-ה-י-ם-😛
😊
אני מבינה שזה אומר מדהים?#@
חחח תודה
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 26/02/2007) כ''כ יפהה =]
תמשיכי
טננקיווו😘
מוווווווווווווווווואה ביוטי
כמה תגובות את רוצה ?
1
2
3
4
5
כמהה באללללללללך ?????
דברי.. תגידי אני עוששה