חחחחחחח חרטטניתת עלק אין זמן וזהה נוו
עלק משחקת אותה עסוקההה
את סתם עושה את זה!!
חח סתם חנצ'י יאללהה תמשיכיי לאב יווו
ו..דבריתי יש לי דבריםרם לומר לך :]
אאאאהובה שלי !@?
זה כ"כ יפפפפה
🙄
אני רוווצה ה מ ש ך !@
ואני באמת באמת באמת באמת אאאאאאאוהבת אותך 3>
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 28/02/2007) מדהיםם! =]
תמשיכי 😊
יאוו תודה איזה בוובית את3>
QUOTE (חנ!ש @ 28/02/2007) חחחחחחח חרטטניתת עלק אין זמן וזהה נוו
עלק משחקת אותה עסוקההה
את סתם עושה את זה!!
חח סתם חנצ'י יאללהה תמשיכיי לאב יווו
ו..דבריתי יש לי דבריםרם לומר לך :]
חן חן חן מתי תביני שאני ילדה עסוקה...
QUOTE (shani_310 @ 28/02/2007) אאאאהובה שלי !@?
זה כ"כ יפפפפה
🙄
אני רוווצה ה מ ש ך !@
ואני באמת באמת באמת באמת אאאאאאאוהבת אותך 3>
תוודה בוובי
ואני אוהבת אותך עד עוולם😊
הממשךך כניראה גם מחר לא יהיה פשווט אין לי זמן..!;I
שבת? מקווה..
מישהי יוצאת למטרוק?
חוץ מחן לא לקפפוץץ..!
וואי מדהיםםםםםםםםםם (:
ממש יפההה!!
המשךךךךך...
QUOTE (_ליווש_ @ 28/02/2007) וואי מדהיםםםםםםםםםם (:
ממש יפההה!!
המשךךךךך...
תודה נושה
אני אני אני אני
ואל תדאגיי
לא קפצתי 😛
יאווווו, השלמתי איזה 10 עמ' D =
איזה יפהההההה !!!
ואואואו (:
מחכה להממשך . .
אני בממתח 😊
ומצטערת שהזנחתתי, תמיד זה קורה, אבל אני משלימה ת-מ-י-ד 😛
ההההההההההההההההההמממממממממממממממממשששששששששששששששךךךךךךךךךךךך
-דחווווווווווווווווווווווף-
פליז!! נו מה קרה עם הבדיקות?!
פליטז שלא יהיה חולה אידייס?!
פליזזז..
המשךךךך
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (חנ!ש @ 01/03/2007) אני אני אני אני
ואל תדאגיי
לא קפצתי 😛
שטו#?
QUOTE (שלומיתי144 @ 01/03/2007) יאווווו, השלמתי איזה 10 עמ' D =
איזה יפהההההה !!!
ואואואו (:
מחכה להממשך . .
אני בממתח 😊
ומצטערת שהזנחתתי, תמיד זה קורה, אבל אני משלימה ת-מ-י-ד 😛
😁
שמחה בובי התגעגעתי..
QUOTE (loisana11 @ 01/03/2007) ההההההההההההההההההמממממממממממממממממשששששששששששששששךךךךךךךךךךךך
-דחווווווווווווווווווווווף-
פליז!! נו מה קרה עם הבדיקות?!
פליטז שלא יהיה חולה אידייס?!
פליזזז..
המשךךךך
אוהבת רחלוש =]]
חח מאמי שיהיה לי זמן אני לא רואה את זה כל כך עד יום שבתI:
מהמם!
תמשיכי מאמי!
מעניין מה יהיה עם התוצאותת😛