QUOTE (smallgirl @ 24/02/2007) מדהיייים המשךךךך
תודה..;]
המשך עוד שעה ככה
QUOTE (ששררוושש @ 24/02/2007) המשךךך...
יש לי שאלהה...זה סיפור אמיתי..!? 😉
הכנסתי כמה קטעים אמיתיים חלק חלק....
אבל האידס
זה לא בדיוק אמיתי זה קרה לבתדודה שלי וגם בחלקית לא הכל..!
-פרק 35-
אני:מה קרה ללירן?
בר:הוא הוא התעורר
אני:אני לא מאמינה
בר:כן אבל הביאו לו סם הרדמה כדי שישן טוב אני לא מאמינה עוד 4 שעות הוא אמור להתעורר
אני:יאו מחר אני יבוא אליו
בר:טוב בובי אני הולכת לחדר שלו
אני:את לא רוצה ללכת לנוח בבית קצת?
בר:שאת תהיי פה אני ירגיש שאני יכולה ללכת
אני:טוב בובה שלי ביוש
בר:ביי מאמי
הסתכלתי על חן ומאי והן הסתכלו עלי עשיתי להן כן עם הראש והתחלנו כולנו לקפוץ
מאושר משמחה לירן התעורר יהיה טוב זה מאלוהים התקשרתי ישר ללוטם
לוטם:אושר שלי
אני:לירן התעורר
לוטם:באמת?
אני:כן
לוטם:ייייייייייישששששששששששששששששששששששש
אני:חחח לוטי אתה בא איתי מחר?
לוטם:אני לא יכולה אהבה שלי לסבתא יש יומולדת אני ילך אליו ב6 ככה
אני:אה אני ילך בבוקר
לוטם:מתי אני יראה אותך?
אני:מתי שתרצה
לוטם:בואי אלי עכשיו
אני:אוקי איפה אתה?
לוטם:בשכונה
אני:טוב אני חן ומאי בדרך
לוטם:ביי נשמה שלי
ישבנו כולם בשכונה והרמנו כוסית כולם לכבוד לירן שהתעורר
אני לא הייתי שלמה באושר שלי כי ידעתי שזה לא נגמר שזה רק ההתחלה אבל אני יהיה איתו
תמיד כל כך קיוויתי שהוא יצא מיזה ושגם לוטם שלא יהיה לו כלום אני לא יצליח
להתמודד עם זה כל כך הרבה כאבI:
בערך ב3 הלכתי הביתה לוטם ליווה אותי נפרדנו בנשיקה ענקית וחיבוק שלא נגמר
והוא הלך הביתה אחרי הרבה פעמים שאמרנו עוד דקה כבר היה 3 וחצי
עליתי הביתה נכנסתי לחדר שלי שמתי פיגמ'ה ונכנסתי לאיסיקיו
החלפתי איסיקיו
-------------------
הנשמה שלי התעורר..
ה' שמור לי עליו כי מה שווה חיי בלעדי
לוטם אוהבת אותך
מאי &חן&בר-)מטטורפת עלייכן אחיות שלי
על הפלא
לילה טוב
-------------------
שלחתי לקסם הודעה
אני:מאמי הוא בסדר ;] הוא התעורר
קסם:באמת? יאו איזה מאושר אני ,אתת הולכת אליו מחר?
אני:כן
קסם:אוקי אני יבוא עם אדיר ניראה אותך שם?
אני:מקווה
קסם:למה כתבת ה' שמור לי עליו הוא בסדר טלי;]
אני:סתם מאמי לא קשור עניין שלי
קסם:טוב/; ..עפפתי לישון
וראיתי שפרוק שלח לי הודעה
פרוק:ביווטי שלי?
אני:פרווק נשמה שלי
פרוק:מה הזנחת?
אני:לא מאמי בעיו קצת😢
פרוק:שוב לוטם?
אני:מפתאום ברוך השם הכל מושלם איתו סתם ידיד בבית חולים וכאלה
פרוק:יאו מסכני
אני:כן אבל יהיה טוב נכון?
פרוק:מילה של פרוקיי
אני:אחח אוהבת אותך בובי עפתי לישון
פרוק:טוב נסיכונת קיייס עננקי לטווסיק שלך
אני:חעחעחע לילה טוב מואה
סגרתי את המסך שמתי שעון מעורר ל10 ונכנסתי למיטה
"אולי תסגרי את החרא הזה"
"אמא איזה חרא?"
"השעון הוא לא מפסיק לצלצל"
"אוי לא שמעתי"
"יאאלה קומי עוד חצי שעה אבי לוקח אותך"
"הוא גם מחזיר אותי?"
"כן אבל קומי"
"תודה"
קמתי מהר הלכתי לצחצח שיניים שמתי גינ'ס סקיני וחולצה של לוטם גדולה כזאת של פומה
של הכדורגל עשיתי פן בפוני ואת שאר השיער אספתי שתיתי נס והלכנו
אני:אבי אתה יכול לעצור לי בחנות של בלונים?
אבי:יום שבת פתוח?
אני:הא שט לא
אבי:נקנה בבית החולים
אני:אוקי
נכנסנו ואבי לא נתן לי לשלם קניתי לו בלון ענק של לב שכתוב i love you
נכנסתי לאבי נסע לחברים שקרובים לשם ראיתי את בר אמרתי לה שלום והיא הלכה הביתה
גם מיכל לא הייתה היא הלכה לקחת לו דברים מהבית נכנסתי בעדינות לחדר הוא ראה אותי וחייך
אני:ליירני ..חיבקתי אותו חזק
לירן:טולי כמה התגעגעתי אליך
אני:למה אתה עושה לנו את זה תגיד לי?
לירן:זה בישבילי?..הצביע על הבלון
אני:כן קח ;] לא ענית לי על השאלה
לירן:אני חולה טלי
אני:אני יודעת
לירן:מה איך?
אני:אמא שלך סיפרה
לירן:אוקי גם ככה התכוונתי לספר לך אני לא רוצה שידעו את זה יותר מידי את חן לוטם ובר
אני:טוב מאמי
לירן:צריך להגיד ללוטם כי יכול להיות שגם הוא..
אני:אני יודעת יום ראשון יש לו בדיקה..אמרתי והשפלתי את הראש
לירן:דיי ילדה יהיה טוב אתם ביחד הכי חשוב לא?
אני:לא הכי חשוב שתיהיה לי בריא כל השאר זה סתם תפאורה
לירן:אני מת עלייך
אני:ראית את בר?
לירן:כן חזרנו
אני:באמת?
לירן:כן
אני:אז עכשיו תבטיח לי שאתה עושה הכל נלחם הכל הכל הכל בישביל להישאר להיות עם בר
לירן:מבטיח
אני:אני אוהבת אותך הכי בעולם אחי היקר ..חיבקתי אותו חזק פחדתי שילך לי
הוא הכי קרוב לי אחרי לוטם ויוני אפילו יותר מיוני כי הוא פה איתי
לירן:איפה לוטם?
אני:הוא יבוא אלייך יותר מאוחר הוא אצל סבתא שלו יש לה יומולדת
לירן:הא נכון הוא אמר לי את זה שהוא לא יוכל לבוא למשחק שלי בשבת כאילו היום
אני:מאמי אתה יודע שאתה תיהיה צריך
לירן:אני יודע וזה קשה לי אני לא רוצה להפסיק להתאמן זה נותן לי המון כוח
אני:אבל זה לא טוב נכון?
לירן:אני לא יודע אם זה לא טוב אבל הכדורגל לוקח לי המון זמן מהשבוע ועכשיו אני יהיה צריך
לעשות כל מיני טיפולים אני לא יודע אז לא יהיה לי זמן גם ללימודים גם לבר גם לכדורגל וגם
לאידס הזה
אני:אתמול הרגתי מכות את נטלי
לירן:למה?
אני:נחש אני לא מאמינה שהיא עושה את זה צריך להגיד לכל הבנים אני רצינית היא מדביקה אנשים
עם אידס היא לא יכולה למות כי היא נושאת אידס ואתה נדבקת
לירן:את צודקת איך נגיד?
אני:סמוך עלי;]
לירן:סומך אחותי
אני:יופי
אחרי בערך שעתיים יצאתי החוצה ישבתי איתו צחקנו הכל ראיתי את קסם ואדיר באים אמרתי
להם שלום ואדיר נכנס ללירן וקסם ישב איתי בחוץ
קסם:מה איתו?
אני:יהיה טוב
קסם:למה הוא התאבד?
אני:אין לי מושג אל תשאל אותו זה לא חשוב
קסם:לא התכוונתי גם
אני:אוקי יאאלה אני הולכת מאמי
קסם:כבר? רק הגעתי
אני:אבי מחכה לי בחוץ
קסם:טוב יפה תדברי איתי שמרי על קשר
אני:אין בעיה
נתתי לו נשיקה והלכתי מישם
נזכרתי שיש לי שיעור נהיגה אני כבר עשיתי כמה שיעורים טובים
התחלתי מלפני כמה שבועות ו3 פעמים בשבוע אולי לא כתבתי את זה אבל לפי דעתי
זה חסר משמעות אז אני יעדכן רק שיהיה את הטסט;].
חזרתי הביתה הלכתי לישון קצת אחרי זה הלכנו למסעדה אני אמא ואבי ושם ראיתי את ..
ממש לא אהבתי את הפרק משעמם כזה סווריI:
חנצו'ק זאת מירב (סופרמאמי) הייתי צריכה להרשם מחדש טוב לא חשוב
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איזה כיף לירן חייי.......
וזה לא משעממםםםם בכללללל
אבל אם בכל זאת את חושבת שזה משעמם אז תמשיכיייייי כדי שלא תרגישי ש"שיעממת" אותנו
😊
QUOTE (מירבושקה @ 24/02/2007) חנצו'ק זאת מירב (סופרמאמי) הייתי צריכה להרשם מחדש טוב לא חשוב
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איזה כיף לירן חייי.......
וזה לא משעממםםםם בכללללל
אבל אם בכל זאת את חושבת שזה משעמם אז תמשיכיייייי כדי שלא תרגישי ש"שיעממת" אותנו
😊
חחח מאמי שלי;]
תודה
אוהבת אותך מלא3>
QUOTE (lidorushit @ 24/02/2007) שום משעממם~!
מדהיים 😊
חח תדה מאמי שלי=]
QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) QUOTE (מירבושקה @ 24/02/2007) חנצו'ק זאת מירב (סופרמאמי) הייתי צריכה להרשם מחדש טוב לא חשוב
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איזה כיף לירן חייי.......
וזה לא משעממםםםם בכללללל
אבל אם בכל זאת את חושבת שזה משעמם אז תמשיכיייייי כדי שלא תרגישי ש"שיעממת" אותנו
😊
חחח מאמי שלי;]
תודה
אוהבת אותך מלא3>
גם אני מאמי
וזה לא משתעמם זה משתלם 😂 במיוחד בשבילי שאני כזה מתה על הסיפור שלך
צ'קצוקה חולהההה על הסיפורררר הזהההה
בכל סיפור יש תפרק המשעמם זה עושה תפרק
חולה עלייךךךך ,את כל כך כישרונית יותר מי ********* (חסוי) חחחחחח אני יגיד את זה כמה פעמים עד שתביני שאת כזאת כישרוניתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אוהבת אותך שושה !
חנושששש
תמשיכיייייייי
אוהבת אותך מלאאאאאאא :]]
איזה יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאפה
שום משעמם ושום בטיח..
מדהים!!!
המשך מאמי..
חחח
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (מירבושקה @ 24/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) QUOTE (מירבושקה @ 24/02/2007) חנצו'ק זאת מירב (סופרמאמי) הייתי צריכה להרשם מחדש טוב לא חשוב
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם איזה כיף לירן חייי.......
וזה לא משעממםםםם בכללללל
אבל אם בכל זאת את חושבת שזה משעמם אז תמשיכיייייי כדי שלא תרגישי ש"שיעממת" אותנו
😊
חחח מאמי שלי;]
תודה
אוהבת אותך מלא3>
גם אני מאמי
וזה לא משתעמם זה משתלם 😂 במיוחד בשבילי שאני כזה מתה על הסיפור שלך
אחחח נשמה שלי
QUOTE (oshritsa @ 24/02/2007) צ'קצוקה חולהההה על הסיפורררר הזהההה
בכל סיפור יש תפרק המשעמם זה עושה תפרק
חולה עלייךךךך ,את כל כך כישרונית יותר מי ********* (חסוי) חחחחחח אני יגיד את זה כמה פעמים עד שתביני שאת כזאת כישרוניתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אוהבת אותך שושה !
/: הוא גרוע
QUOTE (חנ!ש @ 24/02/2007) חנושששש
תמשיכיייייייי
אוהבת אותך מלאאאאאאא :]]
גמאאאאאאאאאאאאאאאאאאני
QUOTE (loisana11 @ 24/02/2007) איזה יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאפה
שום משעמם ושום בטיח..
מדהים!!!
המשך מאמי..
חחח
אוהבת רחלוש =]]
איזה מאמי את יאו