QUOTE (oshritsa @ 23/02/2007) אוויי צקצוקהה פרק עצוביייייי
והוא ממש לא ארוך
חולה עלייך יפה שלי..
עצוב😢
מאוהבת עד לסוף ימי
מאוהבת קחי את שתי ידי
שאת איתי מחבקת אותי
איך אני שוכחת את עצצצצצמי
בבבשילך נסייכה שלי 😁
חחח שניקוש הרגת אותי............
אני אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אותך
" והלילה את ניצבת למולי כל כך סוערת את קושרת את ליבך אליואני אלייך
אהובה שלי כמה את יפה ובתוכך יפה פי כמה
מבקש לחיות את כל חיי הכיי קררוב אלייך "
הממשך יפה שלי 😁
לאאאאאאא
שלא ימותתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חנושששש המשךך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
באסה שאת לא באהה מגעילהה!
ולא מתחבר לי לאייסיי =\\
דבריתי
אוהבתתתתתתתתת יפתיי
ביושש שב''ש
שני איזה רומנטית מה קרה? 😛
משוררת אני 😛
שיניתי ת'מילים !)
" אז בואי נישאר.. עד שהאור יזרחחח
את תרשמי המשךך..
אני יואהב אותך..
נעוף לתוך חלום בשביל המשך סוער
זה לילה ממושך אז אני כאן מחכה ..:]
עד אור הבוקקקקקר "
QUOTE (חנ!ש @ 23/02/2007) לאאאאאאא
שלא ימותתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חנושששש המשךך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
באסה שאת לא באהה מגעילהה!
ולא מתחבר לי לאייסיי =\\
דבריתי
אוהבתתתתתתתתת יפתיי
ביושש שב''ש
חנוש דבריאיתי איך היה
QUOTE (oshritsa @ 23/02/2007) שני איזה רומנטית מה קרה? 😛
מאהבה😊
QUOTE (shani_310 @ 24/02/2007) משוררת אני 😛
שיניתי ת'מילים !)
" אז בואי נישאר.. עד שהאור יזרחחח
את תרשמי המשךך..
אני יואהב אותך..
נעוף לתוך חלום בשביל המשך סוער
זה לילה ממושך אז אני כאן מחכה ..:]
עד אור הבוקקקקקר "
חחחח אהבתי;]
אוהבת אותך
חיחיחיחיחחחחחחח גם אני אותך 😊
ובגלל זה >>> תמשששיככי (:
ממממממממממממה יעעני לא הספייק לך..?
לא מובבבבבן שאני רוצה ????????????.
ייייייאלה נווווו ישששמנה תזיזי את הטוססססיק החתיך שלךךךךך
וייאלה אייידה לעשות המשך!
חחח אני לא בבית שאנני יהיה בבית אני יעשה המשך
מוווווווווווווואה3>
שבת שלום בנות
המשךךך...
יש לי שאלהה...זה סיפור אמיתי..!? 😉