-פרק 34-
ראיתי את חן
אני:חנוש
חן:טלי מה קרה לא הבנתי כלום
אני:הוא ניסה להתאבד
חן:אבל למה?
אני:אני לא יודעת..התחלתי שוב לבכות נזכרתי בסיבה האמיתית אולי לא היחידה אבל הכי חשובה
-איידס-
חן:אני לא מאמינה הוא לא נורמלי אני יהרוג אותו
אני:דיי אל תדברי שטויות,חן את תוכלי לעזור לי
חן:מה?
אני:תשיגי לי איפה נטלי היום
חן:למה?
אני:סתם לסגור איתה חשבונות
חן:אוקי אין בעיה אני התקשר לחברה ואני יברר
אני:מחר שישי תבררי איפה היא
חן:אוקי שמעת שיום ראשן יש שביתה כניראה?
אני:תשבעי לי
חן:ייאס
אני:אוקי יאאלה בואי
קמנו מהשולחן והלכנו לכולם בר לא הייתה שם היא הלכה עם מיכל לברר משהו ולוטם
ישב חן אמרה לו שלום ואני הלכתי לשבת עליו הוא חיבק אותי אליו ואני חיבקתי אותו
והוא שם תראש עליו ישבנו שלושתינו בלי לדבר בלי להוציא מילה מהפה המומים
אחרי שעה ככה אמרו שאין טעם שנשאר אני לוטם וחן הלכנו בר רצתה להישאר עם מיכל
עלינו על מונית והגענו הביתה נכנסתי לאיסיקיו אמרתי לכמה חברים שלו מה קרה
ולמה חברות שהן גם ידודות שלו כדי שיבואו ויהיו איתו כתבתי אוואי
--------------
עם לוטם שלי פפה..
בורי תהיי חזקה מאמי שלי
ה' שמור לי עליו בבקשה
על הפלא
-------------
לוטם קרא פסוק מספר תהילים ברכה ושתינו שמנו פיגמה ונכנסנו למיטה
ונרדמנו...
-בבוקר-
פתחתי עניים לא ראיתי את לוטם איתי בטח הוא קם כבר הלכתי לצחצח שיניים
וחזרתי לחדר ראיתי 3 שיחות שלא נענו ושמעתי את לוטם צועק לי שהוא למעטה
-יוני- -הדר- -בר- אלה מי שהתקשרו אלי התקשרתי ליוני והדר
סתם שאלו מה שלומי סיפרתי להם למרות שהם לא מכירים אותו קיוו ואמרו
שיהיה טוב .
התקשרתי לבר
טו טו טו טו טו
בר:מאמי שלי
אני:מה איתך?
בר:עדיין בבית החולים
אני:מה באמת?
בר:כן לא זזה מיפה עד שהוא מתעורר
אני:טוב יפה שלי נבוא בצוהורים אני ולוטם אבי יקח אותנו
בר:אוקי
אני:מה עם מיכל?
בר:על הפנים הבן שלה שוכב מחוסר הכרה איך היא תיהיה?
אני:כן אני מתארת לעצמי
בר:מאמי אני הלכתי לשתות משהו תדברי איתי אוקי?
אני:אוקי
ירדתי למטה ראיתי את לוטם יושב עם ארוחת בוקר
אני:יאו מזה?
לוטם:ארוחה למלכה שלי
אני:יאו איזה מאמי אתה
לוטם:הכל בישבילך יפה שלי😊 בואי שבי
התייישבתי ואכלנו שתיינו ארוחת בוקר אחרי זה פיניינו התלבשנו ואבי לקח אותנו לבית החולים
ישבנו בערך שם עד 5 עם בר ומיכל כמה שעות טובות אבל הייתי צריכה ללכת הביתה
לוטם לבית כנסת ואני לקידוש נזכרתי שחן אמורה לברר לי איפה נטלי היום
אני:חנוש ?
חן:כן מאמי
אני:איפה נטלי ביררת?
חן:כן היא תיהיה בעיר
אני:אוקי את באה איתי?
חן:אין בעיה גם מאי תבוא אוקי היא ישנה אצלי
אני:בטח אין בעיה אבל אתן לא מתערבות
חן:רק אם חברות שלה התערבו
אני:אוקי
בערב התרגנתי הלכתי אני חן ומאי הייתי חמומה בר הייתה בבית החולים אצל לירן ליד המיטה שלו
התקרבנו ראיתי חבורה של בנות לא קטנה וראיתי את נטלי באתי בעצבים דחפתי אותה
ויצא שהיא נפלה על הריצפה
נטלי:מזה שידור חוזר לא נמאס לך
אני:לא נמאס לך לדפוק לאנשים אחרים תחיים
נטלי:שתקי יזונה
אני:אמאמאמא שלך זונה
נתתי לה כזאת כאפה שלקח לה דקה להבין מה קורה
נטלי:יבת זווווווווווונה
הורדתי אותה פיצצתי אותה מכות היא ישבה על הריצפה
נטלי:מה את רוצה ממני?
ראיתי את חברות שלה מנסות להתערב לקחה אותה
אני:שאף אחד לא יגע בה הבנתן?...כולן התרחקו
נטלי:מה את רוצה ממני?
אני:יחולת אידס
נטלי:מה את מדברת
אני:בחיים אבל בחיים אל תתקרבי אלי או אל לירן או אל לוטם מביייינה?#
נטלי:מה את רוצה מהחיים שלי... היא התחילה לבכות
אני:שתמותי יחתיחת מזדיינת שונאת אותך
נתתי לה בעיטה והלכתי מישם ומאי וחן רצו אחחרי
חן:מה מה אמרת שם עם האידס?
אני:כן
חן:אז לירן אמאמאממאמ
אני:וגם לוטם
חן:יאו איזה בת זונה
חן עצרה והיא התחילה לרעוד לא יכלה להמשיך
אני:לוטם לא בטוח מחר נלך לעשות בדיקות אבל לירן לירן
חן:בגלל זה הוא התאבד
אני:ניסה חן
חן:כן נו
פתאום הפלאלפון שלי צילצל ראיתי על הצד -בר-
אני:בורי מה קרה?
בר:טלי...שמעתי אותה בוכה





