QUOTE (shani_310 @ 22/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 20/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 20/02/2007) אהובה שלי (: ?
השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים [:
איי איי אייזה שלללומת 😊
כ"כ יפה כ"כ חלומי 🙄
רוצה ככה :$
אוהבת אותך הכי הכי 3>
שניני 😊
אני חושבת שכל אחת הייתה רוצה ככה ;]
איייכס רעעעה
זה מה שיש לך לומר לי.. " כל אחת הייתה רוצה ;] "
רעעעעעה אני רושמת לך תגובה ורושמת שאני אווהבת אותך ושאני רוצה המשך
ואת אומרת לי כל אחחת הייתה רוצה ככה
זו_ה אני זוככרת !@#$
אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך אני אוהבת אותך
טוב יאללההה אני רוצההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-פרק 33-
אני:הלו
...:טלי?
אני:כן
...:זאת אמא של לירן את יודעת למה בר לא עונה לי
אני:לא ,קרה משהו ללירן?
אמא של לירן:הוא ניסה להתאבד והוא בבית החולים עכשיו
אני:ממממממממממה? למה?
אמא של לירן:אני לא יודעת הוא השאיר מכתב
אני:איך אבל מה?
אמא של לירן:הוא
אני:אני באה לשם ביי
ביקשתי מאבי שיקח אותנו סיפרתי בדרך את הכל לוטם היה בשוק
חבר טוב מאוד שלו ניסה להתאבד הוא הרגיש שהוא אשם שהוא לא נשאר איתו
בפורים הוא זכר את השיחה
----------------------
לוטם:אתה בדוק לא רוצה שאני ישאר?
לירן:לא אחי לך תחזיר את האישה שלך
לוטם:אבל אתה על הפנים
לירן:לוטם לילה אחד לא יקרה כלום
לוטם:תודה אחי
לירן:אולי אחד מאיתנו יהיה מאושר
----------------------
לוטם:ז..ה אני אשם..שמעתי את לוטם ממלמל
אני:אל תדבר שטויות אתה לא אשם זה לירן אוי לא סיפרתי לבר
הקשרתי מהר לבר היא לא ענתה בהתחלה ונלחצתי התחלתי לבכות לוטם חיבק אותי
ואני המשכנתי לנסות אחרי 3 פעמים היא ענתה
בר:אחותי היפה מכולם
אני:בר
בר:מה למה את בוכה
אני:זה זה לירן
בר:מה איתו? אמרה בלחץ
אני:הוא בבית החולים הוא ניסה להתאבד
בר:מממההההההההההה? היא פרצה בבכי
אני:כן אני ולוטם בדרך לבית החולים
בר:אוקי אני לוקחת מונית ובאה
אני:אוקי
...
נכנסנו לבית החולים ראיתי את אמא שלו היא בכתה נורא הלכנו אליה
וחיבקנו אותה קוראים לה מיכל
מיכל:תודה שבאתם
אני:ברור את יודעת למה הוא עשה את זה?
מיכל:כתוב במכתב אני לא יכולה לקרוא את זה תקראו אתם
לקחתי את המכתב שהוא כתב ישבתי על הכסאות שיש בחוץ לטיפול נמרץ
ופשוט התחלתי לקרוא
------------------------------------
אמא ואבא אני מצטער שאני גורם לכם סבל
אבל אני לא יכול להישאר בעולם הזה יותר מידי רע בו
אני אוהב אותכם באמת ואתם האנשים שאני הכי אוהב בעולם
תודה על הכל אבל אני באמת מצטער באמת רע לי ורק אתם יודעים תסיבה
בטח אתם קוראים את המכתב ובוכים אני מבקש ממכם לא בכות
כי אני לא רוצה שיכאב לכם כל כך אולי למעלה יהיה לי טוב
אני ישמור עלייכם אני מבטיח
לבר את לא מבינה כמה אני אוהב אותך אני מצטער על הכל
אני מבקש בצוואה שלי עד כמה מצחיק בגיל כזה לכתוב רק שפשוט
תסלחי לי האהבה שאני מרגיש אלייך בחיים לא קראה לי
שמתי במעטפה עוד מכתבון קטן תקראי אותו רק את
לוטם אחי היקר תודה על התמיכה ועל העזרה הרבה שלך
בזמן האחרון נהיית החבר הכי טוב שלי כולם איכזבו אותי
ואתה רק עודדת אותי והרמת אותי הלאה לא שאתה היית הכי מאושר
ואם כל העצב שלך ניסית להראות שאתה הכי בסדר אני נורא שמח
שאתה וטלי ביחד סוף סוף
טלי שלי הילדה הכי יפה בגן אני מת מת מת עלייך אחותי
נכון שלאחרונה נורא התרחקנו וכאלה רק בגלל שהייתי מאנייק
אבל מה לעשות שאת יותר מידי טובה ואת בסוף היית שולחת הודעות
למרות שנורא כעסת עליי את תמיד ידעת את האמת
תמיד סיפרתי לך ראשונה לדעת את מה שאת חושבת
אני רוצה להגיד לכולכם שאני נורא מצטער שאני מתאבד
מצחיק לרשום את זה אפילו לי כואב אבל
אני אוהב אותם יותר מיד שמרו על עצמם כי אתם האנשים הכי חשובים לי
-----------------------------------
אני ולוטם הסתכלנו אחד על השני וכבר לשתיינו ירדו דמעות ולא אחת
כל כך כאב לי הלב שלי נצבט לא ראיתי שבר מגיעה לקחתי את לוטם
אני:מיכל אנחנו נבוא עוד חצי שעה
מיכל:בטח בטח תודה לוטם וטלי
לוטם:אין לך מה לבקש תודה ממש לא
אני ולוטם חיפשנו בדרך כלל יש בית כנסת בבתי חולים היה שם רב הוא אמר שהוא התפלל בישבילו וקנינו תהילים וזה גם לתרומה
התפללנו ניראלי יותר משעה רק ביקשתי מהאלוקים שיהיה איתו שישמור לי עליו
על האח שתמיד אהבתי ותמיד הייתי עושה הכל בישבילו ומיוחד הוא בישבילי
חזרנו וראיתי את בר חיבקתי אותה חזר כל כך היא בכתה לי המון ולא הפסיקה להגיד
זה אשמתי זה אשמתי
אני:מיכל אפשר לדבר איתך?
מיכל:כן חמודה בואי
הלכנו לקנות לנו נס וישבנו באחת השולחנות והם נשארו שם על הספסלים
אני:הוא כתב שרק אתם יודעים את הסיבה אני בטוחה שזה בגלל גם הריבים עם כולם
הפרידה שלו של בר אבל יש עוד משהו הוא לא ינסה להתאבד בגלל זה
מיכל:את צודקת..הוא חלה באיידס
אני:ממממממה? ולמה הוא לא אמר לנו את זה?
מיכל:הוא התבייש
אני:הוא סיפר לך ממי הוא קיבל את זה?
מיכל:לאחר כמה ימים רק הוא נורא התבייש לדבר איתנו על זה הוא אמר נטלי
אני:ממממממממה#?@ אני לא מאמינה
מיכל:אולי אל תספרי לחברים שלך אני לא בטוחה שהוא רוצה שתדעו אבל אם את תדעי
לא ניראלי זה יהיה ל מפריע
אני:אבלל אבל.. אוי מי גאד
מיכל:מה קרה?
אני:גםם...גם לוטם שכב איתה
מיכל:אז כדי שגם הוא יבדק
אני:אני לא מאמינה שהוא א סיפר לי ואם הוא יוצא מיזה
מיכל:מהאיידס?
אני:מההתאבדות מה הסיכוי שלו ש..?
מיכל:לחיות?
אני:כן
מיכל:אני לא יודעת לא הספקנו לעשות לו בדיקות
מיכל בכתה כל השיחה ניסיתי לעודד אותה אבל גם אני הייתי שבורה מיזה
אולי גם לוטם? אני הולכת לה-ר-ו-ג אותה
מיכל הלכה ואני נשארתי סיבבתי את הראש פתאום ראיתי...
יוווווווווא איזה באססססססססההההההההההההההההההה
תמשיכי דחחווףף מאממיייי
מדהים כ"כככככ 😛
יאללה חני המשך 😊
יפההההההההההההההההההההההה שלייייי זה מדהיםם ועצובבבב 😢
מסכן לוטם,לירן וכולםםם
יוווווווווווווווווו צ'קצוקה שלי תמשיכייייייייייייייייי מהררררררררררררררררר מהררררר
QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) מדהים כ"כככככ 😛
יאללה חני המשך 😊
תודה לידורי
QUOTE (oshritsa @ 22/02/2007) יפההההההההההההההההההההההה שלייייי זה מדהיםם ועצובבבב 😢
מסכן לוטם,לירן וכולםםם
יוווווווווווווווווו צ'קצוקה שלי תמשיכייייייייייייייייי מהררררררררררררררררר מהררררר
כןI:
אני ימשיך בהזדמנות
חולההההההההההההההה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך פשוטטטטטטטטטטטטטטט חולההההההההההההההההה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפורררררררררררר הזההההההההההההההה
סיפוררררר מספררר 1
צקצוקההההה אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 22/02/2007) מושלםם 😊
יאו תוודה
QUOTE (oshritsa @ 22/02/2007) חולההההההההההההההה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך פשוטטטטטטטטטטטטטטט חולההההההההההההההההה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפורררררררררררר הזההההההההההההההה
סיפוררררר מספררר 1
צקצוקההההה אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח נשמה שלי את..
מחר בעזרת השם
יואווווווווווווווווווו
אם את לא ממשייכההההההה מחר!@!!!@#@#!$$@#
את מתה!!!!!!!!!!!