מ-ד-ה-י-ם!!
בטח הוא התאבד או משוו
המשךךך יפה שלללללי
יאיאייאייאייייייי
חנוצצצצצצצצ'צ'צ''צ''צ'צ'צצ'''''
חחחחיחיחיחיחיחחח זה יפה יפה יפהההההה =]
מחכה להמשך 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 19/02/2007) מ-ד-ה-י-ם!!
בטח הוא התאבד או משוו
המשךךך יפה שלללללי
תודה;]
התאבד? ניראה לך ככה?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/02/2007) יאיאייאייאייייייי
חנוצצצצצצצצ'צ'צ''צ''צ'צ'צצ'''''
חחחחיחיחיחיחיחחח זה יפה יפה יפהההההה =]
מחכה להמשך 😊
תוודה😊
אהובה שלי (: ?
השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים [:
איי איי אייזה שלללומת 😊
כ"כ יפה כ"כ חלומי 🙄
רוצה ככה :$
אוהבת אותך הכי הכי 3>
שניני 😊
QUOTE (shani_310 @ 20/02/2007) אהובה שלי (: ?
השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים [:
איי איי אייזה שלללומת 😊
כ"כ יפה כ"כ חלומי 🙄
רוצה ככה :$
אוהבת אותך הכי הכי 3>
שניני 😊
אני חושבת שכל אחת הייתה רוצה ככה ;]
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 20/02/2007) מ-ו-ש-ל-ם-! 😊
תודה בייבי
QUOTE (חנ!ש @ 21/02/2007) אני זוכרת לך את זה!!!
שתקי מה את מתערבת,....
חחח😁
ננשוות שלי אני אצל סבתא אני ישנה פה
ובערב אני יוצאת פה לנרגילה 😛
אז ממ גם ההמשך בבית כתוב כבר
אני ישים מחר? עוד קצת תגובות
חח יוווא מאמי החלטתיי להתחיל לקרואאא את הסיפור שלללללללך
והתחלתי ועד עכשיו אני קוראתת אותווו...כבר שעתיייייייים אני תקועה מול המחשבבבבבבב
סיפור מושלללללם
תמשיכיי מהררררר
אוהבתתת
לירוווני😊
QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/02/2007) חח יוווא מאמי החלטתיי להתחיל לקרואאא את הסיפור שלללללללך
והתחלתי ועד עכשיו אני קוראתת אותווו...כבר שעתיייייייים אני תקועה מול המחשבבבבבבב
סיפור מושלללללם
תמשיכיי מהררררר
אוהבתתת
לירוווני😊
ואיי מאמי איזה כיף שאת קוראת את הסיפור שלי: )
QUOTE (chen-daskal @ 21/02/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/02/2007) חח יוווא מאמי החלטתיי להתחיל לקרואאא את הסיפור שלללללללך
והתחלתי ועד עכשיו אני קוראתת אותווו...כבר שעתיייייייים אני תקועה מול המחשבבבבבבב
סיפור מושלללללם
תמשיכיי מהררררר
אוהבתתת
לירוווני😊
ואיי מאמי איזה כיף שאת קוראת את הסיפור שלי: )
חחחחח תמשיכיי ממההההההההההההרררר 😊
QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 21/02/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/02/2007) חח יוווא מאמי החלטתיי להתחיל לקרואאא את הסיפור שלללללללך
והתחלתי ועד עכשיו אני קוראתת אותווו...כבר שעתיייייייים אני תקועה מול המחשבבבבבבב
סיפור מושלללללם
תמשיכיי מהררררר
אוהבתתת
לירוווני😊
ואיי מאמי איזה כיף שאת קוראת את הסיפור שלי: )
חחחחח תמשיכיי ממההההההההההההרררר 😊
אני ימשיך מחר מאמי שלי
QUOTE (chen-daskal @ 20/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 20/02/2007) אהובה שלי (: ?
השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים [:
איי איי אייזה שלללומת 😊
כ"כ יפה כ"כ חלומי 🙄
רוצה ככה :$
אוהבת אותך הכי הכי 3>
שניני 😊
אני חושבת שכל אחת הייתה רוצה ככה ;]
איייכס רעעעה
זה מה שיש לך לומר לי.. " כל אחת הייתה רוצה ;] "
רעעעעעה אני רושמת לך תגובה ורושמת שאני אווהבת אותך ושאני רוצה המשך
ואת אומרת לי כל אחחת הייתה רוצה ככה
זו_ה אני זוככרת !@#$