אני לאאאא מרשהההה לך לעשות המשךךך את הבנת אותי?
את חולה כנסי למיטה ותשתי תה ולישון
צקצוקה שלי יפה שלי תרגישי טוב
ווואי אין לי מיליםםםםםםםםםםם
מאמי תרגישי טוב..:]
ושתוכלי תמשיכייי...
מוואאההה..
QUOTE (oshritsa @ 05/04/2007) אני לאאאא מרשהההה לך לעשות המשךךך את הבנת אותי?
את חולה כנסי למיטה ותשתי תה ולישון
צקצוקה שלי יפה שלי תרגישי טוב
חח איזה בוובי=]
אבל ירד לי החום אז אני מרגישה יותר טוב
אני יתחיל לכתוב המשך לא בדוק אני יסיים אותו היום
QUOTE (_ליווש_ @ 05/04/2007) ווואי אין לי מיליםםםםםםםםםםם
חחע אני מבינה שזה אומר שזה יפהה=]
QUOTE (ששררוושש @ 05/04/2007) מאמי תרגישי טוב..:]
ושתוכלי תמשיכייי...
מוואאההה..
תודה בוובי אוהבת מלא3>
QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 05/04/2007) ווואי אין לי מיליםםםםםםםםםםם
חחע אני מבינה שזה אומר שזה יפהה=]
ואת מבינה טוב 😛
תרגישי טוב יפשלי :]
QUOTE (_ליווש_ @ 05/04/2007) QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 05/04/2007) ווואי אין לי מיליםםםםםםםםםםם
חחע אני מבינה שזה אומר שזה יפהה=]
ואת מבינה טוב 😛
תרגישי טוב יפשלי :]
ואת מבינה נכון 😛
תרגישי טוב יפשלי :]
QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כמה שזה יפה
חנצו'ק יא כישרונית
מזה נכנסו לה לאמבטיה באמצה שהיא מתרחצת חוצפנית...חחח
יאא איך היא נתנה לה ביטה בביצים חחחחחח קיבלת שבץ על המקום וממתתי
ואיזה כיף עכשיו הם גרים כולם ביחד וזה..
ואני פשוט חייבת להגיד לך שנדלקתי על טל איזה חמוד הואאאאאא
את חייבת להמשיך עכשיו....
אוהבת->מירב
תוודה מירביי אני רואה שהצלחת להיכנס =]
טלל הוורס הא? =]]]]]]]]]]
אוהבת מלא מלא מלא
לא נכנסתי מחשב אחר
וטל הורס? משהו רצח
חולה עלייךך חנצו'ק
אוהבת->מירב
איזה כפרה הכל כדי להגיב לי=]
אווהבת
רואה מה אני עושה בשבילך? איזה מאמי אני...
יאללה תרגישי טוב
אוהבת->מירב
בנות לא יהיה גם היום המשך אני עם חום ופאק התעוררתי ב6 לא שישנתי משו בכלל
ואני הולכת מיפה לסבתא שתרפא אותי חחע=]
פיינווקיי..!
אז אני אוהבת אותכן ושיהיה לכן יום מדהים ושבת שלום
אאאווו.. נססיכה שליי תרגיישי טובב אהוובתי..
ובבאמת שתרגישי טוב אז דברי איתי..😊
אני צריכה לשאול אתך משהו..
אאוהבת אותך נססיכה שלי ..
שבת שלום אהבה שללי ( : 😁
😢
חנצ'וקקק תרגישי טוףףף =]
זה הכי חשוב..
תודה בוובות אני מחוברת מסבתא שלי=]
תרגישי טוב 😊
אנחנו נחכה העיקר שאת תבריאי ותרגישי מ צ ו י י ן ! 😛