ייייאאאאאא
אאיייזזה ייפה !@
אההבבותי איןן זזהמששהו את רוושמת כ"כ ייפה..
וומפעם הבאה אולי תתחילי לשים את הסוף של הפרק הקודם..!! ??
אווווווווווווהבת אותך ואאת הססיפורר היפה הזזה
QUOTE (lidorushit @ 04/04/2007) מדהים כמו תמיד חנוש 😊
מצפה להמשך בקוצר רוח 😛
תודה לידוורי
אני חולה אז יש מצב יהיה המשך היום כי אין לי מה לעשות כל כך חוץ מלישון
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח חוצפן מי שנכנס.. 😛 (גם אם זה אחד ההורים)
ממממ מה אני כבר יכולה להגיד.. מדהים.. =]
חחח נכון😊
תודה מלאך
QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) אמאאא'לה מי נכנס?!?!?!?!
תנעלי בפעם הבאהה.. 😊
פרק מדההההההההים!!!! 😁
מחכה להמשך מאמיי 😛
אוהבת רחלוש =]]
חחע נכון היא דפוקה מי משאיר דלת פתוחה אסור לסמוךP:
תודה בוובי
אווהבת מלא3>
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כמה שזה יפה
חנצו'ק יא כישרונית
מזה נכנסו לה לאמבטיה באמצה שהיא מתרחצת חוצפנית...חחח
יאא איך היא נתנה לה ביטה בביצים חחחחחח קיבלת שבץ על המקום וממתתי
ואיזה כיף עכשיו הם גרים כולם ביחד וזה..
ואני פשוט חייבת להגיד לך שנדלקתי על טל איזה חמוד הואאאאאא
את חייבת להמשיך עכשיו....
אוהבת->מירב
תוודה מירביי אני רואה שהצלחת להיכנס =]
טלל הוורס הא? =]]]]]]]]]]
אוהבת מלא מלא מלא
QUOTE (חנ!ש @ 05/04/2007) חעחעחע
היה כיפפפ היום :]]
פרק בנזזזזזזזזזזזז חחח
אוהבתוששש
לילטטט
ביושש
חחע גמלי את לא מבינה ב4 בבוקר הלכנו לאכול בנאפיס סתם כי לא מצאנו אנשים
פתאום כולם התקשרו פלגי גבי חחע אבל אנחנו כבר ישבנו בנאפיס
QUOTE (shani_310 @ 05/04/2007) ייייאאאאאא
אאיייזזה ייפה !@
אההבבותי איןן זזהמששהו את רוושמת כ"כ ייפה..
וומפעם הבאה אולי תתחילי לשים את הסוף של הפרק הקודם..!! ??
אווווווווווווהבת אותך ואאת הססיפורר היפה הזזה
אוקי בוובי אני יעשה את זה=]
אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/04/2007) המשךך דחוווף 😊
יהיה היום כניראה=]
QUOTE (adva2244 @ 05/04/2007) מ ד ה י ם !
המשךךך 😁
תוודה=]
QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כמה שזה יפה
חנצו'ק יא כישרונית
מזה נכנסו לה לאמבטיה באמצה שהיא מתרחצת חוצפנית...חחח
יאא איך היא נתנה לה ביטה בביצים חחחחחח קיבלת שבץ על המקום וממתתי
ואיזה כיף עכשיו הם גרים כולם ביחד וזה..
ואני פשוט חייבת להגיד לך שנדלקתי על טל איזה חמוד הואאאאאא
את חייבת להמשיך עכשיו....
אוהבת->מירב
תוודה מירביי אני רואה שהצלחת להיכנס =]
טלל הוורס הא? =]]]]]]]]]]
אוהבת מלא מלא מלא
לא נכנסתי מחשב אחר
וטל הורס? משהו רצח
חולה עלייךך חנצו'ק
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כמה שזה יפה
חנצו'ק יא כישרונית
מזה נכנסו לה לאמבטיה באמצה שהיא מתרחצת חוצפנית...חחח
יאא איך היא נתנה לה ביטה בביצים חחחחחח קיבלת שבץ על המקום וממתתי
ואיזה כיף עכשיו הם גרים כולם ביחד וזה..
ואני פשוט חייבת להגיד לך שנדלקתי על טל איזה חמוד הואאאאאא
את חייבת להמשיך עכשיו....
אוהבת->מירב
תוודה מירביי אני רואה שהצלחת להיכנס =]
טלל הוורס הא? =]]]]]]]]]]
אוהבת מלא מלא מלא
לא נכנסתי מחשב אחר
וטל הורס? משהו רצח
חולה עלייךך חנצו'ק
אוהבת->מירב
איזה כפרה הכל כדי להגיב לי=]
אווהבת
QUOTE (smallgirl @ 05/04/2007) מדהייים תמשיכייי
תודה מאמי אני יכתוב המשך עוד שעה לפחות כי אני לא מסוגלת לכתוב אני מרגישה לא טוב