יאאאאאאאאא מה את עכשיו את ממשיכה?
יאייייי
טוב יאללה מחכה
מתה עלייך בובה וכמו שסימבה [קארין] אמרה מגיע לך הרבה יותר
אפילו סיפור הורס ומחכה להמשך
😂 😁 😛 🙄 😎
אוהבת->מירב
QUOTE (shani_310 @ 04/04/2007) 😊 😂 נססיכה ששלי ! [;
בבא לי טיפפה לחפור לך ואאז אאני עעפה :]
אזז..
רציתתי לוומר ל-ך מוכשרת שליי
שעוד יררבו עמודים כאלו
אני רוצה שיהיה לך בסיפור98765432100123456789 עמודים..
ווווו.... וווו.... תתדדדעעי שממנה שללי ששאני אאוהבת אאותך כ"כ
ואומנם אני לא יודדעת על מה את עצצבנית או היית וואת יודדעת ללמה ? כיי את זוונה ! לא משתפת בככלום לאא מדברתת איכססס איככס אני זוככרת..
שיהיה לך חג מושלם כמוך.. ( כמעט כמוך כי אין כמוך , את מושלמת 😁 )
וההמשך ככתיבה מהנה 😛 חחחחח
ומזזזל טווב על ה- 0 0 1 ע מ ו ד י ם ! ! !
טווב חיים שלי [: אאני עעפתי ..
לישון ,, אני אחרי עבודדה
שאני אקום אני רוצה הממשך..
אז עד אאז אני מוססרת לך מלאאאאא מלללא נששיקות וחיבווקים.. ( וססורי על החפירה )
מממממממממממממממממממממממווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה ( עם לשון 😛 )
חחחח סתםםםםם סתםם ! 😊 😁 😕 😯 😂 😁 😕 😉
😊 😍 😍 😍 😍 😍 😍
זה היה חפירה הכי יפה בעוווווווווווווווווולם הזה;D
אני מאוהבת בך שניני את הכיי מדהימה בעוולם הזה רק שתדעי..!
וסוורי תאמת שלא אמרתי גם לאושרית מרוב שהייתי עצבנית
ותתשלחי לי הודעה כי אני געגעת מלא מלא מאמי שלי
אוווווווווווווווהבת אותך3>
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) יאאאאאאאאא מה את עכשיו את ממשיכה?
יאייייי
טוב יאללה מחכה
מתה עלייך בובה וכמו שסימבה [קארין] אמרה מגיע לך הרבה יותר
אפילו סיפור הורס ומחכה להמשך
😂 😁 😛 🙄 😎
אוהבת->מירב
חחע אני כותבת עכשיו המשך לא יהיה עכשיו כי אני רוצה משו יפה לעשות יהיה אבל היום..=]
אני אווהבת אותך יותר
____000__000___00000________00000____
_____000_000___00000________00000____
______000000___000__________000______
______000000___000___________________
_____000_000___0000000000____________
____000__000___0000000000____________
_____________________________________
_____000000000000000______00000000000000000
____0000000000000000000_000000000000000000000
___000000000000000000000000000000________0000000
__0000000000000000000000000000000_________000000
_0000000000000000000000000000000000000______0000
_00000000000000000000000000000000000000_____0000
_0000000000000000000000000000000000000000___0000
_00000000000000000000000000000000000000000_00000
_00000000000000000000000000000000000000000000000
_00000000000000000000000000000000000000000000000
__000000000000000000000000000000000000000000000
____00000000000000000000000000000000000000000
______0000000000000000000000000000000000000
_________00000000000000000000000000000000
____________00000000000000000000000000
______________00000000000000000000
_________________000000000000000
___________________0000000000
_____________________000000
______________________0000
_______________________00
________________________________________________
____000__000___00000___0000000000_____0000000000
_____000_000___00000___0000000000_____0000000000
______000000___000_____000____000_____000_______
______000000___000_____000____000_____000_______
_____000_000___000_____000____00000___0000000000
____000__000___000_____000____00000____000000000
_____________________________________________000
_____________________________________________000
_____________________________________________000
_____________________________________________000
QUOTE (chen-daskal @ 04/04/2007) QUOTE (shani_310 @ 04/04/2007) 😊 😂 נססיכה ששלי ! [;
בבא לי טיפפה לחפור לך ואאז אאני עעפה :]
אזז..
רציתתי לוומר ל-ך מוכשרת שליי
שעוד יררבו עמודים כאלו
אני רוצה שיהיה לך בסיפור98765432100123456789 עמודים..
ווווו.... וווו.... תתדדדעעי שממנה שללי ששאני אאוהבת אאותך כ"כ
ואומנם אני לא יודדעת על מה את עצצבנית או היית וואת יודדעת ללמה ? כיי את זוונה ! לא משתפת בככלום לאא מדברתת איכססס איככס אני זוככרת..
שיהיה לך חג מושלם כמוך.. ( כמעט כמוך כי אין כמוך , את מושלמת 😁 )
וההמשך ככתיבה מהנה 😛 חחחחח
ומזזזל טווב על ה- 0 0 1 ע מ ו ד י ם ! ! !
טווב חיים שלי [: אאני עעפתי ..
לישון ,, אני אחרי עבודדה
שאני אקום אני רוצה הממשך..
אז עד אאז אני מוססרת לך מלאאאאא מלללא נששיקות וחיבווקים.. ( וססורי על החפירה )
מממממממממממממממממממממממווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה ( עם לשון 😛 )
חחחח סתםםםםם סתםם ! 😊 😁 😯 😁 😕 😉
😍 😍 😍 😍 😍 😍
זה היה חפירה הכי יפה בעוווווווווווווווווולם הזה;D
אני מאוהבת בך שניני את הכיי מדהימה בעוולם הזה רק שתדעי..!
וסוורי תאמת שלא אמרתי גם לאושרית מרוב שהייתי עצבנית
ותתשלחי לי הודעה כי אני געגעת מלא מלא מאמי שלי
אוווווווווווווווהבת אותך3>
מיילה - שאאני קמה אני אשלח לך הודעה !@
ושאני קמה יש לי הממשך ?!!!!!!!!! ( כן )
_________000___000__________000___000_________
________00000_00000________00000_00000________
________00000000000________00000000000________
__________0000000____________0000000__________
____________000________________000____________
__0000__________________________________0000__
__0000__________________________________0000__
__0000__________________________________0000__
__0000__________________________________0000__
__000000000000000000000000000000000000000000__
__000000000000000000000000000000000000000000__
יווופי.. :]
אנני ששמחה ^^^[/B]
QUOTE (shani_310 @ 04/04/2007) QUOTE (chen-daskal @ 04/04/2007) QUOTE (shani_310 @ 04/04/2007) 😊 😂 נססיכה ששלי ! [;
בבא לי טיפפה לחפור לך ואאז אאני עעפה :]
אזז..
רציתתי לוומר ל-ך מוכשרת שליי
שעוד יררבו עמודים כאלו
אני רוצה שיהיה לך בסיפור98765432100123456789 עמודים..
ווווו.... וווו.... תתדדדעעי שממנה שללי ששאני אאוהבת אאותך כ"כ
ואומנם אני לא יודדעת על מה את עצצבנית או היית וואת יודדעת ללמה ? כיי את זוונה ! לא משתפת בככלום לאא מדברתת איכססס איככס אני זוככרת..
שיהיה לך חג מושלם כמוך.. ( כמעט כמוך כי אין כמוך , את מושלמת 😁 )
וההמשך ככתיבה מהנה 😛 חחחחח
ומזזזל טווב על ה- 0 0 1 ע מ ו ד י ם ! ! !
טווב חיים שלי [: אאני עעפתי ..
לישון ,, אני אחרי עבודדה
שאני אקום אני רוצה הממשך..
אז עד אאז אני מוססרת לך מלאאאאא מלללא נששיקות וחיבווקים.. ( וססורי על החפירה )
מממממממממממממממממממממממווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה ( עם לשון 😛 )
חחחח סתםםםםם סתםם ! 😊 😁 😯 😁 😕 😉
😍 😍 😍 😍 😍 😍
זה היה חפירה הכי יפה בעוווווווווווווווווולם הזה;D
אני מאוהבת בך שניני את הכיי מדהימה בעוולם הזה רק שתדעי..!
וסוורי תאמת שלא אמרתי גם לאושרית מרוב שהייתי עצבנית
ותתשלחי לי הודעה כי אני געגעת מלא מלא מאמי שלי
אוווווווווווווווהבת אותך3>
מיילה - שאאני קמה אני אשלח לך הודעה !@
ושאני קמה יש לי הממשך ?!!!!!!!!! ( כן )
_________000___000__________000___000_________
________00000_00000________00000_00000________
________00000000000________00000000000________
__________0000000____________0000000__________
____________000________________000____________
__0000__________________________________0000__
__0000__________________________________0000__
__0000__________________________________0000__
__0000__________________________________0000__
__000000000000000000000000000000000000000000__
__000000000000000000000000000000000000000000__
יווופי.. :]
אנני ששמחה ^^^[/B]
עולם שלי יהיה אני מקווה=] בעצם למה שלא
ואני מאוהבת בך תודה על כל האני אוהבת אותך ועל הסמיילי חחע
פרק 56
דוד:"הלו"
..:"האם אתה רוצה לקבל שיחה מחו'ל אם כן לחץ 2"
דוד לא ידע אם לקבל או לא הוא לא רצה לדבר איתה הוא היה כל כך עצבני שהוא לא ידע מה להגיד
לה שהיא הרסה לו את החיים או בעצם בנתה אותם מחדש? שרית אמרה שזה לא יגמר לעולם
אם הוא לא ידבר איתה הוא הבין שהיא צודקת ולכן לחץ 2 פתאום שמע שמישו אומר מהצד
"i dont whant bayby" (אני לא רוצה בייבי)
דוד:"הלו נורית "
נורית:"כן דוד מה נשמע?"
דוד:"מה את רוצה תגידי לי?"
נורית:"אתה בבית? אני צריכה שתביא לי סיסמא של משו"
דוד:"לא אני אצל שרית"
נורית:"ממה למה?"
דוד:"נורית מה את רוצה מהחיים שלי את?"
נורית:"שמע אני לא ניראלי יחזור לפחות לא בשנה הקרובה "
דוד:"אה ממש מעולה אחראית פשוט ומה עם הילדה שלך?"
נורית:"אתה תסתדר"
דוד:"מזה אני יסתדר מה אני יגיד לה?"
נורית:"אני לא יודעת דוד אני חייבת ללכת ביי" אמרה מהר וניתקה ולא נתנה לדוד להשחיל
מילה כדי להגיב לה היא ידעה שהיא עושה טעות אבל לא היה אכפת לא ממנו ולא משיר הבת שלה
רק מהמאהב שלה שהיא הכירה בארץ לפני חצי שנה ומאז היא לא מפסיקה לדבר עליו דוד גילה
את זה לא ממזמן רק פתאום נשלח הודעה לפלא של דוד -מחר יגיע לבית של שרית מכתב-
הוא הבין שזאת נורית לפי המספר אבל מכתב הוא לא הבין איזה שרית חיבקה אותו חזק
הוא לא רצה לבכות לידה אבל הוא לא הצליח כל הלחץ עליו הוא הרגיש שהוא חייב להתפרק
ופשוט התחיל לבכות בלי הפסקה.
שרית:"בוא נלך לישון" חייכה אליו רק רצתה שהוא יפסיק לבכות
דוד:"סליחה שנפלתי עלייך ככה פתאום עם זה קשה לי עם הלחץ"
שרית:"אני מבינה אותך אני פה בישבילך תמיד"
דוד:"תודה"
שרית:"אין על מה אבל בוא רק נלך לישון ומחר נקום ליום חדש"
דוד:"אוקי" הוא חייך אליה שנייהם נשכבו על המיטה הוא מחבק אותה ונרדמו
-----------------------------------------
אני:"שייר אני יזיין אותך אני מתה לישון "
שיר:"יאו אבל רוצים אותך בטלאפון"
אני:"אין לי כח לענות שהתקשרו עוד שנתיים"
טל:"תביא לי לענות אל תתיחסי אלייה"
טל דיבר יותר מ10 דקות לא הבנתי מיזה בכלל אני רק רציתי לישון אבל איך אפשר שהוא צועק
צוחק ומדבר בקול רם רק רציתי שכולם ילכו מהבית לחצי שעה לא מבקשת יותר
אחרי שטל סיים אמרתי לעצמי תודה לאל אבל אל עבר שניה והוא קפץ עליי
אני:"כוס אמ'ק איתך אני רוצה לישון למה אתם חופרים לי כולכם בלא'ט"
טל:"כי הולכים"
אני:"דיי אתם הולכים ישש אני יכולה לישון"
טל:"יאו תיראו תדובה הזאת רוצה שנלך"
אני:"בונא יהומו למי אתה מדבר רק אני ואתה פה"
טל:"לייק גוף שלישי "
אני:"לייק תעוף ממני"
טל:"טוב אז אני הולך לבד לים"
אני:"מה יש מי יש ?"
טל:"חן אמרה לי שכולם קבעו לים ושנבוא "
אני:"מיזה כולם"
טל:"אני הבנתי רק מאי שני קסם אדיר ועופר"
אני:"טוב אני קמה "
קמתי ציחצחתי שיניים מהר שמתי תבג הים השחור שלי החלק אני הכי אוהבת אותו הכי נוח איתו
שמתי מעליי גינס קצר וחולצה סתם שחורה כפכפים שלי ויצאתי מהמקלחת נכנסתי לחדר
סידרתי תיק וירדתי למעטה טל היה עם גופיה לבנה והמכנס גלישה שזה הבגד ים שלו
אבא שלי הסתכל עלי מופתע
אני:"מה קרה?"
דוד:"גדלת"
אני:"לטובה?"
דוד:"בהחלט"
אני:"יופי=] יאאלה טל בוא,אמא אנחנו לוקחים לך תמכונית"
שרית:"לא אבל אנחנו הולכים לטייל"
דוד:"אז ניסע עם שלי"
שרית:"טוב איך שבלכם אבל אל תחזרו מאוחר"
דוד:"כן תהיו פה ב7"
אני:"טוב אבא =]"
נכנסנו לאוטו טל הביא תדיסק שהכין אצלי אתמול אספנו את חן
טל:"קלטו תשיר הזה"
"בוא לים, בוא לים, לים בוא
בוא לים, בוא לים, לים בוא
בוא לים, בוא לים, לים בוא
אם יש שמש אז אני הבן אדם האחרון
שבמקום ללכת לים ילך לישון
ותמיד תמצא אותי רוכב על איזה גל
אני דוהר אל השמש אחי כאילו אין מחר
תמיד מוצא את האמת הנסתרת אני שולף את העט
אני שולט במחברת אני והמילים זה אהבה על החוף
אני מצאתי את הדרך אז התחלתי לכתוב
יא כפרה תסלחי לי מותק מה השעה
אני לא נראה לך מוכר (יפתי) היא לא מזהה
אהה הבנתי את אנטי קשה להשגה
אם את לא רוצה אז למה את עושה הצגה
בוא לים ים כי כולם כבר מזמן שם מן
יש אבטיח וגם קולה בקן קן
אני מבטיח שיושבים פה בו בפאנן
כל היום בים אנחנו כל היום בים
בוא לים, בוא לים, לים בוא...
אז יש לי בגד ים מגבת סניפירים ומשקפת
יש לי תשש בש כמה גרעינים ומשקפי שמש
אני נמס פה איזו שמש חמה
כל כך חם שהקהל בא עם מקדם הגנה
ארטיק קרטיב שוקולד בננה מסטיק או לימון
די הבאת תג'ננה אחשלי חלאס תן לישון
תן לשבת בשקט ולהנות מהנוף
אני בסטלבט ואין סוף לחוף
אז מתבשל לי שעתיים בוא לשחות בינתיים
איך שרק נכנסתי כבר (ילד תצא מהים)
טוב נמאס לי עפתי בי אני כבר לא פה
כמו אידיוט נכנסתי עם כל החול לאוטו
בוא לים ים כי כולם כבר מזמן שם מן
יש אבטיח וגם קולה בקן קן
אני מבטיח שיושבים פה בו בפאנן
כל היום בים אנחנו כל היום בים
בוא לים, בוא לים, לים בוא...
כולם יודעים דים שזה נכון
כולם יודעים דים את הפיזמון
כולם יודעים דים בוא אל הים
מחכים לך מה איתך בן אדם
נו מה אתם עוד יושבים
יאללה חבר'ה חם בחוץ חם
ואם יש מישהו בדרך תגידו לו:
בוא בוא בוא בוא בוא בוא בוא
בוא לים, בוא לים, לים בוא"
התחלנו לשיר בצעקות את השיר וצחקנו כי זה שקוף כל החלונות היו פתוחים ופוזה על השמייים
אחרי רבע שעה הגענו לים החנינו וירדנו חן התקשרה למאי והיא אמרה לה שהיא בסוכה 4
הלכנו לשם ראינו את כולם ישר רצתי לקסם וקפתי עליו
אני:"התתגעגעתי אליייייייך"
קסם:"גממאני יפה אחת לא ראיתי אותך מלא זמן"
אני:"חבל על הזמן"
אמרתי לכולם שלום וגם טל כי הוא כבר הכיר את חלקם ואחרי 10 דקות הוא הלך עם חן
לאן רק אלוהים יודע הורדתי את החולצה מהגינ'ס ונשכבתי להשתזף עם מאי
ודיברנו על אהוובי =] והבנתי כמה אני אוהבת אותו ואני מתגעגעת
------------------------------------
"תיבחרי מה שאת רוצה" דוד אמר לשיר
שיר:"אבל אני לא מבינה למה אני צריכה חדר חדש אם יש לי את שלי"
דוד:"את המיטה ניקח כי את אוהבת וגם את הארון אבל אולי את רוצה להוסיף"
שיר:"למה אמא לא חוזרת"
דוד:"אמרתי לך שיר יש איזה שהוא מצב שהיא לא תוכל לחזור"
שיר:"אבל שהיא תחזור נחזור לגור בראשון?"
דוד:"לא שיר זה לתמיד אבל את תסתדרי את תמצאי חברים אחרים ואנחנו ניהיה בראשון אצל
סבתא ותוכלי להיפגש עם חברים יהיה לך טוב"
שיר:"מבטיח?"
דוד:"מבטיח לך"
שיר לא לקחה קשה את העזיבה של אמא שלה כי היא לא הייתה איתה בקשר כל כך עם דוד היא הייתה
בקשר מעולה הוא היה איתה הוא דאג לה והיא תמיד חלמה לגור עם טלי באותו הבית שיהיה לה
אחות גדולה והיא חשבה שאולי סוף סוף היא תגור איתה וגם היא רבה עם חברות שלה אולי
זה יהיה לה טוב כל המעבר הזה ככה היא חשבה.
היא בחרה שולחן מצבע ורוד היא רצתה חדר ורוד היא לקחה כל מיני בובות לשים על הסיפריה
באותו היום כבר העבירו לה את המיטה והארון ואת המחשב שלה שהיא אוהבת
מ11 בבוקר הם בסידורים גם רשמו אותה לבית הספר היסודי שיש באזור שיר הבינה שאם כל זה
קורה היא לא חוזרת לראשון וכך גם דוד לשנייהם נקלט שזה לתמיד למרות שזה מוזר
אבל דוד ושרית היו בשמיים מאוהבים מחדש
------------------------------------------
חזרנו הביתה בערך ב8 קצת אחרי שאבא שלי אמר לחזור לא שואלת תאמת ;D
ראיתי כל מיני דברים בבית ובחדר שלי את התמונה הענקית שאני אוהבת בחדר שלי
לא הבנתי אמא צעקה לי ללכת לחדר האורחים נכנסתי וראיתי חדר מדהים לא גמור
אבל ממש יפה ירדתי למעטה
אני:"מה המחדר של שיר עושה פה?"
שרית:"עדיין לא קלטת הא?"
דוד:"זה בסדר גם אנחנו לא"
אני:"דיי אתם עוברים לפה בדווק?"
טל:"אימלה איזה בתדודה בלונדינית יש לי מפחיד"
שרית:"כן כן הם עוברים לפה"
אני:"יייייייייייייייששששששששששש אני מאושרתת קפצתי על אבא שלי ועל אמא שלי ועל שיר"
שרית:"אני רואה את מאושרת מאוד"
אני:"בטח איך לא אמא שלי אבא שלי ביחד ושיר שלי איתי"
שיר:"את שמחה שאני גרה איתך?"
אני:"הכי בעולם אחותי"הרמתי אותה והיא צחקה
אני וטל עלינו למעלה ורציתי ללכת להתקלח אבל הוא תפס אותי
אני:"נו אני מסריחה תן לי ללכת להתקלח"
טל:"לא אני ראשון"
אני:"רוצה לראות איך שלא?"
טל:"נו" נתתי לו בעיטה בביצים הוא התקפל ואני רצתי למקלחת מרוצה
הורדתי את הבגדים שלי ונכנסתי למים החמימים מתנקה מכל החולות שהבאתי איתי ראיתי
שהשתזפתי אהבתי את המראה פתאום שמעתי שמישו פותח את הדלת ותוך שניה ...
מ-ה-מ-מ-ם
מדהים
משגע
מטריףףףףףףף
אוףףף צקצוקה אשכנזיה מה אני יכולה כבר להגיד לך אני מאוהבתתתתתתתתתת בסיפור הזה ובך אין את כישרונית .
ותזכרי עוד 10 שנים אני באה לקיבוץ שלך ואני רוצה הנחה חחחח 😁 😁 😛 😛
QUOTE (oshritsa @ 04/04/2007) מ-ה-מ-מ-ם
מדהים
משגע
מטריףףףףףףף
אוףףף צקצוקה אשכנזיה מה אני יכולה כבר להגיד לך אני מאוהבתתתתתתתתתת בסיפור הזה ובך אין את כישרונית .
ותזכרי עוד 10 שנים אני באה לקיבוץ שלך ואני רוצה הנחה חחחח 😁 😁 😛 😛
חחח אוקי את תקבלי הנחה עננקית
אוהבת אותך
מדהים כמו תמיד חנוש 😊
מצפה להמשך בקוצר רוח 😛
חחחחחח חוצפן מי שנכנס.. 😛 (גם אם זה אחד ההורים)
ממממ מה אני כבר יכולה להגיד.. מדהים.. =]
אמאאא'לה מי נכנס?!?!?!?!
תנעלי בפעם הבאהה.. 😊
פרק מדההההההההים!!!! 😁
מחכה להמשך מאמיי 😛
אוהבת רחלוש =]]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כמה שזה יפה
חנצו'ק יא כישרונית
מזה נכנסו לה לאמבטיה באמצה שהיא מתרחצת חוצפנית...חחח
יאא איך היא נתנה לה ביטה בביצים חחחחחח קיבלת שבץ על המקום וממתתי
ואיזה כיף עכשיו הם גרים כולם ביחד וזה..
ואני פשוט חייבת להגיד לך שנדלקתי על טל איזה חמוד הואאאאאא
את חייבת להמשיך עכשיו....
אוהבת->מירב
חעחעחע
היה כיפפפ היום :]]
פרק בנזזזזזזזזזזזז חחח
אוהבתוששש
לילטטט
ביושש