יאאאאא איייזזה ייפה..
ווואת לא שמת תחחלק של הפרק הקודדם =[
הההפררק ממדהיים..
וויאאלהה ששככבוו תעעששי פררק עם א ק ש ן במוא המובן..
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי
מתה עלייךך =]]
QUOTE (adva2244 @ 07/04/2007) יאייא ראשוננה?! כןןן 😁
מדהיםםם 😊
מחכה לעוד המשךך 😛...
חחע כן את הראשונה=]
תודה מאמי
חג שמח
QUOTE (שלומיתי144 @ 07/04/2007) השללמתי 2 פרקיים [:
איזה יפפים !!
ומזל טוב על ה-100 עמ' צ'וצ'קה :]]
שרק ירבו חח ;]
אוהבת אותך 3>
=]
תודה מאמווש שלי אוהבת אותך מלא מלא3>
QUOTE (smallgirl @ 07/04/2007) מדהייים תמשיכייייייי
תודה בוובי
יש מצב יהיה היום המשך
QUOTE (lidorushit @ 07/04/2007) מקסים חנוש =]
תמשכייייי 😛
תודה לידוורי
QUOTE (oshritsa @ 07/04/2007) צקצוקה אהובתי זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם מה עוד?
אממממ משגעעעעעעע
סיפור מספר 1
למרות שכל מה שאני רושמת זה כל תגובה שלי אבל הסיפור הזה באמת מהמםם ,מדהים,משגע וסיפור מספר 1 אצלי ואני חשבתי שזאת שיר נכנסה לה למקלחת לפי הרמז שלך
דברי איתי שאת באייסי
ומחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
^^איזה יצרת אומנות חחחח ^^
חחחע אני מאוהבת בךך תבייניי כבר!1
את גורמת לי לחייךך כמו מפגרת כל פעם מחדש
חחע כולם חשבו שזאת שיר או טל אמאמ טעוותXD
אוהבת אותך
QUOTE (sufipufi @ 07/04/2007) מאמי
קודם כל מזל טוב על ה-100..
ועכשיו קראתי איזה 3 המשכים ברצףף..
ואני חייבת להגיד שאת מוכשרררררררררת :]
אהבתתי מממש..
הממשך
דחוףףף
חחע תודה מאמי שלי=]
איזה בווביי את
ההמשך הבא מוקדש לך😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/04/2007) פרק
מ=ה=מ=ם..!!
המשך =]
תודה קאריני
QUOTE (shani_310 @ 07/04/2007) יאאאאא איייזזה ייפה..
ווואת לא שמת תחחלק של הפרק הקודדם =[
הההפררק ממדהיים..
וויאאלהה ששככבוו תעעששי פררק עם א ק ש ן במוא המובן..
שחכתי/:
חחח בישבילך😛
QUOTE (חנ!ש @ 08/04/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי
מתה עלייךך =]]
תודה אוחטיי.!
תדברי איתי אני חייבת לספר לך חן התאהבתי=]
את את את החיימשלי
QUOTE (hofit189 @ 08/04/2007) פרק יפה 😊
תמשיכי לכתוב!
תודה שוושה=]