QUOTE (_ליווש_ @ 08/04/2007) את..? 😛
מדהים!
המשך..
טננקיו נושה שלי
חיים שלי ?
אני אוווהבת אותך !
ווואני רוצצה לההשמך על הדדרך כזה 😛
חחע טוב שמנע אני שמה עכשיו מקווה שתאהבו
מהפרק הקודם:
לוטם:"אמ אמ הפעם הראשונה שלי זה עם אחת שהייתה יותר גדולה ממני בגיל 15"
טל:"ואתה ניר?"
ניר:"הפעם הראשונה שלי הייתה בגיל 13 עם איזה אחת בת 18"
אני מאי וחן הסתכלנו עליו בשוק והבנים צחקו ואמרו לי בונא אחי שיחקת אותה
ישבנו כולם עוד קצת ואחרי זה כל אחד הלך לישון לפני שהספקנו לשים לב כולם התחלקו לזוגות
ראיתי את..
פרק 58
חן וטל הולכים לחדר של ההורים של לוטם ואני כזה אווקי פתאום נזכרתי
--------------------------------------------
חן:"הפעם הראשונה שלי הייתה עם אלירן כולם מכירים את הסיפור אחד שהיה לי איתו משו"
טל:"מה אבל פעם שעברה הייתה בתולה"
חן:"הייתי זה קרה פחות מחודש" טל הסתכל עלייה והביא חיוך כזה ענקי וגם חן החזירה לו
--------------------------------------------
לוטם לקח את היד שלי ונכנסנו אליו לחדר סגרנו את הדלת ואני ישבתי על המיטה
לוטם:"מאמי מה יש עוד יומיים?"
אני:"מה יש עוד יומיים?"
לוטם:"יש לך טסט"
אני:"ואאלה איך שכחתי "
לוטם:"בגלל זה מגיע לך נשיקה ענקית" הוא התקרב אלי ונתן לי נשיקה קטנה על הפה
אני:"יא רע באלי נשיקונת "
לוטם:"רק נשיקונת?"
אני:"לא נשיקה ענקית"
לוטם:"אני מאוהב בך קטנה שלי" הוא התקרב אלי והתנשקנו אחרי 2 דקות שכבתי על המיטה והוא מעלי
ואנחנו מתנשקים הוא ירד לצוואר והתחיל לנשק אותי וקם
לוטם:"אני עושה לך איקי"
אני:" חחע טוף" הוא המשיך לנשק אותי וזה היה מדהים כל כך נעים אחרי כמה דקות הוא קם ממני
וחייך הבנתי שיש לי איקי הרגשתי חם באזור של האיקי תפסתי אותו וגילגלתי אותו ועליתי עליו
התחלתי ללקק לו את הצוואר והוא צחק הבנתי שזה עושה לו טוב נתתי לו מידי פעם נשיקות קטנות
ומטריפות בשפתיים ואפילו נשכתי אותו פעם או פעמיים את השפה התחתונה ירדתי לצואר והפעם
אני זאתי שעשיתי לו איקי הורדתי לו תחולצה והתחלתי לנשק לו את הבטן הוא אהב את זה
אני מנשקת ומלקקת אני יודעת שהוא אוהב את זה אחרי כמה דקות הוא סיבב אותי והפעם
הוא הוריד לי תחולצה ונישק אותי בבטן וגם תמכנס לאט לאט הוריד לי ונישק אותי שם
אבל על התחתונים
אני:"מאמי לא מתאים"
לוטם:"אני יודע סליחה אושר שלי"
הפסקנו את זה ושתיינו שמנו פיצמה ונכנסנו למיטה
-----------------------------------------
"את טובה" אמר טל לחן
חן:"חחע זה מחמאה הא? בישביל מישהי האלף שלך"
טל:"ה20 אלף למה לא הגזמת"
חן:"חחע כי זה נכון"
טל:"לא באלי לישון"
חן:"באלי סיגריה"
טל:"באלוהים מתאים לי אבל לא נעים פה בחדר"
חן:"אתה קולט ששכבנו במיטה של ההורים שלו"
טל:"עכשיו שאת אומרת זה נשמע קצת חולני"
חן:"קצת הרבה"
טל:"בואי אלי" טל הרים אותה כמו מלכה והביא אותה לסלון הוא היה עם מכנס רק והיא עם
מכנס קצרצר וחולצה ארוכה של טל היא לא מצאה משו אחר בחושך והם ישבו ועישנו
חן:"בוא נעיר את כולם"
טל:"אם אני נכנס ורואה את לוטם ובתדודה שלי ביחד אני מת על המקום"
חן:"אתה לא תראה אותם כי הם לא"
טל:"אולי היום כן אחרי כל השיחות"
חן":בוא רגע למטבח" טל לא הבין מה היא רוצה שנייהם מעשנים והולכים למטבח
חן התחילה לפתוח את כל הארונות במטבח וטל הסתכל עלייה לא מבין מה היא עושה
טל:"מה את משוגעת מה את עושה לא יפה"
חן:"שתוק שניה"
טל:"סליחה לא ידברXD " שנייהם התחילו לצחוק חן הוציאה שוקולד נוזלי כמו מייפל
לקחה משמלו ובמבה
טל:"מישהי כאן רעבהP:"
חן:"חחע לך תעיר את ניר ומאי"
טל:"נירלך לכי את "
חן הלכה העירה את מאי וניר הם לא ישנו הםם היו בדרך והם הסכימו לזרום והלכו כולם לחדר של
לוטם וטלי
--------------------------------------------
"בווווווקר טווווווווב" כולם צעקו ופתחו את הדלת ואני ולוטם היינו מתחת לשמיכה
מתחבקים ומתנשקים מידי פעם.
טל:"חן אמרתי לך אני לא רוצה לראות את זה"
אני:"חח תרגע "הורדתי את השמיחה מעליינו שיראו ששתינו עם פיגמ'ה
לוטם:"לפחות אנחנו לבושים מה שחן אמאמ"
חן:"שתוק אני לבושה בדרך שלי"
אני:"מה יש לך ביד?"
חן:"זה " הצביעה על הדברים " סתם עכשיו תבינו"
כולם נכנסו והתיישבו אחד על השני
חן:"כולם זורמים כן?"
כולם:"כן"
חן:"סבבה כל אחד מקבל פה משימה ואפחד לא אומר לא ואני נותנת ראשונה את המשימה"
לוטם:"מתאים" התחמם
חן:"סבבה לוטם שכב שניה" עשה מה שהיא אמרה הוא שכב חן באה פתחה את השוקולד
ושפחה על החזה שלו ועד לטבור
לוטם:"את משוגעת"
חן:"עכשיו טלי צריכה ללקק את זה"
לוטם:"אוי אהבתי"
אני:"חחע שידור חוזר" התחלתי ללקק את כולו אפילו נקודה קטנה של שוקולד לא הייתה עליו
ושסיימתי כולם התחילו לצעוק טלי טלי ואני צחקתי
היה כל מיני משימות שמו למאי בפה במבה ואחד אני הייתי צריכה להוציא בנשיקה צרפתית ואחרי זה
ניר היה צריך ,טל וחן כתבו על הגב שלהם את השם של השני עם לורד משהו שלא יורד מהר
בענק טל היה צריך ללקק ללוטם את הפיטמה היה כל מיני דברים משוגעים ככה עד 6 בבוקר
ואז אחרי כל זה כל אחד הלך לישון......
--------------------------------------------
"משפחת נדר הינה זה כאן"
"איציק אחי זה פה בוא לפה"....
מאירועי הפרק הבא:
כולם בשוק אף אחד לא יודע איך להגיב לזה
חן מבינה כמה דברים אחרי תקופה ארוכה והאקס עוזר לה להבין
יוני וליז עוברים אבל כניראה אף אחד לא מקבל אותם יפה
איזה מדהיייייים (:
יואו איזה מותח מה שיהיה בפרק הבא😊
יאללה תמשיכי 😛
אוחחחחחחחחחחח איתך מה עכשיו אני יגיב לך מפרק לפרק הוא נעשה סופרררר מהמם,מדהים,משגע
יפה שלי אני יגיד לך שוב זה מהמםםם משגעעעעע
חחחחחח לוטם בשבילך זה ****(את יודעת מי) אווי אם זה באמת היה לך קורה עם ****
טוב אני יפסיק לחפור אוהבת אותך צקצוקה ודברי איתי דחוףףףףףף
וחג שמח
יאאאא אהבתי מאממממי !#;
תמשייייכי דחוווווףף
אני במתח אשש :I
מדהיםםםםםםםםם
ואני מחכהה
למה
שאת
רוצה
לספר
לי
=]]
חג''ש
אוהבתתתתתתת :]]]
מהמםםםםםםםם...
תמשיכיייי מאמייי..😊
מהמםםםםםםםם...
תמשיכיייי מאמייי..😊
מממדהימה שששלי אייזה ייפה
מחחכה לללללהמשך !!@
מ=ד=ה=י=ם !=!=!
פרק שולטטט..
חח אהבתי את מה שחן הציעה.. 😉
מחכה להמשך מאמיי 😛
אוהבת המוווווווווווווווון רחלוש =]]
יאווווו איזה פרק מצחייק, אהבתתי [:
ומה שיהיה בפרקק הבאא - כולי בלחחחחחחחחחחחחץ !
דחחווף המשך יפפשלי [:
חג שממח [:
QUOTE (lidorushit @ 08/04/2007) איזה מדהיייייים (:
יואו איזה מותח מה שיהיה בפרק הבא😊
יאללה תמשיכי 😛
תודה לידוורי...
כןן אני מבטיחה לך שיהיה הרבה דרמה😊