ממש ממש ממש ממש יפפה !
המשך 😊
איזה זבל אליאאב,
שונאת בנים כאלהההההההה.
לא יהיה היום המשך ]:
יהיה מחר - מבטיחה 😊
אוהבת 3>
נחכה כמה שצריך 😊
שבת שלום ((:
מגיע לוווו =\\
תמשיכככככי 😊
ש-ב-ת ש-ל-ו-ם
יפה מאמיי
המשך
שבת שלום :]
אהההההההההההה בנזונה
אני יראה לו מזה תגידי עיר שם רחוב ואני יכננס בווווווווווווווווווווו
😁 זהו נרגעתי
המשך כפרה שלי
יאואואואו איזהה זבלל האליאב הזה... פ-ו-ז-ו-ת...
מאמי יצצצא מעללףף...
הממשךך
דחוףף 😊
המשך 😛
בן חזר הביתה . . .
"עדיי? " הוא צעק
"בן........" השבתי.
בן: "רצית לדבר איתי?"
אני: "כן...שמע אני מצטערת על הכל,אני לא מאמינה שהייתי בצד של אליאב המפגר הזה...
באמת בן אני כל כך מצטערת...ואתה צודק,אני לא צריכה להיות איתו אחרי כל מה שהוא עשה
ואני חייבת לך תודה ענקית על כל מה שאתה עושה בשבילי...ואתה הכי חשוב לי בעולם ואני לא רוצה לריב איתך
בגלל א-ף אחד , ובמיוחד בגלל מישהו כמו אליאב..."
בן: "מה קרה ? מה רבתם?!"
אני: "כן,עזוב הוא סתם מניאק אני לא רוצה לשמוע ממנו יותר..."
בן: "טוב מאמי את יודעת שאני מת עלייך"
אני: "גם אני אח שלי " 😊
התחבקננננו והלכנו לאכול משהו ביוחד (:
הפלא' שלי צלצל,זה היה אושרי [=
אני: "הלו?"
אושרי: "דידי? מה קורה יפה זה אושרי..."
אני: "הכל טוב מאמי מה איתך ?! "
אושרי: "בסדר מאמי איפה את?"
אני: "בבית..."
אושרי: "אאה חיפשתי אותך בביצפר איפה שכיתות י' ולא ראיתי אותך חח"
אני: "אהה חח כן,הברזתי לא היה לי כוח ליום הזה..."
אושרי: "אה..קרה משהו?" =\
אני: "לאלא,שום דבר [="
אושרי: "טוב מתוקה שלי יש מצב אני רואה אותך?"
אני: "ממ..מתי?"
אושרי: "ממ לא יודע אחה"צ ?"
אני: "חברה תהיה אצלי..אבל תבוא גם " (:
אושרי: "סבבה כפרה אז אני ידבר איתך.."
אני: "סבבה מאמי .. .ביי"
אושרי: "ביי מתוקה"
בן: "הופה הופההה מי זה היה !?!?" שאל בסקרנות.
אני: "סתם ידיד חחחחחח "
בן: "ידיד...חחחחחחח יאללה ספרייייייי... מי זה?"
אני: "אושרי אחד..."
בן:"איזה אושרי ????????? מהביצפר שלנו ?! אושרי הלוי?"
אני: "מה אתה מכיר אותו?" הייתי קצת מופתעת.
בן: "כן יא גמורה הוא אחלה ילד..אבל מה הוא רוצה ממך?"
אני: "סתם הוא יבוא לפה היום.." 😛
בן : "חח סחטיין עלייך אחותי 😉 "
עליתי לחדר,נכנסתי למקלחת - הייתי שם איזה שעה בלי הגזמה חח,פשוט נרגעתי מכל היום הזה.
ראיתי שכבר 3 וחצי,התקשרתיי ליעלי :]
"יעלי איפה את מאמי?"
"בבית מאמי אני נכנסת למקלחת ובאה " אמרה.
אני: "סבבה בובי..אממ גם ידיד שלי בא....זה שעזר לי אז בסמטה..."
יעל: "אה וואלה טוב מאמי אז אני יבוא עוד חצי שעה בערך יאלה ביי שמנה"
אני: "ביי קוקי " 😛
באתי קצת למחשב וראיתי שיש לי הודעה מלא אחר מאשר - אליאב ! |:
- אליאב ברון - 15:26:10:
עדי?
- אליאב ברון - 15:29:00:
נו מה יענו את לא עונה בכוונה? מה הקטע ?
למה את לא רוצה שנדבר ?!
בגלל מה שאמרתי ליד חבר שלי?
זה היה סתם! מה את לוקחת קשה מה ילדה קטנה?
דידי המלככככככה [; 15:31:30:
כן אני ילדה קטנה,
ולא באלי לדבר איתך...אני לא מספיק ברורה ?!
- אליאב ברון - 15:31:52:
וואלה סבבה..זכרי עדי........סלאמת
דידי המלככככככה [; 15:32:20:
סלאמת חומד :]]]]]]]]]]]]]]]]]] !
- אליאב ברון - 15:33:12:
ווי מה יש לך ?
סעמק קיבלתי מכות מאח שלך ההומו הזה
אחרי כל זה אני אומר לך אני אוהב אותך
ואת מדברת מסריח ? וואלה עם זה היחס שלך...עדיף באמת שלא נדבר
ביי
דידי המלככככככה [; 15:33:20:
אני מדברת מסריח,אתה מדבר מסריח...
זה בסדר מאמי אנחנו תיקו 😊
ביי ביי
הייתי כל כך עצובה........לא ידעתי מה לחשוב.
אולי לא הייתי צריכה לדבר אליו ככה...אבל משהו אמר לי שאני לא צריכה לסלוח לו על מה שקרה היום בביצפר.
אושרי התקשר ואמר שהוא עוד מעט יהיה אצלי.
בינתיים יעלי באה (:
עלינו לחדר וסיפרתי לה קצת עליו..שהוא התקשר אליי כמה פעמים בזמן האחרון וכל זה..
דפקו בדלת - זה היה אושרי
נכנסנו ועלינו לחדר שלי :]
יעל לא הפסיקה להסתכל עליו,זה היה נראה כאילו היא די נדלקה עליו..
היא הייתה על המחשב ואנחנו ראינו טלוויזיה על המיטה. =\
"עדי..אני צריך לדבר איתך לבד" הוא לחש לי באוזן.
אני: "נדבר אחר כך .. "
אושרי: "טוב יפיופה קטנה.."
יעל פשוט לא הוציאה מילה מהפה.
אושרי: "יעל למה את לא מדברת מאמי?"
יעל: "אמ סתם לא רוצה להפריע לכם.."
אושרי: "להפריע למה ? חח את לא מפריעה בכלום יפיפיה..."
היא הסמיקה..זה היה כלכך ברור שהיא רוצה אותו.
הלכתי להביא לנו לשתות,כשחזרתי לחדר הייתי בהלם ממה שראיתי.............
זה סיפור מושלם..
אבל ממש...
תמשיכי מאמי ובלי למתוח אותי..
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
היה שווה לחכות ((:
איזה חמודים בן ואושרי 😊
שבת שלום בובי (:
חח יאאא איזה פרקק יפהייפה 😛
אני במתחחח :||
רגע אני רוצה למחפש
הם התנשקו?@#@
הממממממממממממממממשך