מווושלם!!!
זה כ"כ יפה!!
המשך מאמי..
😮
😮
😮
איזה סיפור......................
מהמםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!!!@
אממממממממא.
תעשי המששך 😢
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אין מילים סיפור מושלם :]]
תמשיכיי נסיכה מהררמהמהמרממהמכמהמרררר
תודההה מתוקקקקות
יהיה המששך היום! 😉
QUOTE (MaaaMz @ 01/01/2007) תודההה מתוקקקקות
יהיה המששך היום! 😉
😁
יששששש
מחחככה ומצצפה 😊
וואי זה כזה יפה..
זה מהמם...
תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
ה מ ש ך 😁
אליאב: "אז מה קורה?"
אני: "ממ בסדר..מה איתך?"
אליאב: "עכשיו מושלם...."
"עדי אני חייב להגיד לך מה אני מרגיש........."
"אני מקשיבה" השבתי.
"אני כל היום חשבתי עלייך...חשבתי מה היה קורה אם לא הייתי עושה מה שעשיתי אז בסמטה...
אני מודה אני מפגר אני טמבל אני רק רציתי לעשות פוזות על חברים שלי,להראות להם שאני יכול להיות אחד מהם
ואני לא רוצה להיות אחד מהם,אני רוצה להיות אני עצמי.
בחיים לא הרגשתי מה שאני מרגיש אלייך..אני מפחד להגיד את זה אפילו לעצמי,אבל נראה לי שהתאהבתי בך..."
הוא הוריד את הראש....הרמתי לו אותו,הסתכלתי לו בעיניים ואמרתי:
"אני לא מפסיקה לחשוב עלייך,לא חשבתי שזה יקרה לי...
ואני מבינה שניסית לעשות רושם על חברים שלך..אבל לא היית צריך לעשות את זה,
ובכל זאת,אני סולחת לך..באמת.
אני לא מכירה אותך,ונראה לי שאתה בן אדם מקסים........אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי,אני מבולבלת."
אליאב: "אין לך מה להיות מבולבלת,אני אוהב אותך,כל הזמן הראש שלי חושב עלייך,
וואלה עדי אני שומע שירים אני נזכר בך,אני אוכל ומדמיין את הפנים שלך...את החיוך היפה הזה שלך...שעכשיו את מחייכת..
גם אם אני ארצה אני לא אוכל להפסיק לחשוב עלייך ולרצות אותך ו.....ל א ה ו ב אותך !....."
התקרבנו אחד לשני,התנשקנו..הרגשתי כל כך הרבה דברים בנשיקה הזאת,
הרגשתי שאני מוכנה לעשות הכל בשבילו,הוא חיבק אותי כל כך חזק ואמר לי שהוא מצטער.
אליאב: "את כל כך יפה ומקסימה ומדהימה..לא מגיע לך מישהו כמוני"
אני: "דיי" , השתקתי אותו ונתתי לו עוד נשיקה 😛
הפלאפון שלי צלצל,לא הכרתי את המספר הזה..
אני: "הלו?"
"עדידוש מה קורה מאמי זה אושרי"
אני: "אה אושרי...בסדר מותק מה איתך?"
אושרי: "בסדר יפיופה איפה את?"
אני: "סתם...בחוץ....עם ידיד"
אושרי: "אה טוב מאמי היה בא לי לראות אותך,אבל לא משנה"
אני: "טוב מאמי אז..נדבר יותר מאוחר?"
אושרי: "סבבה...ביי כפרה"
אני: "ביי.."
אליאב:"מי זה היה?"
אני: "ידיד.."
אליאב: "תגידי,אין לך אף אחד נכון?"
אני: "יש לי........"
אליאב: "מה? מה יש לך?!"
אני: "אותך................" 😛
אליאב: "יואו כפרה עליך...אני אוהב אותך ... אני אוהב אותךךךךךךך " הוא צעק.
אני: "חחח דיי נו מה אתה צועק" וצחקתי D;
אליאב:"חחח בא לך לבוא אלי?"
אני: "לא מאמי כבר מאוחר נראה לי אני יחזור הביתה..."
אליאב עשה פרצוף עצוב 😢 אוי לא יכולתי לעמוד בזהההההההה
אני: "נו .. 😢 "
אליאב: "חח טוב יפה שלי..בואי אני אלווה אותך"
אני: "סבבה 😛 "
כל הדרך חזרה הלכנו מחובקים...הרגשתי כל כך בטוחה איתו,כל כך מוגנת....
הגענו נתתי לו נשיקה+חיבוק ועליתי הביתה 😛
נכנסתי הביתה ובן היה בסלון ראה טלוויזיה ואכל
בן: "מה את כל כך מאושרת?" 😛
אני: "מה איכפת לך?חחחחחחח"
בן: "חחחח סתם שמח שאת שמחה " וקרץ לי
אני: "חח טוב יאלה שמן אני בחדר"
בן : "טוב דבע"
הייתי כל כך מאושרת,הייתי בענניםםםםםםם...הייתי הילדה הכי שמחה בעולם !! 😊
ולחשוב שרק לפני כמה זמן,שנאתי את הילד הזה...
הייתי קצת במחשב ואז ראיתי ששלחו לי הודעה לפלא',
זה היה אליאב (:
הוא כתב לי : "יפה שלי..לילה טוב שיהיה לך...אני יראה אותך מחר כן? P:
אל תשכחי שאני אוהב אותך..כל כך....מואה "
עלה לי חיוך ע נ ק י על הפנים 😊 !!
כתבתי לו : "לילה טוב נסיך,כן אני יראה אותך מחר.. חח
אוהבת מלא .. ! "
אמא נכנסה לי לחדר
אמא שלי : "אה דידי מתי חזרת מתוקה?"
אני: "אממ לפני כמה דקות " 😊
אמא שלי: "אה טוב חמודה את לא הולכת לישון? יש מחר בית ספר "
אני: "כן , לילה טוב " נתתי לה נשיקה והיא הלכה.
סגרתי ת'אור בחדר והלכתי לישון.
הבוקר בא :] אמא העירה אותי
נכנסתי למקלחת,סידרתי ת'שיער
רציתי להתייפייף כי אני יראה את אליאב היום בביצפר 😛
לבשתי חולצת ביצפר לבנה,מעל זה קפוצ'ון לבן..ג'ינס סקיני כהה ונעלי בובה.
יעלי באה והלכנו לביצפר.
אני: "יעלי,אתמול ראיתי את אליאב...אני אוהבת אותו"
יעל: "מה? איזה אליאב? ההוא מהסמטה???????????????!"
אני: "כן,דיי אל תעשי לי קטעים מזה,גם ככה קשה לי"
יעל: "עדי מה קשה? מה אתם יענו ביחד עכשיו? אחרי כל מה שהוא עשה לך? מה עובר עלייך?
את אפילו לא מכירה אותו !!!!!! "
אני: "אבל אני אוהבת אותו.........באמת"
יעל: "טוב מאמי מה אני יגיד לך..גם ככה את לא תקשיבי לי "
אני: "טוב מה ככה מה עם מתן?"
יעל: "סתם לא יודעת מה יהיה איתו......ילד זין ! "
אני: "עדיף שתשכחי אותו תמצאי מישהו אחר וזהו 😛 "
יעל: "חחח כן אה..באמת עדיף /: "
מתן זה האקס של יעל,הוא בגד בה עם אחת מהשכבה שלנו,
אחרי כל מה שקרה הוא לא מפסיק לרדוף אחרייה../: !
אליאב שלח לי הודעה לפלא' :
"דידי איפה את כפרה? אני בבניין שלך באתי להגיד שלום בואי לכיתה שלך"
באתי לכיתה וראיתי אותתו 😊 הוא חיבק אותי חזקקקקק ונתן לי נשיקה [; !
אליאב: "מתי מסיימת הנסיכה שלי?"
אני: "חח 1 וחצצצצי מאמי,מתי אתה?"
אליאב: "12 קוקי .. אז אני ידבר איתך יותר מאוחר אני לא יספיק ללכת לספורט יאללה ביי יפה שלי אוהב אותך"
אני : "טוב ביי מאמי אוהההההבת אותך "
יעל עמדה בצד והסתכלה,
יעל: "עדי אני לא בעד זה שתהיי איתו..אבל אני רואה שאת שמחה אז..מי אני שיהרוס לך את זה?
לדעתי זאת טעות איומה,אבל את יודעת שאני בכל מצב איתך אז בהצלחה אחותי אני מקווה שלא תיפגעי "
אני: "תודה חיים שלייייי את לא יודעת כמה זה חשוב לי..." וחיבקתי אותתה ! :]
היה צלצול,נכנסנו לכיתה...כל השיעור חשבתי איך אמא ואבא יקבלו את אליאב,בן בחיים שלי יתן לי להיות איתו
מה אני אעשה? ]:
נגמר השיעור,חברה שלי אמרה לי שהשהו את בן מביצפר כי הוא הלך מכות.
הלכתי מהר לכיתות יא' וראיתי את בן ואליאב !!!!!!! :|
אני : "בן מה אתה עושה?~!?!?!?!?!?!?!" צעקתי.
בן: "מה אני עושה ?! מה את יוצאת עם הבן זונה הזה? תגידי מה את דפוקה???????"
אני: "אל תתערב בן,זה לא עניינך !!!!! "
אליאב: "עדי זה בסדר...אני ידבר איתך כבר..ביי"
קרץ לי והלך.
בן: "תגידי ... את לא קולטת שאת משחק בשבילו? הוא מנצל אותך !!!!!! "
אני: "בן כוס אמק ממתי אתה מתערב לי בחיים ?!? אה???? תתעסק בעניינים שלך מבין ?!
ותודה שהרסת לי עכשיו הכל,ביי"
זרקתי לו ת'תיק והלכתי.
הייתי כל כך מבואסת,עצבנית,עצובה.. כל הרגשות התערבבו לי ביחד.
מצד אחד אני יודעת שהוא דואג לי,
מצד שני מה הוא מתערב בכלל ?! ....
נכנסתי לשיעור כמובן באיחור והמורה שלחה אותי להירשם..
איזה יום נאחסססס !!!!!
חזרתי לכיתה,הבאתי לה ת'פתק הרשמה וסיפרתי הכל ליעל
המורה: "עדי צאי החוצה,את לא תדברי בשיעור שלי."
אני: "סליחה אני לא אדבר יותר"
המורה: "לא שמעת אותי? צאי מיד ! "
לקחתי ת'תיק ויצאתי מהשיעור...ראיתי את אליאב במחששה
באתי לשם.
אני: "אליאב אני מצטערת...."
אליאב: "אל תצטערי עדי..זה בסדר..."
"אוף......למה אתה בחוץ?" שאלתי.
אליאב: "סתם לא היה לי כוח להיכנס לשיעור אני עצבני"
אני: "אה...טוב"
אליאב: "את חושבת שאני מנצל אותך נכון? שאת משחק בשבילי?"
אני: "לא אליאב..אני יודעת שלא..אבל תבין את בן הוא דואג לי"
אליאב: "טוב בסדר אני מבין...אבל אני יודע שהוא יכניס לך שטויות לראש..את בטח חושבת שאת צעצוע בשבילי
לא עדי את לא,את הכי חשובה לי בעולם."
אני : "אל תדאג מאמי..." הוא נתן לי נשיקה קטנה.
ראיתי מישהו קורא לאליאב איזה ערס אחד,
לא סתם ערס...חבר שלו שהיה בסמטה אז.
המשך בפרק הבא(:
תגיבו .. אוהבת אתכםםם
יוו כמה שזה יפה..
מוכשרת אחתתת..
תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
השלמתי הכל..
יאוו היא דפוקה/;
המשך