תודה יפות שלי
יהיה המשך מחר,
אוהבת 3>
וואה וואהההאהה
מדהייםם
תמשיכייי
יפפפה לאללה..
הממשךך
דחוףף
בנות,אני חייבת ללמווד..😢
אני מקווה שיהיה המשך בערב ..
אוהבת 3>
ליאני בהצלחה יפתי ((:
תמשיכי כשתוכלי, מחכה 😛
אוהבת 😁
יאווווו מדהיםםם!!
י'מוכשרת אחת מחכה להמשךךך!
לווובב יוו..
המשך - מצטערת שזה כזה קצר,פשוט בקושי יש לי זמן . . .
ראיתי מישהו קורא לאליאב איזה ערס אחד,
לא סתם ערס...חבר שלו שהיה בסמטה אז.
"הוו את מי רואים פהה. . . שלום לך" אמר.
אני: "טוב אליאב אני הולכת אז נדבר?"
אליאב: "אם יבוא לי..."
אני: "מה?" 😯
אליאב: "חח סתם סתם יאלה בי מאמי"
אני: "ביי"
אם יבוא לי ?! מה זה אם יבוא לי ?! הייתי בשוק מההתנהגות שלו,
כמה פוזות הוא עושה ליד חברים זה פשוט לא יאוממן.. !
לפני שניה הוא אמר לי שאני הכי חשובה לו בעולם,
פתאום כשחבר שלו בא הוא מתנהג מסריח ? איכס איזה ילד דפוק !
ולחשוב שרבתי עם בן בגללו... 😢
לא היה לי כוח לכל היום המעצבן הזה,אז הברזתי מכל היום וחזרתי הביתה.
הייתי לבד בבית,שלחתי לבן הודעה לפלא' . .
כתבתי לו "בן איפה אתה?"
הוא כתב לי : בביצפר למה?
"סתם אני בבית..אם אתה לא נכנס לשיעורים אז בוא הביתה אני רוצה לדבר איתך" השבתי.
הוא כתב לי: "אני יבוא עוד שעה בערך "
חשבתי מה אני הולכת להגיד לו,הוא כ"כ חשוב לי..
והייתי טיפשה שרבתי עם אחי בגלל אליאב האידיוט הזה !.. 😢
"היא יודעת, אנשים תמיד אומרים לה
אנשים רק מתערבים לה
מה ללבוש, מה לאכול
מה נכון, מה לא נכון..."
הפלא' שלי צלצל זאת הייתה יעלי (:
אני: "יעלללללללי " 😛
יעל: "דידי איפה את ??! אני שעה מחפשת אותךךך......! "
אני: "הלכתי הביתה אין לי כוח ליום הזה ... את לא יודעת מה קרה.." אמרתי בקול מאוכזב.
יעל: "אאה..מה קרה ?!"
אני: "אני אספר לך כבר אחר כך,בואי אלי אחרי ביצפר"
יעל: "אני צריכה לשמור על אחי =\ אני אבוא אליך ב4 ככה סבבה מאמי?"
אני: "טוב קוקי,תגידי .. . ראית את בן?"
יעל: "כן ראיתי אותו מקודם בקיוסק,למה?"
אני: "אה סתם מאמי..טוב אז דברי איתי"
יעל: "טוב אחותי יאלה צ'או (; "
אני: "צ'או חיי"
התחברתי לאייסיקיו כתבתי אוואי
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
אאח,כמה אנשים יכולים להיות מאכזבים..
- גודל הציפייה כגודל האכזבה -
פה חזרתי מוקדם [: #
יעלי אני אוהבת אותך אושר שלי ;-*
בהההההההי P;
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הפלא' שלי צלצל על הצג היה כתוב - אליאב ברון -
התלבטתי אם לענות או לא,בסוף החלטתי לענות.
אני: "הלו?" 😊
אליאב: "דידי איפה את נסיכה?"
אני: "בבית"
אליאב: "אה טוב מאמי מה הברזת?"
אני: "כן"
אליאב: "טוב מה יש לך?"
אני: "כלום לך?"
אליאב: "בואנה עדי מה נסגר איתך ? מה זה הדיבור הזה ?!?!"
אני: "איזה דיבור מתוק?"
אליאב: "הדיבור הזה..יאלה כוס אמק מה את עושה לי טובה יענו שאת מדברת איתי?
את לא רוצה לדבר איתי תגידי,אני לא יתקשר יותר וזהו."
אני: "אאמ סבבה,אז אל תקשר יותר"
אליאב: "וואלה....ביי"
וניתק.
עשיתי טעות שדיברתי אליו ככה? התחרטתי על הדיבור הזה,
אבל אז נזכרתי במה שהוא אמר לי ליד החבר הזה שלו..אז מגיע לו בדיוק אותו דיבור לא? /=
הייתי כ"כ מבואסת.... 😢
שמתי את השיר האהוב עליי ושקעתי במחשבות
מלאך - אביב גפן.
"מפתח המרחק פתח לי שער של געגועים
והפחד השואל בי האם את שלי
אל תעזבני את המלאך שלי
לפעמים אנ'לא מבין אותך את עוברת שינוי
לפעמים אני בורח לא להיות תלוי
אבל חוזר אלייך את המלאך שלי
אני נווד זרוק שהתאהב לו בנסיכה
בין כל היפות האלו את היית שונה
אני שלך לנצח את המלאך שלי
אני שלך לנצח את המלאך שלי "
תגיבו יפים שלללללללי 😊
קצקצר אבל מדהים 😊
לא עשתה טעות ולא נעליים מה זה היחס הזה?בעע אליאב...
אוהבת 😁
QUOTE (lidorushit @ 04/01/2007) קצקצר אבל מדהים 😊
לא עשתה טעות ולא נעליים מה זה היחס הזה?בעע אליאב...
אוהבת 😁
תודה יפתי 😊
אוהבבבבבבת המון 3>
קצר אבל יפה..
יפה מעוד חשוב לציין...
ותמשיכי ומהר...
אני מאוהבת בסיפור שלךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 04/01/2007) קצר אבל יפה..
יפה מעוד חשוב לציין...
ותמשיכי ומהר...
אני מאוהבת בסיפור שלךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
תודה מירבייי 😁
מואאההההההה
מושלםםםםםם!!כמו תמידדדד!!
אליאב המניאקק 😠
המשך מותק 😛
המשך???
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....