רותמי אילנה התקשרה אליי ואמרה שאנחנו מתחילים מחר בתשע (:
תעבירי למי שאת יכולה..
כשאת פה תתחברי לאיי סי 😛
QUOTE (lidorushit @ 24/01/2007) רותמי אילנה התקשרה אליי ואמרה שאנחנו מתחילים מחר בתשע (:
תעבירי למי שאת יכולה..
כשאת פה תתחברי לאיי סי 😛
יאייי.. תשבעיייי:]]
איזה כייףףףףףףףףףףףף!@#
אני עכשיו מתחברת =]]
תודה😊
לפתע שמעתי צעדים פוסעים באיטיות לכיווני, צמרמורת עברה בגופי. הוא אחז בגבי , הצמרמורת גברה ואיתה גם החרדה והבהלה. הסתובבתי וראיתי את...
~ * ~ 45 ~ * ~
המשך=>>
ראיתי את דולבי, שמחתי שפגשתי אותו, הוא היחיד שיוכל באמת להבין אותי ולעזור לי. הרי גם הוא איבד דודה ובן דוד. ידעתי שהוא יתמוך בי ויהיה איתי לאורך כל החלטה שאני אחליט ללכת בעקבותיה גם לטובה וגם לרעה. הוא חיבק אותי,חיבוק כל כך חם ואוהב ומחה את דמעותיי עם אצבעותיו. למרות כל אמוני בדולב לא הרגשתי בנוח לדבר עם הוריי ולירן לידו, לדבר בעצם אל האוויר. הנחתי אבן על המצבה ולא הוצאתי הגה מפי. התחלנו להתקדם לעבר היציאה מבית העלמין בלי לפצות את פינו, ממשיכים ללכת בעקבות הרגשותינו נותנים לשתיקה לדבר במקומנו. מצאנו את עצמנו בזירת הרצח, הרצח ששינה לי את החיים והפך אותם למרים עוד יותר. התיישבנו בפארק אשר היה ליד הזירה על אחד מן הספסלים הרבים אשר היו בקרבת מקום.
דולב: "את רוצה לספר לי מה קרה?" שאל בדאגה כאשר ראה שהדמעות לא פוסקות לרדת מן עיניי. הורדתי את הגיטרה מן גבי והוצאתי את המכתב והשקית ממנה. הושטתי לו אותם , מילים לא יצאו מפי, הייתי בהלם מן המכתב, מן הבוקר שהולך לשנות את חיי. ניסיתי לחשוב מי הוא הרוצח אך שום דמות לא עלתה במוחי חוץ מאיתי. הרגשתי בתוך תוכי שזה הוא לא איתי אך לא הייתה אפשרות אחרת. מי יכול לבגוד בי ולעשות מעשה כל כך נורא רק כדי להתנקם בי? הוא היה האופציה היחידה שעלתה במוחי וכל חשדותיי והממצאים הובילו אליו. היחס שלו אליי יום לאחר הרצח, החלום שבו ראיתי שזה אכן הוא ואפילו המשפט של לירן שלא הפסיק להדהד במוחי "לידורי תתפסי את הרוצח בשבילי, אני יודע שאת יודעת מי הוא."
מי זה כבר יכול להיות אם לא הוא? לא ידעתי היכן לקבור את עצמי. התבוננתי בדולב וראיתי שהוא שקוע בקריאת המכתב, לאחר מספר שניות הוא התבונן בשקית והביט בי במבט לא מבין.
אני: "ז..ה ה..יה ב..גיט..רה של..י." אמרתי בגמגום כבד, מנסה לעצור את דמעותיי אך לשווא.
דולב: "לידורי אנחנו חייבים לגשת למשטרה."
אני: "אני מפחדת." אמרתי בפחד שאכן זה לא ייגמר ברצח. אם הוא היה מסוגל לרצוח בנאדם ללא רגשות אשם רק בכדי להתנקם בי זה לא ייגמר פה ובטח לא ישנה לו לפעול ולעשות עוד דברים בנידון. התמלאתי חרדה.
דולב: "אני תמיד איתך אין לך ממה לפחד. המשטרה יפתחו בחקירה וימצאו את הרוצח." אמר בניסיון לעודד אותי ולהניע אותי מפחדיי וחששותיי.
אני: "לך אולי אין ממה לפחד. רצחו את אח שלי רק בכדי להתנקם בי אתה קולט? לירן נרצח אך ורק בגללי. אני אשמה בהכל והכי עצוב? שיכולתי למנוע את הרצח הזה ולא פעלתי בנידון. זה לא נגמר פה, הוא ימשיך לפעול עד שהוא יהרוס אותי."
דולב: "דווקא בגלל זה אנחנו צריכים ללכת למשטרה, כדי שזה לא יתפתח ויגרום נזק גדול יותר." אמר בדאגה שאכן יקרה לי משהו, בדאגה שהרוצח יחזור ויפעל.
אני: "הכל באשמתי." אמרתי, חוזרת אחריי מלותיי הקודמות. מאשימה אך ורק את עצמי ברצח של אחי.
דולב: "הוא מנסה לגרום לך רגשות אשם את לא מבינה? תפנימי את לא אשמה. זה מה שאלוקים רצה שיקרה וזה מה שקרה. הבנאדם הזה הוא פסיכופט."
אני: "אתה מקשיב לעצמך? איך אתה יכול לומר שאלוקים רצה שזה מה שיקרה? מה הוא הספיק לעשות בחיים שלו? הוא היה רק בן עשרים, לא הספיק להתחתן, להביא ילדים לעולם, לא הספיק כלום, לא הכיר את אהבתו האמיתית. לא הספיק כלום, הספיק בשבוע האחרון של חייו רק לסבול." שפטתי את דולב על מילותיו הקודמות. ידעתי שהוא מבין אותי אך הייתי חייבת לפרוק את כאבי. התמלאתי רצון לנקום ברוצח, לנקום ולא לשכוח. דולב רק חיבק אותי ותמך בי, היה לצידי כאשר הזדקקתי לו.
אני: "בוא."אמרתי לו כאשר החלטתי סופית.
דולב: "לאן?" שאל במבט תוהה.
אני: "לתחנת המשטרה." אמרתי בתחושה לא טובה.
דולב: "בחירה נבונה." אמר והתחלנו לצעוד לכיוון התחנה שהייתה במרחק של רבע שעה הליכה. במשך כל הדרך לא הוצאנו הגה מפינו כל אחד היה עסוק במחשבות ובחששות שלו. התבוננתי בדולב וראיתי שגם הוא לחוץ,ראיתי שגם הוא חושש אך מפחד לשתף אותי בחששותיו ולהשפיע על דעתי כתוצאה מהם. לאחר כברת דרך הגענו למקום יעדנו, לתחנת המשטרה. נכנסתי כאשר אני אוחזת בידו של דולב בכל עוצמתי, בכל כוחי. נכנסנו אל המבנה הגדול ,שם ניווטה אותנו המזכירה אל החדר אליו אנו אמורים להגיע. הגענו לפתח את הדלת אשר בה היה רשום "משרדו של יוסי מועלם." דפקתי בדלת ופתח לי אותה שוטר לבוש מדים כחולים אשר הזמין אותי להיכנס אל משרדו בחיוך. דולב חיכה לי בחוץ ואני נכנסתי מלאת חרדה,חששות,היסוסים בנוגע למשטרה וליעילותה.
יוסי: "את יכולה להתחיל לספר לי מה הבעיה חמודה, אני פה לרשותך ולמענך תמיד." אמר בחיוך, מנסה לגרום לי להיפתח אליו.
בהתחלה היססתי אך לאחר מכן סיפרתי לו הכל.על כל התקופה האחרונה ממות הוריי עד המכתב והסכין. לא חסכתי ממנו שום פרט, כאב לי להיזכר בזה אך עשיתי זאת בשביל ולמען לירן ובשביל השקט הנפשי שלי.
יוסי: "אני עכשיו מתחיל לעבוד על החקירה, אני יודיע לך כאשר יהיו התפתחויות חדשות." אמר כאשר סיימתי לספר לו הכל. לפתע נזכרתי ששכחתי לספר לו על החלום.
אני: "חלום יכול לשמש ראיה?"
יוסי: "תספרי הכל, גם אם זה נראה לך חסר חשיבות."
סיפרתי לו על החלום שבו לירן אמר לי שהוא יודע שאני יודעת מי הוא הרוצח וגם על החלומות הקודמים שהתגלו לבסוף כנכונים.
יוסי: "יהיה בסדר, אני מבטיח לך. אם את נזכרת במשהו או קורה חלילה משהו את ישר מתקשרת אליי אוקיי?" הנהנתי בראשי לאות חיוב והוא חייך אליי והמשיך לדבר. "יש לי בן בגילך קוראים לו גם לירן."
אני: "פוני לצד,עיניים ירוקות?"
יוסי: "איך את יודעת?" שאל ופניו נראו מופתעות.
אני: "הוא היה במעון בבוקר."
יוסי: "זה המעון הזה?" הנהנתי בראשי ופניו השתנו בן רגע ונראו מפוחדות מהרגיל.
לאחר שהרגעתי אותו ומסרתי לו את הפרטים שלי יצאנו מן המשטרה אל הבית. דולב ליווה אותי עד לבית סבי וסבתי והלך אל דרכו. נכנסתי הביתה, תשושה מן היום. השעה הייתה ארבע ,הבית היה ריק מן אדם. נשכבתי על הספה אשר בסלון, מקווה שהחקירה אכן תועיל ותפענח את הרוצח. לאחר כשעה נשמעה דפיקה בדלת. הדפיקות הלכו והתעצמו וכך גם חששותיי.
פתחתי את הדלת וראיתי שוטר במדים עומד מולי במבט זועם.
אני: "אפשר לעזור לך אדוני?"
..: "את עצורה בשם החוק, החל מעכשיו כל מילה אשר תוציאי מפיך תשמש לרעתך בבית המשפט." אמר בעודו הוא אוזק את ידיי,הרגשותיי היו כסערה הסוחפת איתה הכל, עולמי חרב עליי.
😛
יאווווו מסכנההה 😮
מה היא עשתה שעצרו אותה?? :|
המשך מאמיי...
לווב יו..
יאאאאאאו איזה פרק מ-ר-ג-ש 😢
את חייבת המשךךךךךךך!@ ככה את משאירה אותנו..!?!
אוהבת
QUOTE (_ליווש_ @ 24/01/2007) יאווווו מסכנההה 😮
מה היא עשתה שעצרו אותה?? :|
המשך מאמיי...
לווב יו..
(:
QUOTE (רוווותמיXD @ 24/01/2007) יאאאאאאו איזה פרק מ-ר-ג-ש 😢
את חייבת המשךךךךךךך!@ ככה את משאירה אותנו..!?!
אוהבת
טושלי אוהבת הכי בעולם 😁
תהיה קצת במתח לא יקרה כלום 😛
יאווווווווווווווווווו איזה פרקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
מה למה היא עצורה?? מה היא עשתה??
משהו קרה ללירון הבן של השוטר הזה?? ובגלל המעון עצרו אותה מה??.
נווווווווווווווווווווווווווווווווו
עוד פרק בקשההההההההההההההההההה
מאמי איזה פרק יאפהה מושלם מדהיםםםםםםםםםםםם
אני רוצה עוד אחד פליזזזזזזזזז 🙄
מתה עלייך יפה שלי פרק פשוט מדהים!!
שאין לי מילים חחח
מואאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
יאללה אנשיםםם
תגיבו לאחת והיחידה המדהימה המושלמת שלייי
למוכשרת שכותבת את הסיפור הזה.!!!
לידור דור שלי מתה עלייךךך
ואנשים ת-ג-י-ב-ו זה לא כזה קשההה
להגיב ==> זו מצווה!!!
לעשות מצווה ==> זה עושה את החיים!!!
QUOTE (loisana11 @ 24/01/2007) יאווווווווווווווווווו איזה פרקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
מה למה היא עצורה?? מה היא עשתה??
משהו קרה ללירון הבן של השוטר הזה?? ובגלל המעון עצרו אותה מה??.
נווווווווווווווווווווווווווווווווו
עוד פרק בקשההההההההההההההההההה
מאמי איזה פרק יאפהה מושלם מדהיםםםםםםםםםםםם
אני רוצה עוד אחד פליזזזזזזזזז 🙄
מתה עלייך יפה שלי פרק פשוט מדהים!!
שאין לי מילים חחח
מואאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
יפייפפפיייייייה שלי, תודה רבה רבה 😁 😁 😁
QUOTE (loisana11 @ 24/01/2007) יאללה אנשיםםם
תגיבו לאחת והיחידה המדהימה המושלמת שלייי
למוכשרת שכותבת את הסיפור הזה.!!!
לידור דור שלי מתה עלייךךך
ואנשים ת-ג-י-ב-ו זה לא כזה קשההה
להגיב ==> זו מצווה!!!
לעשות מצווה ==> זה עושה את החיים!!!
רחלושית אני מושלמת? תתבונני בעצמך ותראי את ה=מושלמת 😛 😁
יאא אמלאא! מה עכשיו רוצים ממנה? מה היא לא עברה מספיק?
וואוו איזה פרק מוושלםםםםם!!!!..אהבתי ממש!=]
תמשיכי דחוף דחוף!😊
מזה???!?!?!?!? שאני לא יאצור להם את החיים...
תראו אותם באים ואוצרים אותה..
למה מה היא עשת?
טוב לידורי מהמממם כמו תמיד....
ותמשיכיייייייייייייייייייייייי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......