QUOTE (רוווותמיXD @ 23/01/2007) יואאא זה =מעלף= !@
עאלק לא משו 😊
תמשיכי ב ד ח י פ ו ת:]
אני במתח :||
חחח "שש" מזכיר לי משו=]]
אוהבת
טושלי מושלמת שלי ((:
תודה 😁
ובקשר לשש?**כל הזכויות שמורות לאירית** 😉
QUOTE (sapiri2006 @ 23/01/2007) איזה מסכנה \:
פרק יפה [;
תמשיכי ..
תודה ספירי (:
QUOTE (תוביתות @ 23/01/2007) אמלאאאאאאאאאאאאא!!!..מי זה, מה הוא יעשה לה??..אני בלחץ, בתי קברות תמיד הפחידו אותי ולדמיין אותה שם לבד ואז מישו בא ונוגע לה בגב זה ממש מלחיץ! חח..
וואיייי איזה שני פרקים מוושלמיםםםםם! פשוט אחד הסיפורים המדהימים!!! אהבתי!
תמשיכי דחוף! =]
תודה תובלי 😁
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 23/01/2007) אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😢 😢
😮
QUOTE (loisana11 @ 23/01/2007) מאמי רצית לגרום ל להתקף לב?!?! אז הצלחתתת
אלוהים איזו צמרמורות עוברות בגופי עכשיו את לא מתארת לעצמךךך
אני פשוט בהלם!!!
אני בבית שלי פה ומתה פשוט מפחד!!!
ואווווווווווווווווו
זה מצמרר זה פרק טוב איזה טוב מעולהה
איזה מעולה מדהים מעלף הורסססססססססססססססססס
הורגגגגגגגג
אלוהים אני עדיין בהלם מהמכתב הזה!!!
תמשיכי אל תשאירי אותי במתח בבקשההההההההההההההה
מתה עלייך נשמה שלייי
ואוו אני עדיין בשוק איזה פרק לידורי שלי [במובן הטוב כן..]
מואאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך נשמתי.. ואל תשאירי אותי במתח יותר מדי טוב??
אוהבת מלא מלא מלא מלאאאאאאאא
רחלוש =]]
😮 😕 😛 😮 😕 😛 😮 😕 😛 😮 😕 😛 😮
חלילה התקף לב 😮
אוהבת הכי בעולם 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 23/01/2007) מתי את ממשיכה???
פליזי תמשיכי עכשיו 😁
ליוש יפה שלי אני אמשיך מחר בעזרת השם ((:
רעההההההההההההההההההההההההההההההההה 😮 😮 😮 😮 😢 😢 😢
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 23/01/2007) רעההההההההההההההההההההההההההההההההה 😮 😮 😮 😮 😢 😢 😢
😢
כל הצוואר שלי תפוס ואני בקושי זזה =/
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
קראתי עכשיו שני פרקים.. שמחה שלא הייתי צריכה לעצור באמצע כי הייתי משתגעת... לידורי זה פשוט מושלם... אני מחכה כבר להמשך.. אז בבקשה אל תמתחי אותי יותר מדי אחרת אני אשתגע פה ובאמת לא כדאי שזה יקרה.. אז בבקשהההההה המשך..!!
אין אין זה מדהים כמה הסיפור שלך מרתק ומדהים אותי כל פעם מחדש..! 🙄
ווווואווווווו
זה מדהים אני מחכה
תמשיכי עכשיו
לוב יו
**שרון**
מדהימות יקיר התנחל לי על המחשב 😁 😊
אני בחמש הולכת למדצ"ים עד הערב, מקווה שאני אחזור לכתוב המשך..(:
תהני יפה שלי !@
ושאת חוזרת!? ה = מ = ש = ך [:
תודה 😊
ואוו אלוהיםםםםםם/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
המשך
קאריני תודה רבה 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
😁 😁
שרוני שמחה שאהבת 😊
טוש בעזרת השם יפתי (:
חני המשך יותר מאוחר, לפחות מקוה :]
בסוף אני לא הולכת כי זה התבטל, אני אכתוב יותר מאוחר המשך 😊