QUOTE (_ליווש_ @ 25/01/2007) יאווווו
ימוכשרתתתתתתתתתתתתתתתת
המשךךךךךך.....
מהררררררררררררררר..
תודה 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]
מחכה להמשך [!!!] 😊
מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$
טושלי ((:
תודה יפתי ((:
קרה משהו בובי? דברי איתי :]
ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
מדהים עולם שלי הכי יפה בארץ מואה..
המשך
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]
מחכה להמשך [!!!] 😊
מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$
טושלי ((:
תודה יפתי ((:
קרה משהו בובי? דברי איתי :]
ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊
לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:
חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@
עוד מעט 80 עמודים !@#$%^&*
(דרש תגובה..חחח 😂 )
יאאא כמה שזה יפה
טהבתי איך שכל דבר מתקשר לשני...
אבל הפרק קטלני...הפכת את הסיפור למתח כזה..
שכל הסיפור רוצים לדעת מי הרוצח ועוד שנייה חונקים את מי שעומד ליד מרוב סקנות חח...
יאאלהההה אמרתי לך כמה אני אוהבת את הסיפור שלך?
לא?
אז אני יגיד לך...מה מהשמיים ובחזרה חח..
תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
ואיי יפה שלי איזה פרק יאפהההההההה 😛
עכשיו חח הבנתי למה הם קראו לה איזו מסכנה.. 😢
היא התעלפה, מזה שעתיים הם השאירו אותה ככה?? הם לא מתביישים הם לא יודעים שהיא אנמית ושהיא צריכה לאכול ולשתות?? זה לא הולך ככה!! איזו משטרה..אין על מי לסמוך בימינוו חחח
איזה פרק מהמם יפה שלייי
י'מוכשרת שלי חולה עלייךךך
אני רוצה עוד המשך!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןןן
רחלוש =]]
QUOTE (chen-daskal @ 25/01/2007) מדהים עולם שלי הכי יפה בארץ מואה..
המשך
תודה חנוש 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]
מחכה להמשך [!!!] 😊
מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$
טושלי ((:
תודה יפתי ((:
קרה משהו בובי? דברי איתי :]
ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊
לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:
חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@
בכיף, שיחה תמיד משחררת 😊
איזה גורל? 😯
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) עוד מעט 80 עמודים !@#$%^&*
(דרש תגובה..חחח 😂 )
חחח ח~~מ~~ו~~ד~~ה~~😛
QUOTE (סופרמאמי @ 25/01/2007) יאאא כמה שזה יפה
טהבתי איך שכל דבר מתקשר לשני...
אבל הפרק קטלני...הפכת את הסיפור למתח כזה..
שכל הסיפור רוצים לדעת מי הרוצח ועוד שנייה חונקים את מי שעומד ליד מרוב סקנות חח...
יאאלהההה אמרתי לך כמה אני אוהבת את הסיפור שלך?
לא?
אז אני יגיד לך...מה מהשמיים ובחזרה חח..
תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
תודה רבה רבה מירבי 😁
שמחחה שאהבת :]
אוהבת מלא 😛
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]
מחכה להמשך [!!!] 😊
מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$
טושלי ((:
תודה יפתי ((:
קרה משהו בובי? דברי איתי :]
ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊
לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:
חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@
בכיף, שיחה תמיד משחררת 😊
איזה גורל? 😯
שיחת נפש.. צריך לעשות מדי פעם..חעחע [;
הגורל--> את והוא? צריכים להיפגש😊
QUOTE (loisana11 @ 25/01/2007) ואיי יפה שלי איזה פרק יאפהההההההה 😛
עכשיו חח הבנתי למה הם קראו לה איזו מסכנה.. 😢
היא התעלפה, מזה שעתיים הם השאירו אותה ככה?? הם לא מתביישים הם לא יודעים שהיא אנמית ושהיא צריכה לאכול ולשתות?? זה לא הולך ככה!! איזו משטרה..אין על מי לסמוך בימינוו חחח
איזה פרק מהמם יפה שלייי
י'מוכשרת שלי חולה עלייךךך
אני רוצה עוד המשך!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןןן
רחלוש =]]
רחלושלי :]
נכנסת חזק לסיפור 😁
איזה כיף יהיה מחר, מצפה בקוצר רוח 😊 לראות אותך ואת רותמי?חלום 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]
מחכה להמשך [!!!] 😊
מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$
טושלי ((:
תודה יפתי ((:
קרה משהו בובי? דברי איתי :]
ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊
לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:
חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@
בכיף, שיחה תמיד משחררת 😊
איזה גורל? 😯
שיחת נפש.. צריך לעשות מדי פעם..חעחע [;
הגורל--> את והוא? צריכים להיפגש😊
כן רק הגורל יפגיש בינינו,מצחיקה שלי 😁
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/01/2007) ואיי יפה שלי איזה פרק יאפהההההההה 😛
עכשיו חח הבנתי למה הם קראו לה איזו מסכנה.. 😢
היא התעלפה, מזה שעתיים הם השאירו אותה ככה?? הם לא מתביישים הם לא יודעים שהיא אנמית ושהיא צריכה לאכול ולשתות?? זה לא הולך ככה!! איזו משטרה..אין על מי לסמוך בימינוו חחח
איזה פרק מהמם יפה שלייי
י'מוכשרת שלי חולה עלייךךך
אני רוצה עוד המשך!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןןן
רחלוש =]]
רחלושלי :]
נכנסת חזק לסיפור 😁
איזה כיף יהיה מחר, מצפה בקוצר רוח 😊 לראות אותך ואת רותמי?חלום 😛
חחח
כן.. נו מה? סיפור כזה יפה ומושלם איך אפשר שלא להיכנס לתוכו??
אין פשוט אין כשקוראים כל מילה נסחפים לתוכו וזהו אי אפשר לצאת.. [רק עד שנגמרות המילים ונגמר הפרק ..חח]
וגמאני מחכה למחר .. 😂
אני מקווה שאני אתעורר בכלל..
😁
ואני צריכה עוד להעיר את עמית..חחח לעשות לה השקמה להשקמה..
חחח 😛
אז נדבר מחר מאמי שלייי
חחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המון רחלוש =]]