פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,055 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 79 מתוך 128
QUOTE (_ליווש_ @ 25/01/2007) יאווווו
ימוכשרתתתתתתתתתתתתתתתת
המשךךךךךך.....
מהררררררררררררררר..
תודה 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]

מחכה להמשך [!!!] 😊

מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$

טושלי ((:

תודה יפתי ((:

קרה משהו בובי? דברי איתי :]

ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
מדהים עולם שלי הכי יפה בארץ מואה..
המשך
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]

מחכה להמשך [!!!] 😊

מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$

טושלי ((:

תודה יפתי ((:

קרה משהו בובי? דברי איתי :]

ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊

לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:

חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@
עוד מעט 80 עמודים !@#$%^&*
(דרש תגובה..חחח 😂 )
יאאא כמה שזה יפה
טהבתי איך שכל דבר מתקשר לשני...
אבל הפרק קטלני...הפכת את הסיפור למתח כזה..
שכל הסיפור רוצים לדעת מי הרוצח ועוד שנייה חונקים את מי שעומד ליד מרוב סקנות חח...
יאאלהההה אמרתי לך כמה אני אוהבת את הסיפור שלך?
לא?
אז אני יגיד לך...מה מהשמיים ובחזרה חח..
תמשיכי מאמי

*-*אוהבת*-*
......מירב......
ואיי יפה שלי איזה פרק יאפהההההההה 😛
עכשיו חח הבנתי למה הם קראו לה איזו מסכנה.. 😢
היא התעלפה, מזה שעתיים הם השאירו אותה ככה?? הם לא מתביישים הם לא יודעים שהיא אנמית ושהיא צריכה לאכול ולשתות?? זה לא הולך ככה!! איזו משטרה..אין על מי לסמוך בימינוו חחח

איזה פרק מהמם יפה שלייי
י'מוכשרת שלי חולה עלייךךך
אני רוצה עוד המשך!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןןן
רחלוש =]]
QUOTE (chen-daskal @ 25/01/2007) מדהים עולם שלי הכי יפה בארץ מואה..
המשך
תודה חנוש 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]

מחכה להמשך [!!!] 😊

מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$

טושלי ((:

תודה יפתי ((:

קרה משהו בובי? דברי איתי :]

ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊

לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:

חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@

בכיף, שיחה תמיד משחררת 😊

איזה גורל? 😯
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) עוד מעט 80 עמודים !@#$%^&*
(דרש תגובה..חחח 😂 )

חחח ח~~מ~~ו~~ד~~ה~~😛
QUOTE (סופרמאמי @ 25/01/2007) יאאא כמה שזה יפה
טהבתי איך שכל דבר מתקשר לשני...
אבל הפרק קטלני...הפכת את הסיפור למתח כזה..
שכל הסיפור רוצים לדעת מי הרוצח ועוד שנייה חונקים את מי שעומד ליד מרוב סקנות חח...
יאאלהההה אמרתי לך כמה אני אוהבת את הסיפור שלך?
לא?
אז אני יגיד לך...מה מהשמיים ובחזרה חח..
תמשיכי מאמי

*-*אוהבת*-*
......מירב......
תודה רבה רבה מירבי 😁

שמחחה שאהבת :]

אוהבת מלא 😛
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]

מחכה להמשך [!!!] 😊

מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$

טושלי ((:

תודה יפתי ((:

קרה משהו בובי? דברי איתי :]

ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊

לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:

חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@

בכיף, שיחה תמיד משחררת 😊

איזה גורל? 😯
שיחת נפש.. צריך לעשות מדי פעם..חעחע [;

הגורל--> את והוא? צריכים להיפגש😊
QUOTE (loisana11 @ 25/01/2007) ואיי יפה שלי איזה פרק יאפהההההההה 😛
עכשיו חח הבנתי למה הם קראו לה איזו מסכנה.. 😢
היא התעלפה, מזה שעתיים הם השאירו אותה ככה?? הם לא מתביישים הם לא יודעים שהיא אנמית ושהיא צריכה לאכול ולשתות?? זה לא הולך ככה!! איזו משטרה..אין על מי לסמוך בימינוו חחח

איזה פרק מהמם יפה שלייי
י'מוכשרת שלי חולה עלייךךך
אני רוצה עוד המשך!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןןן
רחלוש =]]
רחלושלי :]

נכנסת חזק לסיפור 😁

איזה כיף יהיה מחר, מצפה בקוצר רוח 😊 לראות אותך ואת רותמי?חלום 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 25/01/2007) יאאאא מאמי זה כ"כ מ*ה*מ*ם:]
כמה כישרון.. כמה?! ה=ר=ב=ה מ=א=ו=ד;]

מחכה להמשך [!!!] 😊

מחר או מתישהו בקרוב אני רוצה לדבר איתך לבד פנים מול פנים=]
אוהבת אותך אחות!@#$

טושלי ((:

תודה יפתי ((:

קרה משהו בובי? דברי איתי :]

ראיתי אותו במרכז והוא היה עם הכבשה..=/
עמית עשתה את הפאדיחה של החיים שלה 😁
נמאס,לכל מקום שאני הולכת אני רואה אותו, למה העיר כל כך קטנה? 😕
😊

לא, לא קרה משו מיוחד.. פשוט רוצה לדבר [:

חחח תשבעייייי.. ספרו לי מחר:]
זה הגורל בובייי..חעחע 😂!@

בכיף, שיחה תמיד משחררת 😊

איזה גורל? 😯
שיחת נפש.. צריך לעשות מדי פעם..חעחע [;

הגורל--> את והוא? צריכים להיפגש😊

כן רק הגורל יפגיש בינינו,מצחיקה שלי 😁
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/01/2007) ואיי יפה שלי איזה פרק יאפהההההההה  😛
עכשיו חח הבנתי למה הם קראו לה איזו מסכנה.. 😢 
היא התעלפה, מזה שעתיים הם השאירו אותה ככה?? הם לא מתביישים הם לא יודעים שהיא אנמית ושהיא צריכה לאכול ולשתות?? זה לא הולך ככה!! איזו משטרה..אין על מי לסמוך בימינוו חחח

איזה פרק מהמם יפה שלייי
י'מוכשרת שלי חולה עלייךךך
אני רוצה עוד המשך!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןןן
רחלוש =]]
רחלושלי :]

נכנסת חזק לסיפור 😁

איזה כיף יהיה מחר, מצפה בקוצר רוח 😊 לראות אותך ואת רותמי?חלום 😛
חחח
כן.. נו מה? סיפור כזה יפה ומושלם איך אפשר שלא להיכנס לתוכו??
אין פשוט אין כשקוראים כל מילה נסחפים לתוכו וזהו אי אפשר לצאת.. [רק עד שנגמרות המילים ונגמר הפרק ..חח]


וגמאני מחכה למחר .. 😂
אני מקווה שאני אתעורר בכלל..
😁
ואני צריכה עוד להעיר את עמית..חחח לעשות לה השקמה להשקמה..
חחח 😛

אז נדבר מחר מאמי שלייי
חחח

מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המון רחלוש =]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך