^^תודה מאמי ואך קוראים לך עם לא אכפת לך מאמי
לידורי תודה יפה שלי
😂 😁
אולי לסיפור שלך קוראים לא מושלמת
אבל הסיפור שלך פשוט מושלם.
שרוני מוכשרת שלי את ממשיכה כמה שיותר מהר..
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
מהמםםםםםםםםם
מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
פנטסטייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חחח פרק ממש יפה וארוך.. 😛 [איזה כיף זה!!!]
חח מאמי מתה עלייך..
תמשיכי כבר לכתוב עוד פרק!!!
מחכככככככה
נווווו?!
מה עוד לא כתבת?!
חחח מואאאאאאאה
מחכה להמשךך 🙄
^^^^^^^
חחחחח איזו חמוווודה=]
וצודקת!!!
המשכיייייייים מעלפפפפפייייים!
מחכה להמשךך בטייייייייירוף!
מווווואה עצומה
ושיהיה אחלה סופ"ש😊
אוווהבת
מאיה
מהמםםם לאללה 😊
באממתת מפננק 😊
הממשךך
דחוףף
ושבת שלום...
תודה בנות ממש שמחה שאהבתן
חח עוד מעט המשך
😁
התעוררתי בשעת בוקר מוקדם לא כל כך הצלחתי להירדם בלילה המחשבות על גיא ומייק הכול התבלבל לי פתאום ..
" קומי מאמי כבר 7 וחצי את תאחרי " אמרה אמא שניסתה להעיר אותי מתוך המיטה הגדולה והרכה היא הייתה כל כך מפנקת למרות זאת קמתי הלכתי לשירותים לצחצח שיניים ואז הוצאתי ג'ינס צמוד וחולצת בית ספר אדומה אדוקה סידרתי את שיערי שנראה די טוב הבוקר ארגנתי את התיק ואז צלצול הטלפון קטע את מחשבותיי על מה גיא עושה עכשיו
" כל הזמן אני חושב עליה ..עליה " הטלפון שלי והצלצול הישן הזה שחייב החלפה דחופה
" הלו " עניתי
" היי בר זה מייק " אמר מייק
" היי מייק בוקר טוב " אמרתי
" בוקר אור ..קראתי את מה שרשמת אפשר להגיד שאני מכניס את זה לתור הרכילות את בטוחה שמה שרשמת שם זה מה שאת רוצה שיהיה ??" שאל מייק
" כן מייק אל תשנה כלום " אמרתי
" טוב העיתון יוצא לעריכה עכשיו אז מחר בערך כולם ייקראו מה שרשמת שם " אמר מייק
" בסדר …" אמרתי
" אוקיי אז ביי נדבר בבית הספר " אמר מייק וניתק
שתיתי שוקו חם אכלתי פרוסה עם חמאת בוטנים וירדתי לבית הספר רוח קרירה נשבה על פניי ואז ראיתי נער עם אופנוע ..
" מייק ??" שאלתי
" כן רוצה לעלות ??..." שאל מייק
" בכיף " אמרתי
עם היה לי קר ממקודם אז עכשיו הפכתי לקוביית קרח גרררר רעדתי
" מה קר לך ???" שאל מייק
" קפוא " השבתי
" איזה חמודה " אמר
" תודה " אמרתי
הגענו ואז נכנסתי פנימה נזכרתי בגיא ולירז וכל כך התגעגעתי לכולם הם היו לי כל כך חסרים זה….כל כך מבאס שאי אפשר לראות אותם את גיא ואת יערה היא לא כל כך ענייניה אותי גיא עניין אותי יותר ממנה
"היי בר " אמרה ג'ס
" היי ג'ס " אמרתי והענקתי לה חיבוק ונשיקה
פרד ניגש אלינו משהו בו נראה לי מעט מוזר
" אל תספרי " לחש לג'ס באוזנייה ואני שמעי הכול
" מה קרה ??" שאלתי מופתעת
" יש שמועות שכאילו באת ויישר הלכת למייק ועשיתם כל מיני דברים …" אמרה ג'ס
" מה ?..?...." הייתי מופתעת
" אני רצינית אבל אל תשימי לב אליהם זה סתם ילדים שמשעמם להם בחיים" אמרה ג'ס וכל כך רציתי טיסה ישירה שתחזיר אותי לישראל לעומר ולירז לגיא ולכולם ..לחיים הפשוטים שהיו לי עד עכשיו טוב כמעט פשוטים ..
" נמאס לי מהמקום הסנוב הזה כבר" אמרתי ונכנסנו לכיתה
והינה ניק נכנס עם חברות הבנים שתמיד איתו
אד ,ג'ק , סטיב טים …אני חייבת להודות שניק אומנם ילד מעצבן אבל ה' העניק לו יופי כזה שיכול לשבור לב של כל בת …
נכנסתי לכיתה וניק הביט עליי
" היי הינה היא החדשה זאת שעם מייק " אמר ניק
, ניק אני לא יודעת עם אתה המצאת את השמועה שאני ומייק עשינו כל מיני מעשים אבל כדאי מאוד שכמו שהמצאת אותה תמחוק אותה כי היא לא נכונה " אמרתי מעוצבנת
" אני רואה שמישהי כאן קמה על רגל שמאל " אמר מייק
" על איה רגל קמתי זה ממש לא עניינך " אמרתי והלכתי משם יצאתי החוצה לחצר
" אז מה זה ניק ???" שאל קול
" מייק אתה לא בשיעור …?.." שאלתי
" לא .. אני מתחיל ב 11 אבל באתי לערוך את העיתון וסיימתי מורדם אז קניתי מהקפיטריה נס קפה רוצה שוקו חם ?.." שאל
" כן תודה " אמרתי ומייק קנה לי
" אז מה קורה מה ניק עשה לך ?.." שאל מייק
" עשה לנו " אמרתי
" לנו ?.." שאל מבוהל ומופתע
" רצות כאן שמועה שהייתי אצלך אתמול ועשינו כל מיני מעשים מגונים " אמרתי
" למה זה לא נכון ?.." שאל מייק בצחוק
" חיחי אתה רוצה נעל לפנים ?.." שאלתי
"הייתי מעדיף נשיקה.." אמר
" חח " אמרתי
" סתם אני צוחק" אמר והוסיף
" לא נורא רצות בבית ספר הרבה שמועות מחר זה כבר יעבור להם " אמר מייק
" אך אתה לוקח הכול בקלות בסבבה " אמרתי
" חח כן מה אני כבר יעשה חוץ מזה שמה שעשינו זה לא עניינם " אמר
" חח אתה בהחלט צודק " אמרתי
" אז אולי היום גם תבואי אליי " אמר מייק
" מה ונעשה מעשים מגונים ??" שאלתי בצחוק
" כמו שאתם רגילים " לפתע נשמע קול מאחורי
" ניק מה אתה עושה פה " שאלתי
" קונה כריך ואת ?....עושה איתו מעשים מגונים " אמר במין לעג שגרם לי להתעצבן
" למה זה כל כך מעניין מישהו חשוב כמון מה אני ומייק עושים " אמרתי ודגשתי את המילה חשוב
" סתם בלי סיבה מיוחדת " אמר מייק
הצלצול נשמע ויצאתי בחזרה הביתה כשנכנסתי ראיתי ש ….
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*
" בחיים לא הייתה לי כזאת אהבה ריבי " אמרתי
" אתה יודע גם אני הייתי מאוהבת אבל הייתי שמנה זוכר …" אמר ריבי
" כן ו.." אמר
" ותמיד אומרים מה שקובע זה הפנימיות איזה שיט הם אוכלים מי שקונה את זה הרי אתה יוצא לבר ..אתה מסתכל על הכוסנים במקרה שלך כוסיות לא על השמנים או על המכוערים אז בכל זאת היופי כן קובע " אמרתי
" ריבי זה לא זה " אמרתי
" אז מה זה?.." שאלה ריבי היא נראתה כל כך טוב הדיאטה כל כך ייפתה אותה
" זה הקסם האישי שתגדלי תביני " אמרתי
" אויש אתה עם המשפט הזה " אמרה ריבי
" זה נכון " אמרתי והוספתי
" אחרי שהכרתי אותה את יודעת איזה קסם היא פיזרה לי בחיים וחן " אמרתי
" שנה נושא נוסטלגיה לא ממש עוזרת בלשכוח אותה " אמרה ריבי והפעם צדקה
" אולי ניצא לאנישהו אני את והחברה שלך" אמרתי
"מה לתפוס כוסונים ?.. " שאלתי
" אהה אני לא הומו כוסיות מאמי " אמרתי וצחקנו
" אה אני רוצה שתכיר מישהו מחר בערב אני יבוא איתו " אמרה ריבי
"מה חבר ?.." שאלתי
" לא ידיד ממש טוב שעזר לי המוןןן " אמרתי
" אהה אן בעיה " אמרתי
" יופי " אמרה ריבי
" כבר אמרתי לך שאת הדבר הכי טוב שקרה לי ??" שאלתי
" לא , אבל תמיד כיף לשמוע " אמרה ריבי במתיקות צנועה שכזו
" נחזור נהיה כבר מאוחר " אמרתי
" אוקיי " אמרה ריבי היא הלכה לחברה שלי לישון עד שייצאו דירה ואני חיכיתי למחר בקוצר רוח ….
תגובות בנות .. 😊 לאב יוו
לא הבנתי בתור מי היא מדברת בחלק השני...
בכלל מקררה...
יצצצא מהממםם =]]
הממשךך
דחוףףף
תודה מאמי
הוא מדבר גיא כאילו
😁 לאב יו
* שרון*
ההההמממששךךךך 😛
מהמם ((:
שבת שלום 😊
מוכשרת שלי................
אין מה לעשות..אין לך בררה את עכשיו משיכה מאמי..
ברגע זה...
יו איזה סיפור יפה משהו לגבות..
תמשיכ שרונו'ש....
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
אהההה..
תודה מאמי יצצא לךך יפפה לאללה 😊
הממשךך
דחוף :=]