פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

לא מושלמת !

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 15:09 👁️ 9,465 צפיות 💬 445 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 17 מתוך 30
תודה בנות ...
עוד מעט המשך ...
מחכה..
ושרונו'ש כנסי לאיסיי
אני רוצה לדבר איתך..

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מחכה (((:
"גיאאא ..." גמגמתי מתקשה להאמין שזה קולו
" כן אני לא יכול יותר אני פשוט חייב להגיד לך משהו .." אמר גיא הלב שלי פרפר הרגשתי הלם עמוק לא ידעתי בדיוק מה לעשות זה נראה לי כמו חלום צבטתי את עצמי אבל לא התעוררתי זה היה מציאותי יותר מהכללל
" כן אני שומעת " אמרתי מוכת אלם
" זה.. אני מתגעגע אלייך והחלטתי להתקשר " אמר גיא
" אהה גם אני נורא מתגעגעת אלייך " אמרתי
" את רצינית?..." שאל גיא
" כן לגמרי " אמרתי
" חשבתי בכלל ששכחת ממני.." אמר גיא וכל העניין הזה פתאום נראה לי מלוכלך הרי הוא שייך לאחותי ההורים שלי מצפים לחתונה ומה אני נדחפת זה לא רציני ...
" טוב אמ גיא תקשיב שנייה אך שם...? מה המזג אוויר ??" שאלתי
" ואואו נעים השמש מציפה אותנו בחום " אמר
" אהה ויש חדש ??" שאלתי
" לא כלום אה החבר שלך ראיתי אותו בא לפה כמה פעמים עם בחורה .." אמר גיא הייתי נבוכה מעט לא ידעתי מה לומר אך להתנהג או מה לעשות
" אתה אומר לי שהוא בוגד בי " ?.. שאלתי למרות שזה לא כל כך הזה לי
" נראה לי " אמר גיא
" תודה גיא אני שמחה שהחיים שלי מעניינים אותך " אמרתי
" אני פשוט דואג לך " אמר גיא
" אני לא צריכה שתדאג לי עזרתי את גיל 10 עם שכחת " אמרתי
" אני לא התכוונתי ל.." אמר גיא וקטעתי אותו
" אני מבינה גיא אני צריכה ללכת אני ידבר איתך אחרי זה " אמרתי וניתקתי את הטלפון לא יודעת למה התרגזתי פתאום זה לא קשור לעומר עיצבן אותי שאהבה הגדולה שלי והאמיתית לא יכולה להיות שלה למה אני צריכה לוותר למה אני לא יכולה להיות איתו?..
כל מיני מחשבות הציפו את ראשי ולא ידעתי כבר מה לחשוב או מה לעשות פשוט להפנים את העובדה הזאת עם כל הצער והכאב אן פשוט דרך אחרת ....
נשכבתי בעוד המחשבות זורמות ושטף של דמעות זורמות לאיטן במורד לחיי לקחתי את המחברת שבה כתבתי לפני כמה ימים מכתב ראשון
לגיא ,
זאת שוב אני בר אני לא מצליחה לשכוח ממך אני לא מצליחה להבין למה אתה מבן כולם למה לא יכולתי לאוהב מישהו שיכול להחזיר לי אהבה
להביט בך מהצד לדעת שאתה לא שלי ואולי לעולם לא תהיה כמה כואב זה ומאכזב למה ?.....אני רוצה לדעת עם עשיתי משהו רע שזה מגיע לי דווקא אני יושבת שעות ובוכה מתפללת שאתה שומע אך אני קוראת לך ורוצה לראות את עינייך ולשמוע את קולך אבל הכול סתם כי אני יודעת שלעולם לא אהיה שלך ולא אתה תהיה שלי אני שואלת את עצמי מי צריך אהבה שרק מכאיבה אהבה שבגללה אני רק בוכה זה לא באשמתך אף אחד לא אשם אבל למה הלב לא פועל עם המוח כך היו נמנעות לנו הרבה בעיות למה אני צריכה לסבול בגללך למה הגורל מאכזב אותי ? אני רוצה להיות שלך רוצה בכל גופי ונשמתי אני מתפללת לראות אותך רוצה לנשק אותך ללטף אותך להרגיש את טעם אהבה לא עוד סטוץ שיחלוף כאילו לא היה אהבה שתחדור לי ללב אבל הפעם לא תשאיר בו כאב ..
באהבה בר שלך לנצח אהוב יקר

נכנסתי לאינטרנט ואז היה אתר עם מילות השיר של אהוב יקר...

אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי
בלילה קר

הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
זה לא אתה שמשתנה לי

אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי
בלילה קר

הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
זה זמן ללכת, זמן ללכת,
זמן ללכת, זמן ללכת.

הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
זה זמן ללכת, זמן ללכת,
זמן ללכת.

אהוב יקר
הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב
אהוב יקר



כל מילה הכתה בי כל צלילי היה נכון כל כך כאב לי ורציתי את גיא לידי ביום קריר כזה וסגריר למה זה קורה לי ?.. מתי תחלוף מליבי אהבה הזאת אהבה שמכאיבה לי כל כך ...
מחיתי את הדמעות שזלגו מעיניי לאורך מילותיו של השיר ואז נזכרתי בפרד וג'ס ומייק אני צריכה כתבה לעיתון שיט אך שכחתי אני רק ירשום מה אני חושבת ומייק כבר יסגנן את זה ...
למייק ,
הגעתי אתמול לבית הספר חדשה מעולם לא למדתי בבית ספר לא יהודי ישראלי אני מוכרחה להגיד שהכל שונה היחס הדיבור המורים ההנהלה ..
יותר הקפדה ילדים מתנשאים מרמים את אפם אני דווקא רוצה לפרט בשמות ..
ניק אני יושבת לידו אני חייבת לציין היחס כל כך מזלזל כאילו אני זבל והחברה הבלונדינית והמישאת שלו שיורדת על כל אחד עוברת בחצר ומעבירה ביקות יחס מזלזל שכזה זה פשוט דוחה עם השלוש חברות הצנוניות שלה ...
יש גם כאלה שנורא נחמדים כמו: פרד וג'ס שעזרו לי נורא התחברו אליי אני חייבת להם את התודות שלי ורק עוד דבר אחד
ניק קלואי אלכס ופלורה פשוט תפסו ממני מרחק אני לא רוצה להכיר עד כמה דוחים אתם ...
ומייק אני שמחתי להכיר אותך 
לא ייצא לי כל כך יפה אני בספק עם להשאיר את זה ....רציתי משהו הרבה יותר לקחתי את הדף קיפלתי אותו וזרקתי אותו לפח זה נורא אני לא יכולה לכתוב את זה ככה חשבתי מעט ואז עלה לי רעיון

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

ואו שמעתי את הקול שלה המתוק שלה שעשה לי צמרמורת אני כל כך רוצה אותה אני לא מבין למה הגורל כל כך אכזר ...אני רוצה אותה אני אוהב אותה אני מתפלל בלילה לראות אותה להרגיש אותה אני לא יכול לסבול יותר אני מרגיש כאילו נועדנו זה לזו ועם זה כך אני מצפה ליום בו נהיה אחד של השנייה אני כל כך מצפה ליום אני לא יכול יותר נמאס לי כבר ...
משעמם וריקני בלעדה הכול נראה אפור כלום לא אותו דבר היא מלאה לי את החיים בקסם שלה בחן שלה ביופי והמתיקות והכול נעלם ככה ומי יודע מתי יחזור ...

תגיבו לי
😊 😁
שרוני זה מקסים :]#$%

מחכה להמשך 😛
זה כזה יפהההה...
שרון...אני יכולה עכשיו להשוויץ בחברה המוכשרת שלי חיחי
איזה כיףף..
עכשיו מאמי אם את לא ממשיכה מהר אני לא יודעת מה אני יעשהלך..
סתם את יודעת שאני חולה עלייך..

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
כל כך יפפפה...
מאמי זה יצצא פשוט מהמם =]
הממשךך
דחוףףף
תמשיכי!!!
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙄 😛 😁 😂 😊
מהמםםםםםםםםםם 😂
פשוט יפההההההההההההה 😁

חבל על הזמן איזה יפה זה!!!!
ואיי אהבתי ממש את הסיפור שלך!!! 🙄

ד"א
בבית הספר שמה היא מדברתעם כולם אנגלית נכון?!

טוב בקיצור ביו'ששש
סיפור מהמםםם 😛

אוהבת רחלוש =]]

מוזמנת להיכנס לסיפור שלי ולקרוא.. [קישור בחתימה]..
מדהייים המשךךךך
תודה בנות אני הכי שמחה בעולם שאהבתם
רחול'ש יפה שלי אני קוראת את הסיפור שלך ממש עכשיו והוא מעלף
😁
איזה יפהההההההההה
תמשיכי

-יסוו-
יסו ^^ מאמי תודה ממש
😁
לקחתי דף ועט והתחלתי לכתוב
למייק,
טוב הגעתי אתמול ודרך העיניים שלי אפשר לראות הרבה דברים אפשר לראות שישי הרבה ילדים שמתחברים נחמדים וחביבים ...אבל לעומתם כאלה שהם ממש, ממש לא כאלו הם סנובים שלא מתחשבנים לאף אחד שונאים לפרגן מתנשאים ..
באתי מישראל והיחס הוא כל כך שונה זה מפתיע וגם קצת מאכזב בישראל מקבלים כל אחד אך שהו ופה צוחקים לועגים יורדים המורים קפדנים חסרי חוש הומור אצלנו בישראל המורים יודעים גם לצחוק מידי פעם אבל יש גם כאלו שנעים להיות איתם פרד וג'ס אני מאוד מודה להם וניק ואלכס קלואי ופלורה אתן סנובים מתנשאים ..
מייק אני מאוד מודה לך על התמיכה ואני מקווה שלא תשנה את
לקחתי את הפלפון וחייגתי את המספר של מייק
" הלו.." ענה לי קולו
" מייק זאת בר " אמרתי
" היי בר מה שלומך" שאל
" אממ אפשר להגיד שבסדר סיימתי את הכתבה אז רק מתי להביא לך אותה ?" שאלתי
" ממש עכשיו" אמר מייק נתראה בגינה שליד הבית ספר סבבה ?." שאל מייק
" אוקיי אני עוד חצי שעה יהיה שמה " אמרתי
" מצוין תודה " אמר מייק וניתק
התארגנתי זריז לקחתי את הדף קיפלתי והכנסתי לכיס ירדתי מהבית לכיוון בית הספר ראיתי את הגינה וגם את מייק עומד שם הוא התקרב עליי הדביק לי נשיקה חטופה על הלחי
" הינה זה הדף" אמרתי
" וואי ממש תודה .." אמר מייק
"אן על מה " אמרתי
" אני חשבתי אולי את תרצי לבוא אליי לתה " אמר מייק
" לא ממש " אמרתי
" למה לא ??" שאל מייק וחייכתי בערמומית
" אני מעדיפה שוקו " אמרתי ונזכרתי בשוקו של גיא הגשם התחיל לטפטף והדמעה המסכנה שלי נהפכה לדמעות חזקות שירדו והשתלבו עם הגשם העז ...
" מהר כנסי שלא תתקררי " אמר מייק
" מייק מה אתה דואג " אמרתי ונכנסתי הבית היה כל כך יפה אחוזה כזאת ע-נ-ק-י-ת או גוד היא כל כך יפה מנורות ענקיות סלון שמנת ריצפת פרקט בית חלומי כל כך .....
" בואי כנסי " אמר ונכנסתי על הקיר היה ציור של נמר גדול כזה ממש יפה החדר היה ענק צבוע תכלת שמיים כזה ונמר ענקי מצויר מיטה גדולה מיטה זוגית נאה לי ארון גדול עם מראה ענקית חדר כל כך מושלם....
" שבי " אמר מייק והתיישבתי לידו על המיטה
" אז מה למה עזבת בעצם את ישראל??" שאל מייק
" אני ?.. לא רציתי לעזוב את ישראל ההורים שלי גררו אותי אני מקווה שזה לא להרבה זמן " אמרתי
" אהה אוקיי " אמר מייק
" יש לך הרבה חברים חפי מה שראיתי נכון??" שאלתי ומייק חייך חיוך ביישני
" די אני אסמיק " אמר
" כן.. מעניין לראות אותך מסמיק " אמרתי
" בואי נלך לשתות תה או שוקו מה שיבוא לך ...את הבת את בוחרת " אמר מייק וחייכתי
" ג'נטלמן אה " אמרתי
" חיחי עם את אומרת " אמר מייק וצעדנו למטבח היפהפה שלו לקחנו ספלים חמודים עם פרצופים מצחיקים והכנו אני שוקו והוא תה התיישבנו על כיסאות והוא הוציא עוגיות ואז הדלת נפתחה נכנסה פנימה ילדה שזופה עם שיער חום כהה חיוך עצור מבט ביישני כמו של מייק
" אה זאת אחותי הילארי " אמר מייק
" היי " אמרתי אליה וחייכתי
" היי " אמרה
"וי היא נראתה מהמעצבנות האלה הסנוביות כבר מרגע הראשון לא סבלתי אותה אבל מה לעשות שהיא אחותו של מייק
" מייק אני חושבת שאני אלך " אמרתי
" למה מאמי רק באת " אמר מייק
" כן אבל כבר מאוחר 7 " אמרתי
" טוב מאמי אני ילווה אותך כי בשעות כאלה מפחיד ללכת לבד " אמר מייק
" תודה מייקי " אמרתי
הוא הלך איתי לכיוון הבית שלי ראה שנכנסתי והלך הפלפון שלי צלצל
" הלו ...בר ??" שאל קול מוכר
" כן מי זה ??" שאלתי
" זה פרד " אמר פרד
" אני רק התקשרתי להודיעה לך שמחר מתחילים ב9 " אמר פרד
" תודה פרד " אמרתי והוא ניתק
נשכבתי על המיטה המחשבות מתערבלות במוחי באי סדר מעצבן שכזה ..אוף נמאס לי מהכל ומצד שני אני חושבת שזה דווקא
טוב שעברתי לשכוח מגיא הרי בכל מקרה אני צריכה לשכוח ממנו הרי הוא לא היה שלי לא יכול להיות אן מצב אז למה לי לסבול לא שעכשיו אני נהנית.. אני רק סובלת מלחשוב עליו על הילד שאני אוהבת שלא יכול להיות שלי ולעולם לא יוכל לקחתי את המחברת והתחלתי לכתוב לגיא
גיא ,
אוף כמה אהבה יכולה לכסות נהרות לכבוש ערים הכול היא יכולה בגלל עוצמתה הרבה והעזה אני לא מצליחה לשכוח ממך אהבה אן סופית אני לא מצליחה אתה כל הזמן במחשבותיי מה לעשות אך לשכוח ממך אחת ולתמיד אי אפשר לחיות ככה אני פשוט לא יכולה אני מנסה להבין למה זה קורה אני צועקת והקול לא יוצא אני רק רוצה להיות איתך אני משתגעת בלעדייך ולדעת שאת לא שלי שאתה שייך לאחרת הרגשה כל כך מעצבנת והאחרת הזאת היא למעשה אחותי ...חברה היא לא קיר במקרה הזה היא קיר בטון...
קיר שלא יזוז ממך לעולם וגם עם כן...אך אוכל להסתכל לה בעיניים עכשיו השאלה שנשאלת :
האם אהבה חזקה מהכול ?....
באהבה בר .....


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

נשכבתי על המיטה חושב עליה תמיד חושב עליה מנסה דרך לשכוח ממנה מהבט שתמיד שם מביט בי מהחיוך שתמיד שם אבל היא אפשר פשוט אי אפשר זה כואב ושורף לחשוב אך היא לא שלי ולעולם לא תהיה אהבה שלי חזקה עוברת כול גבול ואני לא שולט בה אני כבול אני לא יכול להפסיק זה משחק שלא נגמר...ורק כאב אני מרגיש רק סבל ואני רוצה להפסיק זה כבר נהיה מסוכן אן כפתור שעוצר הדרך לא סלולה ורק אהבה מבוליה לדרכים לא ידועות והדמעות מרטיבות כל מקום ורק העצב שורר בלב משאיר עוד ועוד כאב ...המחשבות גורמות לי סבל ואני כבר לא יכול יותר להסתגר ם אני חייב להשתחרר להוציא הכול איכשהו עם לא אני אשתגע אני נשבע ..
אני הולך בבית מצד לצד ואז אני פשוט מעיף את כל הפסלים את כל התמונות שלי ושל יערה את הכדים את כל הזיכרונות שלי ושל יערה שמעולם לא הייתה אהבה שובר בלי גבולות מוציא החוצה
" הי גיא מה אתה עושה ??" היא שואלת ובו זמנית מניחה על כתפי את יידה אני לא מסוגל למגע השיקרי הזה אני מעיף את ידה מכתפי
" פשוט אל תגעי בי.." אמרתי
" גיא מה קורה לך ?."שואלת יערה מבולבלת ואני בעצמי לא יודע אני רק רוצה את בר להביט בה אני לא מסוגל יותר להמשיך ככה
" יערה אני יחזור מאוחר יותר אני מצטער " אמרתי והלכתי משם הדמעות זלגו בלי בושה אנשים הסתכלו בנות צחקו ואני חייתי בארץ רחוקה שאני ובר ביחד
" תחזיר את הסרט שאתה חי בו " שמעתי קול
"רייבי ??" שאלתי מבוהל
" היי אחי הבכור והמטורף " אמרה ריבי היא נראתה יותר טוב מתמיד רזתה גובה
היא בת 17 חיחי קטנה ממני בשנתיים בהירה עיניים כהות שיער חום בהיר בהיר וואי היא נראית טוב מתמיד ..היא נהייתה רזה גובה ויפהההה .
" ריבו'ש אני רואה הדיאטה הצליחה " אמרתי
" אוי'ש איזה כיפי " אמרה ריבי וחיבקה אותי
" אני עוברת לפה עם אלינו'ש אנחנו מזכירות דירה יחדיו אמרה
" איזה כיף יפה שלי התגעגעתי אלייך" אמרתי ונזכרתי בבר ודמעה זלגה מזווית עיני
" אחי אני רואה שקורה כאן משהו נורא " אמרה ריבו'ש ואני לא הצלחתי להסתיר ממנה מה עובר עליי
" בואי ריבי נשב פה " אמרתי והתיישבנו באיזה בית קפה נידח
" נו מאמי שלי " אמרה ריבו'ש וסיפרתי לה אך התאהבתי באחות של חברה שלי
" אוי מאמי זה אהבה כל כך גדולה.." אמרה
" אני לא מצליח ריבו'ש זה נורא אני לא יכול לחיות ככה מי שאני קם בבוקר עד שאני הולך לישון היא מככבת בראשי" אמרתי והדמעות זלגו מעיניי היא חיבקה אותי חיבוק מלא חום הנחתי את ראשי על ברכיה אהבה שחרטה לי צלקת בלב צלקת לעולמים ...


תגיבו פינקתי אתכם בפרק ארוך חיחי לאב יו בנות 😛 😁
מ=ד=ה=י=ם= 😮

המשיכי במהרה 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך