פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

לא מושלמת !

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 15:09 👁️ 9,462 צפיות 💬 445 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 15 מתוך 30
שלום, אני קוראת חדשה בסיפור=]
אני בעמוד 4 בינתיים ועד כאן ממש אהבתי😛

רק יש לי דז'וו ממש ממש מוזר
יש קטע שרשמת שאני בטוחה ב100 אחוז שקראתי בדיוק כמו שהוא במקום אחר!
הוא הולך ככה:
" איתי אל תקרא לי מאמי אחרי שאתה בוגד בי מה אתה רוצה זריז" אמרתי
" אני רוצה להיפגש איתך לדבר בבקשה " אמר איתי בתחנונים לא ידעתי מאיפה כל הקשיחות הזאת יצאה לי אני תמיד הייתי כל כך עדינה איתו.
" נו שעה מקום אן לי זמן " אמרתי
"טוב היום בשעה 6 טוב מאמי " שאל
" טוב ואל תקרא לי מאמי " אמרתי וניתקתי
לא ידעתי איפה לכן צלצלתי אליו חזרה ..
וואי זה ממש מוזר! חח..
טוב לא נורא, סיפור מהמם! אני ימשיל לקרוא יותר מאוחר! 😂
ואוווווווו ממש יפה
אני אוהבת תסיפור שלך
ומחכה להמשך 😉
וואי שרון זה ממש יפההה...
תמשיכיי מאמי בשבילי פליזזזזזז
אני לא יכולה לחכות עד הפרק הבא..

*-*אוהבת*-*
....מירב....
סיפור מדהההים
תמשיכי דחוף!
מהממות שלי
תודה תוביתות --> אני נורא שמחה שאהבת והאמת זה לא מאף מקום זה מהראש שלי חחח
לידורי --> אן עלייך בעולם
מירוב'ש אחות מושלמת שלי לאב חיו
אוהבת וכואבת --> חולה עלייך ותודה
גילימוררן --> נורא שמחה שאהבת
עוד מעט המשך בנות מהממות שלי אוהבת אותכן 😁
ואוו כמה שזה יפה תמשיכי
יצאנו אל השדה תעופה הייתי כל כך עייפה מתוחה הדמעות ירדו בלי סוף מהלילה לקחתי תמונה שלי ושל גיא על הסוסים והבטתי בה מספר פעמים בנסיעה בלי שישימו לב ....
" אל תהיא עצובה " אמר גיא
" אני לא יכולה אני מנסה " אמרתי
" תאמיני לי יהיה לך שם טוב באמת את תהני זה כאילו אמריקה " אמר
" כן יאיי איזה כיף ממש חלום שלי לעזוב ככה הכל " אמרתי
" את רצינית ?.." שאל
" נראה לך ?!!" אמרתי בשאלה רטורית
" את נראית עייפה " אמר
" אתה צודק כל הלילה לא יישנתי המחשבות אכלו אותי " אמרתי
" מחשבות .. על מה ??" שאל גיא רציתי להגיד לו במילים שעליו שחשבתי על העיניים שלו על כך שאצטרך להיפרד ממנו לחודש שלם (כמעט) אך אוכל ?....השאלה הזאת מכרסמת בי ואוכלת אותי מכל צד וכיוון ואן לי תשובה מובנת או הגיונית אן לי תשובה בכלל ....ירדנו בשדה התעופה יערה סידרה הכל והקטע הקשה באמת הגיע
הפרידה שלי מגיא ..ויערה כן היא ......
דמעות זלגו מעניי כאשר הבטתי שוב בגיא הוא גם נראה קצת עצוב אבל לא יידעתי בדיוק למה קיוותי שמטוס לא יהיה טוב שהיה עמוס מידי לא יודעת שאשר לצדו פה בישראל בחיים שלי ולא לעזוב הכל למרות שידעתי שאן מצב פשוט אן מצב שזה קורה ...
" את לא אומרת ביי " אמרה יערה
" אומרת " אמרתי וחיבקתי אותה הבטתי בעיניו של גיא היה שם קור ועצבות ומרירות התחבקנו לא רציתי שזה יעבור רציתי להישאר לצדו ללחוש לו מילות אהבה מחממות להתכרבל איתו בימים הקרים ...
פרצתי בבכי מחריש אוזניים לא הורדתי את מבטי מגיא הוא גם לא הוריד את מבטו ממני לחשתי בלי רול שאני אוהבת אותו ...
עליתי למטוס עיניי היו נפוחות מאוד התיישבתי במקום אחרי כל הסידורים ולידי התיישב נער בן 19 בערך הביט בי וחייך הוא ראה כמה בכיתי עיניו של גיא עוד מככבות בראשיי לא יוצאות מראשי אני לא יכולה לדמיין אך הוא ויערה ממשיכים בחיים שלהם בלי שום בעיות טוב להם ייחד בזמן שאני סובלת שם ....
המטוס החל לטוב והאוזניים שלי נסתמו
" היי אני אורן " אמר הנער
" בר " אמרתי
" קרה משהו ?.. " שאל
"ל א משהו שאתה יכול לעזור " אמרתי
" רוצה לנסות אותי " שאל
" אהה לא אני יודעת שאתה לא תאכל או יכול לעזור לי " אמרתי
" אה אוקיי " אמר אורן
אחרי 12 שעות הגענו ייצאתי משם לקחתי את המזוודה שלי וייצאתי החוצה אמא ואבא המתינו לי שם הלכתי עליהם בצעדים כבדים

------------------------------------------------------------------------------------------------


אמא : נעמי שיערה שחור חלק עיניה חומות בהירות מלאה וגובה אמא דאגנית ומסורה נקייה עבדה פעם בחנות סופר פארם
אבא : שמעון עובד במשרדים של ניהול נגרייה רזה אבא טוב כזה .... חח כן אלה ההורים שלי לא הרבה עליהם


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
" היי מאמי כל כך התגעגענו " אמרה אמא וחיבקה אותי
" מה יש למה את עם פרצוף תשעה באב "שאלה אמא
" די אמא עזבי אותי" אמרתי ונסענו באוטו אבא הביט בי במבט מוזר כזה
הגענו נעצרנו מול אחוזה ענקית נכנסנו היה שם מטפלות מה לא אמא עלתה איתי למעלה הראתה לי חדר בצבע ורוד ביבי וילונות בורוד בייבי ארון ענק מלא בגדים ספרייה ענקית מקושטת במלאכיות בובות חמודות וכלום לא קנה את מה שהיה לי בישראל חברים אהבה ידידים חברות בית ספר חבר הכלל חיים שלמים בניתי שם הייתי נסיכה אני לא יכולה למחוק הכל ולהתחיל לחיות מהתחלה ...
" ואו איזה יופי " אמרתי בציניות
" קנינו השקענו ים של כסף וזאת התגובה שלך בסוף " אמרה אמא
" אמא זה לא קונה אותי " אמרתי
" טוב אני לא מבינה למה אני מאמצת בכלל " אמרה אמא ויצאה התיישבתי על המיטה הענקית ועיני נזכרו בגיא שוב ושב ודמעות זלגו על לחיי ...
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

זה היה כל כך קשה בנסיעה הפרידה הרגשתי שאני נקרע לחלקים שלעולם לא יהיו שוב מאוחדים
עינייה היפות עצובות ונוגות כל האושר שהיה בהן כל האור שפיזרו נעלם הקסם שהה בהן הלך ורציתי להשיב להן אותו לא הצלחתי היא נסעה ונשארתי פה לבד .. מה אני יעשה כל רגע ושנייה ודקה אני מתגעגע יותר ואני משתגע מגעגועים ...
אבלהיא עזבה ונשארתי לבד אני יחכה לה לא משנה כמה זמן זה היה יכך אני אוהב אותה אהבת אמת..


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


לקחתי מחברת שהייתה על המדף בספרייה והתלתי לכתוב

לגיא
את המכתב הזה לעולם לא תקבל או תדע שנרשם אבל אני כל כך רוצה לדבר איתך איכשהו לשפוך את ליבי אן לי לאן או למי אז הינה החלטתי לכתוב על דף ...
על אהבה שלעולם לא תדע כי .. כי קשה לי קשה לי ואני יודעת כמה זה מעצבן לאהוב מישהו ששייך למישהי אחרת תמיד אמרו לי שאני ישיג כל מי שנאי רוצה שבחיים אני לא יודעת או יידע אכזבה שאני מושלמת אז אך זה שאנחנו רחוקים אך זה שאני לא יכולה להיות איתך אז למה כולם משקרים למה אומרים דברים לא נכונים
אני רוצה אותך בכל רגע ורגע להריח אותך לטעום אותך למה אי אפשר אני רוצה לדעת ..למה הדמעות זולגות כל הזמן הלב נשבר ושורף למה אני לא מאושרת למה ?..
יש לי שאלות ואן לי תשובות מי ייענה לי עליהן ... מי יגיד לי אך אהיה מאושרת ?...
אף אחד ?.. אז למה כולם אומרים שאני מושלמת סתם ?...למה הם משקרים כל הזמן למה ?...
באהבה בר


הדמעות ירדו ללא הפסקה ונרדמתי ככה חושבת על גיא כל הזמן ..על אהבה כל כך רחוקה

תגובות .... 😁
המשך דחוף מאמי!
וואי מאמי שלי נשמה שלי הפרק מהמם.
מזה האהבתי כל כך אהבתי..וגם עצוב קראתי אם דמעות בעניים..
איזה כיף לי יש לי חברה מוכשרת

*-*אוהבת*-*
....מירב....
וואי בנות ממש עלובבבב
לא אהבתן ?...
😢 😠 😊

*שרון *
השתגעת??
לא האהבנו?
זה הורס אך אפשר לא לאהוב תגידי לי....
תמשיכי מאמי...ולפעמים לוכח זמן עד שאני מגיבה כי אין לי ממש זמןן
מ~ו~ש~ל~ם~ 😛
תודה בנות
חולה עליכן
😁 😂
יצאתי מהחדר עצובה ובודדה אף אחד לא מכין ולא יבין אותי הפלפון שלי צלצל
" הלו7 " עניתי
" טושטוש " אמרה לירז
" פוש " אמרתי
" מה המצב אך שם" שאלה לילי
" הכל כל כך מושלם אבל אני רוצה לחזור לא רוצה להיות פה .." אמרתי
" את תעברי את זה נעבור את שנינו כי גם לי קשה כאן המון בלעדייך " אמרה לילי
" אוף אני כבר מתגעגעת אלייך " אמרתי
" די טוש " אמרה לירז וקולה חנוק מדמעות
" אני הולכת לאייסי תהיא שם .." אמרתי
" טוב טוש אני שם לאב יו " אמרה וניתקה
הלכתי לכיוון הלפטופ שלי התחברתי לאייסי ולירז הייתה על ססטוס :
לי

רז אחות בדם ססוטס :
אוף באסה בר
מושלמת שלי לאב יו מגעגעת ...

בר פצצה אומר/ת :
מאמי שלי מה איתך ?...

לירז אחות בדם אומר/ת :
חח חוץ משאת לא איתי

בר הפצצה אומר/ת :
את קולטת ממחר בית ספר חדש !!!!

לירז אחות בדם אומר/ת:
באסה לאללה יפה שלי
אבל את תסתדרי שם אני בטוחה מושלמת שלי

בר הפצצה אומר/ת :
מקווה מאוד

דפיקת דלת נשמעה
" ברו'ש זה אבא את יכולה לפתוח לי ?.." שאל אבא והתגעגעתי אליו כל כך שלא יכולתי לסרב פתחתי את הדלת והוא ניצב מולי עיניו מביטות בי בגאווה
" אוו כול כך גדלת ילדה שלי " אמר כמעט פרצתי בבכי ילדותי אבל עצרתי עצמי ובמקום זאת קפצתי עליו בחיבוק ענקי מאלה שקשה להתנתק עם כמה שהוא שנא חיבוקים כאלה הוא לא אמר דבר ..
" בואי מתוקה שלי אמא הכינה לאכול " אמר אבא
ירדנו ביחד במדרגות התיישבתי על השולחן הגדול ליד אבא ואמא שהביטה עלי במבט אוהב
" מאמי ממחר את הולכת לבית ספר חדש יהיה שם נורא כיף אני בטוחה שתתחברי שם מצוין " אמרה אמא
" כן ברור " אמרתי בציניות
" את יודעת בר חוץ מציניות יש עוד כמה גישות לחיים " אמרה אמא
" ואו די גילית לי " אמרתי
" אן מה לעשות תצטרכי להתמודד עם זה גם עם יהיה קשה לך .. זה כרגע המצב שיהיה לך ברור ומובן " אמרה אמא ושנאתי אותה על זה תמיד חייבת להטיף לי על כל משפט שני שיוצא לי מהפה
" אז מה עם יערה וגיא אני כל כך מקווה שהם יתחתנו " אמרה אמא
" כן .." אמרתי
" הם כל כך חמודים " אמרה אמא
" טוב אמא נמאס לי באלך לדבר עם יערה או עלייה יש המון דרכים לעשות את זה חוץ ממני וייצא לי החשק לאכול " אמרתי וייצאתי לחצר הבטתי בכל אדם שעבר ליד הבית הדמעות זלגו והמחשבות על גיא בראשי נדדו לא יידעתי מה לעשות ליבי נקרע ליבי רוצה כל כך אותו רק להביט בעיניו עוד מבט של תענוג עוד חיוך שהדרך ממנו לא ידוע לתבוע בתו7ך כיני ולפתע תקפה אותי דמותו של עומר .....
מה לעשות ? אני ידבר איתו באייסי קיו סיכמתי עם עצמי אך זה שאני לא מתגעגעת אליו הרי אני מרגישה כלפיו רגש או שזאת סתם הידלקות חולפת ....
הייתי מבולבלת כל כך רציתי שהיום הזה יחלוף מהר הרוח נשבה והיה לי קר פתאום נכנסתי הבייתה מילאתי את הג'קוזי במים חמימים ושמתי שמנים בריח לוונדר בניחוחות חזקים ונכנסתי פנימה עצמית את עיניי וגיא נקף מולי פתחתי את עיני וראיתי מולי את גיא שפשפתי את עיניי בבהלה התנגבתי וייצאתי לבשתי פיג'מה של סנופי שאני פשוט מתה עליו !!חחחח
שמתי נעליי בית ורודות חמימות ושידרתי בארון את כל הבגדים שלי כרגיל לפי צבעים ונשכבתי על המיטה הדלקתי את המחשב ..


עומר כוסון אש אומר/ת :
מאמי אוי את לא יודעת כמה אני מתגעגע אלייך

בר הפצצה אומר/ת :
כבר ?..

עומר כוסון אש אומר/ת :
למה את לא ?...

בר בפצצה אומר/ת :
ברור מאמי שלי לאב יו

עומר כוסון אש אומר/ת :
לאב יו 2

בר הפצצה אומר/ת:
מצטערת נסיך שלי .. אני עייפה מאוד אני חייבת ללכת לישון
וגם מחר ביצפר חדש...


עומר כוסון אש אומר/ת :
שלא תצאי שם עם בנים אחרים ...

בר הפצצה אומר/ת :
נראה לך ...

עומר כוסון אש אומר/ת :
לא יודע ...אולי ?..

בר הפצצה אומר/ת :
אתה מפקפק בי


עומר כוסון אש אומר/ת :
לא.. אבל אני מתגעגע לפתיים שלך מלכה שלי

בר הפצצה אומר/ת :
לפני שאני יבכה כאן לילה טוב אוהבת המון

יצאתי מהאייסי קיו שלי ושמתי שירים על חלש עד שעניי נעצמו ודמותו של גיא כיבה בראשי לו רק יידע .....

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

אנמי לא מצליח לעשות כלום בלי שהיא תהיה שם העיניים שלה הקול שלה הגוף שלה הפנים שלה כולה ...
אך ככה היא קלעה אותי בן זרועותיה ומה שקסום בזה שהיא לא יודעת כמה אהבה אני מרגיש כלפיה היא מושלמת כל כך בעיניי אני לא מצליח אני משתגע בלעדיה למה זה היה צריך לקרות למה דווקא יערה ראתה אותי בים למה זאת לא הייתה בר ?
למה הגורל כל כך אכזר ?....

תגובות בנות אני ממש חולה אז סורי שחיכתם הרבה זמן ....
😁
ואיי מהמם!!!
אני קוראת את הסיפור שלך והוא פשוט פצצתי!!!
אהבתי את הסיפור הזה!!! מהמם!!!
את כותבת ממש יפה!!!

אוהבתת רחלוש =]]

מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי.. ==> קישור בחתימה..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך