^^^
מאמי שלי תודה באלך להגיד אך קוראים לך ?...
אבל זה מאכזב שיש לך רק 3 בנות שמגיבות תמיד 😢
אבל לא נורא אני ממשיכה בישבילכן בנות 😍
לאב יו
קוראים לי סופה 😊
ומאמי את מוכשרתת לאלללה =]
תודה סופה
וחבל שלא הרבה חושבים כמוך...
מאמי זה שהם לא קוראים את הסיפור שלך רק הם מפסידים..!
את פשוט מוכשרת..!
אוהבת המון ומחכה להמשך 😁
מנו תגיבו איזה רעות
מה לא אהבתם ?.. 😊
סטח שאהבנו תמש/יכי בובה
קראתי היום את כל הפרקים שלא קראתי ופשוט אהבתי תמשיכי מאמי
QUOTE (Guest @ 26/12/2006) וואי זה סיפור מושלם
מה שנכון נכון 😊
מאמי מתחננת..תמשיכייייייייייייייייייייי
תודה יפות שלי
לאב יווווו
הכי בעולםם
אתת רואהה שכן קוראים את הסיפור שלך 😊
וכמו שמישהי פה אמרה מי שלא קורא מפסיד!
נוווווו המשךךךךךךךךךךךךך!!!!! ימוכשרת!!!