😁 תודה מאמי שלי
יאללה תגיבו לי
😂
יאאא שרנו'ש מאמוש שלי חולה עלייך ועל הסיפור המדהים שלך...
אני מחכה כבר להמשך וחסר לך שלא יגיע מהר למה אני יותר מידי סקרנית ורוצה לדעת מה יהיה .
לא אכפת לי את ממשיכה הכי מהר שאת יכולה וזאת לא בקשה..זאת פקודההה 😊 😂
חחח סתם חולה עלייך נשמה תמשיכיייייייייי
QUOTE (לינושי @ 24/12/2006) תודה אהבתי!!!!!1
תודה מאמי
מירבי יפתי מהממת אחת אני ימשיך מחר מבטיחה
אוהבת אתכן וממש כיף לקרוא את התגובות שלכןןן
יאואווא אני ממש במתחחחחחחחחחחח
חח עם יהיו יותר תגובות אני ימשיך
תודה מאמי 😊
אני^^
נו תגיבו זה בישבילכם
מה דעתכם איזה יבשיםםםם
😠 😊 😢
בנות הפרק הזה זה פרק שממש נכנס לי ללב תגידו תאמת מה אתן חושבות ...
חולה עליכן ותודה לכל המגיבים 😁
פרק 25
" לא אני רצינית " אמרה יערה
"מה את לא רצינית בבקשה תגידי לי שאת צוחקת שזאת בדיחה גרועה " אמרתי
" באמת מאמי שלי אני לא צוחקת הם מצאו קונים לבית ..והם מוכרים אותו" אמרה יערה
" ולאן את עוברת?" שאלתי
" אני וגיא נמצא משהו נשכיר דירה " אמרה יערה
" אני ישכיר איתכם" אמרתי ויערה הביטה בי במבט שואל
" מה ?" שאלה והביטה על גיא
" אה שכחתי שלא אכפת לך ממני נכון ..רק מחכה לרגע שאני יטוס לאמריקה ואז ירד לך כל הנטל לי ממך נכון ??" אמרה יערה
" אך את מעזה אני עשיתי בשבילך הכול ובאהבה לרגע לא התלוננתי לא אמרתי לך דבר .. עשית מה שרצית וזה התודה נכון ?!" אמרה יערה
" כן עם אני כל כך חשובה לך את כל כך אוהבת אותי אז למה ,למה לעזאזל את וגיא לא מוכנים שנשכור ביחד דירה אני מבטיחה לך שאני לא יעשה דבר לא תשמעו אותי בבקשה אני לא מסוגלת להשאיר מאחור הכול ולעזוב כל כך רחוק אני לא יכולה " אמרתי
" תשמיע בר ...לי לא אכפת ולא משנה אבל ! צריך לדבר עם אמא ואבא " אמרה יערה
" בסדר אני ידבר איתם הם אמרו שהם יתקשרו ??" שאלתי ונזכרתי במראה שלהם מחבקים אותנו רגע לפני שהם עוזבים
" אך הם לא מתגעגעים אלינו הרי כל כך הרבה זמן עבר " שאלתי את עצמי
חיכיתי כל היום בקוצר רוח עד שהיה צלצול דלת קמתי לעבר בדלת וזה היה עומר .. קפצתי עליו בחיבוק ענק ונשיקה על השפתיים הוא היה כל כך יפה .. כוסון חתיך ריח הבושם שלו היה כל כך חזק בדיוק כמו שאני אוהבת ...
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הינה הוא שוב הם מתנשקים מתחבקים היא לא יודעת כמה כואב כמה קשה לי , אך התאהבתי ככה בה בילדה היפה הזאת בדיוק כשיערה באה ורציתי להיפרד ממנה היא באה ושינתה הכול ויערה התפלאה אך אני רחוק ממנה היא לא יודעת שלמעשה אני מאוהב באחות שלה באחות היפה שלה...
אוח חבל ,חבל ... שדווקא יערה ראתה אותי בים .. וזאת לא הייתה בר !!
אני לא יכול לראות אותם ביחד
הלכתי למטבח הכנתי לי כוס נס
" ברו'ש רוצה שוקו כמו שאת אוהבת ?.." שאלתי
" לא מאמי תודה עומר מכין לי כבר הוא האלוף " אמרה בר וחייכה חיוך מלא שיניים לבנות שפתיים עבות ואדומות ועיניים מדהימות שיערה השחור התנופף ברוח הקרירה גם יערה יפה.. אבל היא מהממת מלכה נסיכה היא האחת והיחידה אני חייב לשכנע את יערה שהיא תעבור לגור איתנו אני לא יכול לתאר את עצמי מתעורר בלי להביט בסתר בה בלי לגעת לה ביד בטעות בלי להכין לה שוקו בלי לראות איתה ביום שבת שידורים חוזרים שראיתי כבר 200פעם של " חברים " בלעדיה אני פשוט לא יכול זה יהיה קשה ובלתי אפשרי אני מקווה שהיא לא תעזוב שזה לא יקרה אבל אי אפשר להמשיך ככה עם אהבה הזאת בסתר בעוד אחותה חושבת שהיא האחת אולי עוברות לה בראש מונות של חתונה וילדים היא לא יודעת אני מאוהבת באחותההההה
למה הכול נראה שחור עכשיו אך ההורים של לא רואים אותה כל כך הרבה זמן יום אחד שהיא מחוץ לבית ואני משתגע בלעדיה הטלפון של הבית צלצל
" הלו " ענתה
" נוני מה המצב ???" שאלה לירז
" סבבה " ענתה
" מה עושה " שאלה לירז
" נחשי " אמרה בעודה על גבו של עומר והוא מנשק לה את היד
" אני עם עומר אני ידבר איתך יותר מאוחר " אמרה
הבטתי בעיניה והייתי כל כך ביישן איתה לא יודע אך בדרך כלל אני לא ככה עם בנות
" מאמי אני הולך רגע הבייתה שכחתי את הפלפון וצריכים להודיע לי מתי יש לי משמרת " אמר עומר והלך
" מה אתם חברים ??" שאלתי מקנא אבל מסתיר זאת
" כן " אמרה בר וחייכה אליי
" איזה קור היום" אמרה וחיבקה אותי איזה חמודה רציתי לעטוף אותה כמו חיבוק דוב אבל לא היה לי אומץ ולא הבנתי מאיפה כל הביישנות בגיל 14 כבר לא הייתי בתול .... אבל כלום לא עניין אותי מהמלאך שלי שכרגע מתכרבל בתוך זרועותיי
באהבה ...
היא לא יודעת כמה אני יכול להעניק לה וגם עם היא יודעת או תדע לעולם אהבה הזאת לא תתקיים כמה מאכזב לדעת שזאת אהבה ביליתי אפשרית אהבה אסורה אהבה שרק מכאבה ששום דבר טוב לא יוצר ממנה כל כך רציתי לנשק אותה להרגיש את הטעם של שפתיה אבל יכול להיות שלעולם לא אטעם את הטעם של אהבה הרי היא מסובכת וקשה ולא תמיד מאושרים ממנה לרוב נפגעים בוכים וסובלים .. כמוני
אולי תמיד אני אשאר עם החשק שלי ולעולם לא אדע מה הטעם המציאותי אולי תמיד אטעם את הטעם בחלום שלי בו שנינו נאהבים מאוהבים ...
אולי נשלב ידיים ונאהב רק בחלום ואלי אולי המציאות תפתיע את כולם ועם באמת אלוקים ירצה אולי זה יקרה למרות שלי .. כבר אבדה התקווה ... ואולי לא תשוב לעולם אבל אני לא שולט ברגשותיי שחזקים ממני ומרצונותיי אהבה שלי חזקה מהכל רק עוד מבט חטוף להרגיש את החמימות שמציפה בי לא אבקש יותר ...
~*~*~*~*~*~*~*~*~*
כל העת בעוד עיני מביטות בעיניו של עומר עוברות בי מחשבות על גיא וליבי משווע לו רוצה עוד מבט בעיניו החומות הרכות שמשדרות חמימות לולא היה יודע מה אני יכולה לתת לו כמה אהבה כמה חום כמה אני רוצה אותו כמצה הוא מככב בחלומותיי במחשבותיי כל דקה בלעדיו קשה יותר מהשנייה כל רגע שחולף אני רוצה אותו יותר כל שעה שעוברת אני יודעת שאהבה שלי כלפיו חזקה יותר מכל זריחה ..
כל יום שעובר אני יודעת שאני לא אוותר ולא אכנע אני אמשיך להאמין שאולי בסוף .. אהבה תנצח
תגיבו לי 😛
ואו 😮
סיפור נ=ד=י=ר=]
מכורה לסיפור :]
מהמם שרוני תמשיכיייי
וכמה שיותר מהר
חולה עלייך
יאואואו שהיא וגיא יהיו כבר ביחחד..
הממשךך
דחוףףף
QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006) ואו 😮
סיפור נ=ד=י=ר=]
מכורה לסיפור :]
חמודה תודה מאמי לאב יו
אך קוראים לך ?..(עם באלך להגיד )
מירבי יפתי חולה עלייך בובה
QUOTE (שרוני110 @ 25/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006) ואו 😮
סיפור נ=ד=י=ר=]
מכורה לסיפור :]
חמודה תודה מאמי לאב יו
אך קוראים לך ?..(עם באלך להגיד )
מירבי יפתי חולה עלייך בובה
לידור :]
לידורי תודה מאמי שלי
נו תגיבו מה זה ?...
אני לא כותבת לעצמי תגיבו לי 😢 😠 😊