מהמםםםםםםםם
בבקשה תמשיכי ,וגם תסיפור "צחוק הגורל"
פרק 21
זה היו יערה וגיא הם .. נו אתם יודעים מה הם עשו מה שתמיד עושים כשמאוהבים הם עשו סקס ...
על הספה איכס למה לא בחדר מה חסר חדרים טוב אני מודה שאני מקנאה בה אבל אני אתגבר ואמצא פול כוסונים כמו עומר לדוגמה חחח אני ממש מחבבת אותו הכוסון שלי
הם לא שמו לב שנכנסתי הם היו עסוקים כל כך בעצמם רק אחרי שעתיים העזתי לצאת ..
" אה חזרת ?." שאלה יערה שהיתה עטופה בשמיכה
" כן למה לא שמעת לפני כמה דקות" אמרתי ושיקרתי חח לא נורא מה אני גיד לפני שעתיים הייתם באמצע הסקס ולא רציתי להפריע אז נכנסתי לחדר יישבתי ובכיתי בגלל שאת עשית סקס עם מי שאני אוהבת שהוא למעשה החבר שלך הדמעות ירדו וירדו ושעתיים ככה עד שיצאתי החוצה ...
" אה אוקיי " אמרה יערה וגיא קרץ לי מהמטבח הוא היה כל כך חתיך בלי בגדים רק עם בוקסר חשבתי שעוד רגע אני אתנפל אליו ואני אנשק כל חלק גוף שלו לצערי הרב השתלטתי על היצרים שלי והבטתי בו במבט מבויש ..
" גיא יש מים חמים ??" שאלתי שראיתי אותו רטוב
" כן מאוד חמים " אמר גיא והרגשתי אך עוד רגע אספר לו שאני מאוהבת בו ידעתי שאן לי סיכוי מול אחותי הגדולה זה היה נורא להרגיש כאילו אתן מתחרות על אותו בחור ואז הפלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי
" מהממת שלי " אמר עומר
" כוסון שלי " אמרתי
" מה המצב איתך " אמר עומר
" הכל סבבה חח חוץ מזה שלפני כמה דקות ראיתי דבר דוחה " אמרתי
" באלך להגיד מה ??" שאל עומר בנימה עדינה
" לא " עניתי בתוקף
" אוקיי " אמר עומר
" אני מפריע ??" שאל עומר והוא היה כל כך חמוד
" מאמי שלי איזה חמוד אתה אף פעם לא מפריע לא למדת ??" אמרתי
" חחח אוקיי יפה שלי " אמר עומר
" עומריקי אתה בא ??" שאל קול נשי
" כן " שמעתי אותו אומר
" טוב מאמי אני חייב לזוז נדבר כבר " אמר וניתק
כל מיני שאלות הטרידו אותי והייתי מבולבלת מי זאת הייתה למה היא דיברה אליו ככה לפני כמה זמן הוא אמר לי שהוא מאוהב בי ופתאום הוא עם מישהי ...
החלטתי לבדוק את העניין וללכת כביכול אל ליאור אבל לראות מה קורה אצל עומר
" כבר באה " אמרתי וייצאתי עם הפגימה החמודה שלי של נופי והנעלי בית הפרוותיות הורודות שלי ..
דפקתי על דלת ביתם של עומר וליאור , ליאור פתח לי חח איזה חמוד הוא היה ישנוני כזה
" מאמי קרה משהו ??" שאל ליאור
" לא משהו מיוחד " אמרתי
" זה מה לעזאזל את עושה פה בשעה כזו ??" שאל ליאור
" ליאור תירגע באתי לבקר אותך התגעגעתי " אמרתי
" מאמי ממש נחמד מצדך אבל כנרא לא הסתכלת בשעון " אמר ליאור והוא צדק היה מאוחר
" אני מפריע לך ??" שאלתי
" כנסי מאמי " אמר וקצת התאושש מהשינה
" היו לי סיוטים " שיקרתי ואז ראיתי אותו מבטינו נתכלו והשפלתי את פניי
ליאור חיבק אותי ונתן לי נשיקה דביקה על הלחי
הוא הלך למזוג לנו לשתות ובנתיים הלכתי ליד החדר של עומר כאילו לשירותים
" מה את עושה פה עכשיו ??" שאל עומר וחיוך ערמומי הצטייר על שפתיו
" עומר מי זאת הייתה האישה הזאת ששמעתי ברקע ??" שאלתי
" איזה חמודה את מקנאה ??" שאל עומר
" מקנא מה פתאום רק רוצה לדעת " אמרתי והתביישתי
" מאמי לא הסתכלת בשעון !! כבר מאוחר " אמר עומר
" אל תתחמק מי זאת הייתה " שאלתי
" אוי נו מאמי את כל כך יפה שאת מקנא " אמר והדביק לי נשיקה על הלחי חייכתי
" אן לי חשק למזמוזים " אמרתי
" מה רק לליאור מותר " אמר עומר
" ועוד אני קנאית" מלמלתי ונזכרתי בשאלה ששאלתי
" נו אתה לא עונה " אמרתי
" תירגעי מאמי שלי זאת בת דודתי טלי " אמר עומר והיא יצאה היא הייתה חמודה אפשר להגיד שלא היה בה משהו שהזכיר לי את עומר אות את ליאור
" היי אני טלי " אמרה כשיצאה לכיוונו של עומר
" היי אני בר" אמרתי
" נו מאמי לאן נעלמת לי " אמר ליאור
" ליאורי מאמי אחיך החמוד הכיר לי את בת דודכם טלי .." אמרתי
" מה ??" שאל ליאור
" מה זאת אומרת מה הוא הכיר לי אותה מה לא ברור " אמרתי ליאור העביר את מבטו אל כיוונו של עומר
" וואלה הכיר לך את בת דודה שלנו " אמר ליאור ולא הבנתי מה לא ברור
עם אהבתם ובאלכם המשך
דהה תגובות 😁
יאאא איזה יפה מאמי תמשיכייייייייי
וואי מהמם 😊
המשך שבת שלום 😛
יצצצא מהמםםםםםםםםםםם =]]
הממשךך
דחוףף=]
אממ נראלי אני ישים המשך עוד מעט
אבל יהיה היום המשך 😊
פרק22
" אני כבר בא" אמר עומר לטלי
" מאמי שלי ...תני לי נשיקה לפני שאת הולכת " אמר עומר לא הבנתי מה היה הקטע הזה של ליאור
" די עומר אני לא מבינה משהו כאן מוזר לי " אמרתי
" נו עומר בוא כבר נסיך שלי ..." אמרה טלי
" נסיך שלי ?.." שאלתי
" את לא מבינה " אמר עומר
" אוהו אני מבינה מצוין אתה לא יודע כמה אני מבינה "אמרתי
" חכי שנייה " אמר עומר
" עומר תוריד ממני ת'יד שלך " אמרתי
" אבל חכי אני רוצה להסביר לך .." אמר עומר
" אני הבנתי מצוין לבד עומריקי תיהנו ביחד אבל שלא תעז להתקרב אליי להתקשר אליי או לגעת בי " אמרתי וייצאתי לא הבנתי למה כל כך התעצבנתי וקינאתי הרי אני מאוהבת בגיא ב 100% וזה בטוח אני יודעת מה אני מרגישה ..
אני פשוט רוצה את עומר אני מחבבת אותו אני רוצה שיהיה בינינו קטע רציני ואני שונאת שעושים לי את זה למה כל הגברים בוגדים בי ולוקחים אותי כסטוץ
" נמאס לי מזה כבר אני רוצה משהו אמיתי " חשבתי לעצמי
" אז גם הוא רוצה רק להשכיב אותי לראות את הביצועים שלי ואז לזרוק אותי לכל הרוחות והשדים אבל למה ..למה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי למה הוא שאל מה יש בינינו עם הוא יודע מצוין שאני סטוץ חולף בישבילו איזה באסה איזה מעצבן באלי להיות נזירה .." חשבתי ואז צחקתי
" על מי את עובדת את הרי לא יכולה בלי בנים ובנים לא יכולים בלעדייך" אני אומרת לעצמי ונכנסת הבייתה
" שוקו ??" שואל מיד גיא
" כן ועם אתה יכול גם קצת רעל בפנים שאני יעצום עיניים ולא יפתח אותם " אמרתי
" מאמי אל תדברי ככה " אומר לי גיא ואני מחזיקה את עצמי כל כך חזק כדי לא להדביק לו נשיקה אמתית להרגיש אותו לאוהב אותו למרות שאני יודעת שאבוד לי
" גיא אני ..." אמרתי ולא הצלחתי להגיד לגלות את ליבי לפניו
" מה קרה תספרי לי .." אמר גיא
התיישבתי לידו ובכיתי אולי על עומר אולי עליו אולי על שניהם שני האנשים שכל כך חשובים לי ופוגעים בי
למה ?..למה זה קורה לי כולם אומרים לי שאני יפה ומוצלחת ואני אני חושבת שאני כישלון מהלך אך כל מערכת יחסים שלי עם גבר נגמרת בכך שהוא בוגד בי ואני נשברת ובוכה ...
והינה עוד זיכרון עולה לי על עומר אך היינו בים והוא אהב אותי גילה את ליבו אמר כמה אהבה יש לו כלפיי נישק אותי וחיבק אותי ואמר מילים שלעולם לא נשכחו ממני אז מה קרה פתאום ?...
אני מנסה להבין אבל גיא , גיא גם עולה לי בראש כל התמונות שלנו רוכבים על סוסים אזח ... למה למה ...?..
"נו החלטת ?." שאל גיא
" כן גיא אני החלטתי כבר מזמן " אמרתי והתקרבתי אליו
" נו אז תספרי לי " אמר גיא והרחתי את ריחו
התרחקתי ידעתי שזה לא נכון ולא הגיוני לאוהב אותו להיות אותו לנשק אותו לרקום בינו משהו אמיתי משהו שאני אחר כך יצטער עליו
גיא התקרב אליי
" מה שלא קרה אל תהיא עצובה " אמר והדמעות זלגו מעיניי
" אף אחד לא שווה את הדמעות שלך " אמר גיא
" אוח כמה פעמים שמעתי כבר את המשפט הזה זה לא עוזר לי שאף אחד לא שווה אותן...אני רוצה אותו מלמלתי
הפלפון שלי צלצל על הצג היה המספר של עומר כמובן שלא עניתי התחמקתי ממנו
נכנסתי לאייסי קיו
לירז הכוסית אומר/ת :
מאמי שלי ממצב
בר הפצצה אומר/ת :
הכל חרא באלי לטוס לאייפל ולקפוץ משם למטה
לירז הכוסית אומר/ת :
יפה שלי אך את מדברת מה קרה
בר הפצצה אומר/ת :
לא מספיק שאיתי בגד בי גם עומר עשה את זה ..
לירז הכוסית אומר/ת :
מי זה עומר הוא עושה את זה לכולן אף פעם לא הייתה לו מערכת יחסים רצינית כל הבנות שהיו איתו נזרקו אחרי שבועיים גג לא רציתי לאכזב אותך שסיפרת לי
בר הפצצה אומר/ת :
אני שונאת את עצמי אוף לילי אני אוהבת אותך
לירז הכו8סית אומר/ת :
יפה שלי לכי תישני מחר אל תבואי לביצפר ונדבר כבר טוב יפתי
בר הפצצה אומר/ת :
לא רוצה לישון רוצה את עומר
לירז הכוסית אומר/ת :
די מאמי אל תהיא עצובה הבנים זה עם חרא ואי אפשר להבין אותו
בכיתי שטפתי פנים ניסתי לראות טלוויזיה אבל לא כילותי גיא ועומר השתלטו לי על המחשבות אני לא יודעת למה או אך אבל אני בבעיה רצינית לא הצלחתי להירדם כל הלילה והיו לי המוןןן פלפונים לא עניתי זה כמובן היה עומר ...
בבוקר יערה קמה וישר נכנסה אליי לחדר
" קושקוש של מה יש לך ?.." שאלה יערה
" למה כל הבנים בוגדים בי ?" שאלתי
" מה על מה את מדברת ?.." שאלה יערה
" על זה שעומר הנסיך שלי כביכול אתמול מצאתי אצלו מישהי הוא אמר לי שהיא בת דודה שלו ואז היא אמרה לו נו נסיך שלי אני מחכה לך ... ומזה הבנתי שלא נראה כל כך שהיא בת דודה שלו .." אמרתי
" אולי לא הבנת נכון מאמי אל תקפצי יישר להסיק מסקנות " אמרה יערה
" יערה לאב יו אל אני רוצה קצת להיות לבד " אמרתי
יערה ייצאה מהחדר שלי עצמתי עיניים ונרדמתי חלמתי אך כל מה שקרה נמחק קמתי בבהלה הרגשתי אך מישהו מלטף את גבי
תגובות :]
😁
וואוו קראתי את הסיפור שלך!!
סוף הדרך!!
מממממממש יפה=]
תמשיכי בובהה😛
יו זה פרק יפה.
גאיזה מתחחח
תמשיכי מאמי
פרק 23
"מה חשבת שתפטרי ממני כל כך מהר " ?.. שאל אותו נער לא יכולתי להגיד את שמו
" איתי .. מה אתה עושה פה " אמרתי והורדתי ממני את ידו
" אני כלום ...בסך הכול באתי לראות אותך " אמר איתי
" איתי אני לא בגד בחלון ראווה ברגע שאתה בגדת בי זה נגמר בינינו אמרתי וקמתי
" נכון, אבל את יודעת מה משותף לך ולבגד בחלון ראווה " שאל איתי הייתי בשוק טוטלי
" לא ואני גם לא רוצה לדעת " אמרתי
"מאמי התבלבלת שאלתי עם את יודעת לא עם אתה רוצה לדעת " אמר איתי והפחיד אותי נורא אך הוא השתנה הוא כבר לא היה הגבר שהתאהבתי בו עם הקול הרך המבט האוהב לא זה בוודאי לא היה הוא ...
" לך מפה איתי בבקשה .." אמרתי
" לא רוצה אני רוצה לנשק אותך " אמר והתקרב
" יופי וכשאני רציתי לנשק אותך אתה רצית לנשק את הגילת הזאת נכון ?.." אמרתי
" תפסיקי עם משחקי הכוח טעיתי בסדר מותר לי ?.. עם את אהבת אותי אך זה שעברת הלאה " אמר איתי
" אך שה מה לעזאזל חשבת שאני יישב בחיבוק ידיים ויחכה שתחזור אליי או בוא אני יחדש לך בחיים זה לא היה קורה וזה לא יקרה " אמרתי
" בגלל זה את שרמוטה בת זונה " אמר איתי
" אתה חושב שמותר לך לדבר אליה ככה " שאל גיא שפתאום נכנס לחדר
" אוהו אינה הנסיך ואתה ...כבר השכבת אותה עלית עלייה?....הרי זה מה שכולם עשו " אמר איתי ומיד הרגשתי את עוצמת הכף יד שלי
" אני אוהב אותך " אמר איתי
" איתי לך ואל תחזור יותר בחיים " אמרתי
" אבל .. אני מצטער שאני מדבר אליך ככה אני לא מבין אך להחזיר אותך אליי " אמר איתי
" איתי אתה פשוט לא קולט אהה זה נגמר בינינו " אמרתי
" זה לעולם לא נגמר ולעולם לא ייגמר " אמר איתי והשאיר אותי עם הרבה שאלות
" תקשיב תקשיב לי טוב טוב חמוד שלא תעז בגלל שום סיבה לדבר עליה ככה או להתקרב עליה מובן " אמר גיא
" איזה חמוד הוא " חשבתי היה בא לי לקפוץ אליו בחיבוק ענק כזה חיבוק דובב במקום זה חייכתי בביישנות והשפלתי את ראשי ..
" מאמי אל תדאגי יעבור לו הוא לא מסוגל לקבל את הפרידה שלכם " אמר גיא
" אני יודעת " אמרתי והתחלתי לבכות גיא חיבק אותי והרגשתי חמימות יערה באה ושאלה מה קרה וגיא כמובן הרפה מהחיבוק שלו שכל כך רציתי שיימשך לנצח ...
" כלום " אמרתי והלכתי החוצה התיישבתי במדרגות וליאור התיישב לידי
" מאמי אני רוצה להגיד לך משהו " אמר ליאור והתחבקנו הנחתי את ראשי על כתפו
" למה אך שלך כזה מניאק ?...!!" אמרתי
" לא יודע מה קורה בניכם אבל מי שזאת הייתה זאת יזיזה שלו .." אמר ליאור והייתי בשוק
" מה יש לו יזיזה " אמרתי
" מאמי אחי הוא לא בחורה של בחורה אחת " אמר ליאור
" הוא אמר לי שהוא אוהב אותי שיש בינינו משהו אמיתי .." אמרתי
" את זה הוא אומר לכולן " אמר ליאור והדמעות זלגו מעיני
" היית צריכה לדבר איתי תמיד הוא שובה את הבנות ביופיו " אמר ליאור
" ושובר אותן באופיו " אמר ליאור
" אני רוצה אותו " אמרתי
" כל כך חיבבתי אותו כל כך רציתי שיהי בנינו קשר רציני " אמרתי
" גם אני רוצה " אמר עומר לפתע מאחורינו
" עומר עזוב אותה מספיק שברת לה את הלב " אמר ליאור ורציתי להגיד שהוא לא היחיד
" מאמי היא הייתה ..." אמר עומר
" זה בסדר היא יודעת שזאת יזיזה שלך " אמר ליאור
" די עומר מספיק למה אתה חייב לשחק לה בלב עזוב אותה גם ככה כבר פגעו בה " אמר ליאור
" ליאור זה בסדר אני יודעת לדבר " אמרתי ועומר הביט בי
" מאמי אני נשבע לך זה היה סקס הפרידה שלנו " אמר עומר
" עומר תוריד ממני את הידיים שלך " אמרתי
" אז מה מה שהיה בים זה סתם ?.." שאל עומר
" עומר להזכיר לך אתה זה שעשית סקס בעוד אמרת לי שאתה אוהב אותי " אמרתי
" לא שיקרתי " אמרתי
" טוב אז מה רצית יחסים פתוחים ?." שאלתי
" לא אני לא מוכן להתחלק איתך עם אף אחד " אמר עומר
" אוח עומר אתה משגע אותי " צעקתי
" ואי אליי " אמר עומר וכמעט שלא עמדתי בפיתוי התקרבנו מאוד לנשיקה ואז קמתי ונכנסתי הבייתה
" מה פה היא גרה ??" שאל עומר
" מה לא יידעת " שאל ליאור
" לא !!" אמר עומר ודפק בדלת
" יערה תגידי שהתאבדתי " אמרתי
" מה בר אל תעצבני אותי " אמרה יערה ופתחה לעומר
" היי אני יערה " אמרה יערה ונתנה לעומר נשיקה על הלחי
" היי איפה ברו'ש " אמר עומר
היא בחדר שלה כנס " אמרה יערה
" עומר לך מפה" אמרת י
" מאמי אני אוהב אותך באמת זהו כל הקשרים שהיו לי יזיזות חברות ידידות שום דבר בשבילך בבקשה אני מצטער " אמר עומר
" הייתי חרא הייתי כלב נכון טעיתי את מוכנה לסולח לי ?.." שאל עומר
" אני מוכנה לחשוב על זה " אמרתי
" נו חשבת ?." שאל עומר והדבקתי לו נשיקה
" מספיק פגעו ובגדו בי פעם אחת פעם שנייה מוגזם " אמרתי
" מאמי אני לא יפגע בך יותר " אמר עומר
" מבטיח ??" שאלתי
" מבטיח " אמר והדביק לי נשיקה על השפתיים ..
תגיבו לייי!!!
איזה יפה.
תמשיכי יא כישרונית