פרק 19
זה היה איתי הוא היה על הרצפה וראיתי שירד לו דם מהעין הבטתי עליו מאוכזבת כל כך מאוכזבת ממנו לא חשבתי שהוא ייקרא לי ככה ויתנהג אליי בצורה כל כך משפילה כל המילים שאמר נחרטו לי בלב ופגעו בי דמעה זלגה מעיני עומר קם ממנו והשארנו אותו רוק על המדרכה שנאתי אותו כל כך שנאתי למרות שידעתי שהוא אוהב אותי ושכל מה שהוא עשה זה מאהבה אבל לא הייתי יכולה לסלוח לו ולא לשכוח
עומר ניגב לי את הדמעה
" אפילו אותה הוא לא שווה " אמר עומר והצליח לעלות לי חיוך על הפני
" עומר אתה כל כך חמוד " אמרתי והדבקתי לו נשיקה על השפתיים
" זה מה שארת נותנת לי במתנה ??" שאל עומר
" לא במתנה רק השאלתי לך אותה לכמה זמן " אמרתי
" ומה בחצות היא תצטרך ללכת " שאל עומר
"בחצות היא תעלם ושוב תחזור אליי " אמרתי ועליתי על האופנוע שלו חיבקתי את גבו ושמתי את הקסדה היה אדום הוא הסתובב אליי
" את סקסית עם קסדה " אמר עומר
" באמת ??" שאלתי
" כן " אמר
" אני דווקא שונאת את עצמי כשהשיער שלי לא פזור " אמרתי
" אז תצטרכי להתרגל כי אני אוהב אותך בכל מצב " אמר עומר
" מה אתה אומר ואני צריכה לעשות כל כך מה שאתה מבקש ??" שאלתי
" בערך " אמר עומר וחייך חיוך שובב
" תסביר " אמרתי
"ם אני יגיד לך להתפשט לא נראה לי שתתפשטי נכון ????!!!!" אמר עומר
" צודק ב 100% " אמרתי
" אז אני יבקש ממך רק דברים הגיוניים " אמר עומר
הגענו אליו הבייתה עלינו במעלית אליו הוא פתח את הדלת ונכנסו אל החדר שלו שהיה צבוע בכחול הוא העיף כמה חוברות שלא היה קשה לי לנחש של מה הן ..(המבין יבין)
התיישבתי לידו והוא חייך
" תגיד עומר אך זה שבחיים ליאור לא הזכיר שיש לו אח כל כך מושלם ??" שאלתי
" אך שהוא לא הזכיר שיש לו ידידה כל כך מושלמת " אמר עומר
" תשובה מתוחכמת " אמרתי וחייכתי
" אני חולה על התחת שלך " אמר עומר
" רק עליו או עליי בכללי ??" שאלתי
" אוח את מטריפה אותי על שנכם " אמר עומר הוא ייצא רגע להביא לנו לשתות ובינתיים העפתי מבט במחשב האייסי שלו היה מפוצץ במלא הודעות
הסתכלתי בתמונות הוא כזה סקסי אבל עדיין אהבתי את גיא מה לעשות אהבה לא הולכת ברגע ..זה ייקח זמן ואולי זה יהיה בלתי אפשרי מה שבטוח שאני לא יישב ויבכה כל היום אני ייצא ויבלה !
צלצול הטלפון קטע את רצך מחשבותיי
" תודה ליפה שלי המתוקה שלי ...."
" הלו " עניתי
" מתי את חוזרת " שאל גיא
" מתי שיבוא לי " אמרתי
" את מוכנה להפסיק לשחק" אמר גיא
" אתה לא לידי אז אך אתה יודע מה אני עושה " אמרתי
" בר תפסיקי עם זה " צעק גיא
" מה אתה רוצה אתה לא אבא שלי ואני לא חייבת לך דין וחשבון אתה בסך הכל החבר של אחותי " אמרתי ועל פני התנוסס חיוך
" מה את אומרת " אמר גיא
" טוב עד 12 וצי את בבית " אמר גיא וניתק והתעצבנתי עליו
" מי זה היה ?" שאל עומר שהיה מאחורי
" עומר עוד שנייה קיבלתי התקף לב בגללך " אמרתי
" מי זה היה ??" שאל שוב עומר
" תירגע חבר של אחותי " אמרתי והוא התיישב על המיטה לידי הוא הניח את ידו על ידי ונתן לי את הכוס קולה שתיתי בלגימות קטנות .
הייתה שתיקה מביכה כזו ואז שברתי אותה
" מה אתה עושה מחר אולי נילך לאנישהו " אמרתי
" מאמי אני ידבר איתך בבוקר נראה מה נעשה " אמר עומר
" טוב יפה שלי " אמרתי
המשכנו לדבר ואז באמת שהייתי חייבת ללכת כי עם לא נראלי הם היו הורגים אותי גיא ויערה
" מאמי תלווה אותי לדלת אחותי תהרוג אותי כבר מאוחר " אמרתי
"למה לדלת אני ילווה אותך לבית " אמר עומר ולא גילתי לו שאני גרה מולו
" זה בסדר אני לא צריכה ליוו " אמרתי ויצאתי
" למה איחרת ??" שאלה יערה
" יערה את לא אמא שלי בפעם המיליון עזבי אותי כבר " אמרתי ונכנסתי לחדר
חיוך מטומטם היה מרוך לי על הפנים
הפלפון שלי צלצל
" הלו " אמרתי
" נו מה איפה היית ??" שאלה לירז
" אני מספרת לך את לא אומרת לאף אחד כמו שהיה עם איתי " אמרתי
" סמכי עליי " אמרה לילי
" אני יצאתי לדייט עם אח של ליאור " אמרתי
" מה הוא כזה כוסון איזה כיף לך " אמרה לילי
" מה את מכירה אותו ??" שאלתי
" כן ברור " אמרה לילי
" טוב מאמי היה מזה כיף אני ידבר איתך מחר " אמרתי
" טוב מאמי עפתי להתלקח " אמרה לילי וניתקה
לא הצלחתי להירדם זה היה כל כך מוזר בישבלי הכל אבל שמחתי ...חשבתי מה עוד יטמון לי הגורל
תגיבו לי 😊
איזה פרק יפה מאמי.
את כזאצ מוכשרת....
תמשיכי את חייבת להמשיךךךך
תודה
חולה עלייך אן כמוךךך 😁
מדהיםםםםםםםםםםםםם
המשך דחוףף..
אוהבתתת..
פרק 20
קמתי לבית הספר ממש חבל :[ לא היה לי כוח אחרי אתמול היה לי כל כך כיף (חוץ ממה שקרא כמובן עם איתי ) .
" יפה שלי הכל מוכן " אמרה יערה נתתי לה נשיקה על הלחי וחיבוק וירדתי למטה
ליאור ראה אותי והלכנו ביחד
" מאמי למה לא באת אתמול ??" שאל ליאור
" לאן לזולה ??" שאלתי
" כןן " אמר ליאור
" לה היה לי בא וחזרתי מאוחר " אמרתי
" אהה אוקיי מאמי " אמר
הלכנו והגענו לבית הספר הפלפון של ליאור צלצל
" ליאורי איפה אתה ??" שאל עומר
" סתם הולך לבית ספר עם ידידיה למה ??" שאל ליאור
" מי זה ??" " שאלתי
" אחי " אמר ליאור
" אהה " חייכתי חיוך ערמומי
" ליאורי נאחר " אמרתי והרמתי את טון הדיבור שעומר יבין מי זאת
" אחי מוסר לך דש " אמר ליאור
" תמסור לו בחזרה " אמרתי
" היא מוסרת לך בחזרה " אמר לפלפון
" הוא שואל מה שלומך " אמר ליאור
" תגיד לו שהכל בסדר ומה שלומו ?" אמרתי
"נו מה אני שליח ??" אמר ליאור
" מה ??. שיט " צעק ליאור
" מה קרה ??" שאלתי
" כלום שכחתי מפתח ועומר בעבודה מה אני יעשה ??" שאל ליאור
" לא יודעת " אמרתי
" איזה יופי " אמר ליאור
הגעתי לבית הספר עם סחרחורת איומה וכאבי בטן
" זה בסדר הוא יבוא לביא לי " אמר ליאור
" אח טוב יש לך " אמרתי
" כן חח אחי הגבר " אמר ליאור וצחקנו
" ליאור אני לא מרגישה טוב " אמרתי והתיישבתי על הספסל שליד חדר המורים שיערי היה פזור לבשתי מכנס ג'ינס בתוך מגף חום וחולצה ארוכה חומה .
הרבה בנים הסתכלו עליי וחייכו או קרצו אחד אפילו התיישב לידי וזרם איתי בשיחה הם לא יידעו שאני מאוהבת בחבר של אחותי ודלוקה על אח של הידיד הכי טוב שלי שעדיין לא יודע את זה
" שלום לך " לפתע שמעתי קול מוכר מאחורי
הסתובבתי הוא היה כל כך חתיך ויפה וחמוד ומתוק ובמיוחד כל הבנות שעברו יש כאלה שחייכו אליו יש כאלו שאמרו היי ויש כאלה שפיזרו את השיער בכוונה למשוך את צומת ליבו אבל כולן לא ידעו שהוא שייך לי ...
" אני מפריע ??" שאל שראה שאני מדברת עם אותו הילד
" לא מאמי שלי מתי אתה מפריע לי ??" שאלתי
" לא יודע " אמר
" באלך להבריז ולבוא לים ??" שאל
" העיקר את לא מבריז משיעור חשבון עם רבקה " אמרתי
" לא אני מבריז מהעבודה שלי שסביר להניח שיפטרו אותי בגללך "
" בגללי אך אתה מעז " אמרתי והדבקתי לו נשיקה ליד כל המורים והתלמידים שיקפצו לי
" בואי מאמי יש לי מקום ממש יפה לקחת אותך " אמר עומר ויאנו
" לאן זה ??" שאל השומר
" מה אתה לא רואה אחי מסיעה אותי הבייתה אני לא מרגישה טוף" אמרתי
" אני אתן לכם לצאת רק בגלל שאני מריח זוג מאוהב מקילומטרים " אמר השומר ויצאנו מחובקים .
עליתי על הטוסטוס שלו ונסענו הייתה רוח חזקה אבל היה לי נעים איתו
" רדי " אמר וירדתי זה היה מראה כל כך יפה הים בזריחה הלכנו מחובקים על קו החוף בעוד רגלינו טובלות במים למרות שלא הרגשתי את המים כי הייתי עם מגפיים
" באלי להיכנס " אמרתי
" כן באמת ??? ואך " שאל עומר
" אני צוחקת איתך טיפשון ואתה מאמין איזה פתי " אמרתי
" מאמי מה קורה בינינו " שאל עומר ושוב בשאלה שתקלקל את כל האווירה
" זה תלוי מה אתה חושב שקורה בינינו " שאלתי
" אני חושב שיש בינינו משהו אמיתי " אמר עומר וליטף את השיער
" יופי גם אני חושבת ככה " אמרתי
" מאמי אני אוהב אותך " אמר עומר לא עניתי כי לא יכולתי להביט בעיניו ולשקר אבל הייתי דלוקה אליו קיוותי שזה יתפתח לקשר אהבה
" ואת לא צריכה עכשיו לתת לי תשובות " אמר עומר
" מאמי אני .." אמרתי והוא השתיק אותי
חזרנו לאופנוע ונסענו הבייתה נכנסתי הבייתה ולא האמנתי למה שאני רואה כל כך נגעלתי
תגיבו לי עם אהבתם ובא לכם המשך 😁
וואי פשוט מדהים :]]
מתה על הסיפור הזה ועלייך 😊
המשך ושבת שלום 😛
תודה מהממת שלי
גמאני חולה עלייך
שבת שלום 😛
יפה מאמי תמשיכי כמה שיותר מהר..
אני סקרנית 😊
בנות אל תהיו רעות תגיבו לי
😢