😊 "בוקר שהתעוררתי חשבתי שזה חלום אבל זה היה מציאות כל כך אמיתית !..."
פרק 14
למולנו נעמד נער יפה תואר שיערו שחור חלק ועיניו כחולות כהות גופו חטוב עם ריבועים בבטן הוא היה בלי חולצה ונכנס לקחת משהו קמתי וחייכתי אליו
" בוקר טוב " אמר וקרץ לי הואר ייצא שבידו חולצה שחורה צמודה
" ליאור קוםם" אמרתי
" מה קרה " אמר ליאור
" כלום תחזור לישון " אמרתי
הלכתי למטבח להכין לי כוס שוקו חם וכבר היה שם .
" הכנתי למקרה שתקומי מוקדם ותרצי " אמר הנער
" היי אני בר " אמרתי
" אני עומר " אמר טל
" אה וואלה ומה אתה עובד ?." שאלתי
" אני מנקה רחובות ... לא סתם אני שליח " אמר עומר
" של מה ?..." שאלתי
" פיצה " אמר וחייך
" אה אוקיי " אמרתי והחזרתי לחו חיוך שתיתי את השוקו שהיה מוכן בדיוק במרקם הנכון
" אתה אלוף בשוקו " אמרתי
" תודה " אמר עומר
" אני צריך ללכלעבוד" אמר הוא קם ונשק לי על הלחי והותר עליי את הבושם הנעים שלי .
" תהנה " אמרתי
" תודה חמודה " אמר וייצא , הלכתי לחדר שלו והבטתי בתמונות שהיו שם הוא כל כך יפה וחמוד ואלוף בשוקו .
" השעה הייתה 6 וחצי " ראיתי טלוויזיה קצת עד 7 ועשרה והערתי את ליאור התכוננו לבית הספר והלכנו ביחד .
הגעתי ולירז דרשה הסברים
" מה בסך הכל ישנתי אצלו שום דבר מעבר " אמרתי משקרת בקשר לאחיה .
הצלצול נשמעה וכל התלמידים יצאו החוצה נשארתי אני ולירז .
" לילי " אמרתי
" אהה " ענתה לירז
" יש משהו בינך ובן טל ?" שאלתי
" אני מאוהבת בו " אמרה
" וואלה " אמרתי
" כהה" אמרה ושנינו ייצאנו אליי בימי שישי תמיד אנחנו אצלי .
" היי אני בבית " אמרתי
" הייי " אמר גיא
" מי זה ?" שאלה לילי
" גיא חבר של יערה תכירו " אמרתי והם העבירו מבטים מתוחים
"מ אני לא אוהבת אותו " לחשה לי באוזן
" למה הוא חמוד ונראה טוב " אמרתי וצחקתי עם עצמי
" אוקיי לא נראה לי משהו בו מגעיל הוא קר כזה " אמרה לילי .
נכנסו לחדר שלי וכמובן כמו כל פעם גלשנו באינטרנט סתם כל מיני אתרים של שטויות ראני פרקים חוזרים של " האלופה " והכי חשוב אכלנו גלידה ביחד ריבת חלב כמו שאנחנו אוהבות .
בערב לילי אכלה אצלי ארוחת ערב בגלל שההורים שלה בחו"ל וזה היא גם ישנה אצלי .
ישבנו ארבעתנו וראינו יעד סופי 1 סרט קטלה->> חיחי
" וואי אמא עם החוט הזה שהוא מת" אמרה לילי
" כן ממש מפחיד " אמרתי
" דווקא קורע אך זה רדף אחריהם לכל מקום " אמר גיא וקרץ לי
" כן אהה " אמרתי
נרדמנו על הפוך שהיה פרו על הרצפה ובשעה 5 גיא העיר אותי
" ברו'ש מאמי תעלי למיטה עם לירז פתחתי לכן אותה " אמר גיא שנינו הלכנו למיטה וקמנו ביום שבת בשעה 2 "( בצהריים )
" באה לקניון ?.." שאלה לילי והתארגנו התקלחנו התלבשנו ועפנו לקניון.
קניתי חצאית ג'ינס מעלפת ומגפיים חומות מקסימות לילי קנתה נעלי ספורט יפות ורודות של ניק וחילה דל שקצרס .
עצרנו לשתות ולאכול בארומה .
" קפה הפוף וטוס " אמרתי
" גם " אמרה לילי
הביאו לנו ושיתנו ואלנו
" בואי לקנות עגילים וצמידים ותכשיטים " אמרה לילי והלכנו
קניתי שרשרת שרשום עליה בר ולירז שרשרת שרשום עליה לירז .
קניתי גם דובי חמוד לחדר מה לפנק את עצמי קצת חחח וכמה מלאכיות לקישוט כזה !
שנינו קנינו צמיד חמוד כסף עם תליון לב .
" ליל היה מ'זה כיףף" אמרתי לפני שחזרנו
" גם אני נורא נהניתי איתך היום " אמרה לילי
נכנסתי הבייתה והראיתי ליערה מה קניתי
" מאמי אני כל כך שמחה בשבילך וגם לי יש הפתעה בשבילך " אמרה והוציאה 2 כרטיסים לפסטיג את ועוד מי שבא לך אמרה יערה וחטפה נשיקה ענקית על הלחי וחיבוק .
" מאמי תודה רבה " אמרתי .
סידרתי את הדברים בארון והלכתי קצת למחשב
ליאור כוסון אש אומר/ת:
מאמי מה המצב איתך
לא עניתי כי הייתי חייבת לדבר עם טל
טל טבעי שלא תשלוט בעצמך אומר/ת :
מאמי איפה את לא מדברת איתי ?..
בר פצצה אנושית אומר/ת:
ברור שכן חיימשלי פשוט אני צריכה לדבר איתך דחוף להסביר לך מחר ב 4 סבבה ?..
טל טבעי שלא תשלוט בעצמך אומר/ת :
סבבה עפתי למקלחת חולה עלייך מאמי
ראיתי טלוויזיה קצת החיים זה לא הכל וכל מיני שטויות ונרדמתי מוטרדת וכל כך מבולבלת מנסה לסדר את המחשבות שלא נותנות לי מנוחה .
אהבתם רוצים המשך יאללה תגיבו 😊
😊 😁
😛 תודה בנות
עם יהיו קצת יותר תגובות
יהיה המשך 😊
מאמיי יפה..
שימי המשךךך לאב יוו
-חנוש-
תודה בנות ממש שמחה שאהבתן את הסיפור שלי הינה המשך >>>
פרק 15
התמתחתי משינה ארוכה של יום שבת התיישבתי על המיטה וניסתי לחשוב קצת על איתי על טל וגיא הכל התערבב לי והרגשתי מבולבלת כל כך .
חיפשתי תשובות למי אני אוהבת לפתע שמתי לב לגיא שעמד ככה בחוץ מביט בי
" גיא יא טיפשון הבהלת אותי " אמרתי וחייכתי
" יאה תודה על המחמאה " אמר גיא
"כנס שב " אמרתי והוא נראה כל כך חמוד בעיניי תמים ויפה כזה
" ברו'ש יש לי שאלה " אמר גיא ולא עמדתי בפיתוי שעמד מולי
" שוט " אמרתי
" את מאוהבת עכשיו באיתי ?.." שאל גיא וקצת בלבל אותי
" לא " עניתי בחד משמעיות והמחשבות הסתדרו לי בראש .
" לא האמנתי לעצמי עולמי חרב עליי ליבי התפרפר כל פעם שגיא עבר לידי וחייך אליי שקרץ אליי הרגשתי אהבה כל כך עצומה ניסיתי לשכנע את עצמי שהרגשות האלה יעברו שזה סתם למרות שההרגשה חזקה מהכל ולא יכולתי לשקר על עצמי " חשבתי
" קרה משהו ?." שאל גיא
" כלום גיא אולי נילך לשתות שוקו " אמרתי וכל כך רציתי אותו את אהבה שלו למרות שידעתי שלעולם לא נוכל להיות זה עם זו לא בגלל שהסיכוי שהוא יאהב אותי קטן אלא בגלל שהוא שייך לאחותי שנינו הלכנו למטבח בעוד המחשבות מציפות אותי במסתוריות רבה כל כך והלב שלא מפסיק לפעום כל כך חזק
גיא הכין לנו שוקו חם
" למה לי אתה אפעם לא מציע שוקו חם ?" שאלה יערה שבדיוק הגיעה
" יערה היא ביקשה אני לא הצעתי " ענה גיא
" אהה אוקיי אז אתה לא יוזם אני צריכה פשוט לבקש אתה לא יכול לחשוב קצת בישבלי שנינו נכון " אמרה יערה והתפרקה ופרצה בבכי שובר לבבות התקרבתי עליה וחיבקתי אותה
" אני כל כך אוהבת אותך " אמרה יערה והביטה על גיא וצרב לי כל כך בלב
" למה אתה לא יכול להחזיר לי אהבה למה אתה מתבייש בי " אמרה יערה
" יערה מספיק גיא אוהב אותך את מדברת שטויות " אמרתי לה והיא לא הרפתה מהחיבוק החם שלנו
" עם כך אז למה אפעם הוא לא אמר לי את זה ?" שאלה יערה
" יערה אני אוהב אותך " אמרה גיא מביט ישר בעיניה חוטף אותי מבין זרועתי ומנשק אותה
" גיא אל תשחק לי ברגשות בבקשה גם ככה קשה לי " אמרה יערה במבט מתחנן
" יערה תאמיני לי שעם לא הצעתי לך שוקו זה עדיין לא סימן שאני לא אוהב אותך " אמר גיא ופרצתי בבכי המילים שלו כאבו לי בלב
" מה קרה לך ?" שאל גיא
" כלום " אמרתי והסתגרתי בחדר שעה שגיא ויערה מנסים להיכנס אליי לחדר ואני בוכה לא מפסיקה היום שהיה כל כך אהוב עליי בשבוע הפך ליום השנוא עליי הכל התפרק לי מבין הידיים הידיעה הזאת על אהבה שלי כלפי גיא ההצהרה שלו ליערה הבכי שלה המילים שלה שהכאיבו לבשרי .
הרגשתי אך כל רגע החיים שלי מתנפצים כמו מראה . ואז נשמעה קול מהצד השני של הדלת
" ברי זה אני תפתחי " אמר טל והיססתי מעט
" מה אתה רוצה ?." שאלתי
" לדבר איתך מאמי התגעגעתי אלייך " אמר טל
" טל לך מפה בבקשה אני רוצה להיות לבד " אמרתי לטל
" טוב מאמי אני זמין בפון עם את צריכה משהו " אמר טל והלך
נשארתי לחשוב קצת על כל מה שקרה לי היום העמוס והמתיש שעבר עליי עכשיו .
נשכבתי על המיטה ושקעתי בחלום שלא רציתי ממנו להתעורר .
" בר בר נו קומי כבר " אמרה יערה
" מה את רוצה ממני " אמרתי והכל היה נראה ורוד
" ישהו כאן מחכה לך " אמרה וקמתי מהמיטה היה זה גיא
" ברוש אני מת עלייך כל הזמן שהייתי אצלכם ניסיתי להתקרב אלייך אך לא שמת לב לזה ?" שאל גיא ואהבתי מה ששני אוזניי שמעו
" באמת ?.." שאלתי
" כן מאמי אני לא צוחק " אמר ונישק אותי עם שפתיו העדינות והמתוקות
" כל כך הרבה זמן אני מחכה לרגע הזה !" אמרתי ונשכבתי ל המיטה שהוא מעליי
התרוממתי מעט ונישקתי אותו הוא העביר את ידו על גבי והעביר בי צמרמורת .
" ברר בבקשה תפתחי " אמרה יערה והתעוררתי מהחלום המתוק שלא רציתי שייגמר החלום היה נראה כל כך אמיתי וכל כך קיוותי שיהיה אמיתי למרות שידעתי שזה אשליה כי לעלום זה לא יהיה אמיתי הרי הוא הרגע הצהיר לה כמה הוא אוהב אותה וזה כל כך נכון הם ביחד מאוהבים חשבתי
פתחתי את הדלת
" מה קרה לך ?.." שאלה יערה
" לי כלום בכיתי מאושר שכיף לכם אני שמחה בשבילך כל כך " אמרתי משקרת מנסה להסתיר את העובדה המצערת הזאת מתכחשת לרגשות הלב שכל כך מכאיבות לי .
" אהה גיא הלך להביא לנו סרט איזה כיף !" אמרה יערה ולא ידעה כמה אני סובלת
" כן אבל אני מעדיפה שתראו לבד אני סתם יהרוס את האווירה עם כל העצב שלי " אמרתי
" למה עצב מאמי את לא שמחה ?." שאלה יערה
כל כך רציתי לצעוק לה שכואב לי שרע לי שאני עצובה ופצועה והלב שלי שבור והנשמה שלי מתענה ובמקום זה אמרתי :
" בור שכן בשבילך מאמי אבל ... אני " אמרתי ובלי מילים היא חיבקה אותי הייתה שם לצדי בכל רגע נתון בכל משבר
" יערה בחיים אני לא אבקש אחות יותר ... מושלמת ממך " אמרה ודמעה זלגה מעיני
" מגיע לך את ההכי טוב " אמרתי ונתתי לה נשיקה ענקית על הלחי שלה .
" רק תתני חיוך מאמי והכל יסתדר " אמרה יערה ולא ידע כמה שכאב לי כמה שהחיוך לא יתגבר על כל העצב שנאגר בי .
" יערה אני רוצה שתבטיחי לי משהו " אמרתי
" מה שתבקשי " אמרה יערה
" שתמיד נשאר זו לצד זו שתמיד נתמוך אחת בשנייה " אמרתי
" בישבלי זה ברור ואני שמחה שיש לי אותך את האור שלי" אמרה יערה
גיא נכנס ולא יכולתי להתגבר על העצב החיוך שהיה מתוך על פניי השתנה בהבעה עצובה ומרה שהשתלטה עליי
" אני הולכת " אמרתי ולא יכולתי להישאר שם עוד
הלכתי ליד הים ועברתי את הכביש לא שמתי לב לאופנוע שנסע במהירות ועצר בפתאומיות .
" את בסדר ?.." שאל אותי נער לא יכול להיות שהגורל הפגיש בינינו שוב הרי זה לא הגיוני
רוצים המשך ?.. ואהבתם תגיבו לייי 😊
😊 😊
וואי וואי איזה פרקקק
תמשיכי מאמי אני סקרנית
מי זה????
תודה בנות שהיו קצת יותר תגובות אני אמשיך
😊
תודה מאמי
חולה עליכןןן בנות 😁 😊
" את בסדר ?.." שאל אותי נער לא יכול להיות שהגורל הפגיש בינינו שוב הרי זה לא הגיוני
פרק 16
" עוומר ?.." שאלתי
" כן את בסדר ?.." שאל עומר מודאג
" כן אני מצטערת" אמרתי ולא יכולתי שלא לפרוץ בבכי
" הוא הכנה את האופנוע ירד ושאל :
" מה קרה תספרי לי "
" כלום באמת שכלום " אמרתי והעיניים שלי היו אדומות ונפוחות
" אווקיי עם את לא רוצה לספר אני לא יכריח אותך " אמר עומר ובלי מילים חיבקתי אותו
" את צריכה משהו באמת כל דבר ?." שאל עומר הוא היה כל כך חמוד ואדיב כלפיי
" אתה חמוד ובאמת שאני מחבבת אותך אבל עכשיו אף אחד לא יכול לעזור לי " אמרתי
" אוקיי אך שאת רוצה אבל עם את צריכה משהו אז הינה " אמר והוציא כרטיס של פיצרייה ופלפון שלו
" תודה " אמרתי לו ולקחתי את הכרטיס עם המספר
" בבקשה " אמר והוסיף " אולי תרצי שאני ילווה אותך על האופנוע שלי הבייתה " אמר והסכמתי התיישבתי ולידו מחבקת חזק את גבו והרוח נושבת על פניי הרגשתי כל כך חופש לרגע שכחתי מכל הצרות שציפו אותי .
" תודה לך זה היה נהדר " אמרתי וחייכתי
" שמח שנהנית " אמר ונסע
נכנסתי הבייתה ושוב הציפה אותי הרגשה מעיקה שכזו הטלפון צלצל ועניתי
" הלו " אמרתי
" היי ממצב ?.." שאל ליאור
" אוהו סבבה מה חדש ?.." שאלתי
" טוב אנחנו מקימים זולה כזאת יש קרוון נטוש על הגבעה " אמר ליאור
" וואלה " אמרתי
" כן אז כאילו אני אור גיל טל דודי בן דין גל מעיין לירז ליה וליאת ואת זה הזולה שלנו " אמר ליאור ונשמע לי אחלה רעיון
" וואלה אני אוהבת את הרעיון הזה מה צריך לנקות לסדר להביא ספה רדיו כל מיני דברים שהיה כזה מגניב " אמרתי
" כהה גיל מביא את הספה שלו למה ההורים שלו קונים חדשה וליאת מביאה מערכת רדיו מזה טובה בגלל שאח שלה רוצה לזרוק את זה הוא לא משתמש בזה " אמר ליאור
" וואלה נאי ירה מה אני יביא אני יבוא לגבעה עוד איזה שעה ככה סבבה?" שאלתי
" כן לגמרי יאללה מאמי נדבר כבר שם " אמר ליאור וניתק
הלכתי להתקלח להוריד מעליי הכול נכנסתי והיו מים חמים כמו שאני אוהבת יצאתי ייבשתי קצת את השיער כי קר בחוץ לבשתי ג'ינס משופשף גופייה לבנה צמודה נעלי פומה שחורות שמתי ז'קט ג'ינס לקחתי מסטיק שמתי בושם וירדתי למטה הרגשתי טוב עם עצמי הלכתי לעבר הגבעה ועלה במוחי דמותו של עומר נזכרתי בו כמה הוא רצה לעזור לי הוצאתי את הכרטיס מהכיס של המכנס והלכתי לכתובת שהופיעה על גבי הדף שהוא נתן לי
" שלום לך " אמרתי והבטתי על עומר
" היי אני רואה שחזר לך המצב רוח " אמר עומר ששם לב לחיוך שהתנוסס על שפתיי
" אפשר להגיד " אמרתי והוספתי " אבל אני ממש חייבת לזוז " הקרבתי אליו והבאתי לו נשיקה ענקית על הלחי ולא שכחתי חיבוק
" היית כל כך חמוד מקודם היית חייבת לך את זה " אמרתי
" אני לא יודע מה עשיתי אבל הלוואי שזה יקרה כל יום " אמר עומר וקרץ לי והלכתי משם לגבעה
שם חיכו לי כולם העברנו נשיקות והקרוון הזה היה נראה ממש טוב כאילו יחסית לקרוון נטוש ניקנו וסידרנו שמנו את הספות ושמנו מוזיקה וזה אחלההה של זולה
" וואי חברה אמנם עבדנו קשה אבל שווה " אמר דין
" כן יש תוצאות " אמרה ליה
" שמעתי את ואחי עשיתם כבר הכירות " אמר לי ליאור כשהתיישב לידי
" מה הוא אמר לך ?.." שאלתי
" כן !" אמר ליאור
" באמת מה הוא אמר עליי ?.." שאלתי
" אל תדאגי דברים טובים " אמר ליאור וחייך
" אני מאוד מקווה " אמרתי וקרצתי לו
" המ את דלוקה עליו ?.." שאל לאיור
" מה פתאום נראה לך ?.." אמרתי
" כן " אמר ליאור
" נו ליאור מה פתאום " אמרתי מנסה לשקר לעצמי למרות שזה ממש קשה
" פתאום ורעמסס " אמר ליאור
" די ליאור תפסיק עם השטויות שלך " אמרתי והשאר הסתכלו עלינו
" מה נסגר איתכם ?.." שאלה מעיין
" כלום סתם התווכחנו " אמרתי
" וואלה " אמרה מעיין
" טוב חברה צריך להכניס לכאן כל מיני דברים שהיה מגניב !!
" אה דרך אגב חבר של חברה שלי יכול להביא מחשב ולהתקין אותו כאן כי המחשב הזה הוא המחשב הרביעי שלהם בבית והן להם מה לעשות איתו " אמרתי וכולם שמחו
" יופי דרך אגב אבא שלי יכול לבנות לנו מן ספרייה כזאת למחשב ולכל מיני שטויות שנביא " אמרה לילי (אבא שלה נגר לא פלא )
התפזרנו הבייתה מתים מעייפות וכשבאתי הבייתה המתינה לי הפתעה גדולה שמחתי כל כך .....
עם אהבתם ןבא לכם המשךך
תגיבו ליייי