בנות תודה
היום אני אמשיך 😊
פרק 12
..." כשפקחתי עיניים "
ראיתי מולי את גיא עומד ומחייך .
"מה אתה עושה פה ?.." שאלתי
" אני כלום סתם מסתכל עלייך " אמר גיא והתפלאתי
" וואלה אתה במקרה צריך ממני משהו ?.." שאלתי ולא הבנתי מה הוא מחפש כאן
" כן יערה רוצה לדעת איפה היית אתמול עד שעה כזאת " אמר גיא
" נו מה אתם עושים צחוק אמרתי לכם שנאי אצל לירז רואה סרט היא איפרה אותי מה נסגר איתכם ?.." שאלתי
" לא יודע אחותך מבואסת תדברי איתה " אמר גיא ויצאתי מהשמיכה החמה גררתי את עצמי בכוח לחדר של יערה נכנסתי הדלת הייתה פתוחה יערה הייתה במיטה ישובה
" מאמי מה קרה למה את כועסת ?." שאלתי אותה
" אני לא כועסת אני בסדר" אמרה יערה ולא האמנתי ה , הבטתי עליה במבט שלא מצריך מילים
" מה אני רצינית אני בסר גמור " אמרה יערה
" יערו'ש מאמי מה קרה לך למה את ככה זה קשור אליי?.." שאלתי
" לא " ענתה יערה ודמעה זלגה מהלחי שלה
" מה קרה ?....מי זה גיא ?." שאלתי והייתה שתיקה
" מה הוא עשה לך ?" שאלתי
" הוא .... הוא כל הזמן רוצה להישאר בבית ..ואני פוחדת שהוא מתבייש בי " אמרה
" מה יש לך ממה הוא יתבייש את מקסימה מהממת מה פתאום יתבייש " שאלתי
" לא יודעת הוא מרוחק ממני אני לא יכולה להגיד לו את זה ככה הוא ייפרד ממני " אמרה יערה
" מאמי את מגזימה הוא חולה עלייך " אמרתי וצרב לי בלב
"מה יש לך ?... למה קשה לך עם זה שהם ביחד ?.. קנאית קנאית קנאית " אמרתי לעצמי בלב
" אני ידבר איתו אל תדאגי " אמרתי ויצאתי נכנסתי לחדרי מפהקת
" גיא יש לנו דיבור " אמרתי
"סבבה " אמר ושנינו יצאנו לסלון
" קרה משהו ?.." שאל
" זה בקשר ליערה .." אמרתי
" מה קרה ?" שאל אדיש
" משעמם לה אולי תצאו לאנישהו " אמרתי
" לא נו אן לי כוח ממש " אמר גיא
" נו אבל מסכנה " אמרתי
"מה מסכנה בגלל שאן לי כוח לצאת איתה באלי להיות בבית מה הבעיה עם זה " אמר גיא
"למה אתם מרחוקים ?.." שאלתי
" לא יודע אני לא מרגיש שאנחנו מרוחקים אז דיי " אמר גיא
טוב אמרתי וקמתי לחדרי רציתי להישאר שם לדבר איתו שעה ארוכה יותר להסתכל לו בעיניים
נכנסתי לחדר והדלקתי את המחשב עוד יום שבת משעמם בלי כלום ,
מחקתי מהאייסי את איתי לא עניתי לטלפונים שלו ולא להודעות שלו .למרות שזה היה די קשה !
פתאום רציתי בקרבתו של גיא וזה הלך ונהיה מפחיד יותר ויותר .
לירז צלצלה אליי לפאלפון .
" הלו מאמי זאת לירז " אמרה לירז
" היי מאמי מה איתך ?.." שאלתי
" הכל בסדר , תקשיבי רגע כולם הולכים בים רוצה לבוא ?....." שאלה האמת שהגוף שלי הוא גוף יפה כאילו אני 1.67 חטובה יש לי רגליים ארוכות ואני מפותחת .
" לא יודעת .. " התלבטתי
"נו מאמי כל הבנים שמה ישפכו עלייך יהיה כיף עם גל ליה מעיין ... נו כולם !!!" אמרה לירז
" אוקיי אוקיי " אמרתי
" טוב אז עוד שעה במרכז " אמרה לירז ועפתי להתארגן .נכנסתי לחדר וגיא היה שם הוא הסתכל בתמונות שלי ושל יערה
" גיא את יכול לצאת בקשה אני רוצה להתלבש .." אמרתי
" את יודעת שאת ממש יפה כאן בתמונה " אמר והביט על התמונה שלי ושל יערה בחו"ל .
" תודה ...אבל אני ממש צריכה עכשיו להתארגן אז עם אתה יכול ..לצאת !" אמרתי
" אההה בכיף לאן את הולכת " שאל
" אני לים עם חברים .." אמרתי
" יופי לך מאמי " אמר ויצא, לבשתי את בגד הים החום שלי שהיה יפה עליי מתמיד .
מעליו לבשתי חולצה ארוכה טי שרט וייצאת .
" מאמי לאן את הולכת ?.." שאלה יערה כשבאתי לצאת
" אני לים עם לירז וכולם " אמרתי
"אהה אוקיי " אמרה יערה ונתנה לי נשיקה על הלחי .
נפגשנו שם
" היי " אמר דין ונשק לי על הלחי
" היי מאמי " אמרתי
ליה גל לירז מעיין ודנה הגיעו עכשיו .
" היי מאמי מה שמעתי שאת ואיתי נפרדתם " שאלה ליה
" מה מי סיפר לך ?..." שאלתי ליה הביטה על לירז
" לירז את סיפרת לה ?...." שאלתי מבולבלת
" נו מה יכולתי לעשות כבר היא סחטה ממני את זה !" אמרה לירז
" תודה רבה לך את יודעת מה את ממש חברה לתפארת " אמרתי וצעדתי הביתה
" נו חכי ברי בבקשה " אמרה לירז
" לירז עזבי אותי לכי תהני בים !" אמרתי והמשכתי ללכת .
הגעתי הבייתה טרקתי את הדלת והתיישבתי ליד יערה
" זה כל כך מבאס שאת מגלה שחברים יש רק בארתור" אמרתי
" מה קרה " שאלה יערה
" כלום .. נו טוב לירז הולכת ומספרת לליה שאני ואיתי נפרדנו ועכשיו כולם יודעים את זה .
"מה בגלל זה רבתם אז מה בכל מקרה לא תאכלי להסתיר את זה תמיד אלה עם כן ... לא את לא מתכוונת לחזור אליו נכון ?..." שאלה יערה שכאילו קראה את מחשבותיי
" לא יודעת יערה החיים של כל כך מסובכים " אמרתי
" עוד שלך?.." אמרה יערה מבואסת
" די הוא לא מתרחק ממך ולא מתבייש בך מאיפה את מביאה את השטויות האלה " אמרתי ונכבשנו לראות טלוויזיה
נרדמתי לידה ולא היה לי כוח וחשק לקום משם .!
שתינו היינו עמוק בבוץ כול אחת והבעיות שלה
אהבתם יאללה תגיבו ייבשים חיחי חולה עליכם
😊
תמשיכיייייייייייייייי זה מהמם 😉
למה את לא ממשיייכה =[[[[[
תודה בנות חולה עליכן
היום בערב אני אמשיך 😊
פרק 13
בבוקר גיא העיר אותי לבית הספר ולא היה לי כוח לקום בשעה 7 וחצי קמתי בלית ברירה .
התארגנתי וירדתי לבית הספר
" יצאתי החוצה וראיתי זר בלונים ורודים ודובי מונח על יד הדלת הורדתי את הבלונים והדובי וקראתי את המכתב
לברו'ש
זה איתי אני מצטער על מה שקרה
עם רק תתני לי להסביר לך תבני שהכל טעות
בבקשה אני אוהב אותך ואני לא אותך
שלך איתי
השארתי את הזר בחוץ והלכתי לבית הספר כמו כל יום חוץ מזה שהיום הייתי ממש מבואסת לא היה לי חשק לכלום
" מה קרה ?.." שאלה לירז כשנכנסתי לכיתה עת פרצוף תשעה באב
" די לירז לא קרה לי כלום הכל 100% " אמרתי
" את מוכנה לא להוציא את הקריזות שלך עליי תודה " אמרה לירז ושוב רבתי איתה בלי כול כוונה
ליאור ניגש אליי
" בוקר טוב " אמר ונתן לי חיבוק ונשיקה הנחתי את ידי על מותניו ושמתי את ראשי על כתפו
" אוף למה דווקא החיים שלי כל כך קשים ?." שאלתי וליאור חשב שהשתגעתי בלי שאלות תמיד הוא יידע להבין אותי
" זה בסדר אני בטוח שהכל יעבור " אמר והבנתי כמה הוא ידיד אמיתי שלי
בסוף היום הלכנו ביחד הבייתה . נכנסתי הבייתה וגיא היה במטבח הם לא דיברו כרגיל יערה ראתה טלוויזיה בסלון
" אולי די עם הרוגז הזה נמאס לי כבר מהאווירה שיש כל הזמן בבית הזה לחץ, כעס די או שאת משלמים או שגיא עוז אי אפשר ככה " הרמתי את קולי מהרגיל ושניהם הביטו זה בזו נכנסתי לחדרי התיישבתי על המיטה .
הרמתי את עיניי ואיתי נעמד מולי
" מה אתה עושה פה ?" שאלתי
" אני צריך לדבר איתך דחוף" אמר איתי התגעגעתי אליו כל כך זה היה מוזר לראות אותו שוב וההרגשה
" איתי לך מפה בבקשה אני לא רוצה לשמוע " אמרתי
" בר בבקשה רק 5 דקות " אמר איתי
" לך מפה עכשיו !" צעקתי ואיתי ייצא
" חבל בר חבל על כל מה שהיה בינינו " אמר איתי
" איתי זה היה מבין היה בעבר וזה נ-ג-מ-ר ועכשיו החוצה " אמרתי והוצאתי אותו
" אני אוותר עלייך בכזאת קלות" חזרו ועלו במוחי המילים שבמכתב ייצאתי לבית של ליאור רק הוא באמת יבין אותי .
" היי " אמר
" ליאור אני צריכה לספר לך משהו " אמרתי וסיפרתי לו הכל מההתחלה
הוא הביא לנו קולה ואמר שנראה סרט ונירגע והציעה לי לישון אצלו
" יערה אני ישנה היום אצל ליאור פה דלת ממול " אמרתי
" אני לא מסכימה לך לישון עם בנים " אמרה יערה
" אני לא יושנת איתו אני יושנת מיטה מתחתיו ועם אני לא מפחדת לך אן סיבה לדאוג " אמרתי
" גם אני לא מסכים " אמר גיא "
איזה יופי שיתווספו לי עוד שתי הורים אבל אני לא שאלתי אתכם הודעתי לכם ביי " אמרתי ויצאתי לביתו
" מה נראה ?.." שאל ליאור
" לא יודעת אני צריכה לקחת בגדים מהבית אני כבר אבוא " לקחתי בגדים ותיק ונכנסתי
"את מתקלחת ?.. " שאל ליאור
" התקלחתי כבר " אמרתי
" אוקיי" אמר ופתח את המיטה המתקפלת
הוא שם בדי וי די את הסרט "רציחות בארגז כלים " לא משהו יותר מידי דם
"מה את רוצה לעשות ?.." שאל ליאור שהסרט נגמר
" באלי 10 שאלות " אמרתי
" אוקיי ככה נכיר יותר טוב " אמר ליאור והתחלנו לשחק
" כמה חברות היו לך ?." שאלתי
" 3 ענה "
" מה את הכי שונאת בבנים ?" שאל ליאור
" את המוח הכחול שלהם " עניתי
" מה אתה הכי אוהב בבנות ?" שאלתי
" ואואו הכל במיוחד את הגוף " אמר ליאור וצחקתי
" מה את הכי אוהבת לאכול .?." שאל ליאור
" קרמבו " עניתי
" מה הכי מגעיל אותך ?.." שאלתי
" בנים עירומים " אמר ליאור
" טוב לא באלי" אמרתי
שיחקנו ששבש אפשר להגיד שקרעתי את ליאור ואחר כך ראינו טלוויזיה .
בבוקר שהתעוררתי חשבתי שזה חלום אבל זה היה מציאות כל כך אמיתית !
תגיבו לי עם אהבתם 😊 😂
שיהיה יותר תגובות
אני אמשיך 😂
השלמתי פרקים.
תמשייכייייייייייייייייייייי
המממשךךךךך
ומהררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
מהמם ((:
גיא הזה מעצבן אותי 😁
חג שמח ושבת שלום מאמי :]]