תודה מאמי
מה אפחד לא אהב למה אתם לא מגיבים ?
😢
יאאאאאאאאאאאאא...
הסיפור ממש יפההה....
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסווו-
תודה מאמי
מה קרה לכם לא באלכם להגיב
טוב בכל מקרה עם אהבתם תגיבו לי
רק עכשיו ראיתי שהשכת סליחה שלא הגבתי קודם תמשיכי מאמי פרק אחד ההורסים
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פרק8
קמתי בבוקר עם עיניים נפחות ואדומות מדמעות לא מספיק שבכיתי כל הלילה נזכרתי מה קרה אתמול ועוד דמעות זלגו מעיני.
שטפתי פנים ונכנסתי להתקלח שיצאתי יערה אמרה לי שאני חייבת לצאת לאנישהו ואמרה שאני באה איתה לחבר שלה בקיבוץ האמת שהרעיון היה לא רע כי מה יש לי לעשות כאן חוץ מלשבת ולבכות
" בסדר בסדר יערה אני אבוא " אמרתי וחייכתי
" יופי תלבשי מכנסיים נוחות כי אנחנו הולכים לרכיבה על סוסים " אמרה יערה וחייכתי היא ידעה שאני אוהבת לרכב על סוסים .
" יאהה איזה כיף " אמרתי לה
" חחח ידעתי שזה ישמח אותך " אמרה יערה וחייכה
לבשתי מכנס שלושטרבע ומגפיים חומים עם חולצה חומה .
" יופי " אמרה יערה ושנינו נסענו ביחד לקיבוץ הגענו ירדנו מהאוטו וראיתי את גיא חבר שלה מתקרב לעברנו הם התחבקו והתנשקו ונזכרתי באיתי כל החשק שמקודם היה לי נעלם .
" בואי נרכב " אמרה יערה
" לא בלאי עכשיו "אמרתי לה והתיישבתי
" טוב עוד מעט " אמרה יערה והתיישבנו ליד גיא הוא היה שחום עם שיער בלונדיני ועיניים חומות בהירות .
" אז מה זאת בר ?.." שאל גיא
" כן אני בר" אמרתי
קיבלתי סמס בדקתי מי זה היה איתי:
מאמי שלי אני אוהבב אותך
היה רשום ודמעה זלגה מעיני
" את בוכה קרה משהו ?.." שאל גיא שהבחין בדמעה
"לא מה פתאום "אמרתי לו וניגבתי את הדמעה
יערה לקחה אותו לצד וסיפרה לו מה קרה לי
" תשאירי אותה לבד איתי אני רוצה לדבר איתה אמר גיא והיא יצאה החוצה
" בר רוצה לספר לי מה קרה ?.." שאל גיא
" די גיא אני סתם יבאס אותך .." אמרתי
" ממש לו באמת אני יכול לעזור לך אני רוצה לשמוע " אמר גיא סיפרתי לו מה קרה
" אולי יש לזה הסבר תשמעי מה יש לו להגיד על זה .." אמר גיא
" אני לא יכולה להסתכל עליו הוא מגעיל אותי " אמרתי
" אז תתכתבי איתו באייסי " אמר גיא
" אני ינסה עם יהי לי אומץ " אמרתי ושטף של דמעות פרצו גיא ניגש לחבק אותי .
" בואי ניצא לרכב " אמר גיא .
יצאנו החוצה וטיפלנו בסוסים נתנו להם לאכול ואז גיא הוציאה סוס חום חמוד ואני עליתי עליו והחלטתי לרכב איתו .
יערה הקפה אותי והוא היה בקצב שלי
" עכשיו את יותר בסדר ?.." שאל גיא
" בערך ..תודה " אמרה וחייכתי
" סוף סוף מחייכת " אמר גיא וצחק
הלילה ירד והחלטנו להישאר לישון קצת אני צריכה חופש ויערה התגעגעה לגיא .
בערב גיא אמר שנעשה מדורה קטנה ונישאר לישון מסיבה.
החלפתי בגדים לפיג'מה קלה ויצאתי החוצה גל של זיכרונות תקף אותי ונמלאתי געגועים הרגשתי חופשייה ליד גיא ועירה הם רק רצו לעזור לי דבר שהקל עליי.
" אני כל כך מתגעגעת לקול של איתי לריח שלו ולמגע שלו " אמרתי בקול חנוק מדמעות שאיחרו לפרוץ לגיא וליערה שהיו שם .
" אל תחשבי על הכלב הזה " אמרה יערה ואיתי הסתכל עליה במבט שאומר יערההה תהיא רגישה
" די מאמי אל תחשבי על זה " אמר גיא
" היינו כל כך קרובים ועכשיו אני לא יכולה לתאר את עצמי בלעדיו " אמרתי כואבת
" עם תחשבי ככה את באמת לא תצלחי להתגבר עליו" אמרה יערה
נרדמתי ליד המדורה נזכרת ברגעים היפים שלנו בנשיקה שלא מזמן איתי נתן לי בחיבוק שלא רציתי שייגמר .
דמעה זלגה מעיניי
ועכשיו לא היה מי שינגב לי אותה לא היה מי שיכאב בכאבי הייתי לבד לא ידעתי מי באמת יבין אותי .
מי שאהב תגובות חולה עליכם
מהמם תמשיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכי
תמשיכייייייייייייי
-יסווו-
😊 תודה מאמי בערב אני אמשיך
😊
פרק 9
בבוקר כשהתעוררתי ראיתי את יערה וגיא מכינים ארוחת בוקר ורציתי להיות קצת לבד .
הלכתי קצת לעבר הסוסים והבטתי עליהם חשבתי על איתי מה הוא עושה עכשיו ?..
הוא עוד אוהב אותי או לא ?.
לא ידעתי תשובות להרבה שאלות שהטרידו את מנוחתי .
" שלום " נשמע קול מאחורי הסתובבתי והיה זה נערב בן 17 בערך לגילו שחום עם עיניים ירוקות ושיער פחם .
" אני טל " אמר הנער ושם לב לדמעה שזלגה לי מהעין
" קרה משהו?.." שאל הנער
" לא הכול בסדר " אמרתי וניגבתי את הדמעה מהעין שלי
" רוצה לצאת לסיבוב " שאל טל
"אמממ נו טוב " אמרתי
" אהה קוראים לי בר " אמרתי ועליתי על הסוס החום שנהיה איתי אתמול , טל עלה על סוס לבן חמוד
הוא היה כוסון אי אפשר להכחיש את העובדה הזאת ..
רכבנו מעט בשביל של אתמול .
" אולי תבואי אליי לאכול ארוחת בוקר היום אני נוסע " אמר טל
" ברצינות אתה לא מפה " שאלתי
" לא אני מחולון .." אמר
"יאהה אתה רציני גם אני" אמרתי
" יפה אני לא מאמין בצירוף מקרים " אמר טל
" רגע אז אתה אומר שהכל מתוכן שנהיה פה ?.." שאלתי
" משהו בכיוון תגידי עומד לרדת גשם בואי לאכול אצלי" אמרתי
" לא בוא לאכול אצלי אתה " אמרתי
" בסדר .." אמר גיא ובא אחריי
כשבאנו הארוחה הייתה מוכנה
" מי הבחור ?.." שאלה יערה וחיוך התמתח על שפתיה
" זה טל " אמרתי
"אני יערה " אמרה יערה וחייכה אליו בחמימות
" זה גיא " אמרתי
התיישבנו שתינו שוקו ואכלנו ...
" אני צריך לזוז " אמר טל ונשק לי על הלחי
הוא נתן לי את המספר שלו ואני את שלי ,זה לא שאני נותנת אותו לכל אחד פשוט הוא היה חמוד ורציתי להיפגש איתו.
חזרנו הביתה התיישבתי בחדר ושוב היה לי טלפון
" הלו" עניתי
" מאמי סוף סוף אתה עונה לי " אמר איתי
" איתי אל תקרא לי מאמי אחרי שאתה בוגד בי מה אתה רוצה זריז" אמרתי
" אני רוצה להיפגש איתך לדבר בבקשה " אמר איתי בתחנונים לא ידעתי מאיפה כל הקשיחות הזאת יצאה לי אני תמיד הייתי כל כך עדינה איתו.
" נו שעה מקום אן לי זמן " אמרתי
"טוב היום בשעה 6 טוב מאמי " שאל
" טוב ואל תקרא לי מאמי " אמרתי וניתקתי
לא ידעתי איפה לכן צלצלתי אליו חזרה
" הלו " ענה לי קולה של גילת ניתקתי ונשכבתי על המיטה
" איזה מטומטמת את מה את נותנת לו עוד צ'אנס ?..." בכיתי ובכיתי
" מאמי קרה משהו .." שאלה יערה
" לא די כבר לדחוף את האף שלך לכול העיניים " אמתי ויצאתי החוצה
הלכתי ברחובות והבטתי על הנערים חשבתי שאחד מהם פעם יאהב אותי אינסוף רציתי לדעת מי זה עכשיו ! לא להיפגע יותר ידעתי שמה שאני רוצה בלתי אפשרי .
אבל רציתי את זה בכל כוחי לא היו בי עוד מקום בלב לפגיעות נוספות .
התיישבתי בספסל ובכיתי האנשים שחלפו הביטו בי כאילו הייתי פסל מוזר .
ואז הוא חלף שם אותו טל שפגשתי באותו יום
" היי אני רואה שיוצא לנו להיפגש לרוב .." אמר טל
" עכשיו כן קרה לך משהו ועם את לא מספרת לי אני הורג אותך " אמר טל והתיישב לידי .
סיפרתי לו מה קרה הוא החזיר אותו הביתה נתן לי נשקיה ואמר שהכל יהיה בסדר .
המלים לא עזרו לכאבי .
כשחזרתי גיא היה בבית
" מה קרה למה את בוכה ?.." שאל
" זה איתי " אמרתי וסיפרתי לו מה קרה
" אני מאמין שהכלב הזסה מתקשר עלייך בעוד שהוא עם המכוערת ההיא " אמר גיא ונתן לי חיבוק .
התעודדתי הוט טל ויערה אוהבים אותי והם יהיו איתי .
הלכתי לישון בהרגשה יותר טובה .
לא הלכתי ל"פגישה " שלי עם איתי למרות שהתגעגעתי כל כך אליו